Letland Tērvete Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Viesu māja Sprīdīši Beoordelingsscore: 9

“- de omgeving: rust, bos, beekje, geuren en kleuren - erg aardige mooie dame die ons van alles vertelde over de omgeving en liet ons het museum in de voormalige molen zien (nogmaals bedankt!!!) - mooie en prettige kamer met een grote badkamer - faciliteiten: goed ingerichte keuken beneden, in de grote tuin kun je barbecueën - meer met zand oevers, je ziet daar visjes zwemmen en je kunt er zelf ook heerlijk zwemmen; niet ver - supermarkten en wat bezienswaardigheden op loopafstand”

• Zoltners Hotel Beoordelingsscore: 9,5

“In alle opzichten beantwoorde de accomodatie aan onze verwachtingen. Netheid, rustige omgeving, welgelegen, goed en lekker ontbijt, aangename kamers en uitstekend bed en sanitaire voorziening zijn de troeven van dit hotel.”

• Upmaļi Beoordelingsscore: 8,6

“Wat een heerlijk verblijf hebben we hier gehad! De kamer deed wat gedateerd aan, maar de sfeer paste precies bij de rest van het gebouw en deed denken aan een Schots landhuis. Prachtige geweien aan de muur en dierenvellen op de vloer. De gastvrouw was alleraardigst en stond anderhalf uur in de keuken om ons een vegetarische avondmaaltijd te maken met groenten uit haar eigen tuin. Heerlijk gegeten met pure smaken. Ook het ontbijt was uitgebreid een goed verzorgd. Al met al een echte aanrader!”

De 5 beste hotels in Tērvete

gebaseerd op 220 hotel reviews op Booking.com