Beoordelingen over Hotel Parc Belle-Vue 3-sterren

5, Avenue Marie Therese, 2132 Luxemburg, Luxemburg

#44 van de 71 hotels in Luxemburg

Jammer dat er geen airconditioning op de kamers is.

Jammer dat er geen airconditioning op de kamers is... we waren daar op 1 van de warmste weekends van juni. Gelukkig kan je een ventilator reserveren.

een nieuwe kamer midden in Luxemburg

parkeren is goed geregeld, maar wel prijzig

kamer was net gerenoveerd, ruime badkamer. behulpzaam personeel goed ontbijtbuffet. dicht bij het centrum van de stad

matig verblijf.

Er stond schimmel in de douche en er lagen nog haren in, dus geen gebruik van gemaakt. De kwaliteit van het ontbijt is zeker in orde, maar de organisatier ervan is een rommeltje omdat het buffet staat opgesteld op de plek waar de mensen binnenkome,.

vriendelijk onthaal

Genoten!

Dat ik handdoeken niét op de grond gegooid had (als teken dat ik ze vervangen wilde hebben), maar dat ze tóch vervangen waren. Denk aan het milieu!

Heel prettige kamer, met prachtig uitzicht. Ontbijt goed verzorgd, veel keuze

Luxemburgstad is een aanrader, het hotel niet.

De prijs voor de parking is schandalig hoog. Iemand die gewoon komt eten in het restaurant, heeft gratis parking. Iemand die blijft logeren + eten, betaald de volle pot. Waar is de logica? Op ons kamer was er een sigarettenreuk.

Het ontbijt was verzorgd en alles werd zeer snel bijgevuld.

Oké voor 1 nacht.

Relatief kleine en verouderde kamer. Ontbijt in restaurant niet binnendoor bereikbaar. Gehorige ramen. Vliegveld of treingeluiden duidelijk waarneembaar. Kleine douche met douche gordijn.

Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De ligging en de mooie kamer (na een ongevraagde upgrade)

Het restaurant ‘s avonds en het ontbijt ‘s morgens. We zijn om 9u gaan ontbijten en het buffet werd niet meer aangevuld na de passage van een enthousiaste groep gasten. Het ontbijtbuffet bleef nochtans op een zondag open tot 11u!

De ligging en de mooie kamer (na een ongevraagde upgrade)

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Alleen gerechtvaardigd omdat het dicht bij de werkplek van ons is, anders zou ik er nooit meer komen

De kamers zijn aan renovatie toe, badkamer is smerig en de douchekop moest je zelf boven je hoofd houden. De spiegel in de badkamer staat zover van je af, dat je een bril op moet zetten om je te kunnen scheren.

Het vertrek na het ontbijt

Goed ontbijt, mooie locatie maar slechte bedden.

Het toilet en wastafel waren absurd laag. De bedden waren niet goed waardoor wij last van onze rug kregen.

Het ontbijt was goed en de locatie is in het centrum.

Heerlijk genoten, ligt prachtig

Parkeren voor €25,- per dag is erg duur. Doordeweeks na 1800 gratis en in weekend buiten de poort. Daarom maar voor 1 dag betaald (is uiteindelijk per ongeluk niet berekend). Bovendien zijn er amper parkeerplekjes op het terrein.

Uitgebreid ontbijtbuffet Vlak bij het centrum Prachtig uitzicht Vriendelijke ontvangst 1 dag sneeuw gehad, prachtig

Heerlijk!

De douche is gedateerd en we moesten de slang vasthouden anders spoot het alle kanten op, maar ach....dat kan de pret niet drukken ;-)

Locatie top, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goede uitvalbasis om de stad en de rest van het land te zien.

De kamer is gedateerd, ziet eruit als een ziekenhuiskamer. Onbegrijpelijk lage en grote wastafel in de badkamer. In drie dagen tijd is er 7x gevraagd of ik de auto geparkeerd had op het eigen hotelterrein (kost namelijk 25 euro per dag). Heel vermoeiend deze melkkoe vragen.

Ontbijt was perfect, ruime keuze. Je moet hiervoor wel naar een andere gebouw toe wandelen. Hotellocatie is perfect, minder dan 10 minuten wandelen voordat je in het centrum bent.

Goed hotel voor kort verblijf met zeer goede ligging.

Luidruchtige kamers en gebouw in het algemeen. Elke deur die dicht gaat hoor je. Het gebouw is verouderd maar wel zeer proper.

Zeer propere kamers, vriendelijk personeel en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

ideaal om één nacht te verblijven.

Parkeren op de locatie was duur. Wifi werkte niet naar behoren. Voor het ontbijt naar een ander gebouw moeten is niet optimaal. Bij problemen naar een ander gebouw moeten om de receptie te bereiken is niet optimaal.

Propere kamer met een mooi uitzicht. Behoorlijk ontbijt met vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Goed voor één nacht.

De parking van de accommodatie was heel duur: 2 euro/uur! Zo wordt het wel een heel dure kamer. Tip: als je er in het weekend logeert, kan je gratis openbaar parkeren. Een parkeerplaats vind je gemakkelijker aan de andere kant van het park. Via de kleine wegeltjes door het park geraak je gemakkelijk aan het hotel. De inrichting van de kamer is gedateerd, alsook de badkamer. In de voegen van de douche was er schimmel te bespeuren.

Het uitzicht op het lagergelegen park is prima. Het ontbijt was lekker en er was voldoende keuze. Het ontbijt was in de kamerprijs inbegrepen, maar als je er apart voor moet betalen is het vrij prijzig.

Leuk hotel, mooie kamer, over het algemeen vriendelijk personeel.

De bar, geen of nauwelijks bediening, het personeel was doorgaans met andere zaken bezig, zo moesten ze de eetzaal nog opruimen of het ontbijt voor de volgende dag voorbereiden, Ook vielen de 25 euro om een nacht te mogen parkeren tegen.

De kamer was fantastisch en het ontbijt was goed verzorgd. Alleen op het moment dat het druk is dan raakt het personeel lichtelijk in paniek. Zo kreeg je op zondag bijvoorbeeld geen kannetje koffie en moest je een kopje koffie zelf halen.

Sober en net, ontdaan van elke franje, beperkt in opties.

Het onthaal kon beter, zeker wat de info over parkeermogelijkheden betreft.

De eetruimte en personeel daar was enorm vriendelijk en gaf suggesties welke ons bevielen.

Heerlijk genoten van de lekkere maaltijden en uiterst attente & vriendelijke bediening!

Onze nachtrust werd 2 nachten na elkaar danig gestoord door vervelend lawaai van andere gasten in de kamer ernaast! Hygiëne in de badkamer kan beter! Te dure parking!

Uiterst attente en super vriendelijke medewerkers :-) en het lekkere eten!

Ontbijt was goed.

Hotel gedateerd en kan wel een upgrade hebben. Douche erg krap. Hotel is op groot complex. Verschillende gebouwen. Ontbijt in ander gebouw op het terrein. Wegens drukte is de ontbijtruimte niet berekend op de grote toeloop. Erg luidruchtige ruimte. Parkeerkosten erg hoog €25,=/dag. Wat last van luchtverkeer vliegveld.

Ontbijt was goed. Ligging dicht bij centrum stad (loopafstand) Weinig last van verkeerslawaai. Bedden redelijk, hadden iets zachter/comfortabeler mogen zijn.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Uitgebreid ontbijtbuffet, op het terras met uitzicht.

Kamers waren ruim en schoon maar wel wat verouderd en aan onderhoud toe. Ook waren de kamers zeer gehorig en er was veel geluidsoverlast. Voor deze prijs mag je best iets meer verwachten

Uitgebreid ontbijtbuffet, op het terras met uitzicht. Erg prettig dat er parkeergelegenheid is bij het hotel (al is dat best prijzig)

De toegangsdeur van de hal naar de gang met de kamers, en de...

De toegangsdeur van de hal naar de gang met de kamers, en de kamerdeuren zelf hebben een pompsysteem waardoor de deur automatisch dichtgaat. De meeste gasten laten de deur dus gewoon vallen, wat een hels lawaai maakt, vooral als men in zijn bed ligt. Misschien zou het helpen, als er aan de deur een blad zou worden opgehangen om de mensen daarop te wijzen. Vermits de vlieghaven vlakbij is, kan het opstijgen en dalen van de vliegtuigen ook soms hinderlijk zijn.

Het ontbijt was super!

De kamer was erg benauwd. Jammer dat er geen airco was.

Het ontbijt was super! Kamer was prima en schoon. Vriendelijk personeel. De ligging van het hotel was prima!

De betalingsregeling tussen booking.com en het hotel Parc Belle Vue is niet goed uitgevoerd en afgestemd. Dat leidde voor mij tot een dubbele betaling. Een probleem dat ik nu maar weer moet zien te herstellen!?

Gewoon goed en accoord.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Miserabel luidruchtig hotel met gigantisch achterstallig onderhoud !

Onderhoud hotel miserabel. Deuren in gangen klappen dicht met zoveel geweld dat de muren schudden en de aangrenzende kamers zich rotschrikken . Onze kamer lag precies boven een asphalt voetbalveld waar de hele middag en avond luidruchtig gesperld en gerotsooid werd.

Niks goed

Teleurstellend. Niet aanbevelingswaardig voor iemand met ook maar de kleinste mobiliteitsproblemen.

Om van mijn kamer, die ze voor mij als gehandicapte dicht bij de receptie hadden uitgezocht, wat prima en attent was, moest ik 300 m. lopen buiten om om naar het ontbijt of in het algemeen het restaurant te lopen. Onmogelijk voor mij . Ik loop met een rollator. Ik ben van hotel verhuisd, maar moest wel de tweede dag want ik verhuisde pas om 14.00 uur, de helft betalen. Geen compensatie of excuus voor de onmogelijke logistiek voor mij.

Dat men mij toen ik in de kamer gevallen ben meteen kwam oprapen. Snel vriendelijk en efficient

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

zeer nette kamers , goed bed , maar locatie is minder

locatie in een drukke straat toch 10 min stappen naar het oude centrum hotel is wat verouderd, oogt wat triest in de winter geen charme geen praktisch gebouw , wirwar van gangen en veel deuren ontbijt zeer duur in de zomer zal dit hotel wel meer te bieden hebben , groot terras

ruime kamer, heerlijk groot bed , matras was perfect en en beddegoed super zacht , zeer nette kamer groot tv scherm badkamer was in orde .

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prachtige locatie op loopafstand van het centrum.

Prachtige locatie op loopafstand van het centrum. Ontbijt in hotel was niet nodig, er zijn prima voorzieningen in de buurt. Goede parkeergelegenheid. Ruime en schone kamers.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed hotel op een goede locatie met top service!

Het dekbed in de eerste kamer was niet goed schoongemaakt.

De service was erg goed. In de originele kamer die we kregen was er iets mis met het dekbed, vervolgens kregen we een upgrade naar een suite! Ook konden we na het uitchecken onze koffers nog een middag in het hotel laten staan.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Noodzakelijk wegens ligging

Niet alle personeel is even competent en de kamers zijn basic en op een niet zo aangename site. Losliggende stenen etc om te bereiken. Auto's die overal geparkeerd staan

De nabijheid

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Zeer goed hotel met goede ligging om Luxemburg te bezoeken

Prijs van het ontbijt (18,5 Euro / persoon) is veel te duur voor een doodgewoon ontbijt. 20 Euro parking / nacht is ook niet echt goedkoop.

Wegens volgeboekt, gratis upgrade gekregen naar suite voor 5 personen. Prachtige, grote slaapkamers met geweldig goede bedden !

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Geen topkwaliteit, maar prima lokatie

Ontbijt was erg duur. Voor de volle prijs had ik me opgelicht gevoeld. Parkeren is duur als je binnen de slagboom wilt staan. Bed viel tegen en wc hangt erg laag. Voor iemand met rugklachten was niet geen beste overnachting.

Ligging was goed

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Geen aanrader voor wie rust zoekt .

De zon kwam binnen op de kamer en het was er zeer warm. Geen airconditioning noch ventilator . Met open raam was er niet te slapen door de ganse nacht lawaai van het nabijgelegen vliegveld, en straatverkeer . Locatie is niet aan te raden . Restaurant is alleen Italiaans.

We kregen een kamer in Parc Plaza, een mooie ruime kamer op het gelijkvloers . Ontbijt is zeer goed en ruim, doch nogal prijzig .

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

De locatie ten opzicht van het centrum

Buitenkant niet netjes ook de tuin zou zo mooi kunnen zijn maar niet goed onderhouden bv gras tussen de stenen geen gezellige zitjes terwijl het uitzicht heel mooi is erg jammer en het ontbijt heel duur €18,50

De locatie ten opzicht van het centrum

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

prima voor een nacht en dichtbij het centrum

ontbijt was heel duur (€18,50 p.p!) waardoor wij dit niet genomen hebben. Onze kamer was klein maar prima voor een nacht. Het bed was heel hard en de parkeerkosten van 20 euro vonden wij ook erg duur.

heel dicht in het centrum

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima hotel op loopafstand van centrum

Aan de prijzige kant maar dat zal vooral aan de stad liggen. Ontbijt te duur, hebben we geen gebruik van gemaakt. Personeel ietwat slordig - kregen bij inchecken de factuur van andere gasten voorgeschoteld.

Prima hotel, nette kamer met mooi uitzicht. Centrum is goed te belopen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat we dat echt te prijzig vonden.

De comfort van de kamer was prima en er was een goed restaurant bij.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Ik zou dit hotel onmiddellijk aanbevelen aan vrienden en familie. We komen zeker terug!

Eigenlijk niets!!

Wij vonden het super dat we een parkeerplaats hadden zo dicht bij het hotel! Het ontbijt was ruim voldoende en de maaltijd 's avonds in het restaurant was zeer lekker! Goede ligging om de stad te bezoeken.

Verbleven in juni 2016

Geen airco, ontbijt te duur

Mooi uitzicht en dicht bij stad, ideaal gelegen.

Accomodatie iets verouderd

Interessante ligging dicht bij stadscentrum

Geen slecht verblijf dankzij het restaurant en het ontbijt. de kamer en badkamer niet "superior"

Kamer en badkamer gedateerd !

Ontbijt onovertroffen . de kamer gedateerd . de badkamer ook gedateerd !

Raam was dichtgeschroefd, badkamer jaren 80

Raam was dichtgeschroefd, badkamer jaren 80

goed voor paar dagen

geen airco en wat gedateerde kamers

perfecte ligging

Kalm en centraal gelegen

Kalm en centraal gelegen

Parkeergelegenheid

Heerlijk ruim en luxe, loopafstand van centrum

Niet echt minpunten

Heerlijk ruim en luxe, loopafstand van centrum

Geweldige stad !

Kamers gedateerd...bedden verouderd en met kuil in matras

Omgeving rondom het hotel

Te duur voor wat het was

Belle - vue? Niet te zien. Ineens is er parking 25 euro per nacht!!! Staat nergens iets over...

Ligging, snel in centrum. Ontbijt was in orde.

Beveiligde parming

Ontbijt, kamer

Beveiligde parming

Genoten van het mooie uitzicht op het terras dankzij het mooie weer.

Te laag toilet. Zelf naar je kamer zoeken, niet leuk.prijzen van drankjes erg hoog.

Het uitzicht

Goed en uitgebreid

Gedatteerd interieur kamers

Goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Ontbijt was oké.

Temperatuur in de kamer was te hoog, bedden waren smal. Jammer dat je naar een andere locatie moest voor je ontbijt.

Ontbijt was oké.

we hebben ons goed vermaak

het was goed

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Uitstekend!

Ligging tov park en centrum zijn top:alles op loopafstand.Keurige kamers, goede douche, nette service en prima ontbijt

Ontbijt is uitstekend

Ontbijt is uitstekend

goede prijs - kwaliteit verhouding en centraal gelegen .

Ontbijtplaats was niet in het gebouw gesitueerd .

Personeel aan de receptie was erg behulpzaam en vriendelijk

Badkamer te klein.

Een zeer ontspannen verblijf en van vele bezienswaardigheden genoten.

Een geweldig goed ontbijt. Een zeer goede ligging.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

parking

parking

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima voor een nacht

Geen lift dichtbij kamer, beperkte parkeermogelijkheden, kleine kamers

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goede prijs-kwaliteit

Er ontbrak een badkamerdeur, maar oké.

Goede ligging, het personeel was vriendelijk, de kamer was netjes en het ontbijt was lekker en uitgebreid.

Uitstekend voor een bezoek aan de stad Luxemburg

Goede en rustige ligging op loopafstand van het centrum. Zeer vriendelijk personeel, betaalbaar restaurant, uitstekend ontbijt.

Ontbijt was ok.

De zeer verouderde kamer. Slechte bedden !!!

Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goed ontbijt, goede locatie en parkeergelegenheid

Goed ontbijt, goede locatie en parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Teleurstellend

We hadden een dubbelbed gereserveerd, maar kregen 2 enkele bedden. Wanneer dit aan de receptie werd gemeld, kon dit niet veranderd worden.

Prima. Stil en veilige parkeergelegenheid. Goed ontbijt.

Stad op loopafstand

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Tevreden klant wegens site !

Kamer en badkamer beetje cheap ingericht en verouderd Aan kleine kant !

schitterende ligging en rustig !

vond het allemaal goed

vond het allemaal goed

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima moderne, ruime kamer.

Prima moderne, ruime kamer. Heerlijk ontbijt met heel weinig plastic afval!

Parkeergeld, 25 euro per dag!!!

Uitzicht, en ontbijt

Toplocatie

Geen idee

Ligging tov park, centrum. Mooie tuin, keurig hotel

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

prima hotel.

Uitzicht. Ligging: vlakbij het centrum. Heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Probleemloos prettig

Aanvliegroute airport.

Loopafstand naar oude centrum. Uitzicht.