Beoordelingen over Hotel Saint-Nicolas & Spa 4-sterren

Esplanade 31, 5533 Remich, Luxemburg

#6 van de 7 hotels in Remich

Grote goed uitgeruste edoch gedateerde en minder goed...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en toegang tot de spa

Behandeling. Heb nog nimmer zo’n onbeschofte behandeling gehad als daar. En geloof me ik kan wat hebben. Het was zo triest dat het bijna komisch werd. We dachten in een candid cameraversie van Fawlty Towers beland te zijn. Kan me alles bij voorstellen waarom hotel zo weinig gasten kent. Vrees dat hotel boven het hoofd van de eigenaar gegroeid is.

Grote goed uitgeruste edoch gedateerde en minder goed onderhouden wellness gedeelte

• Beoordeeld op: 20 april 2018

zeker vatbaar voor herhaling
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

kamers zijn toe aan een opfrisbeurt, maar wel lekker ruim geen toeristische info beschikbaar over het dorpje zelf

niet al te uitgebreid maar wel lekker ontbijt, inclusief crèmant aangenaam verrast : de Moesel ligt letterlijk aan de voordeur van het hotel

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prijs-kwaliteit verhouding erg slecht!!!!!!!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Prijs-kwaliteit was ronduit slecht. Mijn man zit voor grotere afstanden in een rolstoel. Gelukkig had hij een goede dag en was hij in staat om wat te lopen want de rolstoel past met geen mogelijkheid in zo een kleine lift. Daarnaast is de welness echt een enorme tegenvaller. Het heet een welnesshotel met 4 sterren notabene maar de welness doet zijn naam geen eer aan. De welness was koud, één sauna stond uit, zwembad was koud, slecht aangegeven of de sauna met of zonder badkleding gewenst is. De stilteruimte was koud en er was veel herrie te horen van muziek uit de fitnessruimte. De manager gevraagd om handdoeken voor de sauna maar wij werden verzocht om de handdoeken van de kamer te gebruiken. De wedervraag van ons waarmee wij dan mogen afdrogen na het douchen op de kamer werd beantwoord met dat dit geen gebruikelijke vraag was. Voor deze ene keer kon hij een uitzondering maken en kregen wij extra handdoeken.

Het ontbijt was goed, uitgebreid, veel keuze, geen lege schalen.

Een aangenaam hotel, geworteld aan de voet van wijngaarden.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Geen badhanddoeken in Spa. Hotelklanten die niet vertrouwd waren met sauna gebruik.

1/2 pens en dit voor 30€ De avondmaaltijd is meer dan behoorlijk!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

absoluut goed. (maar niet perfect)
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

dit keer viel de schoonmaak tegen. Niet schoon onder het bed (persoonlijke items van vorige bezoeker) in Wellness bereik stonden dezelfde gebruikte bekers op dezelfde plaats als een week daarvoor.

goede kamer mooie ligging fraaie wellness

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Voor een overnachting op doorreis, prima. Voor andere doeleinden zou ik niet naar Remich gaan.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Muziek in de ontbijtzaal was vreselijk en stond ook te hard. Ook de ontbijtzaal deed erg ongezellig aan. Dus het was snel eten en wegwezen !!!!! Het dorpje Remich was helemaal niks. Geen leuk winkeltje te bekennen. Gelukkig een soort lunchroom met gebakjes waar je je nog even kunt vermaken. Maar dat is het dan ook.

Ontbijt was prima, eenvoudig maar verder genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima verblijf voor uitstapjes i.v.m drielandenpunt

Glazendeur tussen kamer en badkamer/wc bood weinig privacy.

Zowel het ontbijt zeer uitgebreid en het diner bij half pension uitstekend.De kamers klassiek ingericht .Parkeren in garage afhankelijk van de drukte gezien beperkt aantal plaatsen wel parkeerkaart aangeboden voor op straat.

Een aangenaam hotel met goede verzorging. Lekker zwemmen, goede sauna etc.. Kortom: comfortabel.

Ontbijt. Beperkt assortiment, maar wel goed. Buiten het seizoen is er weinig te doen in Remich. 2 Nachten/dagen is genoeg. Geen fietsen te huur. Wellness niet gelukt.

Uitstekende kamer met mooi uitzicht op de Moesel.

ontbijt en de spa/zwembad faciliteiten waren prima.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Bij aankomst hadden wij wel wat meer assistentie verwacht om de auto te parkeren en de spullen ergens achter te laten.

ontbijt en de spa/zwembad faciliteiten waren prima. De ontvangst was niet erg hartelijk en voor het in de garage parkeren moest extra betaald worden. De kamers deden een beetje oubollig aan. de ligging aan de Mosel was mooi en prima uitgangspunt voor onze fiets activiteiten.

115€ is ok, maar properheid en klantvriendelijkheid kan beter.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

kamers zijn verouderd, afgesleten tapijt, lawaaierige ventilatie. Is op +/- 30km van centrum maar je doet er een uur over in de spits. De gangen rieken naar etensgeuren, en het uitzicht van bepaalde kamers kijkt rechtstsreeks uit op een zeer nabije krot. Ontbijt is maar juist OK voor deze prijs.

De Spa incl zwembad is mooi en modern. Gezellige inkom en restaurant, maar verouderde kamers. Personeel was matig vriendelijke en enthousiast maar er staat wel een gratis streek wijntje gekoeld bij aankomst. Wel self service, dus je wordt niet echt aangemoedigd om het te gebruiken

Leuk
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

De kamer was wat oubollige stijl. Ook moesten we doorgeven als de sauna uit was (wat het geval was) daarna duurdere het een half uur of langer voordat de sauna weer aan was. We hadden daardoor nog maar kort de tijd om van de sauna gebruik te maken. Ook stond er in de advertentie dat we gratis konden parkeren. Bij aankomst bleek dit alleen doordeweeks te zijn. We hebben hierdoor voor 2 nachten nog 30 euro parkeerkosten moeten betalen, dit was jammer.

De sauna en binnenzwembad was fijn.

Prima overnachting op doorreis, uitstekend restaurant.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Uitstekend restaurant in het hotel, goede kamer, vriendelijk personeel. Eigen parkeergarage direct onder het hotel. Wellness faciliteiten zijn prima!

Het eten is zeer goed.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Het was bloedheet op de kamer, o.a. door de hitte die de frigo afgaf. Er is geen airco.

Het eten is zeer goed. Ligging prachtig naast de Moezel. De wellness is heel goed, de zwembaden ook.

Rustig hotel met mooie zwembaden en wellness, gratis voor hotelgasten
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Eigenlijk geen minpunten maar toch kleine bemerking; ondergronds parkeren in het hotel kostte 15 euro per dag

Ruime kamers met ventilator boven het bed zodat we goed konden slapen na een warme dag. Wellness was heerlijk rustig en binnen-en buitenzwembad heerlijk. Zowel wellness als zwembaden waren gratis voor hotelgasten. Ook gratis gebruik van badjas en extra handdoek. vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Heel net hotel op een toplocatie

Mooie en rustige ligging. Prachtig domein. Lekkere maar vrij prijzige kaart in restaurant. Nette kamer maar vrij klein was onze kamer. Verder alles prima.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Het zwembad buiten.

Het zwembad buiten. Goede afmeting, niet te koud of warm, mooi gelegen. Binnenzwembad zag er ook goed uit. Gratis bij overnachting. Ook het ontbijtbuffet was uitgebreid. Jammer dat er geen verse sap was. Attent was het welkomstwijntje bij aankomst - in ons geval zelfs na middernacht nog.

Was maar voor 1 nacht maar zou hier niet meer terugkomen
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Kamer was klein was maar voor een nachthad geen uitzicht en geen airco en voor de wellness moest je betalen

Het ontbijt goed en mooie lokatie aan de Moezel

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Teleurstellend
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Welkomst drankje? Niet aangeboden gekregen. Wat een relax weekend moest worden is uitgedraaid op frustratie. We hebben bezigheden moeten zoeken in de omgeving wat dan weer een streep door onze rekening was.

Het ontbijt was niet vers en niet echt uitgebreid. De kamer was niet netjes. Overal bestoft. Gordijnen en vloerbekleding middeleeuws. Stoel wankelde in de kamer. Satelliet tv enkel 2 zenders beschikbaar. Ventilator ter vervanging van de airco. Matras heel slecht om op te slapen. We hadden beiden rugpijn bij het opstaan. Er beviel ons dus eigenlijk weinig en vragen ons af waar ze hun 4 sterren vandaan halen.

Vriendelijkheid van de receptie en het personeel, het gratis...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Vriendelijkheid van de receptie en het personeel, het gratis gebruik van het zwembad en de sauna. We hebben vooral respect voor de dame van het ontbijt, die ondanks de drukte, vriendelijk en behulpzaam was, alles tijdig aan te vullen en de tafels klaar te maken voor de volgende. Hotel heel centraal gelegen aan de oever van de Moezel.

Heerlijke Spa maar wel de airco gemist
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Geen airconditioning; met 25+ graden buiten wordt het erg warm op zo'n kamertje op de 3e verdieping. Kamers waren sowieso een beetje gedateerd.

De Spa met bijbehorende zwembaden was heerlijk! Locatie is prima; lekker aan de Moezel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Rustig hotel aan de Moezel

Schimmelvlekken in douche.

Zeer goed gelegen, direct aan de Moezel. Veel eetgelegenheden op wandelafstand. Vriendelijk personeel. Gratis fles Crémant de Luxembourg aangeboden door hotel voor mijn verjaardag zonder dat ik dit gemeld had. Het was er heel rustig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Mooie ligging maar niet alle kamers kunnen hiervan genieten.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Extra handdoeken voor wellness/zwembad.

Mooie ligging maar niet alle kamers kunnen hiervan genieten. Wellness en zwembaden prima en inbegrepen in prijs. Ontbijt uitgebreid en verzorgd. Heel vriendelijk onthaal. Super begripvol en mooi voorstel wegens vroegtijdig moeten afbreken van mijn verblijf.

Fantaschtische 2 daagse vakantie maar te kort om alles goed te beoordelen.Gezellig stadje.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Er was geen airconditioning op de kamer en het was er heel warm. We waren verplicht van met de venster open te slapen.

Het ontbijt viel mee maar er was geen brood of stokbrood . De ligging was heel goed ,Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Mooie locatie, mooie welness. Goede kamers, maar wart gedateerd

Personeel was bij diner erg gehaast/gestresseerd Het eten was niet slecht maar best prijzig voor wat je kreeg De inrichting van de kamers is gedateerd. Beetje vergane glory muv zwembad/sauna ( uit 2010)

Het ontbijt was prima. De sauna was goed en helemaal alleen voor ons. We hebben niemand anders gezien. In het zwembad was er kortdurend een andere gast Het sauna/zwembad is prachtig aangelegd Jammer genoeg was het te koud voor het buitenbad Parkeergarage ruim en droog Goede bedden

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Zalig verblijf ! Ondanks de mankementen :-)
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Kamer, vooral badkamer klein ! Lekker ontbijt, ondanks dat de eitjes koud en hard gekookt waren.

sauna, zwembad, ontspanningsruimte waren TOP !! Lekker eten, wel veel te vlug opgediend !

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

prijs/kwaliteit ok.

het bubbelbad op de kamer viel tegen. Was niet onderhouden. Alle vuiligheid kwam uit die openingen uit het bad.

restaurant was dik in orde. Ontbijt ook.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Algemeen genomen goed verblijf !

Sommige plaatsen wat verwaarloosd (terras voorzijde straat op 1ste verdiep -bepaalde tapijten vies) - Balie personeel zakelijk vriendelijk (weinig of geen uitleg (antwoord bij een vraag:alles staat op flyer ...) . Ik had geen weet van parking achteraan en werd er ook niet op gewezen bij parkeerprobleem. Je wordt nogal al vlug terrecht gewezen als het niet naar hun wens verloopt . Als familiehotel , vind ik het nogal koel( meer bepaald het baliepersoneel- rest personeel heel behulpzaam) !

Lekker ontbijt reeds van 7h - Geweldige welness - ,Ruime kamers en vernieuwde badkamer met bubbelbad. Goede bereikbaarheid ( autonelweg in buurt)

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Rustig klassiek hotel met mooi potentieel!! lekker eten.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Helaas geen airco in kamers. Spa & tuin niet zo proper en geen 'spa' geur. Externe mensen mogen ook naar de spa (teveel volk als hotel vol is, geen ligzetel)

Mooie rustige ligging, heerlijk ontbijt en restaurant is top. (klassieke keuken). Er is een mooie spa, binnen- & buitenzwembad en dat biedt mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Tips en tops
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Kamer was helaas niet schoon, achtergrondmuziek stond te hard om als achtergrond of ontspannend genoemd te kunnen worden, zowel in ontbijtruimte als ook welnessruimte. als tip zou ik wiillen meegeven dat indien er hotelgasten gebruik willen maken van de wellness, men daar een handdoek kan pakken, nu moest je de handdoek van je kamer gebruiken en had er geen over om af te drogen. Na tip andere hotelgasten, kreeg je er wel een als je er om vroeg.

De wellness faciliteiten waren prima, ontbijt was voldoende. Prijs kwaliteit diner, goed. De medewerkers waren vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Redelijke accommodatie voor kort verblijf
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Ontbijt was beperkt qua beleg in vergelijking met andere hotels (vaak met minder sterren), niet snel aangevuld als iets op was en koude gekookte eieren. Bediening in restaurant opdringerig en binnen 1 minuut nadat je klaar was met eten, was je bord al weg. Voor deze prijs hadden we een beter hotel kunnen boeken.

Kamer viel ondanks slechte recensies mee qua grootte. Wel verouderd. Pluspunt bij ontbijt: veel keus in sappen! Mooi gelegen aan de Moesel.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Een fijn gezellig familie hotel in een mooie omgeving met top sauna, binnen/buiten zwembad

Een fles wijn bij het hotel-menu van minimaal 20 euro is een beetje te duur, er zijn best alternatieven te bedenken.

Het vriendelijke personeel, de welcome drink, het betaalbare hotel-menu in luxe restaurant en het erg mooie binnen/buitenzwembad met sauna. Gelegen langs de moesel met een boulevard, en gelegen in een wijn valei is gewoon top

Mooie locatie.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Keuken was er smerig. Sowieso niet van plan om het te gebruiken, maar het fornuis was meer roest dan wat anders

Mooie locatie. Grote kamer

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Alles was prima. Alleen de ontvangst bij de receptie was niet representatief.

Abinnenbad en buitenbad.

Is prima bevallen.

Airco op de kamers

De eenvoud en behulpzaamheid van de eigenaar, het zwembad en sauna was heerlijk.

Dat mijn kamer nog niet gereserveerd was en hij vroeg wat ik...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Dat mijn kamer nog niet gereserveerd was en hij vroeg wat ik betaald hebt.

Moezel welness
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Zicht vanuit de kamer gaf uit op binnenkoer

De welness faciliteiten en ligging op wandelafstand van de promenade en restaurants aan de moezel

Bed

Heel leuk ontbijt en een aangename omgeving

Toe aan renovatie

Verouderd, oude bedden, gedemodeerd

Niet veel, vergane glorie

Eindrekening restaurant niet al te correct er stonden zaken...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Eindrekening restaurant niet al te correct er stonden zaken op die niet verbruikt werden. Is wel rechtgetrokken maar ?

Heel goed

Fout in afrekening

De SPA

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooi zwembad

Alles gedateerd, geen bubbelbad op de kamer zoals aangegeven. Oud, aan vernieuwing toe en zeker te duur voor wat je krijgt.

Mooi zwembad

Het ontbijt en avondeten waren heerlijk.

Er waren geen badjassen ter beschikking om naar de spa te gaan. Hoofdkussen was te klein.

Het ontbijt en avondeten waren heerlijk.

Ligging, keuken en vriendelijkheid
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Stoffig en niet net gepoetst. Spinneweb in badkamer,haren ook in wellness niet grondig schoongemaakt

Ligging, keuken en vriendelijkheid

Rust en gastronomie
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Te weinig handdoeken, zeker met een zwembad erbij

Fijn bed, restaurant

Wij zullen waarschijnlijk nog eens komen logeren.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Rustige ligging, het zwembad en de sauna, goed ontbijt

Spa

Hotel gedeelte

Spa

Locatie, personeel, spa!

Oude kamers

Locatie, personeel, spa!

Fijne ontspannende vakantie
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Goed ontbijt , de zwembaden en sauna waren goed bij slecht weer hadden iets te doen

BUITENZWEMBAD

het ontbijt was goed

ok

menu als diner

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Goed voor dagje maar te verouderd hotel

Verouderd hotel

Rustig gelegen

sober goed kan beter

Bed en kamer

Ontbijt en bediening s'avonds

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Top hotel
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Mooie ligging aan het water, net hotel en zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Korte stop op doorreis, maar ook goed voor langer verblijf. Mooie Spa
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Ouderwets degelijk hotel. Ober in het restaurant excelleerde.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Leuk stadje, maar smerig oud hotel!

Het was vreselijk smerig, de badkamer zat onder de schimmel, en het bad leek al jaren niet schoongemaakt te zijn..

Personeel was vriendelijk!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Lekker, rustig, fantastische wellness

Geen hotelbar

Spa en het ontbijt en de service en het welkomstdrankje. Badjas en slippers op de kamer

• Beoordeeld op: 21 november 2016

alles, oud en vies!

alles, oud en vies!!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Het restaurant was heerlijk.

Lampen vervangen op kamer.

Het restaurant was heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

• Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Vuile vloerbedekking op de kamer

Het wellness gedeelte

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar in de toekomst
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Wat minder gereserveerdheid van het personeel, geen spontane uitleg

Vrij uitgebreide en hygiënische wellness

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

een goede prijs kwaliteit verhouding

gewoon goed

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Een tof verblijf zeker voor herhaling vatbaar!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Misschien het terras wat beter verzorgd...aan de animatie kamer.

Het ontbijt was zeer goed en voldoende.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Stijlvol en goede locatir

Geen bemerkingen

Diner en eigen Garage

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Mooi statig etablissement aan de Moezel. Een aanrader.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Basic kamer,met tapijt. Allergisch.

Onbijt zeer goed. 's Avond diner "empecable ".Zeer goed over de ganse lijn.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prachtig hotel met lekker restaurant
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

De kamer was netjes maar is aan vernieuwing toe

Prachtig hotel met lekker restaurant

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Rustig, ontspannend verblijf vlakbij moezel en wijngaarden

Geen Vlaamse post op TV

Zwembad en spa, aangename kamers, lekker eten

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Erg warm op de kamer, geen airco.

Erg warm op de kamer, geen airco. Gehorig, aan drukke straat.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Heerlijk gegeten in het restaurant.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

Heerlijk gegeten in het restaurant. Zoals altijd was de ontvangst uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Mooie omgeving ,mooi hotel en een super spa
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Spa

We hadden geen airco op onze kamer

De spa was helemaal super

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het zicht op de Moezel is zeer mooi

De kamers dienen geschilderd te worden en zijn aan renovatie toe.

Het zicht op de Moezel is zeer mooi

• Beoordeeld op: 21 september 2016

De omgeving en de nabij gelegen hoofdstad.

Helemaal niets.

Het ontbijt en het diner waren uitstekend. De bediening verliep vlot.