Letland Cēsis Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

“Interieur ”

• Hotel Gustavs Beoordelingsscore: 8,4

“Heel snel internet ”

• Hotel Cēsis Beoordelingsscore: 8,9

“Ruime kamer, zeer goede bedden en enorm propere badkamer. Mooie tuin/park van het hotel. Ligging: Vlakbij het kasteel Cēsis. Keuze tussen restaurant (a la Carré) of café met snacks of pizza.”

• Hotel Katrina Beoordelingsscore: 8,5

“Prima ontbijt. Hotel is vlak bij het centrum van Cesis. De stad is bijzonder. Veel goede eethuisjes. Ook omgeving van Cesis is prachtig.”

• Laba Oma Beoordelingsscore: 8,8

“De ruimte, gezellige houten inrichting en de sfeer in het hele huis.”

• Eco-friendly Camping Oskalns Beoordelingsscore: 9

“Ruim opgezette camping vlakbij de rivier Gauja. Wij (gezin met 2 kinderen 16 en 12 jaar) hadden een blokhut. Woonkamer met bedbank en stapelbed. Keukentje met elektrische 2-pitter, koelkast. Badkamer met douchecabine, wastafeltje en toilet. Buiten een terras met tafeltje en stoelen. Voor de blokhut een grote campingtafel met BBQ. Geschikt voor uitstapjes in de buurt.”

• Villa Santa Beoordelingsscore: 9,1

“De kamer was prachtig, goede bedden, royale badkamer”

• Bellas namiņš Beoordelingsscore: 9

“Dit vakantiehuisje ligt in een mooie tuin. De kleindochter van de eigenaar kwam ons tegemoet lopen toen we de straat inreden (tijd per SMS/app afgesproken). Binnen- en buitenruimte comfortabel.”

• Piebalgas street apartment in Cesis Beoordelingsscore: 7,9

“Het bed was heerlijk en alles was aanwezig. Er is één elektrische kookplaat aanwezig dus een uitgebreide maaltijd koken wordt lastig, maar makkelijke dingen kunnen goed gemaakt worden. Verder is het van alles voorzien (behalve de wc die op de gang is). Ik vond het hartstikke prima voor een nachtje.”

De 10 beste hotels in Cēsis

gebaseerd op 3.303 hotel reviews op Booking.com