Beoordelingen over Hotel Parc Belair 4-sterren

109 Avenue Du X Septembre, 2551 Luxemburg, Luxemburg

#36 van de 98 hotels in Luxemburg

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Grote tegenvaller.

Raar dat we hoge kosten moesten betalen voor parkeren in eigen parkeergarage; prijs- kwaliteitverhouding was slecht; kleine verouderde badkamer, douchekabine niet fris, stop in wastafel werkte niet; onbegrijpelijke werking van de verlichting; overdaad aan spiegels; kamer was erg warm, raam kon gelukkig open, maar door de ligging aan een drukke straat niet ideaal. Al met al erg veel geld voor een zeer matig hotel.

Ontbijt was, met uitzondering van de koffie, goed

Prima voor 1 nachtje, maar slaap aan de achterkant of houd het raam dicht!

Heel warm in de kamer, konden geen airco vinden en dus ‘s nachts het raam open, maar het geluid van het verkeer gaat de hele nacht door. Dus slecht geslapen.

Prijs en hygiëne waren prima, locatie ten opzichte van het centrum ook.

Goed geslapen

Ik vond dat er slecht geadverteerd is. We hadden een kamer met 3 per geboekt voor 99 euro 1 nacht. En naderhand bleek dat het kind dat tussen in moest slapen. Hoe weet ik niet als er een spleet tussen de 2 bedden zit maarja. Komt niet naar voren in de advertentie. Dus extra kosten moeten maken. Er is een bed in de kamer geplaatst en moesten 50 euro meer betalen alleen voor een bed. Viel erg tegen. Ook vind ik dat als je zo duur betaald voor 1 nachtje (150 euro) dat je op zn minst je auto mag plaatsen op hun parkeerplaats maar nee ook daar moest je 25 euro voor betalen voor 1 nachtje. Slecht vind ik dat. 1 chocolaatje uit de minibar 4.00 niet te geloven.

De kamer was mooi

Fijn hotel.

Het was nogal warm en er was geen airco. Gelukkig kon het raam openstaan. Verder is de P vrij prijzig.

Naast een park, op loopafstand van het centrum, goed ontbijt, luxe kamers, vriendelijk personeel (wij kregen een gratis update naar de betere kamers aan de parkzijde).

fijn hotel

geen safe op de kamer

goede kamers, heerlijk ontbijt. Vooral de bij het hotel horende bistro was heerlijk met zeer vriendelijk personeel. Het hotel is wat buiten het centrum gelegen maar prima bereikbaar vanaf het centraal station met de bus. Lopend vanaf hotel naar centrum ongeveer half uurtje

Hotel ok. Restaurant jammer

Het restaurant was gewoon slecht. Een vast 4 gangen menu van lokale producten, leuk idee maar het was gewoon niet zo goed als ze pretenderen, zeker gezien de prijs. Duurde 3 uur en was zeker niet verrassend, wel smakeloos, fantasieloos en flauw. Ook het ontbijt. Op zich ok maar dan zijn de eitjes niet te pellen omdat het chique restaurant geen eitjes kan koken.... Jammer. Kamer verder prima, douche perfect, zwembad mooi.

Uitzicht

Ca va.

Jammer dat er geen airco was op de kamer. Ontbreken van sojaproducten bij het ontbijt. Tijdens het avondeten moesten we soms lang wachten op een drankje of een gerecht. En niet te vergeten: vastgezeten in de autolift naar de ondergrondse parking. Op de dag van vertrek konden we niet terugreizen. Beide autoliften kapot. We moesten wachten tot technieker met zijn werk klaar was. Ondergrondse parking was ook te duur: 25 € per nacht.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel bij aankomst en tijdens het hele verblijf. Koffie / thee en frisdranken hoekje naast de receptie. Hiervan kan de gast gratis gebruik maken tijdens het wachten, … Buitenterras.

Wat mij betreft zwaar overprijsd, we hadden de standaard...

Wat mij betreft zwaar overprijsd, we hadden de standaard tweepersoonskamer. Oud en zonder airco. Er waren problemen met riolering en dat gaf veel stankoverlast. Geen excuses. Loopafstand tot centrum is rekkelijk begrip. Wel fijn als je met hond reist, is het parkje achter het hotel.

Vriendelijk personeel, grote kamer, ruim en goed bed, erg...

Stijl/inrichting hotel & kamer wat voorbij gestreefd, dure parking (mocht wel in de prijs inbegrepen zitten), douche kon netter

Vriendelijk personeel, grote kamer, ruim en goed bed, erg goed ontbijt

Het ontbijt was prima in orde.

De badkamer was een beetje aan het verslijten. Het toilet hing los. Het geheel van de badkamer een beetje verouderd

Het ontbijt was prima in orde. Parkeergelegenheid in het gebouw aanwezig: prima

Ik had desondanks een goed verblijf in Luxemburg.

De aankomst viel tegen weinig receptief. Personeel mag zich verdiepen in wat werkelijk service is. Chagrijnige gezichten daar zit niemand op te wachten voor dit geld.

Ontbijt is okay, voldoende keuze.

Rustig gelegen mooi uitzicht op het park

25 euro per dag om van de parkeergarage gebruik te mogen maken is echt belachelijk

Rustig gelegen mooi uitzicht op het park. Ontbijt goed verzorgd. Alles op ca 1.5 km van het centrum af en goed te lopen

Luxemburg is een prachtige stad, met zijn parken en mooie gebouwen. De moeite waard om te bezoeken.

De vriendelijkheid, zeer bruut in het restaurant. Geen etiquette.

Het ontbijt was fantastisch. Het personeel was zeer onvriendelijk, bij het vragen naar informatie werden wij niet geholpen. Alles hebben we dan ook zelf uitgezocht. De kamers zijn verouderd en niet zo proper. De bediening verliep heel bruut. Ongepast voor een 4 sterren hotel

Fantastisch verlofje met kinderen en kleindinden, zij hebben er allemaal van genoten.

Niets viel tegen.

Wij waren met 9 personen en men heeft volledige voldaan aan onze wensen. De lokatie is ongeveer te voet 15 minuten van het centrum. Er zijn ook verschillende bussen die naar het centrum gaan. Stand bezoeken is een must zowel het boven als onder gedeelte

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

nette kamer maar zeer luidruchtig aan de straatkant.

Personeel loopt er wat lusteloos bij. Bediening restaurant is wel vriendelijk. Euro 20 per hond per nacht is wel wat overdreven. Voor het verblijf (2 nachten) betaalden wij euro 80 voor 2 kleine hondjes.

nette kamer maar zeer luidruchtig aan de straatkant. Beter een kamer met zicht op het park boeken. Ontbijt ruim voldoende en krakend vers.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Hebben van kamer moeten wisselen, overgordijnen hingen los en waren niet breed genoeg. Venster sloot niet voldoende daardoor hinder van straatlawaai. Parkeren bij hotel 25€ voor 1 overnachting, wel duur?

Verzorgde kamers, alles was aanwezig en een goed uitgebreid ontbijt. Ook de ganse dag koffie, thee en water gratis in de lobby.

wij komen zeker terug

helemaal niets

Heerlijk ontbijt,super vriendelijke ontvangst en vlugge incheck,mooie ruime kamers,parking auto met lift,rustig gelegen en toch dicht bij centrum,ruime badkamer en goede matrassen,mooie zitplaatsen om iets te drinken

Goed en uitgebreid ontbijt.

Hotelkamer veel te warm opgestookt zonder mogelijkheid tot zelf bijstellen (december). Parkeren €25 per nacht, maar in weekend gratis aan de straat.

Goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Uitermate onvriendelijke medewerkers achter de receptie. Gewoon bot. maak je zelden mee. Uitermate klein bemeten bed. En ook de douche was heeeeeel krap. Het was erg warm in de kamer en raam openzetten geen optie vanwege het verkeerslawaai.

Ontbijt was goed. Prettig dat er een afgesloten garage was. Prima als je op doorreis, dan kan de bagage in de auto blijven. Wel duur 25 euri

Het personeel was zeer behulpzaam en had fantastische tips...

De kamers waren te duur voor wat je kreeg. Het hoofdstuk van het bed had een grote plek en de muren waren wat versleten op sommige stukken

Het personeel was zeer behulpzaam en had fantastische tips zoals waar je gratis kon parkeren om dan zo geld te besparen.

Een hartelijk welkom in een warm en sfeervol hotel waarin alles klopt.

Parkeergarage was alleen te bereiken door met je auto in een lift te rijden. Mijn auto zou er maar net aan in passen dus heb hem toch maar langs de kant van de weg geparkeerd. Was betaald parkeren vanaf 8 uur 's ochtends.

Een heerlijk ontbijt met heerlijke verse broodjes en lekkere jus d'orange en nog veel meer! Heerlijk bed, comfortabele ruime kamer met balkonnetje. Schone douche en toilet. Op 20 minuten lopen vanaf het centrum maar je loopt in één rechte weg er naartoe!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Afgesloten parkeerplaats, onder het hotel, alleen te...

Het hotel heet parkzicht, jammer dat ik dan net sliep aan de straatzijde, Ik vind het nog al een lawaai als je het raam open wil zetten.

Afgesloten parkeerplaats, onder het hotel, alleen te bereiken met een voertuig lift.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Statig hotel in mooie rustige wijk

Ik sliep in een kamer boven de ingang/naast de liften en dat was gehorig. Ik arriveerde pas rond 24.00 maar hoorde nog lang daarna geluiden van de liften.

Prachtige locatie in mooie wijk. Was er voor een zakenreis, maar ben op de mountainbike nog door de omgeving gaan fietsen. Het hotel was prima; niet meer dan bijzonder, maar alles was goed. Wifi betrouwbaar en snel.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Dit hotel is goed gelegen nabij het centrum en nabij de autosnelweg, met degelijke bediening.

Onze kamer lag aan de straatkant. Nochtans hadden wij een rustige kamer gevraagd. Vermits er in de kamer geen airco was, waren wij genoodzaakt om wij 's nachts met gedeeltelijk open raam te slapen. En het hotel ligt aan een zeer drukke straat.

Het ontbijt was lekker, uitgebreid en verzorgd.

Luxemburg is een mooie stad

Bed is hobbelig, superkleine douchecabine. Douche zelf is heerlijk. Jammer geen gekookt ei bij het ontbijt

Ik had gevraagd om een rustige kamer. Dat hebben wij gekregen. Verse broodjes, vers fruit en verse sappen

Hotel kamer achterkant rustig gelegen

Bed 160 breed net iets te krap voor 2 personen, daarnaast erg warm op de kamer en koffie/thee op kamer ontbrak.

Hotel kamer achterkant rustig gelegen

Prima verblijf met slechte kamer.

Er was geen airco in de kamer. Dat kan niet meer in een 4**** hotel !! De kamer had vuil tapijt, vieze badkamer met lekke wastafel en veel schimmel op het douchescherm. De kastjes in de badkamer hingen los.

De ligging is perfect 1700 mtr van het centrum. Het ontbijt is prima en ambiance erg goed. Parkeren ondergronds kost EUR 25 maar is super handig.

Goed hotel aan park...

De afstand tot de stad.

Prima hotel aan park. Omdat we van zondag op maandag boekten was de prijs goed. Zouden we het volle pond betalen vind ik het wat minder. Let op bij parkeren. Om de hoek is een parkeerplaatsje. Vanaf 8 uur sochtends geld in de meter, dan ben je minder geld aan parkerenkwijt als inde parkeergarage.

Comfortabel leuk hotel

Airconditioning op de hotelkamer niet optimaal. Kamer aan de straatkant erg rumoerig.

Sfeervolle inrichting, ruim opgezet en makkelijk bereikbaar en eigen parkeergarage en bistro. Bushalte voor naar het centrum op loopafstand.

Een airco zou de kamers die aan de kant van de weg liggen, aangenaam maken!

De kamer was heel erg warm, dus de deuren naar buiten moest je open houden. Maar omdat het aan de weg ligt, was de herrie van verkeer niet te doen. Hele slechte nacht daardoor gehad.

De centrale ligging, bus stopt voor de deur. Diner was zeer oke, ontbijt was wat aan de karige kant. Kamer en bedden zijn goed en comfortabel. Zeer vriendelijk personeel. Parkeren kan in de garage onder het hotel, kost wel 25,00 per nacht.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding, leuke locatie.

geen airco op de kamer en daardoor erg warm. Geen prettige lakens, lagen niet goed vast en waren erg stug.

Uitgebreid ontbijt, leuk om te kunnen lopen naar het centrum, ligging aan park gezellig.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prachtige kamer en zeer goed restaurant en betaalbaar.

Nihil

Prachtige kamer en zeer goed restaurant en betaalbaar. Prachtig park tegen het hotel. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Kamerprijs is niet goedkoop.

Goed hotel en heerlijk gelegen aan het Bel Air park.

Geen airco en kamers aan de straatkant erg gehorig als je het raam open doet. Parkeer garage onder het hotel met toegang via een autolift maar onpraktisch en duur.

Prachtig gelegen aan de rand van een park. Mooi terras. Ontbijt buiten.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Perfect hotel, met parkeerplaats onder het hotel. Fijn ontvangst, in het nederlands.
    • Suite met Uitzicht op het Park

Het bad was erg ondiep en de kwaliteit in het restaurant kwa wijnen was niet denderend.

Een erg fijn hotel, met mooie lounche beneden waar je heerlijk kunt zitten met een drankje. We hadden een hele mooie kamer (iets duurder dan de goedkoopste). De auto ging met een lift onder het hotel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Geen aanrader

Ontbijtbuffet tot 10.30 u. Wij komen met 4 personen om 9.20 u. We zijn blijkbaar de laatsten want de congresgangers zijn al weg. Filosofie van het hotel : op is op, eet wat over is en verdeel jullie 2 x 2 sneetjes kaas, 2 rösti's, 3 worstjes en het bijeen geschrapt restje omelet. Gelukkig zijn er nog een paar sneetjes toespijs, vers fruit, diverse confituren, choco, ontbijtgranen en broodsoorten.. Er blijven in een grote mand twee croissant over, na een opmerking wordt dit verholpen. Kostprijs : 4 x 20 euro schandalig!

De garage is bereikbaar vanuit het hotel met de lift. Koffie, water en thee staan ter beschikking van de klant in de hal.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Het was een prima verblijf, met een goede serivce.
    • Suite met Uitzicht op het Park

De douche in het bad is wat krap. Het eten bij het diner viel wat tegen qua smaak.

De ruime kamer voorzien van een zeer snelle wifi verbinding was naast een bed uitgerust met twee grote stoelen een mooie tv en tevens ook van een eetkamertafel met vier stoelen.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De douche en wc waren niet schoon

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Even een stukje lopen naar het centrum

Even een stukje lopen naar het centrum

Goed hotel naar ontbijt te duur. Openbaar vervoer voor de deur, gratis in het weekend

Prijs van het ontbijt

Ontbijt was goed maar te duur. Hadden kamer aan de straatkant, slapen met raam open was geen optie i.v.m. verkeer

Confortabel bed!

Erg warm op de kamer. Veel lawaai vanaf de doorgaande weg.

Confortabel bed!

Kamers aan de voorkant van hotel veel lawaai als raam open staat, raam moet wel open bij warmte aangezien er geen airco in de kamer is

Goede plek

Geweldig kregen een gratis update naar een suite met super uitzicht/ zeer goede locatie.

Kamer is geweldig met uitzicht over de stad

Ruime kamer (suite)

Geen airco

Ruime kamer (suite)

Een prima laatste stop van onze heerlijke vakantie...
    • Designkamer

Er was helaas geen airco op de hotelkamer.

De directe ligging aan een park en de ruime, schone kamer waren de grootste pluspunten van dit hotel.

Goed hotel, iets verouderd maar zeer netjes.

Badkamer zou vernieuwd mogen worden. Geen airco in kamers!

Goed hotel, iets verouderd maar zeer netjes.

Keurig hotel, perfect gelegen op ongeveer 15 minuten lopen...

Keurig hotel, perfect gelegen op ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum (gewoon de weg volgen)

Fijn verblijf in een mooi hotel met vriendelijke mensen.

Ontbraken stoelen voor het balkon.

Kamer schoon en ruim. Ontbijt uitstekend.

het personeel

de airconditioning

het personeel

Heerlijk weekendje weg

Betaald parkeren voor gasten en geen airco op de kamer

Mooie ligging aan het park

Goed hotel, vriendelijk personeel

Kamer met terras met uitzicht over het park

Netheid, goed bed & ontbijt, uitstekende ligging

Kleurrijk hotel met veel spiegels. Na ongeveer 15 minuten lopen stond je midden in het centrum.

Douche

hotel is niet meer van deze tijd!

oude boel!

de tijd van uitchecken!

gratis tandenborstel en tandpasta aanwezig in de kamer,

gratis tandenborstel en tandpasta aanwezig in de kamer,

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Redelijk
    • Designkamer

Bistro hotel , kaart goed maar eten slecht

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

De douche werkte niet goed (voortdurend warm/koud)

De douche werkte niet goed (voortdurend warm/koud)

matig

TV functioneerde niet Kast ging niet open

Prima, maar ruimte voor verbetering

Ontbijt was echt ondermaats

Personeel

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Heel erg hard bed

Heel erg hard bed

‘snachts om 3 uur werden een uur lang meubels verplaatst op de verdieping boven de slaapkamers

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

de kamer was goed,evenals het ontbijt en het restaurant

de kamer was goed,evenals het ontbijt en het restaurant

• Beoordeeld op: 27 september 2017

We waren tevreden

Beetje vernieuwen is noodzakelijk

Kamer met uitzicht park !!!!!

Prima bedden, schone kamer

Badkamer is mooi afgewerkt, maar erg klein.

Prima bedden, schone kamer

Aangenaam verblijf voor een stadsweekend.

Comfortabel hotel, ontbijt 7,5, restaurant 8,5, snelle liften, parkeergarage krap bemeten.

Perfect verblijf in een mooie buurt.

De kamer was mooi, gezellig en super comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid, heel verzorgd en prima van kwaliteit.

Ik

Hoofdkussens op de bedden veel te weinig opgevuld

Standing

Prima hotel voor bezoek aan de stad op 15 minuten lopen van het centrum.

Geen negatieve zaken te melden

Prima verzorgde kamer en ontbijt. Receptie deskundig, behulpzaam en zeer vriendelijk.

Heerlijk ontbijt, goede koffie, redelijk centraal gelegen

Prijzige parkeerplaats, 25 euro voor 1 nacht

Heerlijk ontbijt, goede koffie, redelijk centraal gelegen

Fijne douche

€25,00 voor parkeren is aan de prijs Fitness is zeer minimaal

Fijne douche Uitgebreid ontbijt Mooie ligging naast park

Geen tafel in de kamer, maar dat is soepel geregeld door...

Geen tafel in de kamer, maar dat is soepel geregeld door hotel.

het voelt als thuis

geen verbeterpunten aan te geven een aanrader.

Mooie lobby met mooi terras bij tuin

Kleine douche, vrij hard bed. Geen uitzicht

Mooie lobby met mooi terras bij tuin

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het was op de kamer erg warm en het parkeren is duur.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was erg lekker.

Uitstekend ontbijt, aandacht voor een goede fietsberging

Uitstekend ontbijt, aandacht voor een goede fietsberging

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

zeker voor herhaling vatbaar

de badkamer was aan de kleine kant

Het ontbijt was zeker o.k alles voorhanden en overheerlijke broodjes.