Beoordelingen over Riad Chalymar

19, Derb Sharij Medina, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#342 van de 855 hotels in Marrakech

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ontzettend gastvrij personeel, Jeej Souffian! Steeds onthaald met een kopje thee en een gezellig praatje. Lekker ontbijt en prima kamers. Ligging is prima! Eerste keer even zoeken maar daarna erg prettig om net iets buiten de drukte van de medina te zitten, maar er wel vlakbij!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Het terugkeren waard!

De douche kan heel heet worden, geen negatieve ervaring, gewoon even opletten :)

Heel vriendelijk personeel, Malaika, Soufiane, Abdul en de mevrouw van het ontbijt stonden allemaal voor ons klaar voor onze vragen! We zijn tot 3 keer over terug geweest omdat de omgeving, het hotel en de mensen prettig waren. Allemaal in voor een praatje, even meelopen om de weg te wijzen etc. De bedden, zeker in de suites zijn voortreffelijk! Goede prijs kwaliteit verhouding!

De locatie, vriendelijk ontvangst bij aankomst en dagelijks...

S Avonds laat en ‘s nachts kon het erg rumoerig zijn. Het is erg gehorig in de riad. Personeel dat hard praat, gasten die aankomen/vertrekken (rollende trolleys), telefoons die luid afgaan. Erg jammer want verder was het een prima accommodatie met vriendelijk personeel.

De locatie, vriendelijk ontvangst bij aankomst en dagelijks schone handdoeken.

Iedere dag werd er iets anders toegevoegd aan het ontbijt en...

Iedere dag werd er iets anders toegevoegd aan het ontbijt en het personeel is fantastisch. Hele lieve sociale mensen die altijd open staan om je te helpen

Mooie locatie dichtbij de souk en het plein.

Riad op een mooie locatie, maar een beetje verouderd en minder mooi als op de foto's. Dakterras viel heel erg tegen. Personeel aardig en helpen wel, maar niet gastvrij. Tijdens onze rondreis in alle accommodaties kregen we bij aankomst een kopje thee en soms koekjes of nootjes of fles water aangeboden, en bij Chalymar helemaal niets. Ontbijt is te simpel, we kregen Marokkaanse thee in koffiemokken en 2 slokjes jus d'orange in theeglazen. In de kamer hangt een briefje dat je geen eten en drinken mag meenemen, vonden wij raar!

Uitstekende locatie, heel dichtbij het plein en de souk.

Leuke riad,goede prijs en mooi centraal gelegen...

Mooi pension,aardige mensen,alles goed en op tijd geregeld (transfer,ontbijt,excursie). Kon wel wat schoner en een beetje door gerepareerd worden.Gammele stoelen,losse stopcontacten...Paar uurtjes een klusjesman er doorheen en het is perfekt.

We werden opgehaald van het vliegveld door een aardige...

De straal van de douche kon je niet goed afstellen waardoor de badkamer helemaal nat was na elke douchebeurt. De temperatuur van het water was wel goed.

We werden opgehaald van het vliegveld door een aardige chauffeur. We adviseren de airport pick up, want de riad is lastig te vinden de eerste keer. Het personeel van de riad is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze slaapkamer was ruim en de bedden sliepen goed. Toen wij vertelden dat we het de eerste nacht erg koud hebben gehad, stonden er bij terugkomst in de riad een verwarming en een extra dikke deken klaar. Het inbegrepen ontbijt smaakte goed en het was voldoende (veel).

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Te lang.

De kamer was erg klein en direct naast het restaurant. Onder het slaapkamerraam staat een aantrekkelijk tafeltje. Je hebt weinig privacy. Het douchewater liep niet weg door de afvoer, waardoor we een erg benauwde vochtige kamer hadden.

Keurig riad met goede lokatie en vriendelijk personeel

Door de houten deuren en via het patio komen in de nacht wel geluiden van buiten de slaapkamer binnnen.

Het riad ligt goed verscholen in de medina, maar zodra je er eenmaal bent, stap je binnen in een mooi plekje. Het ontbijt is uitgebreid, de kamers zijn netjes, en het personeel is ontzettend vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Nice!

er is een ieniemini zwembad, dat niet wordt gebruikt. Graag iets meer hartige dingen bij ontbijt zoals de smeerkaas en eieren. De eerste keer dat we naar het riad liepen, kwam het eng over: smalle steegjes, niet goed verlicht. Maar na 2 keer lopen ken je de weg en voelt het zeer vertrouwd en veilig. De kamers liggen aan een binnenplaats, waar ook de keuken aan ligt. Dit is wel gehorig: veel keukengeluiden en gepraat.

Erg vriendelijk personeel die graag iets extra voor je doet. Fijn klein hotel Goede harde bedden. Is op 5 minuten loopafstand van het plein. Ontbijt bestaat uit wit/bruin brood, vaak pannenkoekjes, honing en jam. Fijn dakterras waar we vaak op de ligbedden en stoelen gezeten hebben. Marrakech en dit riad is prima te bezoeken door vrouwen, is niet eng

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Het Marokkaans ontbijt was verzorgd.
    • Comfort Suite

We reisden met drie dames. We boekten een "suite" voor drie. De kamer die we kregen toebedeeld was een kleine tweepersoonskamer zonder badkamerdeur.

Het Marokkaans ontbijt was verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Fijne Riad met geweldige ligging

Wij hebben genoten van ons verblijf in Riad Chalymar. Het riad wordt elke dag schoongemaakt. Riad ligt op 5 min lopen Van Djeema el Fna. En ook op loopafstand van de Katoubia en andere bezienswaardigheden. Malaika en Soufian en de dame die onze kamer schoonmaakte zijn.zeer vriendelijk en gastvrij. Malaika bedankt voor de lekkere lunch en het avondeten. Soufian bedankt voor alle goede tips over dagtours en Marrakech. Wij bevelen dit riad zeker aan.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

warm welkom in hartje Marrakech

de douche op 1 van de 2 kamers bleef koud en water liep slecht weg

heel aardig en betrokken personeel; uitstekende ligging vlakbij het plein; rustige en sfeervolle accommodatie; goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het guesthouse is heel centraal gelegen maar moeilijk voor...

Het guesthouse is heel centraal gelegen maar moeilijk voor het eerst te vinden, laat u ophalen of vraag de weg, iedereen kent het als u in de buurt bent. De vrouw van het guesthouse is heel behulpzaam, onze fietsen kregen een veilige plek. Ontbijt om 8 uur is waarschijnlijk beter dan heel vroeg. Riad Chalyan is een aanrader.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Geweldige tijd gehad bij Riad Chalymar! Echt een aanrader!
    • Comfort Suite

Het personeel was geweldig! De kamer was erg rustig en comfortabel. Aanrader voor een betaalbare prijs, die centraal is gelegen t.o.v. Djemaa el fna plein. Goede en behulpzame gastheren Soufyan en Azzedine! Toppers zijn jullie! Genoten van onze tijd daar en we komen zeker terug bij Riad Chalymar!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Fijne plek voor verblijf in Marrakech

Niets. Prima prijs-kwaliteit verhouding

Ontbijt was typisch Marrokaans. Het personeel was aardig en attent. Locatie op 5 minuten lopen van het plein.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Rustige riad midden in de hectische Medina van Marrakesh,...

Op zoek naar een huurauto leek het personeel in eerste instantie zeer behulpzaam snel werd echter duidelijk dat het uitsluitend om onze dirahms te doen was, we kwamen terecht in een zeer louche garage. Geen leuke ervaring

Rustige riad midden in de hectische Medina van Marrakesh, mooi en verzorgt! In het begin was het zoeken maar eens je het wist zijn was het gemakkelijk terug te vinden.

Ontspannen!

Heerlijk ontbijt, iedere dag wat anders, erg verrassend. Aardig personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Leuke, ongedwongen sfeer in de riad

Vriendelijk personeel, centrale ligging in de medina.

Fantastisch relaxte riad midden in de chaos van Marrakech.

Het personeel en de rust!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Fijne gezellige accomodatie
    • Comfort Suite

Niet zo makkelijk te vinden in eerste instantie

Gezellig en goed verzorgd, lief personeel.

Mooie riad, geweldige service en locatie is top!
    • Comfort Suite

Mooie riad, geweldige service en locatie is top!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Mooie authentieke riad met zeer gastvrije eigenaresse.

Zwembadwater was koud.

Zeer gastvrij, mooie schone kamers, lekker ontbijt. Goede centrale locatie.

een aanrader voor wij dicht bij centrum wil zijn
    • Comfort Suite

locatie,vriendelijkheid personeel, comfort kamers, prijs/kwaliteit verhouding,rustig

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Een aanrader, onze bagage werd door de vriendelijke bediende tot aan de taxi gebracht.

Het ontbijt was goed, net opgediend.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Moeilijk te vinden

Lekker ontbijt Centrale ligging

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima plek.

Prima plek. Je kan er ook lekker eten. Perfecte locatie. Paar kleine steegjes door en je staat middenin het centrum.

Mooi, centraal en pittige nachten

Bed te hard, erg gehorig.

Centrale locatie

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Vriendelijk personeel, fijne sfeer, schoon, goed Engels en...

Vriendelijk personeel, fijne sfeer, schoon, goed Engels en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prima verblijf, dichtbij Djema el Fna.

Personeel is fantastisch

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

De suite kamer is ruim, schoon en heeft een erg fijne douche.

Het is noodzakelijk gebruik te maken van het vervoer van het vliegveld naar de riad dat door de riad aangeboden wordt. De riad is de eerste keer absoluut niet te vinden op eigen houtje. Persoonlijk zijn wij van mening dat het eten dat 's avonds in de riad aangeboden wordt duur is! In de stad zijn vele goedkope eetgelegenheden. Ga dus niet in op de bedachte 'vrijdagse couscous avonden'.

De suite kamer is ruim, schoon en heeft een erg fijne douche. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt. De hostess is erg vriendelijk, en wijst je graag de weg naar niet toeristische, overdekte marktjes. Het ontbijt is divers. Er zit een prachtig dakterrasje op de riad.

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Vriendelijk personeel.

Advies tav trip naar de Ourika Vallei. Teveel betaald en er werd niet bij verteld dat de groep uit ca 20 personen zou bestaan. De groep heeft de dag goed gemaakt, niet de gids. Er zou altijd iemand aanwezig zijn die de deur opendoet. Maar zodra die persoon weg moet om wat voor reden sta je voor een dichte deur.

Vriendelijk personeel. De ligging was goed, 500 meter van het plein af. Goed te vinden met gps. Halverwege wordt je opgevangen door de gene die dienst heeft. De kamers zagen er mooi uit, buiten een gezellig overdekt terras. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en bedden gedaan. Zeer rustige plek waardoor je heerlijk slaapt op goede bedden.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

De gastvrijheid van het personeel.

Dit zal niet makkelijk zijn maar de paadjes naar de Riad toe waren in het begin nogal beangstigend, maar dat bleek later totaal onnodig te zijn.

De gastvrijheid van het personeel. Vooral Souffian (Berber jongen die daar werkzaam is) is zeer behulpzaam voor wat betreft excursies en/of taxivervoer. Ook de netheid was zeer goed. Het is een kleine B&B met maar 6 kamers maar zeer goed. Ontbijt ook zeer goed. Ligt vlakbij het plein waar volop vertier is.

• Beoordeeld op: 4 april 2016

ontbijt was heerlijk!

Niets! Wij komen zeker terug!

ontbijt was heerlijk! het lag op slechts vijf minuten wandelen van jemaa-el-fna. Zeer vriendelijk personeel! Rustige ligging. Het kan warm zijn in de kamers, maar er is airco voorzien.

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Schone kamers, rustige omgeving, goede bedden.

Schone kamers, rustige omgeving, goede bedden.Ibrahim zorgde goed voor ons. Vlakbij het centrale plein.Wij hadden als familie de twee bovenste kamers en hadden een eigen zitgedeelte , dat was erg prettig.

• Beoordeeld op: 13 november 2015

Goede lokatie vlak bij het plein.

Goede lokatie vlak bij het plein. Kan lastig zijn om te vinden maar wij hadden gevraagd om.ons van het vliegveld te halen dus dat was geen probleem. Gevarieerd en vol ontbijt, al was het wat zoet voor onze smaak, maar dat is hier overal. Lekkere dakterras en zithoek 1 verdieping lager. Top

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Vriendelijk personeel ondanks lange werkdag stond Ibrahim op...

Het zwembad is niet groot genoeg om in te zwemmen maar was wel.lekker om af te koelen.

Vriendelijk personeel ondanks lange werkdag stond Ibrahim op onze vertrekdag om 6 uur op voor ons ontbijt. Gezellig dakterras.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Dat het op loop afstand is van de Square.

Dat wij geen huissleutel mee kregen. Dat onze spullen, zonder toestemming, is verplaatst naar een andere kamer en wij ook. Het "zwembad" is geen zwembad. Naar aanvraag of we ook fruit mochten voor ons ontbijt (wat goed was) warwn wij telleurgesteld toen dat niet werd geserveerd.

Dat het op loop afstand is van de Square. Er was air-conditioning. Het terras was perfect voor een drankje in de namiddag.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Het bed (boxspring), de douche, een mooie nette badkamer en...

Ik heb geen mindere ervaringen gehad in de Riad.

Het bed (boxspring), de douche, een mooie nette badkamer en ontzettend vriendelijk personeel wat 24/7 voor ons heeft klaargestaan

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

Het personeel, vooral Shimon de jongeman in dienst.

Dat de taxi niet voor de deur kon stoppen.

Het personeel, vooral Shimon de jongeman in dienst. Die stond 4 u s morgens klaar om ons naar de taxi te helpen, zelfs verse jus geperst!

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

Goed bed en met verwarming zat het prima ondanks de koude...

Alleen het engels

Goed bed en met verwarming zat het prima ondanks de koude temperatuur in januari. Verder goede uitleg, ookal is er lang niet altijd iemand voor informatie in het Engels, maar als je wil is dat wel mogelijk, maar kost t wellicht wat meer tijd. Fijne 3 daagse toer geboekt via de riad en besloten nog extra dag te blijven

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Fijne kamers, heel vriendelijk en behulpzaam personeel en...

Straatje naar de riad is s avonds niet altijd prettig om te lopen.

Fijne kamers, heel vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker ontbijtje.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Enorm vriendelijk personeel, Ibrahim heeft ons erg veel...

Enorm vriendelijk personeel, Ibrahim heeft ons erg veel verteld over de Marokkaanse cultuur en de bezienswaardigheden in de stad.

• Beoordeeld op: 28 november 2015

Zeer aardige man die om 4.

Zeer aardige man die om 4.30 een goed ontbijt voor ons had gemaakt!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Gastvrijheid was zeer goed.

Gastvrijheid was zeer goed. Brahim was zeer vriendelijk en gastvrij. Stond om 3:30 op om ons naar de taxi te brengen wanneer we terug vertrokken.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Goede host

Goede host

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

The interior of my room.

The interior of my room. (Chloe).

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad Chalymar