Beoordelingen over Reinis

Kalnzaķi, Krimuldas pag., Krimuldas nov., Turaida, LV-2144, Letland

#3 van de 5 hotels in Turaida

Heerlijk verblijf in het Nationale Park Gauja

We waren met twee families. De andere familie had voor minder geld andere kamers geboekt via Hotel.com; bij het inchecken bleken zij de luxe mooie kamers te hebben die je op de foto's ziet en wij hadden de eenvoudigere kamers waarvoor we nota bene meer geld hadden betaald dan de andere familie. Het was geen halszaak en was absoluut niet belangrijk maar ik had het gevoel dat de kamers waren verwisseld. Dat bleek echt niet zo volgens de medewerker aan de balie en we betrokken de kamers die we hadden geboekt. Maar ik vond dit wel heel vreemd.

Reinis ligt in het nationale park Gauja, waar je kunt fietsen en kanoen. Het ligt wel verlaten van alles dus je moet er echt wel met de auto heen, zodat je 's avonds ergens kunt gaan eten. Als je een aantal dagen in het park wilt verblijven, is het een prima plek. De kamers zijn keurig en prettig met goede badkamers. Het ontbijt 's morgens in het zonnetje in de ontbijt lodge vlakbij de accomodatie was heerlijk.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Rustige locatie

Ontbijt Bed was vreemd opgemaakt Douche werkte niet goed (warm/koud veranderde vanzelf)

Rustige locatie Ruime kamer restaurant ter plaatse