Beoordelingen over Dar Dayana

#10 van de 43 B&B's en herbergen in Essaouira

Gebaseerd op 129 beoordelingen over deze B&B

9,8

9,7

fijne riad, rustig, kleinschalig en leuk contact met de Marokkaanse hosts.
    • Onyx Tweepersoonskamer

op basis van de foto's had ik een iets hogere verwachting van de inrichting van de riad. De gastvrijheid van de hosts compenseerde dit volledig. Wij waren hier heel erg tevreden!

Heerlijk ontbijt, en erg fijn onthaal door mensen met een groot hart! als we een dromedaris rit wilden doen, werd dit op 5' tijd door de gastheer geregeld. De ligging was goed.

Dar Dayana is een echte aanrader !
    • Améthyste Tweepersoonskamer

Dar Dayana is een echte aanrader ! Hakima en Hafid zijn geweldige gastheren en elke ochtend een super lekker ontbijt. Ze staan je ook bij met raad een daad voor waar je naartoe kon gaan, waar je moest wegblijven,... Als ik terug kom, dan zonder twijfel terug naar Dar Dayana

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Authenthiek verblijf in heel apart stadje.
    • Améthyste Tweepersoonskamer

Mooie typisch Marokkaans betegelde douche mocht iets beter onderhouden zijn. ( kalkaanslag) Maar mooie sfeervolle kamer maakt dit ruimschoots goed.

Heel mooi pand. Franse eigenaar is duidelijk kunstminnend. En onthaal door uitbaatster Hakima is super. Een erg verstandige en vriendelijke dame !

Heerlijke riad in Essaouira
    • Améthyste Tweepersoonskamer

Heerlijke riad, genoeg ruimte en gastvrijheid van het koppel uitbaters

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Winkelen, wandelen, ontspannen

Moeilijk te vinden.

Traditioneel ingerichte kamers. Kleurrijk en gezellige binnenplaats. Geen lawaai. Aardige bediening. Verrassing: bananenjam.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

De hartelijke ontvangst en fijne accommodatie, het...

Af en toe geen toegang tot het internet, was niet Dar gebonden, maar Maroc Telecom, telefonie was wel ok.

De hartelijke ontvangst en fijne accommodatie, het persoonlijke contact en de uiterst nuttige informatie samen met de nodige adviezen maakten ons verblijf tot een succes.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

De eigenaren toonden geen passie.

De eigenaren toonden geen passie. Het onthaal was plichtmatig. Ze deden een kunstje en het leek alsof ze eigenlijk geen zin in gasten hadden. We hadden het idee dat er zandvlooien oid in het bed zaten, er liepen kleine beestjes op de muur. We hadden na het slapen jeuk. Geen WiFi op de kamer maar dat is maar een klein ongemak.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Zeer gastvrij ontvangst, men doet er alles aan om het naar...

Zeer gastvrij ontvangst, men doet er alles aan om het naar je zin te maken. Prima ontbijtje, mooie kamers, echt een aanrader!