Beoordelingen over Karlamuiza Country Hotel 3-sterren

Kārļi, Drabešu pag., Amatas novads, Kārļi, LV-4138, Letland

#2 van de 3 hotels in Kārļi

Na drukke dagen in Riga hier in dit kleine hotel middenin de natuur tot rust gekomen.
    • Tweepersoonskamer Christian (2 eenpersoonsbedden)

Even slikken bij de ongeasfalteerde weg de laatste paar kilometers.

Prima ontbijt. Prettige kamer met goede bedden en luxe badkamer. Hulpvaardige receptie. Prettige sfeer in het hotel. Het diner was ook uitstekend. Veel ruimte om buiten te zitten. Heerlijk in de natuur.

Schitterende locatie maar tegenvallend comfort
    • Suite Elisabeth

Kamer zag er mooi uit maar comfort viel erg tegen voor deze prijs in estland: bed niet zo comfortabel (matras zat zo gevangen tussen houten planken), badkamer rook erg onfris, TV kregen we niet aan de gang (nochtans was de eigenaresse meegekomen naar de kamer, waarom is de vraag want er werd geen uitleg over iets gegeven), grote delen raam hadden geen gordijn of luik zodat de zon al om 4 u 's morgens in ons gezicht scheen, geen zaken die ik bij een "country hotel" verwacht zoals lekker zachte handdoeken of kleine flesjes zeep en shampoo of zo...) Ontbijt is pas vanaf 8u, dat vinden wij vrij laat dus hebben we er geen gebruik van gemaakt (de eetzaal zag er ook niet zo aangenaam uit, blijkbaar wordt er niet in de prachtige tuin geserveerd?). Locatie = top, mooi gebouw, maar comfort zijn geld niet waard.

Locatie in het midden van de natuur, in een prachtige streek. Heel fijn hier rond te touren en te wandelen. Dik kwartier rijden van het schattige stadje Cesis (waar je ook lekker uit eten kan gaan). Onze kamer zag er heel schattig uit.

Prachtige locatie op een groot eigen landgoed.
    • Tweepersoonskamer Christian (2 eenpersoonsbedden)

Bij warm weer is er geen ventilator en helaas geen hor voor het raam tegen de muggen.

Prachtige locatie op een groot eigen landgoed. Wandelen kan vanuit het hotel. Aan te raden om het diner op locatie te gebruiken; buiten eten en fantastische gerechten met lokale producten.

Rustig, mooi en gezelschap van ooievaars.
    • Superior Tweepersoonskamer Karl

Niets, behalve het weer.

Omgeving, vriendelijkheid, lekker eten en goedkope lekkere wijn (7 tot 10€ per fles.

Aangenaam verblijf in huiselijke sfeer met een goede gastvrouw en prima keuken

Onze kamer was wat klein maar aangenaam. we misten een hor in het raam.

Ontbijt en avondmaal excellent. Onthaal prima. Mooi hotel en mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Natuurpracht
    • Suite Elisabeth

Iets meer opbergruimte in de kamer.

Mogelijkheid tot buiten eten in de boomgaard.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima! Hartelijke ontvangst. Vriendelijke sfeer.
    • Superior Driepersoonskamer James

Vriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Prachtige ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prachtige ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Wij waren er eind oktober met prachtig weer, in de zomer of voorjaar zal het hier ook fantastisch zijn.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

charmant hotel en prachtige omgeving (je moet via een 3 km...

avondmaal moet je op voorhand reserveren en je hebt geen keuze, er is slechts 1 schotel die je de avond zelf ontdekt. Dit viel ons erg tegen. Bovendien is het eten zéér duur voor Letlandse normen.

charmant hotel en prachtige omgeving (je moet via een 3 km lang kiezelbaantje naar het hotel)

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Mooie locatie en goed startpunt voor omgeving te bezoeken...

Kamer was onlogisch ingericht. De douche werkte voor geen meter.

Mooie locatie en goed startpunt voor omgeving te bezoeken zoals cesis, gauja nationaal park en Sigulda

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Prachtig domein, wel niet zo eenvoudig te vinden.

Dit viel ons niet tegen maar je moet er wel rekening mee houden dat je een eindje van alles vandaan bent.

Prachtig domein, wel niet zo eenvoudig te vinden. Zalige rust. Mooi ingerichte kamers. Ontbijt was ok en helemaal in de stijl. Wel een beetje jammer dat het toastbrood niet werd aangevuld, we zijn niet zo gek op het Letse brood met karwij. Er was dan weer wel overheerlijke zelfgemaakte broodpudding.

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

omgeving

booking.com gaf niet aan dat het avondeten op voorhand diende besteld te worden met gevolg geen eten in afgelegen omgeving onvriendelijk personeel

omgeving heel net

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Prachtig gelegen landhuis met informele sfeer.

Prachtig gelegen landhuis met informele sfeer. Vriendelijk personeel en goede fietsen

• Beoordeeld op: 3 september 2015

persoonlijke attentie ter gelegenheid verjaardag

iets moeilijk te vinden geen adres voor gps

persoonlijke attentie ter gelegenheid verjaardag

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

geweldige gastvrijheid

niks alles een 10

geweldige gastvrijheid

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De rust en de ruimte

Het bed voor de kinderen.

De rust en de ruimte

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Omgeving nodigt uit om uren te wandelen.

Omgeving nodigt uit om uren te wandelen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Hartelijke gastvrouw, ruime kamer, prettige eenvoud,...

Hartelijke gastvrouw, ruime kamer, prettige eenvoud, mogelijkheid om vanuit locatie uren te wandelen in bossen. Goede maaltijden