Beoordelingen over Hotel Pommerloch 3-sterren

Wohlber 2, 9638 Pommerloch, Luxemburg

#1 van de 2 hotels in Pommerloch

Prima hotel voor één nacht.

Het is wel wat gehorig!

Kamer is prima! Ontbijt is voldoende! Prima hotel voor als je op doorreis bent of moet overnachten voor je werk. Winkels vlakbij en niet ver van de snelweg. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

prima locatie als doorgangshotel. Ter plaatse niet veel te beleven.

gezellig restaurant.Diner goed, zelfs grote porties.Ontbijt goed.Kamer ruim,met raam open wat gehorig van het verkeer.Eigenaar vriendelijk, spreekt nederlands.Rest van de bediening eveneens vriendelijk.

teleurstellend

wat ik al schreef, hotel en kamer mooi, AL het andere is een DIKKE ONVOLDOENDE

ontbijt was zeer simpel en fantasieloos. hotel en kamer zijn mooi en schoon. er is GEEN ENKELE service voor de gasten .

Prijs kwaliteit ok.

Temperatuur beheersing op de kamers.

Alles was prima, kamer was erg warm. Geen airco. Ook wat gehorig door drukke verkeer in directe omgeving. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Eigenaar zelf was wat vreemd in de communicatie. Lekkere maaltijden. Genoeg keuze. Ontbijt iets minder keuze, maar ja, het is geen ook geen Hilton zoals de eigenaar vertelde toen mijn vrouw vroeg om een karretje voor de koffers.

Zeer goed

Geen airco, maar het raam kon wel open. ---- No airco, but you can open the window.

Lekker ontbijt. Eigenaar spreekt Nederlands en ook Engels, Frans, Duits. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel parking aan het hotel. Shopping center en tankstations op een paar honderd meter. ----- Delicious breakfast. Owner speaks Dutch, English, French, German. Friendly and helpful staff. Much parking at the hotel. Shopping center and gas stations at a few hundred meters.

rustig en aangenaam verblijk

Bij het diner was er spijtig genoeg 'n gerecht aangebrand . Bij de melding ervan aan het personeel werd er ons achteraf meegedeeld dat we dit niet hoefden te betalen.

Wij waren in het algemeen heel tevreden . Ruime en propere kamers. Vriendelijk onthaal.

prijs kwaliteit uitstekend

voor ons was het in orde ,er valt niets te verbeteren

de kamer was in orde, alles aanwezig, ruim en ook prima badkamer, heel goede matras, ontbijt meer dan voldoende

Kamers waren proper - personeel was zeer vriendelijk - de...

Wandelen in de buurt is niet mogelijk ; het hotel ligt aan de grens op 200 meter van een shopping centrum en tankstations aan een zeer drukke baan. Het ontbijt was zeer eenvoudig maar alles was er.

Kamers waren proper - personeel was zeer vriendelijk - de maaltijden waren kwalitatief zeer goed ; wel niet goedkoop

ik boekte voor een bepaald bedrag en moest daarna 20 euro...

ik boekte voor een bepaald bedrag en moest daarna 20 euro bijbetalen omdat de boeking voor 1 persoon was. Later bleek de fout niet bij mij te liggen maar volgens de eigenaar bij booking. De 20 euro was ik wel kwijt. Spijtig voor zo een hotel

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Tevreden !!!!

Prima hotel, eenvoudig maar alles is aanwezig. Zeer net ! In het restaurant kan men voortreffelijk eten. Ontbijt is eerder aan de povere kant.

Zeer vriendelijke ontvangst van de heer des huizes, ruime...

Een pover ontbijt.

Zeer vriendelijke ontvangst van de heer des huizes, ruime parking , zeer nette kamer en badkamer alsook zeer goed bed en matras.Een zeer goed restaurant met een verfijnde keuken . Ook toegang voor minder vallieden mogelijk .

Prima 3 sterren hotel in een prima omgeving.

Het ontbijt was wat karig. Gewoon standaard. De koffie was te slap, moest over naar de dubbele espresso voor wat smaak sensatie. De prijzen voor het avondeten mogen wat goedkoper. Zeg maar onder de 20 euro is er niets op de kaart. Iets meer toegankelijker kaart zou prettig zijn. Maar het eten is wel smaakvol.

De kamers waren prima. Al is het wel prettige als je aan de landschap zijde zit , voor uitzicht en eventueel lawaai als het raam open staat. Dat raam open is wel prettig omdat de kamers vrij warm zijn. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en het avondeten prima!!

héél goed meegevallen voor ons weekendje met 6 koppels !

prima bediening van alle personeel en eigenaar , prima ontbijt , uitstekend middag of avond maal met dikke complimenten aan de koks , propere kamers , parking voldoende , zeker de moeite waard geweest !!!

aanrader voor een paar dagen lekker weg.

Prachtig uitzicht en vriendelijk personeel. Mooie en ruime kamer en badkamer. Ruime eigen parkeergelegenheid. Goed onbijt en lekker gegeten s' avonds.

Prima hotel, idem restaurant en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Defecte kraan, maar een onbeduidend detail.

Ontspannen sfeer, kwalitatief goed diner, aardig en correct personeel, betrokken eigenaar/uitbater echtpaar.

De kamer was het voorbeeld voor kamers geschikt voor...

Niets viel ons tegen.

De kamer was het voorbeeld voor kamers geschikt voor rolstoelgebruikers. Zo moeten ze zijn. Voldoende groot en voorzien van beugels bij het toilet en een douchestoel. En geen drempels. Verder was de kamer voorzien van alle gemakken, inclusief 2 soorten bronwater. Het restaurant was goed en het ontbijt was ook ruim voldoende.

Heerlijk hotelletje met corecte service

Misschien nog te verbeteren naar de toekomst : airco op de slaapkamers en in het restaurant zouden een pluspunt zijn tijdens de warme dagen.

De stilte en rust

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Samengevat een superlocatie met gemotiveerd, vriendelijk personeel aan jullie allen een dikke merci!

Niets viel tegen, 100% bestaat niet dus dan maar 99,99%.

Alles was oke, echt geen enkel minpunt. Alhoewel niet echt een hotel voor fietsers zoals wij kregen we wel alle faciliteiten, ook voor de fietsen die in een aparte zaal konden overnachten.

Heerlijk eten, lekker ontbijt

Niet netjes van de eigenaar om niet te vertellen dat er 's avonds een feest in het hotel zou zijn. Door de harde muziek konden we tot ver na middernacht niet slapen. Als ons dit verteld was, dan hadden we omgeboekt naar de B&B die ook bij het hotel hoort.

Heerlijk eten, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima hotel.

Matrassen zijn behoorlijk zacht.

Ontzettend vriendelijk personeel, deel ervan spreekt ook Nederlands. Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel smakelijk.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Op zich heeft dit Hotel alles voor een perfect verblijf muv...

Voor de 2e keer overnacht. Bij de eerste keer aangegeven (ca. 1 jaar geleden) dat de matrassen van een uitermate slechte kwaliteit zijn en je daardoor bijna geen oog dicht doet. Ik reis veel en dit overkomt me eigenlijk nooit. Ik slaap vrijwel overal op elke matras wel goed. Nu een jaar na dato van de 1e overnachting wederom hier geboekt in de veronderstelling dat er wel aandacht besteed zou zijn aan mijn opmerking bij de 1e overnachting. Echter dezelfde kamer met hetzelfde matras met als resultaat wederom bijna de gehele nacht niet geslapen. Het is zo jammer omdat de rest allemaal wel perfect geregeld is in dit Hotel/Restaurant.

Op zich heeft dit Hotel alles voor een perfect verblijf muv mijn negatieve opmerking waardoor het voor mij geen boeking meer wordt hier.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Voor herhaling vatbaar!!

Een gebakken eitje s.morgens,dat moesten we zelf doen denk ik. maar we kregen geen uitleg.

De indeling en de bekleding van de kamer, en de mooie veranda.

Perfecte tussenstop overnachting.

Onze kamers waren boven de keuken en dat kon je horen in de vooravond. De matrassen waren veel te zacht hoewel dit persoonlijk is.

De kamers waren in orde, netjes gekuist en badkamer was voldoende groot. Ontbijt was ok. De brasserie serveert lekkere gerechten aan een correcte prijs.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

vriendelijke ontvangst bij aankomst, prachtige kamer met...

vriendelijke ontvangst bij aankomst, prachtige kamer met alle voorzieningen ontbijt: al het nodige was aanwezig, restaurant: een super lekkere keuken en vriendelijke bediening niets op aan te merken zeker voor herhaling vatbaar een aanrader

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Vriendelijk personeel en prima hygiene

Ontvangst koeltjes maar correct. Misschien meer variatie bieden voor het ontbijt en verse broodjes.

De vriendelijkheid van het personeel en de algemene hygiëne in het hotel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima kamer.

Gastvrijheid. Wij moesten bij binnenkomst meteen betalen. Op zich geen probleem, maar heb daarnaast wat meer oog voor de klant. Wij zijn eerder in dit hotel geweest. We zijn terug gekomen vanwege het heerlijke eten. Dat viel nu iets tegen. En ook een karig ontbijt.

Prima kamer.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

prima hotel, gunstige ligging met winkels en genoeg benzine stations.

ontvangst ( te ) zakelijk matrassen voelen wat zacht aan, lichte kuilvorming. Overigens goed geslapen

hotel heeft luxe uitstraling,genoeg parkeermogelijkheden, mooie, ruime slaapkamer. prima ontbijt

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Niet voor herhaling vatbaar in dit hotel.

Bedden/matrassen waren erg ingezakt. En de broodjes/croissants bij het ontbijt waren onvoldoende afgebakken en dus niet te eten.

Ruime kamer en goede TV-ontvangst. Goede handdoeken en zelfs een washandje en gastendoekjes waren aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Weer voor herhaling vatbaar!

Ontbijt, mag vooral in het weekend, wel een half uurtje langer duren. Het uitchecken mag ook bv om 11:15 uur zijn ipv om 10:15 uur al.

Alles heel goed geregeld en zeer goede service! Ontbijtbuffet is heel beperkt en klein, maar wel lekker en vers. Personeel vriendelijk en hond ook meer dan welkom! Het eten is heerlijk en van een goede kwaliteit en de porties zijn ruim.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Restaurant prima!

Naar onze smaak te zachte bedden.

Restaurant prima! Prettig personeel. Lekker rustig hotel. Bij thuiskomst bleek een tablet te zijn blijven liggen op de kamer. Één mailtje was voldoende en direct opgestuurd door hotel! Hulde!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Heerlijk!

Geen opmerkingen

Het hotel ziet er prima verzorgd uit. Kamers zijn basic maar prima. Schoonmaak is goed. Ontbijt was van een prima kwaliteit. Het is een beperkt buffet met een klein assortiment, maar wat er staat is vers en van goede kwaliteit. Je komt dus niets tekort.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

genoten van ons verblijf

Zou niets wijzigen, alles was in orde

ontbijt viel goed mee, niet overdreven maar voldoende, ook de hoofmaaltijden zijn uitstekend, de ligging is perfect, van daaruit kan u alle kanten uit, en goed gelegen niet ver van de hoofdweg met een ruime gratis parking.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prima locatie

De bedden waren iets minder, maar zeker goed genoeg.

Het was een heel gezellig en mooi hotel met heerlijk eten. De kamer was ruim en alles was schoon. Handdoeken werden iedere dag verschoond en de kamer werd schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Fijn verblijf.

Ik lag prima maar mijn man lag in een gat die hij opvulde met het dekbed. Als het matras is vervangen komen we zeker terug !!

Heerlijke ruime kamers met fijn bad waar we samen in konden. Ontbijt niet uitgebreid maar smaakvol. Uitzicht achter prachtig. Fijn winkelcentrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

aangenaam ,en zeker voor herhaling vatbaar!!

eigenlijk niets, alles tot tevredenheid!

Ontbijt is prima en ruim voldoende, omgeving is prachtig met glooiende heuvels ,paardjes en schaapjes en ook vermeldenswaardig is het uitstekende restaurant , hoge kwaliteit en een goed assortiment wijnen , en vriendelijk behulpzaam personeel .Supermarkten zijn er vlak naast het hotel alsmede benzinestations met een super lage prijs! Wat betreft de eigenaar , het volgende, velen kwalificeren hem als onvriendelijk, heb daar niets van gemerkt, wel houdt hij van kort , duidelijk en to the point dat is iets anders . Heeft zijn zaakjes prima voor elkaar, en runt een prima restaurant.Een prima plek voor een kort verblijf , vooral ook vanwege de vele mogelijkheden voor trips en bezienswaardigheden...alles op korte afstand.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prettig verblijf met heerlijk avondeten.

Kitnaden badkamer. Matras erg zacht.

Het avondeten erg lekker en ruim voldoende. Snelle internet verbinding. Veel parkeer gelegenheid Vriendelijk personeel. Veel NL Tv zenders.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Wij blijven terugkomen.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Prima kamer, fijne badkamer en snel internet. Daarnaast nog een uitstekend restaurant en gezellige bar. Ruime en gratis parkeerpkaatsen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ruime en nette kamers, ook het terras om te ontbijten was...

Dit is toch niet echt een hotel om je vakantie door te brengen, bedden waren niet goed en het ontbijt mocht veel uitgebreider zijn

Ruime en nette kamers, ook het terras om te ontbijten was leuk

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Super!

Ontbijt mocht meer variëteit

Vriendelijkheid, beleefd, behulpzaam

Prachtige omgeving

De prijzen van de wijnen in het restaurant ware extreem hoog

Alles was keigoed en in orde

Voor ons was het een overnachting op de terugreis van vakantie

Alles is goed verzorgd de ligging is ook oké

Goed ontbijt en aangename kamers.

De nabijheid van shoppingcenter en drukke baan.

Goed ontbijt en aangename kamers.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gehorig door verkeer in omgeving en temperatuur op de kamer te hoog.

Vriendelijk personeel en goed eten.

Aangenaam verblijf met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijk ontvangst. Zowel uitbater als personeel zochten mee naar oplossingen voor extra vroeg ontbijt. Kamers waren in orde en netjes.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

liever een pot koffie s morgens

liever een pot koffie s morgens

Ontbijt was niet binnen de verwachtingen.

Diner en ontbijt.

Ontbijt was niet binnen de verwachtingen. Croissants waren op, en iedereen moest vragen of er nog croissants waren, pauver ontbijt.

leuk hotel, heerlijk gegeten

mooie kamer, goed ontbijt

Heerlijke vakantie die volledig aan de verwachtingen heeft voldaan.

n.v.t.

De netheid, de vriendelijkheid van het personeel, het eten en de geboden rust waren voortreffelijk. Kortom een heerlijk verblijf.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Ontbijt wat uitgebreider

Ontbijt wat uitgebreider

Handige locatie vlakbij winkelcentrum en werkplaats...

Handige locatie vlakbij winkelcentrum en werkplaats (zakenreis), verzorgde kamers en vriendelijk personeel.

Het avondeten

Het avondeten

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ontbijt is er altijd lekker

Ontbijt is er altijd lekker

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Aangenaam verblijf.

Geen opmerkingen.

Restaurant, locatie en bediening perfect.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Bezoek Luxemburg inkopen gedaan

Voor ons was het allemaal naar wens

De kamers waren naar wens .Vriendelijk persooneel

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Plek waar ik naar terug ga

_

keurige kamer. .aardige mensen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

vriendelijk onthaal,mooie ruime kamer met een grote badkamer.

vriendelijk onthaal,mooie ruime kamer met een grote badkamer. Het avondeten was meer dan voldoende en mooi verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

prima hotel, voor herhaling vatbaar

mooie ruime kamer, prima badkamer, voldoende parkeergelegenheid bij het hotel, goed ontbijt, zou wat uitgebreider mogen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed verblijf. Voldoende supermarkten (4) en bezinestations (4) in de buurt :)

Ontbijt is basic Diner is vrij prijzig Bedden waren erg warm (maar het was buiten ook niet koud)

Avondeten goed (lekker en voldoende keus).

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

De stijling was er goed.

de locatie.

De stijling was er goed. De prijs- kwaliteitverhouding uitstekend.

leuk adresje

Interieur kamer een beetje verouderd

Nette kamers, vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Avondeten was lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Helaas geen terras

Heerlijke diners, ontbijt was voldoende, maar niet uitgebreid

Uitstekende accommodatie voor een bezoek aan Bastogne en omgeving.

Mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt en diner.

prima stop voor de heen en terug reis Frankrijk

geen idee

ruime kamer, met ruim bad gelegenheid, en bovenal ; prima bedden. heerlijk gegeten op het overdekte balkon. prima ontbijt.

Weekendje weg met 2 honden.

Alles was super. Kamer, hygiëne, ontbijt, diner, ontvangst, bediening, vriendelijk meertalig personeel. Geen enkel negatief punt.

Geen airco in de kamer

Geen airco in de kamer

ontbijt summier, maar goed.

vriendelijkheid leiding

ontbijt summier, maar goed. Diner prima, keuken erg goed. Kamers goed. Prijs kwaliteit optimaal.

NUKKIGHEID

De zaakvoerder of medewerker ASOCIAAL

kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Weinig

Diner

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Grote ruime kamers en accepteert honden tegen kleine toeslag.

Geen airco, ondanks dat de ramen open konden bleef het erg warm in de kamer.

Grote ruime kamers en accepteert honden tegen kleine toeslag.

Keurig hotel.

Keurig hotel. Schoon en alles goed verzorgd. Vriendelijke eigenaar en personeel.

Goede prijs kwaliteit verhouding

het ontbijt

Het restaurant

viel tegen . dat was eenmalig .

geen nachtrust . lawaai van zeer luide muziek tot 3.00 s nachts . geen oog dicht gedaan .

ontbijt was niet bijzonder

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

het was een nette kamer

Het bed lag behoorlijk door.

het was een nette kamer je kunt goed eten in het restaurant van het hotel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Geen lobby en geen buitenterras