2. Hotelbeoordelingen Marokko
  3. Hotelbeoordelingen: Marrakesh-Safi (ma)
  4. Hotelbeoordelingen Imlil
Marokko Imlil Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Le Village du Toubkal Beoordelingsscore: 8,8

“Mooi uitzicht. Prima verblijf. Lekker eten.”

• Atlas Prestige Beoordelingsscore: 9,4

“vriendelijk personeel, fantastische plek met mooi uitzicht. Eten is goed en goed geprijsd.”

• Dar Aymane Beoordelingsscore: 9,5

“Het uitzicht vanop het dakterras was verbluffend. Overal rondom bergen en een frontaal zicht op de bergen. Lekker uitgebreid ontbijt. Goedkoop.”

• Toubkal Ecolodge Beoordelingsscore: 9,3

“Wat een aardige eigenaar een schattige kamer. Ook heerlijk eten en ontbijt.”

• Riad Atlas Toubkal Beoordelingsscore: 9,2

“Wat een zalige plek! Supermooie kamer met prachtig uitzicht, heel aardige staf, super lekker ontbijt. Riad Atlas Toubkal beviel eigenlijk nog beter dan een ander hotel in Imlil waar we zaten voor de dubbele prijs! Echt geweldige prijs kwaliteit verhouding dus, we komen heel graag terug naar dit sfeervolle riad.”

• Riad Atlas 4 seasons Beoordelingsscore: 9,6

“We kwamen aan bij de Riad na een hobbelige rit van enkele uren. De oprit en de toegangsweg zouden even vraagtekens kunnen oproepen, maar van zodra je de Riad binnenkomt, het panoramisch terras op gaat, en de gezellige kamers/gedeelde ruimtes ziet, is dat relatief. Een super leuke locatie, waar je je meteen thuis voelt. De Riad wordt gerund door een grote familie, die allemaal mee in hetzelfde gehucht wonen. Dat zorgt voor een zeer warme en hartelijke ontvangst. Een aanrader voor al wie rust zoekt in een lokaal/familiale omgeving. Prachtige setting, zeer lekker en lokaal eten , en veel tips en tricks. Je zit net buiten het hoofddorp, maar binnen wandelafstand.”

• Riad Jnane Imlil Beoordelingsscore: 9,3

“Vriendelijk personeel, behulpzaam, goede gids gekregen via Mustapha. Prachtig zicht van de lodges of terrassen. Het zwembad was fris maar deugddoend (april). Wij hadden een kamer zonder zichten en dichtbij de eetruimte/keuken, omdat de rest volzet was. Er wordt een deel kamers bijgebouwd aan het zwembad maar het viel niet op of stoorde helemaal niet bij ons. Heel grote porties (lekker, lokaal) eten. Geen luxeresort maar meer dan basic verblijf.”

• Burj toubkal Beoordelingsscore: 8,1

“De locatie was fantastisch, midden in de hoge atlas dicht bij het startpunt om de jbel toubkal te beklimmen of om een wandeling te maken.”

• Jnane Karma Beoordelingsscore: 9,3

“De vriendelijke en behulpzame service van Mohamed en zijn gezin, de grote kamer met prachtig terras en uitzicht en het zwembad.”

• Atlas Prestige Beoordelingsscore: 9,4

“Bijzondere Riad op een nog meer bijzondere locatie. Zowel ontbijt als avondeten waren tot in de puntjes verzorgd. Personeel was bovendien bijzonder behulpzaam en vriendelijk.”

De 30 beste hotels in Imlil