Beoordelingen over Hotel Le Royal 5-sterren

Boulevard Royal 12, 2449 Luxemburg, Luxemburg

#4 van de 71 hotels in Luxemburg

Ligging was goed hotel was mooi
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Ontbijt was niet super uitgebreid, prijzen zijn te duur voor wat je krijgt zowel de kamerprijzen als de prijzen in de bar en restaurant

Ligging was goed hotel was mooi

Prima verblijf, geen aanrader
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Ontbijt kost €31,- maar valt tegen. Buffet keuze is OK, keuzes vanaf menukaart te bestellen vallen erg tegen.

Prima hotel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Prijs-kwaliteitsverhouding is matig.

heerlijk verwend in kamer met uitstekende hygiene, zalig gegeten en heerlijke wijnen.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

we waren blij verrast met een upgrade naar een grotere kamer met voorziening voor rolstoelgebruik. Helaas een twijfelaar als standaardbed en ongezellig bedbank voor mijn man.. Echter, slechts een eenzijdig metalen steun aan de wand naast de w.c. pot, is voor mij niet voldoende, ik moet mij beiderzijds afsteunen om te gaan zitten en op te staan. we hadden mijn speciale trippelstoel bij ons, maar de vloerbedekking was te zacht om zelf vooruit te kunnen trippelen, aangezien ik nauwelijks kracht heb in mijn voeten en onderbenen vanwege de HMSN (neuromusculaire-) aandoening.

uitgebreid ontbijt, heerlijk bereid. fijn, dat personeel ook Engels spreekt. professioneel bejegend.. fijn welkom gevoel, ook voor rolstoelgebruiker.

Het was een aangenaam verblijf.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Ik heb zondagavond een salade (César) gegeten en die was niet bijzonder. Echt niet zoals het hoort. De salade had weinig smaak en de vinaigrette ook.

Het hotel is zeer goed gelegen. De parking van het hotel is ook praktisch.

Prachtig hotel voor een verkenning van Luxemburg, voorzien van alle luxe
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Zwembad en sauna faciliteiten iets gedateerd

Zeer vriendelijk personeel, mooie en luxe kamer, binnentuin met boom in bloei is prachtig, ontbijt zou ik wel elke dag willen hebben.

Zeer mooi en verzorgd hotel
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Had een kamer aan parkzijde en s’morgens al vroeg wakker door lawaai van leveranciers . Voor een kamer van 480 euro per nacht !

Zeer mooi en verzorgd hotel Goede ligging

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Geen negatieve ervaringen

Uitgebreid ontbijtbuffet met kwalitatieve producten. Mogelijkheid voor ontbijt a la carte. Ruime modern uitgeruste kamers. Dienstvaardigheid van personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijk, luxe en helemaal af. Vlakbij het centrum en goed te parkeren.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douchecabine was voorzien van een luxe apparaat wat er uitzag alsof het een bijzondere douche-ervaring zou bieden. Echter het apparaat had z'n beste tijd gehad evenals de waterdruk die hierbij past viel tegen.

Het algehele gevoel bij het hotel, de afwerking en de luxe, het fantastische ontbijt en de mooie kamer (club) is buitengewoon positief.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prettig.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Bediening electrisch licht op de kamer ingewikkeld. Touch-screen systeem. Vergt meer ervaring dan een dag verblijf kan geven. Plaatsing douche in bad is nooit echt comfortabel, hier dus ook niet. Is het niet mogelijk de douche-kop verder boven het bad te laten uitkomen met een verlengstukje bijvoorbeeld?

Correct optreden personeel.

mooi hotel (maar geen 5 sterren waard), prachtige stad
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Zwembad en sauna alsmede prijs ontbijt

Prima hotel in centrum van de stad. Ontbijt kost 30 euro wat veel te duur is, er zijn echter bakkers op loopafstand van hotel waar je kunt ontbijten (dan ben je maar 15 euro kwijt ipv in ons geval 3x 30 euro!)). Het hotel zelf is prima, zwembad en sauna zijn zeker geen 5 sterren waard, wellicht twee. Het zwembad is klein, gedateerd en er staan maar 6 bedden, de sauna is zeer gedateerd.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Luxemburg aan je voeten
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Voor Nederlandse begrippen zijn de prijzen hoog maar als je beseft dat zich hier veel banken hebben gevestigd en dat men daarmee veel internationaal publiek trekt past het beter binnen het kader. Soms is overmatige service storend. 's-Ochtends iemand die terwijl je nog op je kamer bent en staat te douchen de mini-bar komt vullen, dat kan ook later. 's-Avonds iemand die terwijl je op de kamer bent kleedjes voor je bed komt leggen en chocolaatjes op je nachtkastje. Alles in het teken van service en toegevoegde waarde maar dat mag wat ons betreft met iets minder zichtbare aanwezigheid.

Hotel ligt strategisch in het centrum, alles is op loopafstand. Hotel heeft zelf 2 goed bekend staande restaurants en een leuke pianobar. Personeel is hoffelijk, vriendelijk en servicebewust.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Echt een heerlijk, luxueus verwen-weekend.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Dit hotel is fantastisch, vanaf binnenkomst al (valet-parking, ontvangst met alle egards). De kamers zijn uitstekend, heerlijk comfortabel; 's avonds worden de bedden nog even extra opgemaakt, er ligt een chocolaatje en voor de bedden wordt een matje neergelegd. Het restaurant is uitstekend en de pianobar (met live-pianomuziek) is geweldig. Het hotel ligt prima: aan een doorgaande weg, vlakbij het centrum van Luxemburg.

Lekker en relax in centrum Luxembourg
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De WiFi werkte niet Bij ontbijt was alles heerlijk behalve de kaas opties

Ontbijt was heerlijk De kamer was super Sauna, welnesss en zwembad waren ook goed Locatie perfect!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goed hotel met goed eten op een ideale locatie.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Het matras op de hotelkamer was bijzonder hard hetgeen na dag 2 pijn in mijn rug veroorzaakte.

De centrale locatie van het hotel is super. Het hotel ziet er van buiten enigzins gedateerd uit maar is binnen luxueus. Het ontbijt is bijzonder goed met vers exotisch fruit en lekker vers brood en beleg.

Luxueuze uitvalsbasis voor een bezoek aan een prachtige stad.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De toiletten in de kamer zijn zeer ongemakkelijk. Door de plaatsing van een verwarmde toiletbril en een Aziatisch reinigingssysteem, blijft er nauwelijks plaats over om op het toilet te zitten. Zeer ongemakkelijk, zelfs voor minder fors gebouwde personen! Absoluut een minpunt.

Heerlijk ontbijt en diner in het Amelys. Overall luxueuze uitstraling en prima comfort.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

In een woord "SUPER
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Werkelijk, de gastvrijheid is top . zeker een plaats om zo spoedig mogelijk terug te komen en aanrader voor wie eens wil genieten , voor ons tot binnen kort.

Een shoppingparadijs vlak in de buurt.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Prijzen van de dranken in de bar alsook een zeer beperkte keuze aan bieren. Een ontbijt dat optioneel is en zeer duur ( €31/persoon voor ontbijtbuffet) vinden wij een minpunt. Dit zou in de prijs moeten inbegrepen zijn. Ramen in kamer kunnen niet geopend worden. Wij hebben graag verse buitenlucht om te slapen.

Een shoppingparadijs vlak in de buurt. Een rijke keuze aan restaurants heel dichtbij. Maaltijd in het hotel restaurant was voortreffelijk. Stadcentrum is heel gezellig. In het hotel : terras met binnentuin midden in de stad. Beschikbaarheid van paraplu en badjassen in de hotelkamer ! Mogelijkheid tot (betalend weliswaar) parkeren ondergronds is een pluspunt.

toch zeer goed weekeind gehad
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

kamer was modern maar te donker. er waren 2 ramen maar 1 had glas en de andere gemetste muur .spijtig!

geweldig ontbijt ! zeer vriendelijk personeel. goede parking . dicht tegen centrum.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De prijs van het ontbijt mag een beetje minder, zelfs voor het grote aanbod dat hier is.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Hiervoor zaten we buiten op een groot proper (verwarmd) terras met vlotte bediening, maar men kan natuurlijk ook binnen ontbijten dat is volledig eigen keuze. De (standaard) kamer heeft alles wat een mens wenst, met prachtige sfeerverlichting, prachtige badkamer, zeer stille en effectieve airconditioning.

Geweldig hotel voor welvarende mensen.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de bewegwijzering van parking naar hotel was erg onduidelijk.

De accommodatie was OK zeer prijzig maar dat wisten we van te voren. Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goede ligging
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Klein 2-persoonsbed (kamer 445): onbegrijpelijk voor een 5-sterrenhotel. Ontbijt: lauwe koffie uit thermossen.

Ligging: dicht bij het centrum. Garage: goede service en niet overdreven duur. Zwembad: mooi en verwarmd zwembad. Ontbijt: mooie ruimte en verzorgd buffet.

Dit hotel had een 6 sterren hotel moeten zijn, 5 sterren is niet genoeg!
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Koffie/thee ammenities, waterkoker niet aanwezig.

Ontbijt niet genoten, kamers excellent en very hi-tech! Fijn dar er in dit hotel nog rookkamers zijn, leuk detail, transparante chique rookruimte op de bg waar ook daar van de pianobar genoten kan worden. Van de vele hotels die we de laatste maanden hebben geboekt via bookings.com is dit hotel met grote afstand de beste accommodatie!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Gewoon goed maar wel prijzig
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Ligbad is te klein. Dochewand mag groter. Kraan voor de douche zit erg laag en je stoot makkelijk je benen ertegen.

Frisheid van de kamer. Nachtverlichting op de kamer en in de badkamer

• Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is niets tegen gevallen

Het ontbijt was zeer uitstekend, en het avondmaal was top. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is een aanrader. Top Hotel.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Superdeluxe
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Enige minpunt is de weinige plaats tijdens het inchecken. Als er 'goden' arriveren met superdeluxe cars kan je zogoed als onmogelijk nog voor deur staan

Superdeluxe hotel. Een van de fijnste en meest vooruitstrevende hotels waar we al hebben verbleven.

Zeer teleurstellend en overprised, klantservice nihil...
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel absoluut niet klant/service georienteerd. Wij boekten een "royal club room" voor 290 euro aangezien er maar beperkte beschikbaarheid was! De kamer was sterk verouderd en veel te duur. We vroegen de receptioniste "aziatisch" om uitleg en kregen te horen dat dit gedeelte van het hotel nog niet gerenoveerd was. Een omboeking naar een lagere categorie, gerenoveerde kamer was mogelijk; echter de prijs bleef behouden! Nog nooit van ons leven hebben we zo een slechte klantorientatie/service meegemaakt! Heel teleurgesteld in deze benadering en ook in hotel le royal! Management doe hier iets aan!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Overpriced !
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Dit hotel is zakelijk, afstandelijk en zeker niet gericht op mensen die iets speciaals willen vieren zoals onze aangekondigde huwelijksnacht per e-mail. Omdat wij bij het inchecken als usual guests werden behandeld (zelfs geen felicitaties) vroeg ik persoonlijk naar een extraatje, een upgrade bv. Helaas Nada, Njet, Non, niks ! Gezien onze teleurstelling zou er dan toch op de kamer een extraatje voorzien zijn. U gelooft dit nooit een doosje chocolade met 9 pralines. Wauw, voor 350,- euro per nacht zonder ontbijt (31,-euro !!!) In een begeleidend schrijven van de directie op onze kamer werd het duidelijk dat zij zich duidelijk hadden vergist. Voor hen was het geen huwelijksnacht maar huwelijksverjaardag want koppels van 59 trouwen toch niet meer zekers ? Prutsers. Wij mochten blij zijn met een vernieuwde kamer volgens de afstandelijke receptioniste, deuh... Wij hebben voor veel minder geld al véél betere kamers gezien. Le Royal, my ass. De geweldige "nieuwe" badkamer met de goedkoopste badproducten van Luxemburg deden ons beslissen, never again baby... Personeel, mak en totaal ongeïnteresseerd bij de afrekening werd ook geen moeite gedaan om te vragen hoe wij het vonden.

Goede ligging en dat is dan ook het enige !

Een heerlijk ontspannen weekend in een fantastisch hotel!
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Tijdens ons verblijf hebben wij geen negatieve punten kunnen ontdekken!

Werkelijk alles was fantastisch. Van het eten in restaurant Amelys tot de meer dan uitstekende service van het personeel. Binnen vijf minuten wandelen ben je in het centrum met alle faciliteiten zoals winkels, restaurants en musea.

De locatie was perfect.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Het is een kostbaar hotel. Naast de boeking; wat ook niet door booking.com is aangegeven, betaal je nog 25,- voor 1 nacht je auto stallen. Bij ontvangst van de ontbijtzaal vraagt men of je wenst te ontbijten; waarna je een krabbel kan zetten onder een rekening. Schrik niet; 62,- voor 2 personen om langs de buffetten te lopen. Eerlijk gezegd; schandalig bedrag! Een verrassing en echt veel te duur!! Maar dan ook echt te duur!!!! Jammer erg jammer!

De locatie was perfect. Mooie locatie in de stad. Parkeren in de kelder van het hotel ook dat was goed. Kamers etc niks van te zeggen. Erg schoon, compleet, netjes en nieuw. Een prettig hotel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

- goede service
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

- raam in de kamer kon niet worden geopend en airco moeilijk te regelen

- goede service - kwaliteit ontbijt en brasserie - vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Leuk en modern maar veel te duur
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

30€ x Nacht voor een hondje , mini Maltees. is veeeeel te veel als men al 235€ x kamer betaald !! 30€ voor ontbijt is veel te veel. Dit moet met de helft kunnen.

Vestiging is in het centrum met parking onder het hotel aan 25€ x dag. Ruim ontbijt maar veeeeel te duur !! Goede massage maar veel te duur. Zeer goed en verwarmt zwembad

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Top hotel met mooie architectuur
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco koelde niet echt hetgeen nodig was want de ramen kunnen vanwege het lawaai van het verkeer niet open blijven. Bovendien was de aangevoerde lucht erg droog.

Prima ontbijt, gezellige bar en zeer goed uitgeruste kamers

We zochten rust en deze hebben we zeker gevonden in dit hotel. Super sfeer zodra je binnenkomt.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De wc, deze is heel speciaal enzo maar niet confortabel voor mensen met wat meerdere kilootjes

De charmes van het hotel is ongelofelijk, zeker de kelderverdiep waar de zwembad etc is en de verschillende zalen is super chique.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

tophotel
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt zeer gevarieerd.Zeer attent, vriendelijk en behulpzaam personeel.Kamers perfekt. Overal zeer netjes. Schitterend restaurant in het hotel(Pomme canelle) is ster waard.In 1 woord top. Wij komen nog terug.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goed hotel, maar prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal...
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Goed hotel, maar prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal je van het. Wel uitstekende locatie om de stad te ontdekken. Ontbijt duur, maar wel compleet en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Helaas was mijn verblijf te kort om een goed beeld te...
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Als je iets zou mogen willen veranderen dan graag zachtere lakens (of ander wasmiddel gebruiken :) ) en persoonlijk vind ik een douche in een bad geen pretje.

Helaas was mijn verblijf te kort om een goed beeld te krijgen van alle faciliteiten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam - compliment!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Dit is als tussenstop niet aan te bevelen
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Prijs per nacht 180 euro, maar ontbijt 33 euro pp glaasje wijn in bar 16 euro, puur voor zakelijke reiziger. Ook restaurant duur en niet gezellig

niets, maar is verkeerde keuze van ons, Parkeren uitstekend maar had aangegeven moeten worden zit achter het Hotel tot - 3 etages.

Mooie ervaring

Veel geluidsoverlast van drukke weg, zelfs op 4e verdieping

Vriendelijk personeel Super schoon Valet parking Dicht bij het oude centrum met veel winkels en restaurants

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima hotel maar inderdaad van de hogere prijsklasse
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Dat geen venster open kan ondanks een (toch gelukkig ook nog beschikbare) rokerskamer

De hulp van de concierge om een passende firma te vinden voor de herstelling van een klapband (fenomenaal)

• Beoordeeld op: 15 september 2016

goed hotel midden in de stad.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De tijd tussen de gangen van het diner....duurde echt veel te lang.

Het hotel ligt midden in de stad. Auto veilig in een parkeergarage. Behulpzame mensen zowel Duits als Engelstalig. Heerlijk uitgebreid ( en voor wie het wil een erg gezond) ontbijt. Lekker diner.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

geweldig, behalve het restaurant
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

het avond eten, tafel gereserveerd en die was bezet toen we kwamen eten. hoofdgerecht was koud en kregen niet alles te gelijk. mag niet voor zo een klasse hotel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Perfect voor weekend Luxemburg!
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Douchen staand in bad is jammer.

Op loopafstand van bezienswaardigheden oude stad en restaurants. Supervriendelijk personeel, auto wordt geparkeerd. Fijne ruime kamer.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Perfect hotel tegen het centrum aan, hier ontbreekt het je...

nvt

Perfect hotel tegen het centrum aan, hier ontbreekt het je werkelijk aan niets, valet parking super vriendelijk personeel je hoeft je nergens druk om te maken. Vijfsterren meer dan waard. Ontbijt lijkt misschien duur maar als je van meer dan alleen toast met jam houdt, zou ik het zeker doen, echt genieten. Dit hotel geeft je verblijf in Luxemburg net dat extra gevoel van vakantie.

geweldig. Aanrader!
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Fantastisch gezond ontbijt, mooie afwerking van materialen in de kamer. Toilet was een leuke verrassing...

Gewoon
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Kamers aan de voorzijde hebben vrij veel last van straatlawaai (sirenes, autobussen, ....)

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed, prettige accomodatie, goede ligging helaas het ontbijt was overdreven duur.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De prijs van het ontbijt was onbehoorlijk duur. We hebben vanwege de prijs onze toevlucht in de stad gezocht

De kamer

Zeer goed weekend met uitstekend restaurant.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De sauna was niet helemaal op orde. Het koudwater dompelbad was leeg.

Ontbijt prijzig maar als je de tijd hebt kun je er volop van genieten

• Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

w.c. steunen slechts 1 zijdig..

het zwembad had bij ons 2e bezoek heerlijk warmer water dan de 1e keer.

geluidsniveau in onze kamer, gelegen aan de straatkant was...
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

geluidsniveau in onze kamer, gelegen aan de straatkant was storend

De gym viel echt tegen.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

De gym viel echt tegen. Kon niets doen met de gewichtsapparaten.

Beleving boven verwachting
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

totaal service in en van het hotel is op niveau van de sterren

Ik had meer verwacht van de 5 sterren en de prijs was behoorlijk

De ligging van het hotel

Kwaliteit prijsverhouding word teniet gedaan door kamer aan de voorkant ( lawaai)
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Ligging van kamer aan drukke weg

Ontbijt redelijk kamers goed

Aangenaam verblijf en rustige sfeer.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Uitnodiging om gebruik te maken van het zwembad

Roomsevice

Prima Hotel met parkeerplaats, super locatie.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Prima Hotel met parkeerplaats, super locatie.

Valet carparking :)

Valet carparking :)

toilet op de kamer, was te klein om op te zitten.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

toilet op de kamer, was te klein om op te zitten.

PERFECT
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

zeer mooi hotel , en goed gelegen , met vriendelijk personeel , en lekker eten .

Fantastisch hotel op perfecte locatie ten opzichte van Luxemburg Centrum.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Alles was op hoog niveau, goed verzorgd. Professioneel, en tegelijk vriendelijk.

heerlijk onbijt

de prijs voor ontbijtbuffet: 31 euro per persoon

heerlijk onbijt

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Uitstekende kamer met alle comfort, professioneel en hoog...
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Uitstekende kamer met alle comfort, professioneel en hoog opgeleid personeel. Top service!!

Een aanrader !

Attent personeel

De hotelkamer
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Geen ontbijt of parkeren incl

De hotelkamer

Geen 5 sterren waard.

Geen 5 sterren waard.

Erg mooi hotel en geweldige service
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

kamers waren vrij warm ondanks de airco

Erg mooi hotel en geweldige service

Fantastisch ontbijt en een heel mooie kamer met zicht op het...
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Fantastisch ontbijt en een heel mooie kamer met zicht op het park.

Sauna zwembad en dergelijk

Een top hotel in centrum Luxembourg

Het personeel De pianobar De Spa/fitness Ontbijt De kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zeer goed hotel mooie kamer

Het personeel zeer behulpzaam

• Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Welness goed maar beetje klein

Pianobar&Brasserie

Een super hotel en super personeel voor een verblijf in Luxemburg stad .
    • Traditionele Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Gescheiden Bedden

Geen manicure in het weekend

De luxe en de locatie is geweldig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Perfecte locatie