Beoordelingen over Hotel Parc Plaza 3-sterren

5, Avenue Marie Therese, 2132 Luxemburg, Luxemburg

#39 van de 71 hotels in Luxemburg

Betaald parkeren, als je met een te hoge auto komt, kan je...

Betaald parkeren, als je met een te hoge auto komt, kan je de parkeergarage niet in en er zijn niet zoveel plekken op terrein beschikbaar. Dan is € 25,00 per nacht veel geld. Kleine ontbijt was € 4,00 en volgende dag was deze ineens € 5,00 en volgens dame van restaurant kon dit niet, terwijl zij ons die dag daarvoor ook had geholpen. Uiteindelijk dit wel voor € 4,00 gekregen.

We hadden een upgrade genomen voor een balkon echter dit was...

We hadden een upgrade genomen voor een balkon echter dit was slechts 60 cm breed. De kamer lag op de zonkant en werd ondanks dicht houden van de gordijnen echt te warm

was blij dat het rustig was

Het was ontzettend warm in de kamer.

ontvangst aan de receptie. De receptioniste heeft ons in het Spaans geholpen daar ik niet zo goed Engels en Frans kan super!

Zeer gedateerd gebouw. Kamers niet ruim en ook wat gedateerd. Veel onduidelijkheid bij aankomst. €25,- parkeer geld per nacht terwijl de auto gewoon buiten staat. Bij De booking advertentie stond dat het inclusief ontbijt was. Bij het hotel bleek van niet. Per persoon hadden wij €20,- extra moeten betalen om gebruik te kunnen maken van het ontbijt. Opties op kamer beperkt

De locatie is perfect.

Bar was niet open. Muffe lucht bij ingang restaurant/bar. Tafels bij het ontbijt werden op het terras niet tijdig afgeruimd zodat gasten zelf de spullen gingen afruimen. Kamers zijn warm en benauwd, daarom deur wijdt open gehouden wat weer gehorig is als je net boven de ingang je kamer hebt (vertrekkende gasten/taxi’s). € 25,00 per nacht voor parkeren is prijzig.

De locatie is perfect. Op loopafstand van het centrum. Ruime keuze bij het ontbijtbuffet. Kamers netjes, lekkere douche, goed bed.

Kamer was schoon.

Het eten in het restaurant was minder. Risotto was koud en weinig smaak. Het drinken was lauw en duur. 4 Euro per flesje. Wij vroegen om vinegar en zout en peper voor onze salade. De ober zei natuurlijk en bleef vervolgens met een andere gaste ruim een kwartier praten. Ronduit slecht. Erg jammer. Ontbijt vrij duur. 20 euro p.p. het parkeren van de auto kost 25 euro.

Kamer was schoon. En comfortabel. Badkamer en toilet waren erg netjes en schoon. Personeel erg vriendelijk en professioneel.

Heerlijk ontbijt dat je gezellig buiten kon opeten.

Er was geen antilslipmat/ handvat aan de douche om zich als oudere aan vast te houden.

Heerlijk ontbijt dat je gezellig buiten kon opeten. Ook het eten in het restaurant was meer dan OK. Gezellige kamer.

Weekendje luxemburg

Parkeer gelegenheid is lastig omdat het hotel zich in het centrum zelf bevindt.

De ligging en loopafstand naar het centrum. Verder prima kamers voor een goede prijs.

Geen airco borg van 50, == euro per nacht staat niet op de...

Geen airco borg van 50, == euro per nacht staat niet op de site, parkeren 25,00 euro per nacht, terwijl het inde weekend vrijparkeren sis op straat, dat zou men niet even zeggen :-(

Op een mooie locatie maar niet voor een weekend weg met je partner of familie.

Binnenkomst was matig. Hadden al ingecheckt, dit moest opnieuw. En toen moest er ook opeens een borg van 100 apart worden gezet. Na het verloop van het gesprek werd dit 50 euro. Dit zorgde voor weinig vertrouwen. Aangekomen in de superior kamer zag het er wat gedateerd uit en bleek de wasbak lek te zijn. Er was geen mogelijkheid om thee of koffie te zetten.

Ontbijt was 20 euro per persoon. Goed ontbijt maar prijs/kwaliteit veelste duur.

Jammer

er was geen erco De kamer was/is erg benauwd. mijn vriendin heeft vanacht NIET kunnen slapen. veel te weinig parkeer gelegenheid. dat is voor mij een min punt. Het is fijn na een lange rit dat je auto kwijt kan.

Parking in hotel €25 per dag.

Parking in hotel €25 per dag. Voor 3 dagen €75 voor parking betalen hoewel boete voor parking in centrum zonder betaling is €24 !!! Heel raar. De rest was heel goed.

Correct én praktisch.

Ontbijt restaurant op een paar minuutjes wandelen van hotel: nu geen probleem, maar bij slecht weer...! Geen airco: bij normale omstandigheden allicht geen probleem: bij deze hittegolf natuurlijk wel.

De ligging tov van centrum.

De bedden waren redelijk hard. Ik kreeg een ontbijtpakketje mee omdat ik al voor het ontbijt moest vertrekken maar dat was een aanfluiting..3 broodjes en 3 stuks fruit. Geen drinken oid

Locatie, rust en erg schoon

het ontbijt was erg schamel op de eerste dag.

bij uitchecken was er een vrij chauvinistische Franstalige dame.. erg onvriendelijk en erg kortaf..

het ontbijt was erg schamel op de eerste dag...slecht aangevuld en het meeste was al op om 9.15 uur (ontbijt is tot 10 .00 uur) Thermoskan met oude koffie"...bij de broodjes was alles al bijna op...slecht gevulde schalen..

Goede badkamer, met aparte wc, prima bed.

Er ontbrak een airco. Met de felle zon pal op het raam werd het daardoor erg warm binnen, zelfs toen het buiten maar 19 graden was. Vitrage voor de ramen was ook handig geweest, vanuit het tegenovergelegen bejaardentehuis keken de bewoners en buiten rokende personeelsleden zo naar binnen. Vrij veel verkeersoverlast van de Avenue Marie-Thérèse.

Goede badkamer, met aparte wc, prima bed. Ligging ideaal, je loopt zo het centrum in.

Prima hotel op loopafstand van centrum

De douchekop schoot alle kanten op en aangezien het inloopdouches zijn, werd ook de badkamervloer behoorlijk nat. Dit moet een hotel van deze status toch niet gebeuren. Geldt ook voor kamer: deze was loeiheet. Gelukkig kon het raam goed open, maar airco ontbrak. Dat valt in mei nog mee, maar ik moet er niet aan denken hier in de zomer te verblijven.

Prima bedden en een goed, veelzijdig ontbijt. Ik heb alles lopend gedaan, zowel vanaf P+R Bouillon (in de avond) als vroeg in de ochtend naar het Casematten du Bock. Beiden kosten ongeveer 20 minuten en zijn prima te doen, heb me geen moment onveilig gevoeld.

Buiten het centrum en toch dichtbij

Je moet een stuk lopen naar de ontbijtzaal,dat kan niet binnendoor. Bij slechtweer vervelend

Ruime kamer en de ligging op loopafstand van het centrum. Sfeervol restaurant en bar voor een borrel en lekker eten in een andere ruimte dan de ontbijtzaal. Leuk personeel

Luxemburg biedt vele schitterende stadsgezichten.

De ligging t.o.v. het centrum is prima. Goede kamer. Parkeren kan moeilijk zijn, men kan niet reserveren. Het ontbijt is uitstekend, maar op zondagochtend is iedereen er op hetzelfde moment en dan wordt het chaotisch. Een prachtig uitzicht op de stad vanaf hotelterrein.

redelijk

We hadden de kamer op de begane grond, waardoor er 's ochtends vroeg al behoorlijk wat mensen voorbij gewandeld kwamen. Ook rook de kamer niet fris bij binnenkomst en had de badkamer geen deur en een spiegel aan de muur tegenover de douche, waardoor je een behoorlijk gebrek aan privacy hebt. Ook staat er bij het boeken dat het hotel 250m van het centrum gelegen is, terwijl we er bij aankomst achterkwamen dat dit 1.5km is. Dit was een domper, omdat dit een belangrijk aspect bij het boeken was. Ook ligt de ontbijt zaal aan de andere kant van het gebouw en parkeerplaats en vond ik het parkeren behoorlijk prijzig. €25,- per nacht. Dit hotel zou niet mijn eerste keus zijn om terug te gaan.

Ontbijt was super. Veel keus en alles was heerlijk vers. Heel vriendelijk personeel in het hotel

Goede locatie, dichtbij het stadscentrum.

De parking van het hotel was wel duur bovenop de prijs voor de overnachting.

Goede locatie, dichtbij het stadscentrum. Nette kamer en vriendelijk personeel.

Prima zakelijk hotel met alle faciliteiten.

Parkeerkosten zijn aan de hoge kant.

Ontbijt is uitgebreid en in buffetvorm. De koffie/thee wordt geserveerd en als je meer wilt is dat geen probleem.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Kamers wat sober. Open douche.

Locatie is echt top; binnen 10 minuten sta je in het centrum. Uitgebreid ontbijtbuffet met voor ieder wat te kiezen. Schone kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Je kunt wel parkeren bij t hotel maar dat kost je 25 euro per dag. Daar moet je wel rekening mee houden

Ontbijt was goed, brood, yoghurt, koffie, thee, je kon zelfs je eigen eitje koken en er stond Spa water met citroen! Kamer was prima, niet te groot, niet te klein, schoon Centrum ligt maar op 5 minuten afstand lopen

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima kamer, goed bed.

Uitzicht op het park wordt ontnomen door budget hotel van dezelfde firma. Parkeren was nogal rommelig en duur.

Prima kamer, goed bed. Vriendelijk personeel in het restaurant. Efficiënt in- en uitchecken. Personeel a.d. receptie sprak Nederlands.

Zeer rustig

Dat je via buiten rond moet gaan om naar het ontbijt te gaan. In tegen en wind, en dat je dan ook nogmaals tot de hoofdingang moet gaan. Men kan het in korten via de schuifdeuren maar heb het gevraagd en het antwoord was overduidelijk neen. Toen ik aan de receptie vroeg of ik met mijn parkingkaart terug in en out kon antwoorde de receptioniste me "natuurlijk" Maar dat bleek niet te kloppen want je heb telkens en jeton nodig.

Zeer rustig

Uitstekend hotel op prachtige locatie, jammer dat het weer wat tegen zat

Parkeren is 25 euro per dag, een aanrader is p + r bouillion. 24h gratis, daarna 10 euro per dag. Ca 2 km lopen of bus naar centrum

Goed ontbijt, mooie locatie

Fijn verblijf in een prachtige stad

Het is een soort congreshotel, dit zie je bijvoorbeeld in de ontbijtzaal, dit maakt het wat massaal. Maar doet niets af aan de kwaliteit van het hotel en het ontbijt. Parkeren bij het hotel is duur, maar wel lekker dichtbij. Op kleine afstand lopen kan er geparkeerd worden op straat, in het weekend gratis.

Goede bedden, goede douche, veel tv-zenders, goed ontbijt, aardig personeel, mooie bar, dichtbij het centrum, rustige omgeving. De kussens op de bedden waren naar onze mening te slap, 2 extra gevraagd bij de receptie en direct gekregen, super!!

ideaal gelegen, dichtbij centrum en toch rustig met alle faciliteiten

klein minpunt is dat er geen deur is tussen douche en kamer

grote kamer, apart toilet, inloopdouche, groot bed, dichtbij het centrum en toch rustig, geen lawaai van het verkeer, uitgebreid ontbijt

Aangenaam, uitstekend hotel voor een stedentrip naar Luxemburg!

Geen echte tegenvallers maar we misten een tweede nachtkastje, voldoende vrije en bereikbare stopcontacten voor laders etc, een kastje om wat kleding in te hangen/leggen, een waterkoker op de kamer. Verder waren er enkele zwarte voegen in de doucheruimte (schimmel?) wat vreemd was omdat de kamer en de badkamer verder juist heel schoon waren.

De locatie vlak bij binnenstad en kerstmarkten, uitzicht, gezellige en schone kamer, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, goede parkeergelegenheid (wel prijzig), goede bedden, apart toilet, ruime douche. Kortom zeer aangenaam hotel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Frisse, schone, grote kamer met goed bed en heerlijke...

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Frisse, schone, grote kamer met goed bed en heerlijke kussens. Prima vers ontbijt, ruime keuze. Mooi uitzicht op de vallei, dichtbij park, bushalte en city centre.

We hadden een non-smoking kamer geboekt.

We hadden een non-smoking kamer geboekt. Bleek de kamer net boven de ingang te zitten, waar buiten gerookt werd. Konden we dus 'meegenieten' van de smerige rook. Een twin-bedded room bleek wel 2 bedden te bevatten, maar als 1 bed opgemaakt. Ondanks dat ik hiervoor nog zo om gevraagd had: non-smoking en een twin-bedded room. We hebben dit nog bij vertrek gemeld. Dit zou doorgegeven worden, tot nog toe geen enkele reactie.

Prima verblijf dicht bij het centrum.

Parkeren is erg duur (€ 25,- per dag) terwijl er voldoende ruimte is op eigen terrein. Personeel adviseerde dan ook om op de openbare weg te parkeren. In de avond en in het weekend is dat namelijk gratis. We konden op nog geen 50 meter van het hotel parkeren.

Prima kamers en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Slecht

Alles viel tegen. Ontbijt was redelijk maar 100 meter lopen vanaf het hotel naar buiten .en dat alles voor 245€ wat nog geen 100€ waard is. En dan nog 25€ voor de parking buiten er bovenop. Dit was de eerste en de laatste maal. Door de naam Parc Plaza verwacht je een chic hotel but yust forget it.

Niets, kamers zeer klein, geen schemerlamp naast tweede bed, badkamer geen douchemuts, slechte douche, zeer klein stukje zeep . Geen kast in de kamer voor legkleding, en alleen een haak voor mantels,jurken etc.

Ontbijt was zeer uitgebreid en divers, uitzicht vanuit de...

De bar horende bij het hotel is wat gedateerd, maar ober probeert er het beste van te maken.

Ontbijt was zeer uitgebreid en divers, uitzicht vanuit de ontbijtruimte is prachtig. Kamers zijn ruim. Op wandelafstand van het centrum gelegen - slechts 5 min wandelen

Was goed we hebben genotem

Dat je 25 euro per nacht moest betalen voor het parkerem alleen dam nog alechte plekken

Heel net schoon hotel mooi gelegen net niet midden in het centrum maar wel op 5 minuten lopem Het onbijt was ook super

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goede plek om de stad bezoeken, volle bezetting kunnen de (beide) hotels echter niet aan.

Parkeergarage vol, hotelterrein ook vol met auto's. Geen eigen ontbijtrestaurant. Door de regen naar restaurant Le Bec Fin voor het ontbijt in een afgestampt restaurant in enorm kabaal. Op onze vraag waar we bordjes of bestek konden vinden kregen we als antwoord dat het hun schuld niet was dat het zo druk was....

Prima locatie op 10 minuten lopen van het oude centrum

prima kamers, aardig personeel, goed ontbijt met slechte...

het restaurant heeft erg weinig met een italiaans specialiteiten restaurant te maken, en de ko kan niet koken, heeft nauwelijks productkennis

prima kamers, aardig personeel, goed ontbijt met slechte koffie. Jammer dat het restaurant en de bar niet inpandig zijn in een dag met regen.

Het ontbijt was een klassiek ontbijt buffet met uitstekende...

Te weinig parking, 25 euro om je wagen moeilijk kwijt te geraken. Voor de restaurant (het ontbijt) moet je eerst naar buiten, bij slecht weer door regen en wind.

Het ontbijt was een klassiek ontbijt buffet met uitstekende koffie.

Mwah...

Ontbijt is in het restaurant verderop, dus met jas aan richting ontbijt. Ontbijt zelf chaos. Geen plek, veel op, tweede dag buiten moeten eten. Hotel ziet er van buiten niet uit. Parkeren erg chaotisch.

Goede kamer, maar niet bijzonder.

Super ontbijt, comfortabel bed, vriendelijke medewerkers,...

Dit hotel heeft eerder de uitstraling van een rusthuis dan van een viersterrenhotel. Een beetje muf. Mag een update krijgen, omgeving wat rommelig en kamers ogen niet erg modern.

Super ontbijt, comfortabel bed, vriendelijke medewerkers, goede locatie: rustig, maar toch op wandelafstand van het centrum

Prima hotel op mooie locatie

Hadden kamer aan de straatkant. Met open raam wel lasten geluid.

Prima ontbijt. Op een paar honderd meter van het centrum. Fietsen kunnen veilig in de garage gezet worden.

Prima voor een paar dagen luxemburg met hond

Geen airco in de kamer, behoorlijk pittige toeslagen voor hondje en parkeerplaats. Samen 45 euro per nacht.

Het mooie park en groenvoorzieningen in de naaste omgeving, ruime kamer, ideale ligging, rustig en toch heel dicht bij het centrum.

Prima overnachting voor doorreis.

Best warme kamer, geen airco. Met raam open geslapen daardoor geluidsoverlast vanwege gearriveerde gasten tot laat/vroege ochtend. Neem oordopjes mee en probleem is opgelost. Ontbijt is buiten het hotel, bij het restaurant. Geen probleem, behalve dat het personeel chaotisch bezig was met afruimen i.p.v. ontbijt aanvullen. Sfeer is onpersoonlijk. Koffie niet lekker. De rest is smakelijk.

Vriendelijk ontvangst. Eenvoudige nette kamer en badkamer met ruime douche. Parkeermogelijkheid (wel 25,-) ontbijt zelf was lekker. Dichtbij centrum. Kan je goed eten en drinken.

Ontbijt was in orde

De hygiene, terras lag er vuil bij. De gordijnen hadden dringend een wasbeurt nodig. Hoofdeinde bed is in stof en daar waren veel plekken op 😩

Ontbijt was in orde

Ideaal qua ligging om het centrum te bezoeken.

Je moest naar buiten om bij het ( ontbijt) restaurant te komen. Het regende nogal, dan is het minder plezierig.

Het ontbijt was goed, en de ligging t.o.v. het centrum was ideaal.

Goed verblijf, prima gesitueerd

Niet vermeldingswaard

De locatie is heel erg goed. Uitizcht op de omgeving zonder meer aardig. Wel een typisch congreshotel op een groot terrein bestaande uit grote gebouwen, verspreid over de locatie. Goed hotel, maar wat sfeerloos. Klopt ook, want men geeft aan een businesshotel te zijn. Ruime parkeerfaciliteiten en de locatie vlak bij het oude centrum met alle winkels maakten veel goed. Prima om te overnachten of voor een city trip. Gemakkelijk te vinden via grote verbindigsweg. Ontbijt was standaard, dus goed.

Badkamer prima.

Er was geen kledingkast. Op de aanbiedingsfoto staan twee relaxstoelen. Er stond er maar een. Op de aanbiedingsfoto leek er een balkon te zijn. Alle kamers hebben een hekwerk voor het raam, maar geen balkon. Boekingsdata niet goed in gevoerd. Dus op de tweede dag stonden wij voor een dichte deur. Weinig parkeerplaatsen. Ook voor slechte plaats buiten volle tarief betalen.

Badkamer prima. Bedden goed.

personeel vriendelijk.

Weinig in dorp te doen. Er waren in ons hotel geen andere gasten. Parkeerplek ongeveer 200 meter van hotel. Geen avondeten beschikbaar.

personeel vriendelijk.

Parkeren met grote wagen zeer moeilijk .25€ per dag ook een beetje overdreven. Roomservies beetje duur 5€ Over algemeen toch een prachtige omgeving kort bij stad en een mooi park recht tegenover het hotel hondje zeer welkom maar 20 € per dag weer over dreven staat niets tegen over

Zeer gemakkelijke toegang vriendelijk personeel en proper kamers en sanitair personeel spreekt verschillende talen pizza word tot s avond laad op de kamer gebracht met bestek min punt kost 5 € extra

Wat er is, is goed. alleen klopt de info die ze geven niet helemaal met hoe het is.

De tijden van het ontbijt klopte niet met wat ze vertelde en in de folder staat, want vaak was het sochtends rond 10 uur/kwart over 10 al opgeruimd terwijl het tot 11 uur eigenlijk ontbijt was. er was geen balkon zoals op de fotos op de site. het parkeren is erg duur zeker omdat er niet heel veel plaats is.

Nette badkamer/wc/bed. zuiver en goed bijgehouden elke dag.

Goed hotel, slecht ontbijt

28graden buiten, maar nergens in de kamer en/of het hotel een ventilator of airconditioner te vinden. Ontbijt was middelmatig en te weinig. Alsof er voor 20 man ingekocht werd terwijl er 50 man ontbijt had geboekt, alles was veel te snel op zonder dat het aangevuld werd.

Locatie van het ontbijt was erg prettig

Geen airconditioning, bloedheet.

Geen airconditioning, bloedheet. Kamer klein, vanuit een van de 2 bedden niet mogelijk om licht te bedienen. Parking in de open lucht duur, 25 euro. Ontbijtlocatie nogal ver verwijderd van hotel.

Mooi hotel op loopafstand van het centrum van Luxemburg

Het uitzicht viel tegen (we hadden uitzicht op verzorgingstehuis), vrij drukke weg langs het hotel en geen airco op de kamer.

Mooie ruime kamer op een goede locatie dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Voor low budget zakenmensen

Het lijkt alsof het hotel op de start en landingsbaan van een vliegveld staat, enorme geluidsoverlast. Uitzicht op muur, geen airco op kamer, parkeren blijkt achteraf € 25.- te kosten.

Prima lokatie, goed restaurant , prijs.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Aanrader! Prijs-kwaliteit top!

Parking is misschien iets te prijzig maar ok auto staat veilig van straat weg.

Héél aangenaam hotel dicht bij het centrum van de stad. Goed bed, rustige nacht. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Een volgend bezoekje aan Luxemburg boek ik deze terug.

Prima plekje voor een weekendje weg!

De toestroom van bezoekers voor het ontbijt leek tijdens ons verblijf niet voorzien, dit kwam bij ons wat knulllig over. Niet alles was voorradig, niet tijdig aangevuld.

Het hotel is schoon, netjes en van comfortabele kamers voorzien. De omgeving is mooi, de drukte van een winkelstad, de rust in de parken en een mooie wandelomgeving allemaal dichtbij en op loopafstand. De auto hebben we niet nodig meer gehad en kon bij het hotel geparkeerd worden.

Summiere accommodatie

Het ontbijt was mager en vrij snel op het duurde dan erg lang voor je weer broodjes, beleg etc had. Werd slecht bijgevuld. Ook de parkeer plaatsen waren slecht en koste 25 euro per dag. De stenen waar je over moest rijden en lopen lagen los waardoor je een vervelende val zou kunnen maken.

Dicht bij centrum en schone kamers

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goed, maar niet uitstekend.

Bediening in het restaurant / bar kon beter. Veel schaduw op het terras. Lange wachttijden en weinig menukaarten voor handen.

Locatie is uitstekend, pal in het centrum. Het gevoel dat je een resort geboekt hebt. Kamer hygiënisch maar simpel. Het culinaire aspect van het restaurant was uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

aaangenaam hotel, restaurant minder.

het restaurant "le bec fin" is zijn naam niet bepaald waardig.

de locatie en bereikbaarheid per auto, met parking, de netheid van de kamer, de vriendelijkheid van het personeel, correct ontbijt

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Ideaal gelegen voor een bezoek aan het centrum van Luxemburg...

Ideaal gelegen voor een bezoek aan het centrum van Luxemburg Stad. Vlakbij en toch rustig. We kregen een kamer upgrade. Mooie, ruime, heldere kamer. Ontbijt heel duur.

goed hotel vlakbij het centrum

Geen airconditioning. Het uitzicht op het park is omgeving of uitzicht van de kamers van het naastgelegen hotel.

Erg dichtbij het centrum. Nette en schone kamers. Behulpzame medewerkers. Parkeren bij hotel hele nacht en dag voor €20.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Zeer ruime kamer met een groot zonnig balkon.

Geen koffie of thee voorziening op de kamer.

Zeer ruime kamer met een groot zonnig balkon. Mocht je geen zin hebben om 's avonds nog de stad in te gaan, dan kun je prima eten in het restaurant of de bar. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel ideaal om een paar dagen te logeren

Ontbijt ruimte niet in hotel . Stappen om te gaan ontbijten niet zo leuk ( maand december temp. 's morgens -4 °)

Ideaal hotel voor city trip. Ligging goed, alles op wandelafstand. Ontbijt zeer verzorgd. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Geen zakenhotel, geen directe verbinding met restaurant

Geen directe aansluiting met het restaurant, je moet buitenom lopen om daar te komen, daar is ook het ontbijt. Niet echt een zakenhotel waar ze mee adverteren.

Eten was prima, zowel ontbijt als diner. Kamer was netjes

Dichtbij centrum was aangenaam

Parkeergelegenheid was zeer sober en dagprijs voor parkeerplaats duur. Misschien extra kussens voorzien op de kamer. Bij het nemen van een douche was er veel condensatie in de kamer.

Dichtbij centrum was aangenaam

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Mooie ligging maar ouderwets slordig hotel met slordige service.....

Kamers zijn klein, ouderwets en (beetje) vuil. De prijs-kwaliteit is slecht, dit hotel zou goed zijn als de kamers 50-80 euro/nacht goedkoper waren. De ligging in het centrum van de stad Luxemburg zal hier zeker een rol spelen, dit mag echter geen excuus worden om af te glijden naar beperkte service en slordige kamers....

Ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Prima week zo met de kerstmarkten.

Nadeel vind ik dat de badkamer geen deuren heeft. Daardoor komt er bij douchen veel vocht de kamer in.

Dicht bij het centrum, Prima kamer met, jawel, 4 nederlandse zenders. Wel lekker 'smorgens en 'savonds even eigen nieuws.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima en schoon hotel op goede locatie

Boeking stond niet in systeem wegens late reservering, waardoor inchecken ca. 10 minuten duurde. Parkeren was wat krapjes voor EUR 20,00.

Prima locatie (loopafstand van centrum). Schone kamer. Comfortabel bed. Ruime kamer. Vriendelijk personeel. Afgesloten parking.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Komfortabele, zonnige hotelkamer gevonden in Luxemburg !

Eigenlijk viel maar 1 ding tegen: het vasttapijt in de kamer was vol vlekken.

De kamer was ruim, comfortabel en groot. De zithoek in de kamer was een aangename verrassing. Het privé balkon moet in de zomer zeer aangenaam zijn om buiten te zitten. De badkamer was mooi ingericht. De aparte wc is een pluspunt. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De bediening, zowel in het restaurant als in het hotel zelf, was uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima hotel op een goede locatie

Parkeergeld. 20 euro terwijl op de straat ervoor gratis is

Prima hotel en kamers voor een goede prijs. Ontbijt kunnen we niets over zeggen, want geen gebruik van gemaakt. Kamers nieuw en modern

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Fijn verblijf in een goed hotel

Het viel me tegen dat je voor ontbijt naar een andere lokatie moest

De kamer was comfortabel en het hotel netjes. Vriendelijk personeel en goede bedden, alleen de kussens waren flinterdun :-)

Geen mogelijkheid om 's avonds relaxed op een terras te zitten of aan de bar te "hangen"

Prima locatie en fijn personeel.

Pay for parking

Pay for parking

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Dichtbij het centrum, fijne buurt

Duur ontbijt en veel parkeergeld. Jammer dat de minibar is ingeruild voor een automaat in de lobby

Dichtbij het centrum, fijne buurt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Parc Plaza