Beoordelingen over Hotel Mille 9 sens 3-sterren

10, Rue Du Commerce, 3450 Dudelange, Luxemburg

#2 van de 2 hotels in Dudelange

6,2

6,1

Aangename passage, gezellig hotel!
    • Maisonnette/Duplex Appartement

straatlawaai 's nachts aan kant marktplein - kan het hotel eigenlijk niets aan doen.

ligging in het centrum van Dudelange, vriendelijk onthaal. Flexibiliteit van de keuken en heerlijk ontbijt. Kamers zijn voldoende ruim, goede bedden.

Vergane glorie hotel

Hadden geen warm water wat een dag van tevoren werd medegedeeld. Pakeren kon in straat van hotel maar was niet gratis wat wel gezegt werd. Alles was gesloten en moesten met code naar binnen en de sleutel lag ergens. Het leek of je de enige in het hotel was met een asielzoekers bijeenkomst bij de buren. Geen fijn gevoel.

De prijs was goed en schoon.

WiFi was prima.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

In badkamer bleef continue een rioollucht hangen. Ook al deden we in elke afvoer (heet) water. Oorzaak niet gevonden. Geen gordijn voor het raam. Erg vreemd. Er was ook nooit iets dergelijks aangebracht. Zelf maar papier op de ramen geplakt om het enigzins donker te maken.

WiFi was prima.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Weekendje motorrijden.

Gelegen naast een vrijwel uitgewoond pand met asielzoekers? Diner erg prijzig, wel goed van kwaliteit. Karig ontbijt voor de extra 10.-

Prijs/kamer verhouding in orde. Mooie stek om de omgeving te verkennen.

Prima doorreishotel waarbij je de prijs-kwaliteit verhouding in acht moet nemen.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

De kamer was helemaal bovenin het gebouw, waar het vrij warm was. Er ontbraken gordijnen waardoor het 's morgens al weer vroeg dag was :) Ontbijt wat karig voor het bedrag dat je betaalt, maar desalniettemin gingen we met gevulde buiken op pad.

Het hotel is lekker dicht bij de snelweg. De familiekamer die wij kozen is ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen (kinderen slapen op de vliering). Leuk terras buiten in centrum, waar we prima hebben gegeten.

doorreis
    • Maisonnette/Duplex Appartement

de kamer had een kleine raam, zowel boven als beneden. Twee tweepersoonsbedden voor vier mensen. Enorme aanhoudende rioolstank in de badkamer.

locatie

Warm met lawaai en veel te duur zonder ontbijt
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Omdat de lift niet werkte, moesten we door een veel te warme gang naar het bovenste verdiep. eenmaal daar aangekomen kwamen we in een mooie maar veel te warme kamer. De airco blies enkel warme lucht. Het ijskastje werkte niet. al bij al toch het beste ervan gemaakt en in het slaap gevallen. om 6:30 wakker geworden van enorm lawaai. blijkbaar rijd op dinsdag een straatveegmachine 3 x rond het plein. Tegelijkertijd kwamen ze de glasbollen leegmaken en afval ophalen. dit alles voor een uur en half lawaai plezier. De raam konden we niet sluiten wegens de warmte. als ik dan kijk naar de prijs van 108€ en dit zonder ontbijt is dit veel te duur naar prijs / kwaliteit. Indien je de prijs toch te overbruggen vind, vraag dan naar een kamer die niet onder het dak ligt en waar airco goed werkt. de bediening was wel vriendelijk maar gaf helaas heel weinig info.

De lakens waren heel proper en hygiene waren in orde.

Prima op weg

T bed kraakte enorm. Douchegordijn. Lift deed het niet. Ontzettend warm en geen hor of airco. Gordijn was te klein.vliegjes op ontbijt (tip: een ven).

Heerlijk terras in het centrum. Leuke ambiance beneden. Goed ontbijt. Een van de dames maakte een heerlijke latte machiato

Niet relaxed
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Stinkende kamers naar putlucht geen airco of ventilators, wel een telefoon op de kamer, maar de receptie was niet te bereiken. De telefoon ging maar maar niemand die het opnam. Kwamen we uiteindelijk beneden hebben we een medewerker gesproken dat he heel warm boven was of dat hij een ventilator kon regelen, dat kon dan miet meer en ze zouden morgen wat regelen. En ja hoor volgende dag was weer geen ventilator op de kamers. En we moesten op 3 de verdieping en de lift die het niet deed. Mijn moeder was minder ter been maar moest de trap lopen. Ook met de kleintjes was het niet te doen. Bij deze zeeeer om te vreden

De grote van de kamer en mooie lokTie

We hadden voor 1 nacht geboekt ivm een concert in de buurt.

We hadden voor 1 nacht geboekt ivm een concert in de buurt. Ontvangst redelijk. We zaten op de 3e verdieping, lift was kapot, moesten met spullen een lange betegelde draaiende trap op. Niemand die hulp aan bood! Eenmaal op de kamer was het schrikken. Het stonk er enorm, een twijfelaar als bed en de badkamer zat overal vol met kalk. Het douchegedeelte was een kleine douchebak van nog geen 0,90 cm breed, met een vies douchegordijn er voor! Om het raampje te openen moest je op een stoel gaan staan. Geen gordijnen en geen werkende tv. Nadat we even weg zijn geweest stonk de kamer nog steeds ondanks dat het raampje open stond. We zijn naar het concert gegaan, na afloop naar hotel en direct onze spullen gepakt en alsnog terug richting Nederland! De stank en viezigheid in de badkamer was zo erg dat we er niet wilde slapen! Personeel spreekt geen tot slecht Engels/Duits en deden niets met onze klacht! Kortom....jammer van het geld, maar in deze viezigheid wilde wij niet verblijven!!

Prijs/kwaliteit is ok

Veel te warm in de kamer, langs de straatkant en dunne gordijnen, dus weinig verduistering. Ontbijt is sober maar voor een zakenreis perfect.

Prijs/kwaliteit is ok Het eten is een mooi aanbod en lekker verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Stressvol wegens parkeerprobleem, matig ontbijt voor 10 euro

Zie boven

Betaald parkeren leverde veel stress op.Maximaal 5 uur, daardoor slecht geslapen en vroeg vertrokken. Onnodige kopie van paspoort en gegevens betaalpas, ondanks bezwaren Verplicht van booking.com vlgs. receptioniste. Moet van booking.com vlgs. de

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Vrlendelijk personeel, vooral Valérie, heel commercieel en...

Geen openbare gratis parking in tegenstelling van wat er vermeld stond om de Booking site. Tapijt met vlekken in de kamer. Te kleine douche. Mager ontbijt, kleine keuze.

Vrlendelijk personeel, vooral Valérie, heel commercieel en ze kent haar job.

Beneden alle peil!
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Bij inchecken bleek dat we via het café binnen moesten, de incheckbalie was gesloten, hier stond allerlei rommel, kapotte stoelen, stofzuiger, afval ed. Toen we onze kamer binnenkwamen kwam er een verschrikkelijke afvoergeur op ons af. We hebben de ramen (die vol schimmel en vocht hingen) opengedaan ter verluchting, echter was de geur na 5u nog niet weg. We zijn dit gaan melden en de mevrouw aan de balie vond dat er niets aan de hand was, ze kwam met wat luchtverfrisser spuiten, die trouwens ook vreselijk stonk, toen ik haar zei dat dit niet gezond was voor mijn kinderen om in te slapen, draaide ze zich om en ging ze weg. Ik ben een andere kamer gaan vragen omdat de stank niet te houden was, deze kamer was duidelijk lang niet meer gebruikt en de geur kwam uit de afvoeren van de badkamer. Toen ik op bed wilde gaan liggen bleek dat er 3 planken van de lattenbodem kapot waren. Hier heb ik ook melding van gedaan, maar hier bleef een oplossing uit. Er hingen veel spinnewebben en ook op het tapijt kwam ik vuil tegen. Uiteindelijk is er iemand javel door de afvoer komen gieten, maar een andere kamer werd ons geweigerd. De kamer hebben we wel volle pot moeten betalen.

Er is helaas niets positiefs te vertellen over ons verblijf... jammer genoeg werd ons ook niets gevraagd bij uitchecken, heel kort en onvriendelijk.

Een kamer voor een doorreisovernachting
    • Maisonnette/Duplex Appartement

De badkamer had een onaangename geur. Waarschijnlijk door de riolering. Weinig uitzicht

De ruimte. Leuke kamer met beneden en boven een tweepersoons bed.

Gelukkig maar één zeer onrustige nacht met te duur ontbijt en harde broodjes

Ontbijt is te duur. Nachtrust geen, ligt op een kruispunt, rechts en links horeca met tot diep in de nacht harde muziek en schreeuwende mensen die buiten stonden te roken. Tijdens het ontbijt werd er al gestofzuigd. Tegenover een Kerk met klokken, die elk kwartier een lawaai maken.

Een leuk hotel met vriendelijk personeel.

Niet echt iets tegengevallen

De lift was stuk en de kamers waren op de derde etage. Toen ik aangaf dat ik dat niet kon lopen met mijn copd hebben ze een kamer op de eerste etage geregeld.

het restaurant is OK , mooi kader en is vernieuwd (...

het ontbijt is zijn prijs niet waard , nachtlawaai , geen parking kortbij , kamers zijn uitgeleefd , hotel heeft dringend renovatie nodig receptie niet meer bereikbaar na 22H30 ,

het restaurant is OK , mooi kader en is vernieuwd ( achterste stuk )

Een eenvoudige overnachting voor zakelijk gebruik

De kamer en de badkamer. Er is geen eigen parkeergelegenheid bij het hotel. Er moet gebruikt gemaakt worden van de openbare parkeerplaatsen.

Gezellig plein waaraan het hotel gelegen is

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Bed, douche en ontbijt, niets meer, niets minder.

De kamers zijn erg rumoerig, dronken mensen op het plein hoor je erg goed, en het bed voelde wat krakkemikkig en kruimelig aan.

Vriendelijk personeel, alhoewel ik na sluitingstijd van de receptie arriveerde heeft men na een telefoontje toch nog een half uur op me gewacht.

om gauw te vergeten

bij aankomst was een persoon aanwezig die verder niets voor ons deed lift kapot moest met koffers 3 hoog naar boven deed niets om ons daarbij te helpen 60 treden met koffers naar boven wij zijn 70 en 67 jaar verwarming op vol vermogen heeft anderhalf uur geduurd voor hij daar wat aan kon want zijn collega was er nog niet aankomst was om 17-00 uur lift was nog niet gemaakt na twee dagen

Matig gezien de bovenstaande beoordeleing .

Betere matras , rioolreuk in de badkamer .

Kamer is basic en er bleef een constante rioolgeur in de badkamer . Het restaurant heeft mij wel bevallen .

• Maisonnette/Duplex Appartement

Parkeren verder weg ivm betaald in de stad op bepaalde uren van de dag Er is een plek 5 uur gratis op die uren. Betekent wel op tijd nieuwe ticket voor de ruit leggen!

Prima ligging, lekker eten op jet terras ! Met de trein in 20 min voor 4 euro in Luxemburg stad.

weekentje uit.

Het geluid van de kerk klok .

Alles was in orde, enkel de lift was defect. Het eten in het restaurant was super lekker en de bediening vriendelijk. wij zullen zeker nog naar daar gaan .

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

niet voor herhaling vatbaar, zelf niet voor 1 nacht

geen parking, geen wifi, lift deed het niet, kamer zeer basic, bijzonder veel straatlawaai badkamer rook zeer muf

het ontbijt 's morgens was wel goed en verzorgd

Pfff......
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Bedden sliepen slecht, hele nare rioollucht, mega heet op de kamer, airco of wat daarvoor erdoor ging werkte niet, niet schoon

Dat we savonds laat terecht konden

Nooit meer naar dat hotel
    • Maisonnette/Duplex Appartement

De kamer was een saaie hok, geen uitzicht ( ramen zitten op 2 meter hoog) Ontbeid was duur met wat er te krijgen was. Parkeren was niet gratis, wat ze wel aangaven. Aanvraag voor glutenvrij ontbeid, geen reactie, en ook niet gekregen.

Luxemburg stad was erg leuk Met een rondrit door de oude stad

Een familiekamer waar er een medzaline bij was waar de...
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Een familiekamer waar er een medzaline bij was waar de kindjes in een groot bed boven moesten slapen! Maar wij hebben dit niet kunnen doen en beneden doen slapen omdat zijn 2 en 3 jaar zijn het veel te gevaarlijk is om ze daarboven te leggen slapen! Hotel is wel heel veel verouderd tijd voor renovatie van de gangen en kamers. Ontbijt van 10€ pp vinden wij ook veel te duur voor wat het maar is... Ook de prijs van de kamer ter plaatste reserveren komt op 79€ per nacht voor ons vieren en via booking was het 108€ groot verschil vind ik goeie commissie genomen!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Ik zou graag reactie van u willen ontvangen
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Zie artikel boven bij wat beviel u het meest

Ontbijt was prima. Wij moesten 96 euro betalen en nog 3x10 euro v het ontbijt.Dus totaal 128.00 euro bij de balie staat dat de dubbele kamer 65 is en een andere 69 en 1 van 79 euro Toen wij aankwamen kreeg ik een mail van booking.com dat ik vandaag de laagste prijs had geboekt 65 euro Terwijl ik maandag geboekt heb v 96 incl ontbijt dacht ik. Niets van dat alles Ontbijt was apart. In de allerhoogste kamer 302 v 3 pers. Voelde we ons niet echt veilig. Wat als er brand uitbreekt dan zitten we als haringen in een ton. Naast de lift is een trap maar als het brand brandt alles. En wat. Denk je van rookontwikkeling. Er hangt een brandblusser en brandslang in het kleine gangetje. Waar zes deuren (kamers) op uit komen. De kamer was schoon badkamer verouderd, de bedden kraakten steeds als we ons omdraaiden, bij alle drie dus steeds wakker, de kerkklok die steeds luidde Motoren autos tot snachts 2 uur door de straten te rossen en knallen. Terwijl het maandag nacht was. Onze conclusie is dat Booking. Com deze kamer veel te duur aanbied. Deze kamer mag niet meer als 45 euro kosten. Op de foto zie je het kleine bovenste raampje(eivormig) Dat was onze kamer.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

bediening was erg vriendelijk, parkeren met...

douche was erg klein en de damp bleef ook ontzettend hangen, waardoor jezelf afdrogen eigenlijk niet te doen was ; bed was heel laag

bediening was erg vriendelijk, parkeren met invaliden-parkeerkaart geen probleem, kamer was ook prima

ik heb nauwelijks geslapen

de accomodatie was basic tot niet functioneel verlichting en stopcontacten functioneerde niet de afrekening was een verschrikken en ik ben nog steeds wachtende op een factuur.

goeie overnachtingsplek met vriendelijk personeel

Parkeerplek

De vriendelijkheid van het personeel Dat het middenin de stad was, dat vond ik wel wat hebben.. Goedkoop en eenvoudig maar schoon en voldoende om op doorreis te overnachten en te ontbijten (wel veel geluiden van de straat)

Veel te duur voor een niet al te schone, nodig ik te knappen en lawaaiige kamer

Ligging kamer aan de achterzijde met veel lawaai van de afzuiging en airco's van de onderliggende restaurants. Raam kon eigenlijk niet open daardoor.

Het restaurant

Gezellig schoon hotel
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Het centrum van het stadje ziet er leuk uit maar er is niet veel te beleven.

Hotel was schoon, alles zag er netjes uit. Voor 's avonds een gezelleg terras.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Het personeel was absoluut niet service-gericht.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

De kamer lag op de derde verdieping. Als fiets-toeristen hadden we veel bagage mee. Echter, de lift deed het niet. Het zou redelijk zijn geweest als men een oplossing had bedacht om ons op de eerste verdieping te huisvesten (er waren nauwelijks andere gasten). Het personeel deed geen enkele moeite ons te helpen met het naar boven brengen van de bagage. Tweede minpunt: we moesten soebatten om de fietsen binnen te mogen zetten. Een stalling voor de fietsen deed men af met schouderophalen, doorzetten van onze kant leverde gelukkig op dat ze in de hal mochten staan na 22 uur.

Eigenlijk niets

de receptionist heeft ons goed ontvangen en zei dat internet...

de klein frigo in de kamer was stuk wij zijn naar een andere kamer geweest maar dat was niet goed( op zolder en zonder gordijn aan de vellux, geen fris geur) wij zijn terug gekomen in onze eeste kamer

de receptionist heeft ons goed ontvangen en zei dat internet gratis was en geen wifi nummer nodig was en ik kon niets doen op mijn pc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik had graag op voorhand via de bank online betaald en niet...

parking in de week

ik had graag op voorhand via de bank online betaald en niet met visa of maestro, dan hoefde ik mijn dochter niet lastig te vlen met de nummers van haar visa kaart

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

praktische verblijf voor één overnachting met een bijzonder goede keuken

geluidshinder door horeca tijdens groot deel van de nacht en veel verkeer. ten onrechte een vermelding in de reservering dat ik nog niet betaald zou hebben.

flexibele reactie op een verzoek om ontbijt vóór de eigenlijke opening.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Leuk in het centrum, maar

tegenover een kerk die heel regelmatig de klokken luidt, eigenlijk geen last van gehad overigens. Geen eigen parkeergelegenheid.

Leuk in het centrum, maar

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Het diner was heerlijk!

We vonden het vervelend dat er geen parkeerplek bij het hotel was. We hebben ruim drie kwartier gezocht tot we een plekje voor de auto vonden dat een beetje in de buurt van het hotel was. We kwamen 's avonds laat, in de regen, na een lange reis aan en dan is dat heel onplezierig.

Het diner was heerlijk! De kamers waren schoon en netjes. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Het hotel en het personeel vielen best mee maar geen parking te vinden was een ramp.

De absolute afknapper was niet het hotel maar het gebrek aan een parking van of voor het hotel. De gratis plaatsen rond het hotel waren voortdurend bezet. Een ramp om je auto kwijt te raken en de eventueel gevonden parking kon je best niet meer verlaten, wat we ook niet gedaan hebben, maar dat was niet de bedoeling...

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Ontbijt was goed.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Het was alleen te warm op de kamer geen airco wel ventilator maar te klein om er echt iets aan te hebben.Ook hadden we last van de kerkklokken omdat je tegenover de kerk verblijft. hadden zelf geluk met parkeren maar de privé parking die wordt genoemd op jullie site is er niet! Dus gewoon betaald parkeren.

Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fijne tussenstop van onze vakantie naar Zuid Frankrijk
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Het was goed schoon op de kamer. Ook de badkamer, sanitair was wel wat verouderd maar goed schoon.

Wat een waardeloos hotel
    • Maisonnette/Duplex Appartement

De locatie alsmede de kamer

Helemaal niks

Mooi hotel
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Mooi gelegen hotel! Ideaal voor een doorreis of een paar nachtjes.

Goede tussenstop

Parkeermogelijkheid

Prijs kwaliteit

Tussenstop

Kamer op zolder zonder airco

Ligging in de plaats Dudelange. Ijskastje op kamer.

Eenmalig
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Bed was keihard, douche was een riool lucht en geen lift , zaten op derde etage , geen parkeer gelegenheid bij hotel

Lokatie can het hotel

Geen woorden

Ik kwam niet binnen ..in het hotel heb. Van 01:00 tot 7 uur in de auto gewacht tot er personeel binnen kwam...en kon slapen

Na 7 uur slapen

Ontbijt van 10€ stelde echt niets voor.

Ontbijt van 10€ stelde echt niets voor. Slechte koffie en enkel stokbrood met confituur. Dit in een saaie ruimte zonder enige muziek.

Drama

Benauwd en bedompt, klein douche ruimte

Vriendelijkheid personeel

Zondag avond restaurant en Bar dicht.

Vriendelijkheid personeel

Geen lift

Kamer was warm, maar op verzoek was een ventilator aanwezig.

Bed lag een beetje door

Kamer was warm, maar op verzoek was een ventilator aanwezig.

kamer indeling goed

kamer indeling goed

Het was een duplex kamer.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Een raam had geen gordijn.

Het was een duplex kamer. We waren als gezinnetje bij elkaar. Maar toch weer niet

Hotel was nog dicht toen we om half zes aariveerden.

Ontbijt prima, ook 's-avonds erg lekker gegeten. Kamer netjes en schoon.

Personeel was super vriendelijk!

Lastig te vinden

Personeel was super vriendelijk!!!!!!

Gewoon

Het Restauirant

• Beoordeeld op: 9 november 2017

sfeerverlichting en bedlamp

locatie

Al vroeg in de ochtend veel drukte en herrie op het plein...

Al vroeg in de ochtend veel drukte en herrie op het plein voor het hotel

Alles was goed

Lift kapoten we zaten op de 3de verdieping

Lift kapoten we zaten op de 3de verdieping

Heel goed restaurant
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Dat de medewerkers alleen Frans spraken

Heel goed restaurant

Doorreis

Kleine kamer en badkamer was niet hygiënisch

Het bijbehorende restaurant is super

Het eten in het restaurant was goed!

Het ontbijt had wat uitgebreider gekund.

Het eten in het restaurant was goed!

Goed bevallen

Communicatie

Ondanks de wateroverlast bleef het personeel vriendelijk.

Simpel maar mooi hotel
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Het rook erg vies in de badkamer

De locatie was erg goed, midden in het centrum

Gezellig hotel

De hele kleine badkamer

De locatie midden in het centrum.

Niets het was een enorm slecht hotel met slechte bedden...

ALLES

Niets het was een enorm slecht hotel met slechte bedden stinkende badkamer vol schimmel 1 en al goorheid!

Ontspannen verblijf

Parkeren van de motor

Prachtige locatie

Het parkeren.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Het parkeren. Geen parkeergelegenheid beschikbaar.

Mooie centrale ligging.

Weinig parkeergelegenheid. Slechte tv op de kamer. Vrij veel nachtlawaai van terras nabij gelegen zaak.

Mooie centrale ligging.