Beoordelingen over Central Hostel

#32 van de 153 hotels in Riga

Gebaseerd op 2350 beoordelingen over dit hostel

Citytrip Riga
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer van de tieners op bovenste verdieping was erg warm en raam was kapot en kon niet open. Receptie heeft zich hiervoor wel verontschuldigd.

Leuk kleurrijk ingericht. Proper en genoeg badkamers. Onze kamer was ruim en we hebben niet moeten bijbetalen voor tweede babybedje. We hebben tweeling van 2j en soms moeten we bijbetalen als we tweede babybedje op onze kamer willen plaatsen. Propere keuken waar je gratis koffie, thee en melk kan nemen, handig met onze peuters. Privé parking op de koer. We mochten zelfs s morgens er al op staan. Op wandelafstand van oude stad.

Central Hostel bied goedkope privékamers aan dicht bij het...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het is en blijft een hostel. de keuken was klein en er was 1 koelkast voor heel veel mensen. ook blijven er soms gezinnen waardoor het niet rustig is. Als je deze zaken niet belangrijk vindt of je kan er wel mee omgaan is er echter geen probleem.

Central Hostel bied goedkope privékamers aan dicht bij het centrum. Voor een reis met je partner is het dan wel leuk. de badkamer is gedeeld met andere mensen, maar wordt heel proper gehouden. het hostel is onderverdeeld in meerdere appartementen die verschillende kamers bevatten. wij sliepen bijvoorbeeld in een ruimte waar 3 andere kamers waren met 2 badkamers. Zo blijft het toch veilig en kunnen er niet teveel mensen bij je kamer komen. De badkamers waren zelden bezet door iemand anders.

Fijne accommodatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Fijne accommodatie.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Kamer en badkamer netjes en schoon
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Personeel was niet erg enthousiast

Kamer en badkamer netjes en schoon

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Het ontbijt was oké gezien de prijs, wifi werkte goed en de...

De hygiëne had beter gekund. Ontbijt is wat beperkt, maar gezien de prijs is het mooi meegenomen dat het inclusief was en door de gemeenschappelijke keuken zou je het ontbijt zelf aan kunnen vullen. Er is brood, jam, melk, thee, koffie, tomaat, komkommer, cornflakes en diverse soorten smeerkaas/zuivelspread.

Het ontbijt was oké gezien de prijs, wifi werkte goed en de locatie was gunstig ten op zichte van bus- en treinstation, Old Town was in minder dan een half uurtje lopen bereikbaar. Genoeg eetgelegenheden en supermarkten in de directe nabijheid. Het personeel was behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

ongedwongen verblijf

personeel niet of nauwelijks geinteresseerd, kamer niet in orde, omgeving niet aantrekkelijk

ongedwongen verblijf

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Gratis parking,centraal gelegen en schoon en netjes

Gratis parking,centraal gelegen en schoon en netjes

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Perfect location.

Perfect location. Friendly staff. Cheap.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Central Hostel