Beoordelingen over Hôtel - Restaurant " Victor Hugo" 3-sterren

1, Rue Victor Hugo, 9414 Vianden, Luxemburg

#7 van de 12 hotels in Vianden

Goede accommodatie, schoon, netjes en zeker aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijtbuffet wordt slecht bijgevuld of duurt heel lang. Er is genoeg te krijgen maar mag wat sneller op ingespeeld worden dat als vleesschaal of sappen of brood bijna op zijn. Verder was alles ok en ook zeker een aanrader.

Kamer was goed, schoon en netjes verzorgd . Hotel ligt centraal met genoeg mogelijkheden. Komen graag nog keer terug

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had de 1e boeking van 78€ geupgradet, om ontbijt bij te bestellen. Toen bleek dat ontbijt niet in de hogere prijs zat, heb ik de boeking gewijzigd nr de 1e (basis)prijs. Bij het uitchecken beweerde het personeel dat ze dit niet hadden doorgekregen en ik heb de hogere prijs moeten betalen, ondanks de afgedrukte bevestigingsmail. 11€ extra voor een kamer aan de achterzijde, dus geen zicht op stad en de rivier. Jammer!

Lekker en gevarieerd ontbijt, zeer ruime kamers.

Voor het doel van onze trip was het goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geluiden van buiten: veel herrie op straat. Er werd een andere kamer met rustige ligging aangeboden, maar dat bracht andere nadelen mee.

Maaltijden en service waren prima. Door omstandigheden buiten directie en medewerkers (blikseminslag) was de bereikbaarheid van de kamer niet optimaal: de lift werkte niet.

Genoten!

De kamer was goed gepoetst op enkele details na, de raamkozijnen. Maar dan ben ik echt zeer kritisch

De stilte op de kamer (als het venster toe was) en het heerlijke bed!

Ik sliep in een comfortkamer en die was geweldig. Het was geweldig in Vianden.

Ik hoorde van mijn reisgenoten die in een standaardkamer sliepen dat hun matrassen niet voldoende steun boden om lekker te slapen. Dat waren de matrassen in kamers 108 en 109. Dus die moeten vervangen worden in dikkere matrassen met voldoende steun tijdens het slapen.

Het hotel ligt heel goed midden in Vianden. We konden de motoren goed stallen onder de doorgang naar het terras. Het ontbijt was prima maar er mogen nog wel croissants bij omdat meer mensen die wel lekker vinden.

Mooi hotel, goed eten en perfecte ligging. Een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Het restaurant biedt lekker eten aan en het ontbijtbuffet is dik in orde. We hadden vanuit de nette kamer uitzicht op het kasteel en de rivier. De motor kon mooi uit het zicht geparkeerd worden.

Uitstekend hotel met leuke kamers en vriendelijk personeel

Wellicht is het een idee om afspraken te maken met de Parkeergarage naast het hotel?. Er kan namelijk in de parkeergarage niet met plastic betaald worden. Dus geen munten vergeten (na 20.00 €0,30 per uur!)

Prima hotel met prima kamers. Groot genoeg en netjes schoon. Ik kan de keuken van harte aanbevelen. Niet goedkoop (voor Nederlandse begrippen) maar erg lekker en dus het geld waard. Hotel is prachtig gelegen aan die Our in het centrum van Vianden. Terras zowel op de binnenplaats als langs het water. Uiterst correct en aardig personeel die vriendelijk en servicegericht helpen.

Prima hotel!

De douche en toilet op onze kamer hebben een timer om het licht na een bepaalde tijd uit te zetten. Op zich prima, alleen is de tijd zo kort ingesteld dat je nauwelijks de tijd hebt om je 's-ochtends te douchen en te scheren in het licht. Wij moesten standaard allerlei capriolen uithalen om het licht weer aan te krijgen.

Prima hotel! Vriendelijk personeel en een hele mooie ligging!

Prima verblijf, waar je als klant je opgenomen voelt in het geheel van het hotel.

De airco schakelt uit na bepaalde periode, de kamer wordt dan wat warmer dan gewenst.

Prima kamer met goede badkamer. Tevens een prima keuken, zowel ontbijt maar zeker het diner. Een mooie kaart en het eten overstijgt de verwachtingen.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

heerlijk ontspannen weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

niet. op de site stond geen parkeergelegenheid maar op enkele meters was een overdekte parkeergarage voor slechts 10 euro

goede locatie en prijs kwaliteit verhouding.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer vrij klein en rook muf. Ook kussens roken muf. Badkamer is voor 1 persoon. Locatie van hotel is zodanig dat het zeer onrustig is vwb geluid. (Tot laat aan toe). Voor het besteedde geld kan men beter 4 km verderop gaan naar St Hubertushof of Goldener Grund Hotel in Körperich. GEEN vrij parkeren zoals wordt aangegeven.

Geen bijzonderheden

Klein maar fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer, aan de voorzijde, was niet bepaald groot en de badkamer is ronduit klein. Geen lift, onhandige trappen. Behoorlijk aan de prijs, gezien de grote van de kamer. Jammer dat men geen (kleine) korting aanbied op de verplichte parkeergarage, maar och het was maar 6 euro voor ongeveer 15 uur.

Een prachtige locatie met, aan de voorzijde, een prachtig uitzicht. De kamer was zeer schoon. Vriendelijke ontvangst. Goed ontbijt, voldoende keuzes, lekkere koffie.

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid (gevolg van ligging), betalende parkeergarage op 50 meter, gratis parkeren op 500 m.

vriendelijk personeel, goed ontbijt prijs/kwaliteit, gerenoveerde kamer, ligging in centrum Vianden, lekker diner.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen parkeergelegenheid aan het hotel, overal betalend parkeren, tenzij je een parking kan vinden aan een ander hotel of restaurant. 's Avonds wat lawaai uit de keuken, maar niet tot erg laat in de avond. Ik had een kleine kamer voor 2 personen, was net voldoende groot voor 1 nacht. Het ontbijt werd klaargezet door de kuisvrouw, die tussendoor ook de vloer aan het schoonmaken was. Geen ander personeel te bespeuren. Ik vond het net ietsje te duur voor hetgeen ik kreeg.

Hotel ligt net aan de rivier, met zicht op de rivier of op enkele historische panden. Propere badkamer en zeer zachte bedden. Groot restaurant aan het hotel, met uitgebreide keuken.

Dit bedrijf al vaker bezocht: constante goede kwaliteit

Onhandig: het licht in het toilet gaat automatisch aan (en uit) Omdat er een matglazen deur tussen toilet en kamer zit wordt de kamer dus bij iedere toiletgang stevig verlicht, ook midden in de nacht. Dat verdiend aanpassing!

Vriendelijke ontvangst, kamer niet echt groot maar voldoende ruimte. Zeer schoon. Goed restaurant, ook 's morgens uitgebreid ontbijt. Hotel ligt gunstig om van daaruit meerdaagse wandeltocht te maken.

Goed verblijf voor nette kosten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was matig, zeker voor de prijs. Badkamer is erg klein. Kan er niet met twee man tegelijk in.

Avond eten was erg lekker. Mooi uitzicht vanaf onze kamer. Nederlandse zenders op de tv.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Een aanrader!

Mooie lokatie aan het water en met uitzicht op de heuvels, midden in Vianden. Eenvoudige maar prima kamers. Voortreffelijk restaurant, met uitgebreide kaart, en vlotte bediening. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel!

De ligging en het gemoedelijke karakter van het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer op zich was iet wat gedateerd waarbij een opknapbeurt voor een aantal zaken wel mag gebeuren op kort termijn

De ligging en het gemoedelijke karakter van het hotel

Fijne, leuke dagen gehad. Goed gegeten in restaurant.

Bedden. Toplaag wat zacht, vormde kuilen.

Ontbijt genoeg keuze. Eten in restaurant goed, lekker, mooi geserveerd. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Ontbijt was goed ,kamers goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel te kleine badkamer Tv was niet geregeld,ik ben naar de receptie geweest om hulp te vragen en ze hebben mij gezegd dat ze naar de kamer zouden komen om de TV te activeren voor 19 uur maar wij hebben niemand gezien, dus een avond zonder TV

Ontbijt was goed ,kamers goed

Het was een aangenaam verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen frigo in de kamer. Ontbijt was wat matig. Niet veel keus en alle dagen hetzelfde. Geen artisanale producten.

Het eten was er superlekker in het restaurant. Mooie omgeving om te wandelen.

Prima hotel met vriendelijke mensen.

Het lawaai in de nacht.

Prima hotel naast een niet dure parkeer garage. Prima ontbijt. Maar je moet wel een kamer aan de achterkant hebben want is rumoer buiten tot laat en er gaat dag en nacht heel veel verkeer langs.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heerlijk hotel en mochten wij nogmaals naar Vianden gaan wordt het weer Hotel Victor Hugo.

Ontbijtruimte mag wel iets gezelliger. Dit is een gedeelte van het restaurant (wat er overigens wel weer heel gezellig uitziet). Het hotel ligt in het centrum, dus vrij veel verkeersgeluid op de kamer. Gelukkig hadden wij airco zodat wij met het raam dicht hiervan geen hinder hadden.

Het personeel is vriendelijk en er is al vrij snel herkenning van gezicht met kamernummer. We kregen meteen een gratis upgrate van een gewone tweepersoons- naar een een Luxe tweepersoonskamer met airco, een badkamer met inloopdouche (wat wij erg prettig vinden) en een aparte toilet. Het ontbijt was goed. Verder kun je er prima eten en zijn er ook nog voldoende restaurantjes in de buurt waar het ook goed toeven is. Het hotel ligt centraal in Vianden.

Goed hotel, moet wel kleine details verbeteren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt miste ik persoonlijk de gebakken spek Douche / Toilet was een stuk warmer dan de kamer.

Goede accomodatie, vriendelijk en behulpzaam personeel Eten is goed.

Ligging mooi maar voor de rest slecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer: de deur ging maar voor de helft open want het bed stond ervoor. Bed was klein. De badkamer was een grote flop ,maximaal 1.50 bij 1.50 douche toilet en wastafel. Twee harde stoelen om op te zitten

Vianden is altijd fantastisch

Plankje in douche nu moest je alles op de grond zetten en WiFi alleen op de begane grond en niet op kamers. Bij betaling werd niet goede reis en bedankt gezegd dat had beter gekund en bij luxe kamer verwacht je een stoel om op te zitten.

Ligging en eten

We hebben genoten van Vianden, de burcht en het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was prima om te slapen, omdat wij wat langer bleven hadden we eigenlijk niet voldoende kastruimte en moesten er ook dingen in de koffer blijven.

Ontbijt was prima, leuke locatie midden in Vianden. Alles prima bereikbaar vanuit het hotel. Ook het restaurant was goed.

Aangenaam verrast
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige nadeel vonden wij dat het hotel in het centrum ligt, aan straten met veel doorgaand verkeer. Als je met je raam open slaapt heb je daar wel last van.

De kamer was lekker ruim met leuk uitzicht op het stadje met kasteel. Alles was netjes en schoon. De sfeer was gezellig. Je kan er ook lekker eten, en het ontbijt was echt ruim voldoende. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Eens maar nooit meer.......
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schimmel in de douche (beide kamers), vieze wc borstel, stukken uit parket, geen airco, onmogelijk om raam-deur open te zetten ivm verkeersdrukte op de weg, kluisje los in de kast, iedereen kan zo het hotel in-uit lopen, kroeg eronder.

Ontbijt was prima, maar dat was dan ook het enige wat goed was. Onbeschofte medewerker die langs ons liep terwijl wij aan het ontbijten waren en een keiharde stinkende scheet liet......

Heerlijke dagen in een mooi Vianden en een goed hotel.

Alles was naar onze zin. Ik was samen met mijn kleinzoon maar kon dat niet aangeven op uw keuzemogelijkheden.

Het ontbijt was heerlijk. Elke dag verse broodjes, sapjes, vruchten, goed beleg.a

Omgeving is geweldig.

Kamer was klein en warm. Gelukkig wel airco aanwezig. Geen koffie/ thee faciliteiten. Badkamer en toilet niet schoon. Veel spinnen in de gordijnen.

Ligging is perfect. Je moet niet gaan voor het hotel maar puur voor de omgeving.

Mooi hotel in een fantastische omgeving.

Het zicht stelt werkelijk niets voor als je de pech hebt niet aan de voorkant gelogeerd te zijn. Saai. Geen wifi op de kamer (terwijl het signaal wel zwak tot op de overkant van de rivier reikte).

Uitstekende locatie : kan niet beter : aan de brug over de rivier. Goede matras. Zeer goede maaltijden. Zeer goed ontbijt. Gezellige bar.

Wij hebben twee avonden heerlijk buiten op het terras kunnen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was echt mini. Het was wel proper, een goede douche, maar amper ruimte om je te draaien en heeeeel kleine lavabo.

Wij hebben twee avonden heerlijk buiten op het terras kunnen eten.

Ideaal voor een paar dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de site was vermeld dat er een wellness aanwezig was, helaas was die er niet :( Ook de matrassen op onze kamer, zijn dringend aan vervanging toe.

De locatie vonden wij top. Onze kamer voor 2 personen iets aan de kleine kant, ook de badkamer was krap. Het ontbijt was oké. Restaurant - zeeer goed.

Matig hotel, heerlijk restaurant en minder goed personeel (uitzonderingen daar gelaten)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het geluid van het verkeer. Vriendelijkheid van het personeel viel bij sommigen zwaar tegen.

Midden in Vianden het hotel was in eerste instantie fijn, maar het geluidoverlast van (zwaar) verkeer direct door de smalle straat was hinderlijk.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima accomodatie voor een weekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op zaterdagavond was er erg veel lawaai van "showende"cabriolets en grote motoren, die rondjes reden door Vianen.

Het was midden in Vianden, prima kamer met balkonnetje, schoon en goede inrichting, prima ontbijt.

Gezellig hotel in het centrum van schilderachtig mooi plaatsje met uitzicht op kasteel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel was wat wisselend van service en humeur. Als je gevoelig voor geluidsoverlast bent, dan vanwege het verkeer zeker een kamer aan de achterzijde van het gebouw reserveren!

Prima locatie, heel centraal, in een mooi schilderachtig plaatsje met uitzicht op het kasteel. Gezellige binnentuin en terras aan de rivier. Heerlijk ontbijt en erg schone kamer. We hebben het heel erg naar ons zin gehad!

Lekker weekendje weg in Vianden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een echt moderne klacht. WIFI was slecht op de kamer. In de gang was het wel goed. Het was goed beloofd in het hele hotel. WiFi was wel gratis

Kamer was helemaal prima. Onze hond mocht gewoon op de kamer. Kleine parkeergarage op 50 meter van het hotel. En natuurlijk in jet mooiste gedeelte van Luxemburg.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fantastisch verblijf voor een korte periode.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koekkastje op de kamer-airco/ventilator ontbrak-wifi ontvangst in onze kamer niet mogelijk.

Ontbijt was prima-medewerkers zeer aardig-locatie uitstekend.(Belgie/Nl/Luxenburg op de vierkante meter is toch bijzonder)Leuke kabelbaan met een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Een goed begin van onze vakantie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was eigenlijk niets wat ons tegen viel.

De ligging van de locatie midden in de stads was heel erg prettig. Het ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid. Vianden ligt gunstig voor bezoekers van natuur als ook voor een bezoek aan de stad luxemburg.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Lekker luxe hotel met een heerlijk bed en prachtige badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er viel niets tegen, maar een punt van verbetering kan zijn in de badkamer boven de spiegel een lichtpunt te plaatsen. Nu brandde er alleen een lamp in de douche, zodat de wastafel + spiegel in het halfduister lagen. Ook had de apart gelegen WC een automatisch lichtpunt. Zodra je de wc deur opende ging er een fel licht aan. Dat is 's nachts niet zo prettig als je partner ligt te slapen.

Aardige dame bij de receptie. Deed haar best om ons te helpen met een passende kamer op een verdieping waar we geen last zouden hebben van thuiskomende feestvierders.

Prima hotel, geschikt voor kort verblijf.

Nauwelijks waterdruk op kraan en douche. Matrassen liepen scheef af, zo heb je continue t gevoel uit bed te glijden. In t weekend overlast van buiten, terras was tot laat open, geluid was erg hard, zelfs met ramen dicht.

Ontbijtbuffet was prima, voldoende keuze. Ruime slaapkamer met mooie douche en apart toilet. Flatscreen tv met veel zenders (ook Nederlandse zenders)

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Motor tripje naar Vianden

De bediening op het terras,ze deden hun best,maar hadden soms wat veel uitleg nodig, waren verder wel vriendelijk. Een klein minpuntje is dat als je vroeg wilt slapen en je hebt een kamer aan de voorzijde, dat de kroeg tegen over het hotel de muziek wat erg hard had staan..en je klanten op dat terras hoort. Wij hebben ons daar verder niet aan geërgerd,ook kan je evt het raam sluiten.

Kamers waren netjes en schoon,ook een hele nette badkamer Ook was het fijn dat er een airco op de kamer was. Het eten,zowel het ontbijt als avond eten was goed. Konden de motoren binnen zetten,alleen als er grote groepen motor rijders zijn is het een beetje passen en meten.

Goed restaurant, maar de "luxe" kamer is weggegooid geld.

We hadden een rustige, de luxe kamer geboekt. Ten eerste, het was er niet rustig, lag pal aan de straat, er werd gezegd, u heeft een rustige kamer want het is op de derde etage, was dus niet rustig. Ten tweede, de foto's van de "luxe" kamer ( het zou een grote kamer zijn met een zitje) klopte helemaal niet. We hadden dus geen zitje. Maar je moet er wel voor betalen! En dan zeggen ze bij de receptie : tja....foto's hè, daar kun je alles mee.

Goed restaurant, mooie ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Lekker voor het weekend.

Beneden in de bar werd er volgens mij voetbal gekeken waardoor de mannen wat luidruchtig waren.

Wij hadden tot onze grote verassing een bubbelbad op de kamer. Erg fijn.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Het restaurant was fantastisch!

Niks.

Het restaurant was fantastisch! Zeer uitgebreide kaart en alles even heerlijk. Zeer verfijnde smaken en de samenstelling van de smaken en gerechten waren precies goed.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Perfect! We zouden er zo weer heen gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het badkamerlicht kon niet gedimt of zelf uitgezet worden maar dit was alleen vervelend omdat wij een baby hebben die sliep.

Het was ongelofelijk schoon in de kamer en de rest van het hotel.

Genoten !!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De matrassen zijn aan vervanging toe ... er was een feestje de eerste avond , het ging er erg luid aan toe tot 2.30 uur ...

Het ontbijt en diner was zeer lekker , ook de locatie ! De kamer was netjes wel wat verouderd !

Heerlijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk het enige min punt was het matras deze was helemaal uitgezakt waardoor ik wat minder goed geslapen heb.

Locatie is super,personeel vriendelijk en het eten was heerlijk.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima hotel in mooie streek.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer inrichting sober maar wel superschoon en gezien de prijs ook wel te verwachten.

Super schoon hotel. Mooie uitvalbasis om deze mooie streek in luxemburg te verkennen.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Een paar geweldige dagen gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was uitgebreid en goed. De kamer was groot genoeg en netjes. Het hotel personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt centraal gelegen in het dorp met een prachtig uitzicht op de rivier en het kasteel. Een aanrader!!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Aanrader !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat het ontbijtbuffet (ook op zondag) slechts tot 9u30 was . Ferm uitslapen zit er dus niet in .

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel (11 op10 !) . Luchtige ruime kamer met balkon . Badkamer OK . Alles zeer netjes . Restaurant zeker aan te bevelen . Levendige bar ( locals komen er naar het voetbal kijken) Ontbijt in orde ( uitgebreid buffet ) . Gratis parkeren kan op ruime parking op 5 minuten loopafstand (betalend parkeren vlak bij hotel) . Hotel kan niet centraler gelegen zijn .

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

De kamer was zeer mooi, met balkon en zicht op het Kasteel. Het ontbijt was simpel maar voldoende. V
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was simpel maar voldoende. Vonden de charcuterie wat droog. In de badkamer was de afval emmer niet leeg gemaakt van de vorige gasten en de goot was kapot. He water spoelde niet af.

De kamer was zeer mooi, met balkon en zicht op het Kasteel. Het eten in het restaurant was ook lekker.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

goed restaurant ... that's it
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt gewoon, kaas,ham, alleen ananas, geen gebakken ei (toch 8 euro pp !), bij openen deur kamer kregen we deur niet volledig open.Botst tegen bed!Heb mijn 2de overnachting afgeboekt en moest kosten betalen 10 euro ppersoon omdat geboekt was via booking .com !!!.Heb afgeboekt wegens teveel lawaai café beneden.Lawaai tot 1 uur s'nachts.De lift stinkt wegens slecht ruikende toiletten beneden ( toilet café)

restaurant was lekker

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

wij waren voor een congres in Luxemburg en we vonden Vianden een leuke stadje om te logeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

een karig ontbijt en te vroeg eindtijd.

vriendelijk personeel en gemoedelijk sfeer .en een uitstekend plek van de stad.met voor het Hotel de mooie broeg en het beeld van Victor Hugo op de broegleuningen er was toevallig ook sneeuw en dat maakt erg romantisch. wij hebben ons goed vermaakt

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Lekker eten in een goed hotel. Weinig te doen in de zeer nabije omgeving (wel mooi kasteel).

Bed met voetuiteinde (nochtans goede matras en goed bed), niet evident voor grote mensen (2m en meer).

Het ontbijt was in orde. Misschien eens 1 product wisselen per dag zodat er variatie in zit. Vriendelijke Portugese garçons (ondanks de pijn in de rug). Vriendelijke gastvrouw die Nederlands praat. Lekker eten !

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt niet inbegrepen vind ik eerder bizar kamers iets aan de kleine kant. Is oké voor 1à2 nachtjes.

de vriendelijkheid van het personeel goede overdekte parking vlakbij proper hotel

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Een leuke vakantie

De verwarming stond niet aan als we de kamer binnenkwamen dat was iets minder maar was vlug opgelost

Het ontbijt was heel lekker,het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en in het nederlands dat was voor mij zeker een pluspunt .

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Zeer aangenaam en absoluut een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verwarming leek eerst defect maar we hebben helemaal geen kou moeten lijden.

Ruime kamer en goed bed ! Ruime en leuke badkamer. Heel vriendelijk en dienstbaar personeel. Lekker gegeten in het hotel-restaurant. De aanwezigheid van een bar is voor ons ook een aangename meevaller.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Het eten was heel lekker, lekker ontbijt en heerlijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We dachten dat de wellness gratis was, maar dit was niet zo.

Het eten was heel lekker, lekker ontbijt en heerlijk gedineerd. De bediening was heel vriendelijk, ze spraken verschillende talen. De kamers waren niet heel groot, maar alles was proper en netjes. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed verzorgt hotel met een iets wat prijzige menu kaart.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Na 1 november zijn bijna alle attracties gesloten, saaie stadjes.

Goed verzorgt hotel met een iets wat prijzige menu kaart. Indien je van natuur houdt is dit een perfecte plek om wandelingen te ondernemen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Aangenaam verblijf met lekker eten 's avonds.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer wel wat klein, wel gezellig;

Tof en vriendelijk personeel, zeer goede locatie, prachtig om te wandelen, ook snel op andere wandellocaties van natuurparkwandelingen!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima locatie, prima bedden, prima ontbijt en prima diner

Licht in badkamer via bewegings sensor, gaat af en toe uit als je onder de douche staat.... Even wennen maar is weer eens wat anders.....

Prima locatie, prima bedden, prima ontbijt en prima diner

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Het was allemaal dik in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De eerste dag hadden we enkel lauw water in de douche. Verder was er continu een rare geur in de kamer, niet per se slecht, maar raar.. maar dat hield ons absoluut niet tegen om te genieten.

Het was allemaal dik in orde. Het ontbijt, personeel, de prijzen, ..

Rustig,idyllisch

We zaten tegenover de toegangsdeur van de gang, maakt lawaai bij binnenkomst gasten, kamer 301

Centrale ligging hotel,schone kamers, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Zeer gezellig hotel midden in centrum, kom hier zeker terug !!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super hotelletje, zeer charmante vriendelijke Nederlands sprekende gastvrouw. Heel lekker ontbijt en gedineerd !! Als je hier iets aan te merken hebt moet je eens heel goed bij jezelf te rade gaan............

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

heerlijke vakantie in een mooi stadje

Een klein plateau in de doucheruimte.

Uitstekend hotel met een fantastisch ligging. Een aantal keren zeer goed gegeten in het restaurant. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Relax

Badkamer vd kamer was erg krap, tv te klein.

Locatie was super! Sfeer van de restaurant voor het ontbijt was gezellig:) Ontbijt was uitgebreid en de personeel van het hotel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Mooie nieuwe kamers.

Mooie nieuwe kamers. Geheel gerenoveerd, ziet er heel leuk en smaakvol uit. Gezellige bar met veel lokale bevolking. Kortom, dit is voor ons voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De standaard kamer is klein, de deur naar de gang (slot hing los) en badkamer sluit slecht. Gehorige gang. .Mini-kluisje werkt niet Ontbijt is karig, elke dag hetzelfde.

Vriendelijk personeel. Prima bedden. Gezellige sfeer. Erg leuke locatie.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

goede ligging van het hotel in het mooie stadje vianden

ontbijt is niet héél uitgebreid, maar zeker voldoende en lekker, avondeten ook lekker, voor ons was het o.k. we zullen dit hotel zeker aanbevelen

• Beoordeeld op: 20 september 2016

redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bediening, ontbijt op maandag, ei was koud tafels niet afgeruimd, net of de gast op maandag niet welkom is. terwijl wij om 8.45 aan het ontbijt zaten.

Eten was goed

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel, zeker een aanrader.

Ik miste servetten bij het ontbijt. Tijdens het douchen viel steeds het licht uit waardoor je met je hand moest zwaaien zodat hij weer aan ging. Beetje lastig als je je net staat in te zepen.

Kamer en ontbijt was prima. Personeel was prima, ook heel erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Sprookjesachtig!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als ik wat moet noemen: Personeel kon wel wat aardiger. Wij hebben op een avond gegeten op het terras en het was blijkbaar te druk, bediening was niet zoals we hadden gehoopt. Eten was verder prima. Onze (prachtige) kamer (met balkon) lag aan de wegkant en was erg gehorig door het verkeer. Er rijden heel veel autos en motors langs.

Ligging van het hotel. Het uitzicht op het kasteel. Dichtbij alles. Wij hadden een prachtige kamer met balkon met uitzicht over het dorp en kasteel. Ontbijt is prima, uitgebreid en in mooie zaal. Zeker waar voor je geld in dit hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima verblijf gehad, goede uitvalsbasis voor dagtrips.

We hadden een kamer aan de achterkant, de kamers aan de voorkant hebben een mooier uitzicht.

Prima hotel, goed ontbijt, gratis overdekte parkeergarage en iedere dag nieuwe handdoeken.