2. Hotelbeoordelingen Marokko

#8 van de 42 hotels in Aït Ben Haddou

Gebaseerd op 49 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 2 april 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

De vriendelijke eigenaars, de propere kamers, de locatie, de rust, helemaal perfect

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Fijn en schoon verblijf met centrale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Niets, het verblijf was prima.

Na een lange rit kwamen aan bij de accommodatie. De kamer zag er prima uit. Netjes, schoon en verzorgd. Omdat het al wat later was hebben we eerst AÏt Ben Haddou bezocht. Daarna hebben we lekker gegeten. We konden kiezen uit verschillende gerechten. De tagine kip citroen was erg lekker. Al was het portie niet zo ruim als we op andere plekken gezien hebben. Voor ons was het met een voorgerecht echter wel voldoende. We werden vriendelijk ontvangen en het personeel was erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

Prima plek om te overnachten!
    • Standaard Vierpersoonskamer

De bankjes in de binnenplaats zaten niet heel comfortabel. Ik vond de guided tour van 200dirham niet nodig, je kunt makkelijk zelf naar de kasbah lopen. Daarbij voelden we ons niet prettig toen we tijdens de tour bij een kledenmaker naar binnen werden gebracht waar ze ons een kleed probeerden aan te smeren voor veel geld. We moesten wel 10x nee zeggen. Kleden waren overigens wel heel mooi.

We hebben er prima geslapen. Ze hadden fijne bedlampjes, en de douche was ook heel goed. De kamer was ruim genoeg en het zwembad en binnenplaats prachtig en smaakvol ingericht. Het ontbijt was heerlijk met echt Frans stokbrood!! Aardige eigenaar (uit Frankrijk). Veel keus voor het avondeten, ook voor kinderen.

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Uitstekende keuze voor Ait Ben Haddou

Niets.

Sfeer en verhaal achter hotel, zeer attent personeel, ontbijt en diner zijn heel goed, ligging is perfect, kamer goed verwarmd ondanks de kou buiten.

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Heerlijk😍
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Restaurant zou ik gezelliger aankleden met Marrocan vibes😍

De locatie, zwembad, terrasje voor elke accommodatie

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Verrassend prettige en fijne locatie!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Verrassend mooie en fijne locatie! Kamers waren erg prettig met een ruime badkamer en fijne douche (wat niet overal in Marokko het geval is). Hotel was erg behulpzaam en had binnen een half uur een uitstekende guide voor ons geregeld. De volgende dag zijn ze ook voorgereden met de auto om ons een mooie uitkijkplek over Ait Ben Haddou te laten zien. Het was echt een perfecte locatie!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

• Standaard Vierpersoonskamer

Top ligging met een heerlijk zwembad, het diner was voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Leuk klein hotel met zwembad op loopafstand van Ait Ben Haddou!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Fijn zwembad in binnentuin Dichtbij, op loopafstand van oude dorp Ait Ben Haddou! Lekker eten in gezellig restaurant, heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Leuk adres op wandelafstand van Aït Ben Haddou
    • Standaard Tweepersoonskamer

De kamers liggen rond het zwembad op de binnenkoer. Ontvangst met muntthee. Wij kozen voor een fris drankje op ons terras voor de deur. Uitgebreide uitleg hoe je de Ksar het best kan bezoeken. Op het dakterras kan je 's avonds dineren en kiezen van het menu. De kamers zijn gezellig en comfortabel met goeie bedden en douches. Op aanvraag' s morgens lekkere chocoladetaart voor de jarige. Heel leuk gedaan. Goed adres op wandelafstand van het kasteel.

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Perfect gelegen, erg aangename accomodatie in erg leuk stadje.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Misschien had een schaduwplekje aan het zwembad of in de patio het helemaal af gemaakt.

Nette, moderne kamer met airco op fantastische ligging. Zwembad en patio waren heel aangenaam. Vriendelijk personeel dat goede tips geeft. Uitstekend restaurant en lekker ontbijt. Heel aangenaam verblijf, zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Topverblijf met aardige gastheren
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In de badkamer was de douchekop kapot (je kon hem niet vastzetten hoog) maar dat was niet erg!

Mooi zwembad. Lekkere thee als ontvangst. Goede plek. Gids (youssef) is een aanrader.

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Perfect voor bezoek Aït Ben Haddou !

Niets.

Prachtig guesthouse , vlakbij de ksar en de kasbah.

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Behulpzaamheid en proactieve houding personeel, perfecte WiFi, locatie, goed werkende voorzieningen en parkeerplaats voor de deur. Ruim ontbijt en goed restaurant voor het diner.

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

ik kom zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer

enkel de afwatering v/d douche was niet voldoende en maakte de badkamer volledig nat????

een vriendelijke ontvangst. Alles was verzorgd, enkel douche was iets minder funktioneel. Maar algemeen, gezien de regio, zeker het verblijven waard.

• Beoordeeld op: 9 april 2023

rustige en gastvrije omgeving
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

klein en rustige plaats om te vertoeven. het personeel en vooral de eigenaar staan altijd tot uw dienst voor reis aanbevelingen. Zeer warme gesprekken gehad. we zijn er zelf langer gebleven of we dachten. Het was tot nu toe de beste locatie in het land. De kamers hebben ook veel charme met hun traditionele plafonds. het avondeten was ook van excellente kwaliteit. ik ben dankbaar voor de tijd die wij er konden verblijven.

• Beoordeeld op: 21 maart 2023

“waard om voor om te rijden”
    • Standaard Tweepersoonskamer

Heel gastvrije ontvangst. Prima advies voor bezoek vesting. Heerlijk diner en goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2023

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Super aardige en behulpzame staff en eigenaren. Ik ben hier in 2015 al een keer geweest en wegens de super goede ervaring in 2023 weer teruggekomen. Nog nagenoeg dezelfde accommodatie en omstandigheden als in 2015. De accommodatie is super netjes en mooi. Mooi zwembad en één van de beste tajines die ik in Marokko gegeten heb! Perfecte locatie voor een tripje naar de Kasbah van Ait Ben Haddou. Zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 15 januari 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Zeer nette accommodatie. Schone kamers en super vriendelijk personeel met veel informatie over plekken om te bezoeken.

• Beoordeeld op: 25 november 2022

Geweldige locatie en erg gastvrije eigenaren
    • Standaard Vierpersoonskamer

Niets dat ik kan bedenken. Het zwembad was erg koud volgens mijn zoon, maar ja het was ook eind november.

Dit zonder meer ons beste overnachting tijdens onze trip door Marokko. Dit was vooral te danken aan de gastvrijheid van de eigenaren. De ontvangst was erg leuk en persoonlijk.

• Beoordeeld op: 1 november 2022

Erg comfortabel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het water in hee zwembad was echt ijskoud. Wel lekker verfrissend :)

Perfecte locatie, aan de rand van het moderne deel en vlakbij de ingang van het historische deel (slechts paar minuten lopen). De accomodatie was heel schoon en comfortabel. van alke gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Onze 2 kamers lagen aan de patio met zwembad. Met een fijn bankje voor de deur waar we smorgens lekker in het zonnetje konden zitten. De kamer met airco was prima met een heerlijke warme douche met een brede straal. De guesthouse ligt aan de Hoofdweg op 3 minuten lopen van de Toeristische Kasbah. Ze bieden diverse alcoholische drankjes. Lekker diner al was de steak boeuf wat droog. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. De guesthouse was goed georganiseerd. Ik zou dit iedereen aanbevelen

• Beoordeeld op: 24 oktober 2022

Super
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De temperatuur van het water in het zwembad. Het was te koud om in te zwemmen (14 graden)

Geweldig.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2022

Heerlijke plek!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het weer, maar daar kunnen zij niets aan doen natuurlijk. Het regende en dat was jammer want er is ook een heerlijk zwembad!

Erg fijne plek! Goede en centrale ligging in ait Ben Hadou. Behulpzaam personeel en een douche die het normaal deed voor het eerst. Lekker restaurant, waar je a la cart kon bestellen en....heerlijke Marokaanse wijn kon drinken!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2022

Perfect verblijf!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De ligging, gratis parkeren en een heerlijk ontbijt.