Beoordelingen over Hotel Perekop 3-sterren

Route d' Echternach 89, 6550 Berdorf, Luxemburg

#3 van de 8 hotels in Berdorf

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Het hotel is goed voor een nacht
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ik kwam in het hotel en ging naar de receptie en daar zat de eigenares die mij ontving niet vriendelijk het was precies te veel dat ze mij moest inschrijven en lachen kan ze ook niet. Het personeel is heel vriendelijk in het restaurant daar kan ze nog veel van leren

Het ontbijt was goed maar niet veel keuze en de koffie was lekker en ze kwam nog vragen moet ik nog een kannetje brengen en de kamer was proper en rustig

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Zeer wisselend qya niveau
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Dame die hotel runt gaf ons Geen welkom gevoel. Onaangename houding tijdens in - en uitchecken Uitermate oubollig eb zelfs uiterst gedateerd stel meubelen in hotelkamer...duidelijk al heeeeel.kang niet meer in geinvesteeed

Fraaie ligging Heerlijk terras ttv borrel en diner Heerlijk balkonnetje Groot aanbod qua diner

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima hotel op enkele minpunten na.

Slecht bed, watertemperatuur tijdens douche onstabiel, los stopcontact bij haardroger,

Vriendelijk personeel, ontbijt goed, avondeten heel lekker, ligging mooi, gemakkelijke parking, mooi terras,

Heerlijk verblijf midden in natuur

Wellness en sauna : extra te betalen (19 eur/uur)

Ontbijt : prima en uitgebreid Diner (half pension) : zeer goed : verzorgd, voldoende keuze en... lekker. Gezellig nagenieten op terras of zithoek Vlakbij mooie wandelwegen

subliem

niks !!!!!!

ontvangst maaltijden gewoon alles was heel in orde en verzorgd + de communicatie ze stonden direct klaar voor alles ik zou gewoon niks vinden die iets minder was bereikbaarheid + garage voor de wagen uitstekend hotel aanrader zeker.

Prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het was erg warm toen we 2 nachten in Hotel Perekop waren. Daardoor wilden we lekker op balkon zitten en genieten van de warme avond. Maar we konden helaas geen woord praten omdat de balkon's heel gehorig waren. Zelfs in de nacht vanuit ons bed hoorden we de buren snurken. Bedden waren te zacht.

Rustig gelegen met een prachtig uitzicht vanuit de kamer/vanaf balkon. In Berdorf zijn een paar leuke en gezellige restaurants. Badkamer is schoon en netjes.

uitstekend hotel met een prachtige ligging; voor herhaling vatbaar; een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Balkon

aangename, rustige ligging, ontbijt en diner een aanrader, zeer ruime kamer met balkon en prachtig zicht, men spreekt nederlands, auto gratis parkeren in garage

Prima plek voor 1 nacht op doorreis, of als je langer wilt blijven en primair rust wilt
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Overig personeel was correct maar had wat vriendelijker gekund. Badkamer klein. Vloerbedekking met nogal wat vlekken. Maar we hadden een oude kamer, er zijn ook nieuwere die dit niet hebben

Ruime kamer. Afgesloten garages. Mooie prijs-kwaliteitverhouding. Locatie vlak bij mooie wandelroutes en bij Echternach. Helaas was de weg naar E tijdelijk afgesloten dus we moesten 2x zo ver rijden maar daar kan het hotel niks aan doen. Heel vriendelijke bediening bij ontbijt. Op loopafstand in Berdorf goed restaurant met veel keuze en tot laat open

Tja, eigenlijk viel alles net een beetje tegen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Badkamer niet schoon, te veel haren, ed. op de grond bij aankomst. We hadden half pension geboekt. Om die reden mochten we van de eigenaresse niet op het terras eten, het moest binnen. Ook viel er niets te kiezen in de aanvangstijd. Zeven uur is nu eenmaal zeven uur. Het lunchpakket stond al in de warme hal klaar. Dat werd later toch nog in de koelkast gezet. Hotel is erg gehorig.

Tja, eigenlijk viel alles net een beetje tegen. Het ontbijt was ok. Kamer was ruim.

Dagmenu oke.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Schimmel in de douchecabine. Slappe kussens. Airco is wenselijk. Inrichting en aankleding gedateerd.

Dagmenu oke. Mooi uitzicht. Aparte stalling voor de fietsen

Geslaagd verblijf dat aanzet tot herhaling.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Misschien een tafel en/of zetel op de kamer.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, hygiene tiptop, personeel zeker OK en hulpvaardig. Eten zeer goed en service erg in orde. Auto parking in afgeschermde garage een pluspunt. Elke dan verse handdoeken alweer een bonus. Het grote terras liet keuze over voor zon en schaduw.

Prachtige omgeving en locatie, we werden super vriendelijk...

Prachtige omgeving en locatie, we werden super vriendelijk ontvangen en begeleidt( in onze taal). Lekker uitgebreid ontbijt. Prima avondmaal . Onze auto in gratis beschikbare garageboxen mogen stallen. Goed gelegen voor wandelingen, vlak bij het Mullerthal-trail enz...Bushalte voor hotel.

Onwijs vriendelijke hotelpersoneel. Hoteleigenaren spreken 7 talen waaronder Nederlands. We werden super vriendelijk ontvangen en begeleidt. Ontbijt was prima, lekkere verse broodjes en crossaints. Prijs kwaliteit verhouding is dik oke. Onze motor netjes in 1 van de gratis beschikbare garageboxen mogen stallen.

We hebben genoten van een prima hotel in een prachtige omgeving!

Alles was prima voor ons!

De vriendelijke bediening in verschillende talen. Je voelt je immers onmiddellijk op je gemak als je in je eigen taal wordt aangesproken!

Prima hotel voor een kort verblijf.

Luxemburgers zijn toch wel wat stug van huis uit! Ook hier goed merkbaar. Echt vriendelijk nou nee, het was meer omdat het moest. Voor de rest prima hoor.

Ruime kamers, rustig centraal gelegen in prima omgeving. Prima eten en goed ontbijt. De garages die je vrij mag gebruiken is wel een pluspunt.

Prima voor 1 overnachting of als je tegen een scherpe prijs een weekend weg wilt

Tv-verbinding matig, storing op RTL-zenders, kussens niet fijn, zelf meenemen

Personeel erg vriendelijk, ontbijt eenvoudig, maar ruim voldoende, diner ruim voldoende en prima eten voor een scherpe prijs

Ideaal voor wandelingen.

Moeilijk te regelen verwarming badkamer

Gewoon degelijk ontbijt maar verwacht geen speciale dingen.Wel vers fruit en charcuterie yochourtuit grote kom.Roereieren niet warm en weinig maar je kan altijd bijvragen.'s avonds eten wat de pot schaft. Kamers ok. Kamers standaard.g

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Gezien de prijs mag je niet teveel klagen, prijs kwaliteit dus goed
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De ontvangst was zeer stug en het ontbijt vrij. karig ( 08.15 spek al op en werd niet meer aangevuld, croissants niet goed afgebakken )

De kamer met minibar en het balkon

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

We hebben eorm genoten van ons verblijf en vertrokken met
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het onthaal en het personeel (familie en personeel) waren prima. Het eten, zowel het ontbijt als het avondeten waren perfect. We hebben er echt van genoten en is zeker een aanrader. We komen zeker en vast terug.

Zéér aangenaam zonder meer.

Storend geluid van andere kamers en gang door de onvoldoende geluidsissolatie van de kamer. Ligbad met douchekop is onhandig, zeker voor oudere mensen .

Prijs kwaliteitsverhouding,prima keuken,rustige ligging ,bushalte voor de deur,in de nabijheid van de wandelwegen,parking in een garage die tss 2200-0730 Hr afgesloten wordt,familiehotel met eigen karakter,eigenaars en personeel;

• Beoordeeld op: 27 september 2017

niet voor herhaling vatbaar.

het 4 gangen diner was wat betreft kwantiteit en kwaliteit was ver beneden de maat. de bedden waren te zacht en kraakten bij elke beweging. Zeker voor mensen met rugklachten niet aan te raden.

het ontbijtbuffet was gevarieerd en goed

• Beoordeeld op: 16 september 2017

SUPER
    • Tweepersoonskamer met Balkon

voor de 2de maal geweest naar dit super leuk hotelleken wederom heel vriendelijk ontvangen heerlijk gegeten prachtige omgeving voor wandelaars gewoonweg SUPER

Een mooie, gastvrije locatie in een buitengewoon mooi wandelgebied
    • Tweepersoonskamer met Balkon

We hadden pech dat er een breuk in de waterleiding ontstond, maar dat werd gelukkig snel verholpen. En we hadden al gedoucht, dus ...

Het hotel is gesitueerd in een prachtige omgeving. Klein Zwitserland, niet voor niets! We hebben heerlijk gewandeld en genoten van de rust.

Het hotel ligt in een natuurrijk gebied, heerlijk om tot...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Oubollige kamer met een oud tapijt en harde bedden. De badkamer was eveneens sterk verouderd met vieze schimmel voegen.

Het hotel ligt in een natuurrijk gebied, heerlijk om tot rust te komen en te wandelen. Op +/- 5min loopafstand een mooi bos met grotten en rotsen. Binnen een straal van 10km genoeg mogelijkheden voor diverse wandelroutes. Hotel was basic en prima voor 1 nacht maar wel toe aan renovatie. Diner en ontbijt was goed verzorgd.

Goed middenklasse hotel voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontvangst was wat koeltjes. Wij zijn gewend bij inchecken dat meegelopen wordt om de kamer te wijzen en dat informatie wordt gegeven over etenstijden etc. We hadden een 2 persoonskamer geboekt, maar kregen een 4 persoonkamer vol bedden (die lagen prima). Bij navraag was er geen andere kamer, het hotel bleek volgeboekt te zijn. Een piepkleine badkamer waar je zijwaarts op het toilet moet gaan zitten omdat je er anders niet op past. Ontbijt prima. Brood leek niet van de bakker afkomstig, de harde broodjes waren gewoon zacht, of niet goed (af)gebakken. Wij hadden HP geboekt. Het diner was elke dag rond 19:00 uur, zodat het voor iedereen tegelijk in rap tempo uitgeserveerd kon worden. Wij vonden het jammer dat we dit tijdstip niet enigzins zelf konden bepalen. (Goede jonge man in avondbediening!) Op vegetariërs zijn ze niet echt ingesteld. Reizigers die van een glaasje rum houden, hoeven die hier niet te verwachten.

Het is werkelijk een schitterende omgeving met volop wandelmogelijkheden! Hotel is vrij standaard, zoals ook het eten, maar prima voor een paar nachten.

Als men van rust houd en niet gestoord wil worden is het een ideaal hotel.

Kamer was oud, TV werkte niet (ook niet nodig gehad) stekkers waren oud en gevaarlijk. Bed was slecht kamers waren gehorig.

Lokatie is goed, direct aan het Mullerthal. Personeel is vriendelijk/gastvrij

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Voegen in de douche mogen wat bijgewerkt worden

Buffet avondmaaltijd was echt lekker!vriendelijke mensen, overdekte parkeerplaats is zeker een pluspunt

Fantastisch!

Helemaal niets!

De locatie van het hotel is perfect! Vanuit het hotel zijn er vele wandelroutes snel (te voet) bereikbaar! Voor wandelaars (ook fanatieke zoals wij) en natuurliefhebbers is dit de omgeving een paradijs!

Super mooie omgeving om te wandelen!

Ontbijt en avondeten was prima. Het personeel was vriendelijk en spreken verschillende talen. Bij het hotel kun je de auto parkeren in de garage die savonds wordt afgesloten. Vanuit het hotel beginnen verschillende wandelroutes die goed aangegeven zijn. Voor het hotel stopt regelmatig een bus die naar Echternach gaat of naar Luxemburg. Het is een supermooie omgeving om te wandelen.

wandelen in een supermooie gevarieerde omgeving

prijs - kwaliteit nogal aan de dure kant Koffie en thee werden niet warm genoeg opgediend basis ontbijt

Mooie rustige omgeving ideaal gelegen voor de start van diverse wandelingen

Zeker voor herhaling vatbaar. Was trouwens al de twaalfde maal dat wij daar gelogeerd hebben.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kleine badkamer waarin ook WC stond. Geen kast in badkamer. Vliegen op terras.

Gezellige sfeer. Eten heel lekker. Kamer met balkon. Groot terras, zowel in zon als schaduw. Heel proper.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prijs/kwaliteit ok.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De maaltijden.Beter 1 gang van het diner schrappen en de kwaliteit van de andere gangen opdrijven. Avondmaal stipt om 19.00 uur beperkt je flexibiliteit. Geen variatie bij ontbijtkoeken (enkel nogal droge croissants). Geen fruityoghurt, enkel natuur.

De ligging is uitstekend want je kunt vanuit het hotel wandelingen starten. Verder viel er op de service niets aan te merken men is zeer vriendelijk. De aangeboden gratis parkeerboxen voor de wagen is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prima hotel, heerlijk eten, fijne bediening!

Ontbijt is prima , avondeten helemaal top ! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ook het parkeren is goed geregeld. De auto parkeer je in garageboxen aan de overkant van de weg , ze zijn s' nachts afgesloten. Er heerst een heerlijke rust in en om het hotel, uitstekende uitvalbasis voor prachtige wandelingen in de omgeving. Ontvangst was goed en bediening zeer vriendelijk en persoonlijk . Men spreekt er vloeiend Nederlands , voor ons niet van levensbelang maar wel prettig. Het eventueel boeken van half pension zoals vele van onze Belgische gasten hadden gedaan is een aanrader.

Het was prijs kwaliteit goed komen er zeker terug prachtig wandelgebied
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer wat verouderd maar toch netjes .

de ligging Op zaterdag eten in buffet was geweldig lekker De vriendelijkheid van iedereen Prijzen drank waren ook goed De afgesloten garage

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

genoten van ons verblijf

de douche:sproejer op deze kamer hing een beetje ongelukkig water warm en dan plotseling koud (meerdere malen) tv:aan vervanging toe-scherm zou groter mogen

eten was goed met redelijk wat keuze pluspunt:eten a la carte rustig gelegen

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

fantastisch, we komen terug (waren er al geweest)
    • Tweepersoonskamer met Balkon

ruime en mooie kamer, alles net, mooie en propere badkamer, ruim balkon met prachtig zicht, leuk te vertoeven op balkon (tafeltje en 2 stoeltjes met kussen), afgesloten garage aan de overkant, lekker eten, heel vriendelijk personeel, vrouw des huizes spreekt nederlands.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goed gelegen hotel met prachtige toerritten in de omgeving
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Is niet echt een negatief punt maar moest het geregend hebben hadden we met de auto gereden en had het wel spijtig geweest omdat de hond dan niet meemocht huisdieren zijn niet toegelaten. Maar is keuze van hoteleigenaar

Was met de motor gereden en reeds de 1 ste dag kreeg ik emmer met warm water om motor te kuisen,vriendelijke ontvangst avondeten goed en ontbijt ook

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Rust en natuur.

Vriendelijk ontvangst, accommodatie is zeer rustig gelegen met uitzicht op weilanden aan de rand van het dorp en op 500m van bosgebied. Het zeer vriendelijk personeel is zeer behulpzaam en dat in verschillende talen. Mogelijkheid tot het nuttigen van lunch en avondeten. De kamer is zeker voldoende voor het type gebruik, het bed garandeert een goede nachtrust. Het ontbijt is ruim voldoende. Toeristische informatie omtrent de streek ruim voldoende aanwezig bij de receptie Overdekte en afgesloten parkeergelegenheid. Indien gewenst een bushalte voor de deur. Gasten voornamelijk wandeltoeristen.

een fijne rustige vakantie,ideaal om de batterijtjes weer op te laden

eigenlijk niets

ontbijt en avondeten was in orde, vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer proper, fijne ligging met schitterend uitzicht en dicht bij het dorp, de talrijke mooie wandelingen in de nabije omgeving

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

mooie rustige wandelvakantie
    • Tweepersoonskamer met Balkon

wat ons betreft was alles ok

aangesproken in het nederlands,lekker ontbijt,mooie locatie,avondeten heel lekker,kamers gezellig,vanop de terras mooi uitzicht op het bos,rustige omgeving enz..... komen zeker terug domi en rudi k12

De kast in kamer is oud, geen doucheproduct laatste dag

Bushalte aan hotel, verschillende sterke bieren, de chocolaatjes op bed elke dag, badkamer zeer proberen en volledig ok

• Beoordeeld op: 23 april 2017

mmm een gemiste kans

De kamers zijn enorm gehorig. Het eten voor een 3-sterren hotel vond ik ondermaats en mag wat mijn part serieus herzien worden.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Hun taalvaardigheid is toch ook opvallend.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Redelijk goed
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Veel te kleine badkamer, heel sober ontbijt, als je wat later gaat eten is er nog heel weinig keuze en er wordt niets aangevuld, geen koffie of thee op kamer, dunne muren!Wifi werkt niet op kamer!Hotel kan opfrissing gebruiken

Uitzicht vanop balkon, ontvangst in eigen taal, garages beschikbaar, mooi terras voor hotel, proper, vriendelijke maar wel zeer gehaaste ontvangst

Goed hotel op prachtige locatie

Bij vertrek kregen we nogmaals de rekening van de kamer die we al betaald hadden aan booking.com maar die was nog niet aan hotel doorgezet. Was even een lastige situatie maar door het hotel keurig opgelost.

Lekker eten en goed ontbijt. Personeel was heel vriendelijk. Hotel was erg schoon.

Zalige weekend gehad.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Vriendelijkheid van personeel. Sauna & Stoombad zeer proper & uitstekend. Zeer laag van prijs om te gebruiken. Heerlijk ontbijt (Alles voor handen wat een goed ontbijt moet zijn.) Whirlpool was defect maar dit kan voorvallen. Er was technieker ter plaatse maar spijtig was ons verblijf niet lang genoeg om deze faciliteit te testen.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Mooi uitzicht.

Televisie functioneerde niet. Heel warm op kamer.

Locatie was startpunt van mooie wandeling. Bus stopt voor het hotel. Uitzicht heel mooi. Auto kon in een van de vele privé-garages geparkeerd worden.

wat toch leuk door het lekker weer !

het eten

nee ontbijt was niet erg goed. uitzicht was wel mooi

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Kussens bed

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Nette kamers mooi uitzicht.

Nette kamers mooi uitzicht. Goed ontbijt.

Zeer goed hotel!

Basic hotel,wel mooie omgeving om te wandelen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Basic kamers.zeer kleine badkamer.

Goed ontbijt,ruime keuze.vriendelijk Nederlandstalig ontvangst.

Heel vriendelijk.

Eigenlijk niets

Heel vriendelijk. Kunnen veel talen ook Nl Mooi gelegen. Mooie wandelingen te maken

Zeer leuk hotel op mooie locatie betaalbaar en vriendelijk personeel

nvt

Lekker uitgebreid ontbijt, Zeer lekker dag menu en op Zaterdag prima dinerbuffet

Absolute aanrader!

Uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, afgesloten motorgarage !

Uitval-basis voor omgeving.

Goed hotel ! Prima eten. Maar vooral de ligging is fantastisch! Vlak bij het Mullerthal-trail.

Fantastisch en ontspannend.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Alles was er heel goed. Dus er viel niets tegen.

Alles eigenlijk.

SUPER
    • Tweepersoonskamer met Balkon

wederom was super super gastvrouw lekker ontbijt lekker avondmaal prachtige omgeving(bossen)

Het was een aangename ervaring, voldeed aan de verwachtingen

twee eenpersoons matrassen en donsdeken Koud water in de douche

ontbijt was prima en vriendelijk personeel

Leuk

Groene locatie, met goede parkeerplaatsen. Bushalte voor het hotel. Goed ontbijt.

Het was een heerlijke omgeving, fijn personeel, kamer goed,

Het was een heerlijke omgeving, fijn personeel, kamer goed,

alles was tot in de puntjes verzorgt

alles was heel goed verzorgt

het onbijt was lekker en verzorgt . De kamer was proper en bed was heel goed voor te slapen

ik kom terug
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtige locatie ,zeer gastvrij ,lekker eten ,meertalig ,voldoet aan alle wensen

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Vriendelijk personeel en perfect eten

Vriendelijk personeel en perfect eten

Heerlijk adres voor een paar dagen verwennerij

Ontzettend vriendelijk personeel wat Nederlands kon spreken. Het eten was er ook heerlijk! En genoeg!

Prima naar ons zin gehad. Personeel zeer vriendelijk

Badkamer. Douchedeur en wc bril hadden beste tijd gehad. Bedden: slechte kussens en wat vergeeld wat niet fris oogt.

Heerlijk om te vertoeven.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

zeer goede kamer ,ontbijt voldoende keuze.

Fijne service!

Fijne service! Mooie kamer(s)

Prima locatie en uitstaande kamers met balkon
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prima service en bediening, uitstekende keuken

ok
    • Tweepersoonskamer met Balkon

blinden voor de ramen luidruchtig aanbev. elektrisch maken

ontbijt ++

zeer aangenaam hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De enorme klantvriendelijkheid was zeer aangenaam. Niet klef, gewoon spontaan vriendelijk>.

Een ontspannen weekend met lekker eten en wijn van Bernard Massard

Bed was heel laag tegen de grond en zeer zachte matras

Zeer lekker gegeten. Hotel perfect gelegen, wandelingen vanaf daar.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed eten en goede rust

Kamers waren niet groot, maar wel voldoende voor 2 personen.

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Voor herhaling vatbaar!

Super hotel, zeker voor motorrijders alle voorzieningen

Aangenaam verblijf, mooie ligging, vriendelijk personeel

Vast tapijt in kamer

Lekker ontbijt en avondmaal

Rustige omgeving.

Rustige omgeving. Goede locatie. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.