Beoordelingen over Hotel Almoggar Garden Beach 3-sterren

Bvd Mohamed V, 80000 Agadir, Marokko

#30 van de 47 hotels in Agadir

6,4

6,4

Hotel met heel ruime en nette kamers, vriendelijk personeel.

Geen fruit of yoghurt op het ontbijtbuffet

Hotel met heel ruime en nette kamers, vriendelijk personeel. Agadir is lekker druk maar niet overdreven. Excursie naar Taroudant is een aanrader.

Prima hotel voor de prijs-kwaliteit verhouding!
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Voor drie personen kregen we elke keer 1 grote handdoek en twee kleintjes. Erg vervelend vonden we dit.

Het uitzicht van het balkon was prachtig. Het personeel was zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Teleurgesteld ondanks de mooie omgeving

De kamer is gewoon slecht. De badkamer viel tegen en de schoonmaak was niet best: alleen handdoeken omruilen en het bed rechttrekken. Geen Wifi in de kamers; alleen in het hoofdgebouw. Het eten (buffet 's ochtend en 's avonds) gaat na een paar dagen enorm tegenstaan.

De tuin was heel mooi en de faciliteiten waren zeer goed. De locatie was perfect.

prima complex vlakbij het strand en boulevard

Niet top schoongemaakt, veel luide muziek bij het zwembad, kamer stonk bij binnenkomst. Goed doorluchten hielp uiteindelijk

Grote kamer met goede badkamer, groot balkon. Mooie grote tuin, prima zwembad en ligbedden. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Er waren relatief veel Marokkaanse gasten.

Er waren relatief veel Marokkaanse gasten. Geluidsniveau muziek in centrale ruimtes en bij zwembad mede daardoor (?) hinderlijk hoog. Hetzelfde geldt voor het geluid van de televisie. Wifi is gratis maar alleen in de buurt van de receptie en bij gelijktijdig gebruik door veel gasten erg traag.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima. Alle waar naar zijn geld!!

Wederom de bij de boeking gevraagde speciale “kamer” wensen niet verwerkt. De directie doet hier helemaal niets mee. Wat is de waarde van deze toegevoegde service indien het hotel hier helemaal niets mee doet?

Stom!
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer die we kregen hadden we niet geboekt. Ze zeiden onze excuses morgen krijg je wel je kamer. We kregen een hele vieze kamer alles was stuk en het bed was een houten plank. Had verschikkelijk pijn in mijn lichaam. De volgende dag kregen we een betere kamer. De kamer die we kregen had geen kussen en met douchen kregen we koud water. We zijn wel 15 keer naar de receptie gelopen om te vragen naar de kussens en of iemand ons kon helpen met het koude water. Elke keer werd beloofd dat er iemand kwam maar er gebeurde niks. Tot we zo boos werden na 15 keer kwam er eindelijk iemand kijken. Het probleem was alleen niet opgelist. Onze 2e dag was voorbij. Het hotel heeft een gids die excursies aanbied. We hebben toen de excursie Marakech geboekt. Er werd beloofd dat we een moskee zouden bezoeken en een pakijs en vervolgens 2 uur vrij konden wandelen. In de ochtend waren we opgehaald en hadden een reis van 3 uur achter de rug. Eenmaal daar aangekomen kregen we met een hele grote groep een gids. Hij schreeuwde tegen ons en zei dat we naar hem moesten luisteren anders konden we niet meer terug naar huis toe gaan. Hij bracht ons naar plekken die niet afgesproken waren en hij kreeg er commissie voor bij de plekken was alleen commercieel. Echt een rotdag was dit en ons geld kwijt en weer een dag van onze vakantie kwijt. In het hotel aangekomen hebben wij de gids erop aangesproken die zei dat we met zijn manager moesten praten. Dat deden we en ze beloofde ons op te halen op de dag van vertrek om naar het vliegveld te brengen. Dat was de compensatie. De dag van vertrek wachten we netjes met de kinderen maar er kwam niemand om ons op te halen. We hebben toen extra duur moeten betalen voor een taxi naar de airport. De gids noemde zichzelf Samie maar in het echt was zijn naam momo (mohammed). Ook daarover loog hij want toen we bij de receptie vroegen waar onze taxi bleef en dat Samie dat had beloofd had zei de man bij de receptie dat is mijn naam en.ik ken geen andere Samie.

• Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Meer activiteiten voor de kinderen.

Heerlijk met gezin geweest. Was heel goed te doen. Prima hotel, prima eten. Personeel is altijd behulpzaam en aardig.

Fantastisch, wat mij betreft komen we volgend jaar weer!

eigenlijk heel weinig dus. het hotel is een 3 ster hotel, maar met een 4 sterren service.

prima ontbijt, gevarieerd diner (wij hadden hp); locatie ligt prachtig, vlak bij strand, je loopt de achterpoort uit die 24 uur p/dag bewaakt wordt en je staat op de mooie boulevard van Agadir. vriendelijk personeel , wij misten alleen een koelkastje op de kamer.

4,0
    Slechte bediening
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Personeel slecht voor klanten vooral tijdens ontbijt zeer slecht !! Tenzij je ze met geld beloond doen ze iets meer voor je Er zitten uiteraard ook goed personeel ( op een hand te tellen) Personeel wat hangt tegen de muur terwijl tafels vol staan met borden Geen borden geen glazen voor koffie als je pech heb !! Want de schoonmaak en ophalen en neerzetten loopt geheel niet in lijn met de drukte Personeel zegt dan doodleuk dat je op zoek moet gaan naar een koffie kop of glas 😡 terwijl ze zelf niks staan te doen bij koffie apparaat ❓ Lange rijen worden ze blijkbaar niet nerveus van ... ze gaan gewoon op hun slange gangetje door Badkamers zijn niet schoon Te weinig handdoeken ( telkens weer receptie bellen waar de handdoeken zijn) en pas eind van de dag handoek krijgen of soms gewoon Niet Kortom slechte ervaring achter de rug Vakantie hebben we er niet door laten mislukken ! Het was top drukte met allerlei gezelligheid rondom het hotel Dus vakantie was goed alleen behandeling door hotel minder helaas

Dichtbij strand en centrum

Verouderd en vies
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was erg vies. Met een kleintje die fanatiek kruipt is dat niet fijn. Verouderde kamer en interieur. Bedden lagen niet goed. Wij wilde eerder weg.

Boulevard en strand

Prima accomodatie, goede prijs kwaliteit verhouding
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

het personeel was heel vriendelijk, echter gaan dingen die geregeld moeten worden wel op z'n Marokkaans. Met andere woorden als er wat vergeten wordt moet je niet gek opkijken om meerdere keren naar de receptie te moeten gaan om ze even te herinneren dat ze nog wat moeten regelen.

Ondanks de A locatie de rust in het complex

Heel sclecht

De mensen van het zwembad die zijn wel vriendelijk En vrolijk

bij de recetie wordt je opgelicht wat je betaalt hebt moet je dubbelle betalen En wat je gegeten hebt moet je bij de restourant betalen terwijl dat ik in de all- in geboekt hebt Deze hotel is niet te vertrouwen , ik raad niet te gaan naar deze opgelichte hotel almoggar

Ligging, zwembad
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Hygiene: geen handoeken tot wij er zelf achter moesten vragen en kregen er maar 2 voor 4 personen, receptie niet klantvriendelijk,ontbijt was maar pover

Ligging, zwembad

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Wifi bij zwembad

Het ontbijt was prima en uitgebreid dit was de derde keer dat we dit hotel bezochten en iedere keer zijn er weer verbeteringen. Bijvoorbeeld de verse smoothies die men nu maakt bij het ontbijt. Diner is ook uitstekend en in buffet vorm met voor ieder wat wils ook is er voor vega genoeg keuze. Ontbijt ook vers gebakken omeletjes naar keuze met groenten of kaas erin of erop, dougnuts vers gemaakt en pancakes.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima prijs kwaliteitsverhouding zijn er nu 3 keer geweest en iedere keer is het nog beter.

Wifi mag iets sneller en beter bij zwembad.

Het eten is hier supergoed zelfs vers gemaakte smoothies gratis bij het ontbijt. Er is een grote variatie met voor ieder wat lekkers. Ook kun je gebakken omelet laten bereiden precies zoals je wilt met groenten erin of kaas erop ,spiegelei of wat anders.Ook pancakes en dougnuts worden vers bereid. Personeel is super aardig en goed op elkaar ingespeeld alles wordt op tijd aangevuld maakt niet uit of je op het laatst nog gaat ontbijten.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Volgend jaar weer.

Zwembad water veel te koud!!De koffie is afschuwelijk. En jammer dat er geen lift is. Veel trappen lopen. Voor senioren moeilijk. Ook hadden wij een bad zonder stop erin. En het was verroest dus nodigde toch niet uit om erin te gaan liggen.

De lokatie is super. De tuin is geweldig. Prachtig gewoon.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heerlijk fijn hotel met vriendelijk personeel

Helemaal niks!

Het ontbijt is zo uitgebreid en lekker. Het personeel is op en top vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden elke dag netjes en goed schoon gemaakt. Wij als jong gezin hebben ons prima vermaakt. Locatie is trouwens ook goed. Precies aan de boulevard.

Uitstekende locatie

Top locatie

Hygiëne op de algemene toiletten

Locatie is erg goed Aan het strand maar toch dichtbij t centrum

Top!!!
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vriendelijk personeel leuke sfeer zeer geschikt voor kinderen en grote gezinnen !!@

prachtig hotel niet ver van het strand
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Er is enkel WIFI in de receptie en die is niet goed.

mooi groot hotel. Dicht bij strand van Agadir.

mooi groot hotel
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Enkel flauwe WIFI bij de receptie

Lekker gevarieerd ontbijt. Mooi complex. Dichtbij het mooie strand van Agadir. Ook het avondeten was lekker.

Omgeving en uitzicht

Omgeving en uitzicht

• Beoordeeld op: 25 november 2017

• Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Absoluut Marrokaans met stijl

Het is een toplocatie waar ik graag terugkom

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

9.5

Geen

Het personeel was heel vriendelijk en professioneel. Eten was goed. Eigenlijk alles positief. Een aanrader. Een gezellige bar met goede muziek.

Teveel betaald, enige wat goed was locatie.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Teveel betaald, enige wat goed was locatie. Teveel betaald voor het aanbod. Hou rekening mee dat veel trappen op en af moet

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

onspannend

veel trappen

Prijs kwaliteit heel goed , 2 prachtige zwembaden

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

zeg het niet voort anders te veel volk

lawaai gebeuren met kinderen

prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Beetje slecht onderhouden maar dat schijnt typisch Marrokaans te zijn dus niet echt erg

Het prachtige park zwembad de en het privestrand

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Heel goed

Kamer was mooi en gezellig kort bij zee was mooi gelegen alles kortbij best een aanrader.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Easy
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Niet voor ouder stel te veel trappen

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed voor 1 nacht als doorreis
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Veel lawaai s'nachts, onvriendelijk aan de balie, oud hotel

Propere kamer, leuk zwembad

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Uitzegt was so mooi

Onbijt

Uitzegt was so mooi

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Direct aan de wandelboulevard.

De hele dag muziek bij het zwembad. Geen prettig publiek. Ligbedden bezet houden, zonder dat er iemand is. Niet onze stijl. Ook in de avond onrustig.

Direct aan de wandelboulevard. Fijn zwembad. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt nadat we twee weken hadden rondgereisd.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Heerlijk ontbijt en diner.

Eerste kamer die we kregen was erg vies, maar gelukkig kregen we de volgende dag meteen een mooie en schone kamer!

Heerlijk ontbijt en diner. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Locatie is direct aan het strand, ontbijt is goed, parktuin...

GeenVerwarmd zwembad. Geen wifi op de kamers

Locatie is direct aan het strand, ontbijt is goed, parktuin goed onderhouden , mooi zwembad, maar niet verwarmd, dus het water was te koud om te zwemmen.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

De locatie.

Het was moeilijk parkeren. Er zijn veel trappen en de koelkast was leeg. Ook was het personeel niet erg hartelijk. Daarnaast moet je betalen voor een kluisje.

De locatie. Het hotel ligt aan zee en dat is heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

Het ontbijt is heerlijk en veel keuze

Geen Lift aanwezig , veel trappen lopen! en overal in het hotel wordt er gerookt! Mag officieel niet, maar toch gebeurd het overal! Geen matrassen op de de ligbedden bij het zwembad.

Het ontbijt is heerlijk en veel keuze

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Ontbijt.

Onverwarmd zwembad. Geen matrasjes op ligbedden aan zwembad, alhoewel die gewoon op voorraad en bereikbaar zijn (winter).Roken in de binnenruimten (lobby en bars). Roken tijdens ontbijt op buitenterras.

Ontbijt. Vriendelijke ontbijtobers. Ligging hotel. Uitzicht op strand en burcht. Zonsondergang vanaf hotelbalkon.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Ligging naast Majorelle tuinen.

Service bij receptie. Men denkt niet echt mee. Excursie en taxi naa bv vliegveld worden te duur aangeboden.

Ligging naast Majorelle tuinen. Lekker zwembad en ruime kamers met bovenverdieping en prima ingerichte keuken. Supermarkt op enkele minuten lopen.

• Beoordeeld op: 18 december 2015

Hele mooie groene buitenvoorziening.

Ongeïnteresseerd personeel in de lobby. Ze moeten allemaal een cursus klantbenadering krijgen.

Hele mooie groene buitenvoorziening. Topman is prima . Je loopt zo het strand op.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

De verschillende mogelijkheden van ontspanning , de hammam ,...

Personeel was correct maar zonder glimlach . Morgens maakten ze al heel vroeg de voetweg voor de deur schoon en daar was veel lawaai bij door met borstel tegen deur te bonken ? Natuurlijk was dat goed bedoeld maar toch stoort het .

De verschillende mogelijkheden van ontspanning , de hammam , de massage , fitness , zwembad .....

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Prima ontbijt goed gevarieerd en avondeten buffet veel...

Prima ontbijt goed gevarieerd en avondeten buffet veel verschillende salades en prima desserts Ook keuze nog uit soep en warme gerechten plus je kon ter plekke vlees laten bakken! Ook avond met Tajines!!!

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Wij hadden op basis van half pension geboekt, het eten in de...

Wij kregen in eerste instantie een kamer die ergens achteraf lag. Het toilet deed het niet en de deur van de badkamer ging niet dicht. Na dit aangekaart te hebben bij de receptie kregen we een veel mooiere en grotere kamer met uitzicht op de zee.

Wij hadden op basis van half pension geboekt, het eten in de ochtend en avond was prima. Niet iedere dag hetzelfde en eitjes e.d. werden ter plekke voor je gebakken. De privé parkeerplaats was ideaal.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De tuin, het uitzicht, vriendelijk flexibel personeel,...

Geluidsoverlast van een nabijgelegen kermis!maar kan het hotel niets aan doen!kermis hoort niet bij een boulevard lijkt mij maar goed dat is iets voor de gemeente agadir

De tuin, het uitzicht, vriendelijk flexibel personeel, ontbijt was uitgebreid en Lkkr!f

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Mooie locatie, aan de boulevard

Te druk, te weinig zitplaatsen bij ontbijt. Nog voordat beleg op buffet kwam, werd het al van de schalen gegraaid. De schalen met kaas en vleeswaren was steeds leeg. Lange rijen bij melk, drank, en ommelet bar. Het Gestrest personeel deed wel z'n best.

Mooie locatie, aan de boulevard

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Perfecte locatie dichtbij het strand de haven en winkels.

Geen lift vanaf de receptie naar beneden, erg vervelend met 2 kinderwagens.

Perfecte locatie dichtbij het strand de haven en winkels. Ruime kamer gekregen voor met zn 4en. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Ruime kamers en meeste kamers hebben een prachtig zeezicht.

Ik ben voor de derde keer met een groep vrienden geweest, maar bedden zijn niet super, TV beeld is niet helder.

Ruime kamers en meeste kamers hebben een prachtig zeezicht. Eten was ook lekker.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Lekker zwembad, directe toegang tot boulevard, eigen...

Niks Marokkaans, restaurant ongezellig, eten eenvoudig, niet ingesteld op grotere groepen, scheiding internationaal en Marokkaanse groepen, vreemde wat weggestopte kamer erg gedateerd, veel kapot.

Lekker zwembad, directe toegang tot boulevard, eigen parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Perfecte lokatie en propere privé strand.

Weinig variatie in eten voor een 3 steren hotel, dranken niet inbegrepen. Geen wifi in de kamer.

Perfecte lokatie en propere privé strand. Ruimen kamers.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Zwembad was top.

Ik vond de kamers op een motel lijken..

Zwembad was top.. Genoeg bedden en vermaak door het animatieteam!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

5,6

Kamers zijn nooit optijd klaar

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

alles is goed

alles is goed

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Het ontbijt was prima!

Wat betere bedden

Het ontbijt was prima!! Maar de kamers mochten wel schoner gemaakt worden

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Trappen

Trappen

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Superlocatie.

Superlocatie. Vriendelijk personeel. Ontbijt met versgebakken eieren binnen of buiten te nuttigen.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Geen EHBO aanwezig na een klein ongelukje

Geen EHBO aanwezig na een klein ongelukje

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Ontbijt was prima.

Personeel was niet zo vriendelijk. Kamers waren lastig te bereiken.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Het ontbijt was slecht.

• Beoordeeld op: 21 november 2015

Geen lift.

Geen lift. Veel trappen, lastig met bagage. Vooral voor ouderen.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Personeel onvriendelijk, parking veel te ver lopen, ontbijt...

Personeel onvriendelijk, parking veel te ver lopen, ontbijt heel beperkt, avondeten drank betalen,

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Het ontbijt was werklijk uitstekend

Zwembad niet verwarmd, valt toch wat tegen eind oktober

Het ontbijt was werklijk uitstekend

Uitzicht

Wifi

Uitzicht

• Beoordeeld op: 16 april 2015

de locatie is super, pal naast het strand

kwaliteit ontbijt beneden peil accomodatie is basic

de locatie is super, pal naast het strand personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

personeel was vriendelijk.

Kakkerlakken in de kamer, uiteindelijk wel ander kamer gekregen. Maar het was smerig om te zien.

personeel was vriendelijk.

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Almoggar Garden Beach