Beoordelingen over Rixwell Terrace Design Hotel 4-sterren

Dzirnavu iela 2, Riga, LV-1010, Letland

#95 van de 153 hotels in Riga

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Gewoon goed hotel op een goede locatie voor een goede prijs. Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op sommige momenten was er minder (of geen) warm water in de douche. dit was vaak s'avonds later en op de ochtend van vertrek (rond 5 uur). Verder was de douchebak gebarsten en liep het water niet goed weg. ook was het bed hard en de matras had een ligkuil aan 1 kant

Het ontbijt was compleet en goed, zeker voor de prijs. Personeel was zeer behulpzaam bij het boeken / reserveren van restaurants en dergelijke. Voor de prijs heb je een gewoon goed hotel op een goede locatie met vriendelijk personeel.

Vrij pover voor een 4-sterren hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrij povere entree, die niet bij een 4 sterren hotel hoort. Op 1 van de 2 nachtkastjes stond maar een lamp. Ook in de badkamer was geen extra licht bij de spiegel. Hotel lag in een mooie wijk met jugendstil huizen en af en toe een restaurant. Centrum Riga was echter 20 minuten lopen.

Goed ontbijt, ruime kamer

bij aankomst werd gevraagd naar de betaalpas waarmee betaald...
    • Economy Tweepersoonskamer

bij aankomst werd gevraagd naar de betaalpas waarmee betaald was. Ik kon deze echter niet overleggen aangezien ik een paar dagen ervoor een neiuw pasje had gekregen.De baliemedewerker kon niet zeggen waarom dat was, maar wel dat dat moest en dat als ik het niet had het eerder gestorte bedrag getretourneerd zou worden en ik opnieuw zou moeten betalen. Uiteindelijk kon ik ook de bevestiging mail laten zien zien. Ik vond dit een nogal vreemde gang van zaken.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Als je een harde matras geen bezwaar vindt, is dit een prima hotel om Riga te verkennen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Te harde matras; heb daardoor slecht geslapen. Dit is belangrijkste reden voor matige beoordeling. Regendouche was prima, maar ik miste nog een handdouche.

Ruime keuze bij ontbijt. Helaas geen gewone yoghurt, alleen fruityoghurt. Lekker koele kamer (meestal zijn hotelkamers te warm).

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Prima prijs/kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren weinig voorzieningen beschikbaar. Mijn reisgenoot had een pleister nodig, en die had het hotel niet. Ook badjassen waren niet aanwezig. Daarnaast was het douchen niet erg comfortabel, geen douchegordijn dus alles werd nat. Ook werd het water niet erg warm. Ik had van een viersterrenhotel wel wat meer verwacht.

Wij hadden een heel ruime kamer en de bedden sliepen erg goed! Het ontbijt was prima, niet heel uitgebreid maar prima voor de prijs die je betaalt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Prijs-Kwaliteit een prima keuze
    • Economy Tweepersoonskamer

Met vliegtuig gevlogen op RIga, daar een Red Cab naar het hotel: 16 euro! Dus super goedkoop! We kwamen 's avonds aan om 21u15, maar dat was geen probleem in het hotel. 250m verder ligt op de hoek een pizzeria waar we nog heerlijk hebben kunnen eten op dit tijdstip. Kamer was basic, maar netjes! De matrassen waren iet wat aan de harde kant. Ontbijt is uitgebreid (zelfs frietjes en cava!), maar wel elke dag een beetje van hetzelfde, maar dat geeft niet. Hotel ligt op een 20tal minuten wandelen van het centrum, dit deden we gewoon dagelijks te voet. Dzivarnu Iela af wandelen of via de parken. Hotel ligt in de economische wijk, dus rustig en veilig. Tip: aan de kleine rotonde (dus aan de pizzeria) rechts af slaan en thee gaan drinken en genieten van het decor in Art Cafe Sienna (je waant je even in het Parijs van de jaren 50). Heerlijk! Op de laatste dag via hotel taxi besteld, die was er ruim op tijd kostte ook slechts 15 euro.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

heel degelijk hotel met heel vriendelijk en hulpvaardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het geluid van de airco.

Het personeel is heel vriendelijk. Ik ben mijn ring verloren tijdens mijn verblijf daar. Thuis heb ik een mail verstuurd dat ik mijn ring kwijt was. Ze hebben onmiddellijk gereageerd op mijn mail en hebben nog geprobeerd deze terug te vinden terwijl wij daar al niet meer verbleven en alles al betaald was. Dus de service nadien is uitmuntend!

Ruim.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruim. Schoon, uitstekend ontbijt op terras

Voldeed aan verwachting

Voldeed aan verwachting

Erg middelmatig in kwaliteit

Kamer was matig. Ze noemen het **** maar het was zeker niet meer dan **

Hele goede plek, ook voor de auto. Centrum goed te belopen.

Prima uitvalsbasis voor stedentrip Riga.
    • Economy Tweepersoonskamer

Iets meer ruimte rondom het tweepersoons bed.

Prima , meer dan volledig ontbijt! Ruime keus.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima ontbijt, ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Prima hotel zeker ook qua prijs en wat je daarvoor krijgt.

Bed, was erg hard.

De locatie, netheid!

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Super gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel.

De bedden waren vrij smal.

Super gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel. Schoon knus en op een goede locatie. 10 minuutjes van het centrum. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Ontbijt was heerlijk!

Je kon daar niet lunchen of avondeten. Kamer was tegenover de parkeerplaats en dat was erg vervelend. Raam open zetten kon niet want er kwam dan vieze uitlaat gassen in de kamer.

Ontbijt was heerlijk! Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Ontbijt was goed uitgebreid

Slaapbank voor het kind is niet geschikt als bed-kinderen verdienen ook comfortabele slaapplaats! Douchegordijn-not done. Vieze tapijt in de kamer.

Ontbijt was goed uitgebreid

• Beoordeeld op: 22 december 2015

De kamer was heel schoon.

We moesten douchen in bad, en hadden geen douchegordijn om ervoor te zorgen dat alles niet nat werd. Ook was het hotel erg gehorig.

De kamer was heel schoon. Locatie is om loopafstand van het centrum (15 min).

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Kamerwisseling naar 2e etage, op ons verzoek, werd gelijk...

Gehorig (bijgebouw). Kamer op 3e etage direct onder keuken van ontbijtrestaurant: geluidsoverlast.

Kamerwisseling naar 2e etage, op ons verzoek, werd gelijk ingewilligd.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Hygiëne en ontvangst zijn top.

Kamer te klein. We waren met 2 personen en er was maar 1 stoel, de andere diende steeds op het bed te zitten wat zeker niet comfortabel is. Bed van 1.3 m breed, wat niet meer van deze tijd is.

Hygiëne en ontvangst zijn top.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Zeer vriendelijk onthaal, fijne bediening in het restaurant.

De kamer was nogal frisjes. Een vreemd ontbijt .. .. zeer uitgebreid maar niet meteen wat wij gewoon zijn !

Zeer vriendelijk onthaal, fijne bediening in het restaurant. Supernette en ruime kamers, sanitair .... !

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Gratis WiFi op de kamer,gevarieerd ontbijt,bushalte om de...

Hadden de pech dat er 1 avond tijdens ons verblijf iemand in de kamer boven onze kamer sliep,hierdoor geweldig veel geluidshinder door de slechte isolatie hoorde je alles en zelfs de verlichting rammelde als ze zich verplaatsten in de kamer(houten vloer denk ik)

Gratis WiFi op de kamer,gevarieerd ontbijt,bushalte om de hoek en dichtbij alle bezienswaardigheden,nette kamer

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

kamers en ontbeit ok

te ver van center

kamers en ontbeit ok

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

ontbijtbuffet erg gevarieerd, goed verzorgd

het matras was veel te hard en het bed niet erg breed

ontbijtbuffet erg gevarieerd, goed verzorgd

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Grote familiekamer, uitgebreid ontbijtbuffet, prima...

Gehorige kamer

Grote familiekamer, uitgebreid ontbijtbuffet, prima prijs-kwaliteit-verhouding

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

ontbijt, locatie

absoluut geen design hotel, verouderd en heel basic ingericht, lawaai van aangrenzende kamers

ontbijt, locatie

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Dat alles zeer schoon was

Dat alles zeer schoon was

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De grootte van de kamer en het heerlijk ontbijt.

De bedden waren veel te hard

De grootte van de kamer en het heerlijk ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Rixwell Terrace Design Hotel