Beoordelingen over Dar Timitar

#1 van de 10 hotels in Kalaat MGouna

Gebaseerd op 153 beoordelingen over deze B&B

9,7

Geweldig uniek verblijf.

De kamers en de eetzaal zijn rondom een patio gelegen. Heel mooi, maar tijdens ons verblijf in februari 2018 wel behoorlijk koud. Eten met je jas aan. Verder: om de riad te bereiken moet je eerst 3 km verder het dal inrijden, en daarna via een 3 km lange prive-grindweg weer terug. Dat betekent elke keer wel 10 minuten extra reistijd.

De geweldige locatie, uitzicht en algemene indruk.

Aanrader!

Fantastisch verblijf, ongelooflijk vriendelijke uitbaters en super gelegen aan de rand van de vallei met super uitzicht. Onze kamer was gigantisch en had een privé terras met uitzicht over de vallei en de rivier.

Fe-no-me-naal!

Het meest fenomenale uitzicht op de Rozenvallei dat je je kan voorstellen. Bijzonder gastvrije eigenaars, lekker eten, rust, uitstekende tips voor de hele Rozenvallei en Dadesvallei... Twee kamers onder het grote terras hebben een eigen klein terras met uitzicht op de vallei. Vraag zeker naar wandelingen in de Rozenvallei. Dar Timitar tipte ons hier een perfecte gids voor. Dit was zonder enige twijfel het meest memorabele verblijf van onze trip in Marokko. Wij hadden nog extra uitstappen naar Tinghir en de Todra-kloof gepland, maar waren zo overdonderd door de schoonheid van de Rozenvallei dat we er gebleven zijn. Warm aanbevolen!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Fantastisch uitzicht!

Het uitzicht op deze locatie was werkelijk bijna adembenemend. Zowel bij zonsopgang als zonsondergang heeft men een fantastisch uitzicht over de Rozenvallei. De eigenaar was zeer gastvrij en geeft met alle plezier uitgebreide uitleg en tips voor wandelingen in de omgeving. We hebben hier ook heerlijk gegeten. De onverharde weg naar de toplocatie is absoluut de moeite waard om te nemen om hier een of meerdere nachten door te brengen.

perfect voor mensen die rust zoeken

mooie uitzicht, geweldige balkon

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Het was een fantastische ervaring.

Het was een fantastische ervaring. Boven op een berg. De mensen waren heel vriendelijk.De kamer met balkon met panoramisch uitzicht geweldig. Het ontbijt en diner, Marokkaanse heerlijkheden, met zorg bereid. Sanitair, wasgelegenheid en douche prima.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

wat een uitzicht!

wat een uitzicht!! héél mooi gelegen op de bergflank, prachtig van op het terras of van de kamer, locatie 100% ok, nette eenvoudige ruime kamer, ontbijt ok

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Schitterende lokatie, prachtig uitzicht, zeer gastvrije...

We kwamen aan in het donker. Lokatie daardoor lastig te vinden. Ligt aan onverharde gravel road.

Schitterende lokatie, prachtig uitzicht, zeer gastvrije eigenaars: een omweg zeker waard! Probeer wel voor het donker in MGouna te zijn want daar vandaan is het nog zeker een half uur rijden.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Uitzicht geweldig!

Uitzicht geweldig! Mensen aardig. Bijzonder sfeervol!