Beoordelingen over Eden Andalou Aquapark & SPA - All Inclusive 5-sterren

Km 4, Route d'Amezmiz, 40000 Marrakech, Marokko

#755 van de 855 hotels in Marrakech

eten drinken voor de kinderen heeft veel leuks top animatie...
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

eten drinken voor de kinderen heeft veel leuks top animatie team verder heerlijk gevarieerd eten en drinken en dicht bij stad en gratis shuttle verder top verblijf is je geld dubbel en dwars waard vriendelijk personeel all inclucief concept top

Minder variatie in het eten.
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Lang wachten op tafel. Veel te druk in de eeteuimte. Drank waar je lang op moet wachten. Alom te weinig personeel die.

Hygiëne tijdens het koken en eten. Personeel doet heel hard zijn best om tekort aan personeel op te vangen.

Het klimaat en de rustige ligging
    • Standaard Vijfpersoonssuite

Drinken was wel onbeperkt maar de dranken waren niet koud. Waarom personeel van het aqua centrum gaat kijken naar iemands horloge en gaat vertellen dat deze af moet. Ps ik heb een duikers horloge uitgelegd dat deze echt geschikt is om in het water te kunnen. Als naar regels gewezen wordt je dit voor iedereen klein of groot jong of oud het zelfde geld niet individueel.

Het klimaat en de rustige ligging

Kamer was te klein voor ons gezin met 3 kleine kindjes, ze...
    • Standaard Vijfpersoonssuite

Kamer was te klein voor ons gezin met 3 kleine kindjes, ze sliepen op een soort bank, geen bed. Het zag op foto’s super mooi uit maar in het echt kleiner en beetje teleurgesteld. Inkom is wel super mooi en aquapark valt best mee. Buffet vond ik ook klein en niet veel keus. Voor mij een 3 sterren waard.

waardeloos
    • Standaard Driepersoonssuite

personeel,eten,kamer,je moet echt op tijd zijn bij het zwembad handdoeken moet je eerst een pasje gaan vragen bij de receptie wat uren duurt het is zeker geen 5 steren hotel jarig 2000 tv in de kamer airco die niet goed werkte in 2 kamers je bent met een gezin je krijgt maar 1 pasje voor je kamer vraag je 2e aan zeggen ze we hebben weinig kaartjes als ik naar de aqua park ga moet ik handdoeken vanuit de hotel meenemen en helemaal naar de park gaan lopen aqua park is vroeg open dr glijbanen zijn pas om 2 uur open officieel dan mag je pas zwemmen zwembad in het hotel is om 6 uur gesloten bij het restaurant elke keer als ik een bord pak en ik loop terug voor iets anders kom ik terug is mijn bord weggehaald door 1 van de personeels veel mensen hadden daar er last van voor kinderen is het wel leuk ze zien al die accommodatie die daar zijn mooi maar de hotel is echt niet aan te raden om daar heen te gaan zo een spijt in je kamer zit alleen een fles water minibar is leeg geen koffie of iets wat je kan eten of drinken bel je de room service ze brengen een fles water wat 25dh kost nooit meer

kamers waren goed schoon

personeel zijn niet zo vriendelijk hotel is zeker geen 5...
    • Standaard Vierpersoonssuite

personeel zijn niet zo vriendelijk hotel is zeker geen 5 ster waard kamer airco deed het niet goed de regels daar zij. niet te begrijpen dat ik hier vandaan kom is het voor mij nog makkelijker te begrijpen ik weet dat ik nooit meer daar zal boeken eten was niet lekker 2 stekkerdoos in heel het kamer kan je telefoon niet laden veel wespen mijn kind is gestoken mij zie je nooit meer daar terug

fantastische ervaring
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

In tegenstelling tot 2 jaar geleden is geen tap meer voor het bier, maar flesjes. Hierdoor is het bier toch net iets te warm. Waardoor met temperaturen van in de 30 graden het niet lekker verfrissend is.

Het is een Magische betoverende omgeving. Mooie kleuren. goede animatie. Vriendelijk personeel en comfortabele kamer.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Locatie is ver buiten de stad, een enkeltje naar de kost 150 dirham. Dus zonder eigen vervoer is dit geen ideale plek. De transfer die zij aanbieden zit zo vol en rijdt op vaste momenten dus is dit geen oplossing indien je enige flexibiliteit wil. Eten is elke dag hetzelfde in het restaurant. Maar het meest kwalijke is dat je all inclusive boekt maar toch extra moet betalen voor veel faciliteiten zoals fitness.

Met kinderen was het perfect!

Hotel is iets verouderd.

Er hing echt een vakantiesfeer. Personeel was vriendelijk. Met kinderen was all in voor paar dagen ideaal. Ze doen leuke kinderactiviteiten. Ze doen ook hun best om de gasten te entertainen met live muziek. Dat was heel gezellig. Het was ook fijn om even niet in de drukke stad van Marrakech te verblijven. Het hotel bevind zich buiten het centrum. Het hotel heeft ook gratis shuttle naar de stad dat was ook ideaal.

Aqua mirage is qua service beter ondanks een ster minder.
    • Standaard Vierpersoonssuite

Personeel zeer slecht voor Marokkaanse gasten.Voor buitenlanders (Europeanen) zijn ze redelijk ok.Totaal geen info bij inchecken, je krijgt een A4tje in je handen gedrukt en daar moet je het mee doen.

Aqua parc en het eten is ok.

het was ok, maar net niet naar wat we zochten.
    • Executive Suite

we hebben pech gehad met het weer, maar wanneer het zonnetje dan toch scheen hebben we willen profiteren van het aqua park. mooi , maar veeel te koud in de maand april. er is wel 1 verwarmd zwembad (waar de glijbanen uitkomen, dus echt zwemmen mag er niet) maar deze mochten wij niet betreden met onze zoon van bijna 4. alhoewel hij al van jongere leeftijd in andere hotels mee de glijbanen op gaat met ons, mochten wij zelfs de minst stijle niet betreden. we werden doorverwezen naar het andere zwembad met de glijbanen voor de kinderen , maar deze verwarmen ze niet! ook het speelparadijs voor de allerkleinste was IJSKOUD! spijtig dat we met ons zoontje hier niet van hebben kunnen genieten en ze in deze periode niet wat meer rekening houden met de kinderen. in de zomer zal dit echter geen klagen zijn , maar buiten de zomer kan je met kleine kinderen hier niet veel doen.

alles was Ok, maar niet voor ons had het net niet dat tikkeltje extra.

ZEER GOED HOTEL
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Het is een goed georganiseerd hotel met ruime, goed onderhouden kamers, lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, een subliem animatieteam dat gedurende de dag een geweldige show en veel activiteit heeft geleverd. We komen zeker terug voor een echte zomervakantie

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Net niet.
    • Standaard Driepersoonssuite

Ik weet niet precies wat het was maar het beviel ons toch niet helemaal. Vaak stond de muziek bij het zwembad overdag aan. Vond ik veel te hard en zat ik niet op te wachten. Verder oogt het personeel soms afstandelijk en lijkt het een hele must dat ze moeten werken. Verder kwam er een of andere manager tijdens het eten naar mij toe om mij een mooie korting te verkopen voor een volgende keer. Vond ik erg onbeschaafd om dit te doen en zeker tijdens mijn diner. Personeel is erg opdringerig terwijl wij vaak gewoon wilden relaxen. Verder vond ik het eten wel prima maar vaak net te lauw. Het was het allemaal zeg maar net niet.

Fijne grote kamers. Bij helder weer mooi zicht op de bergen. Kamers worden elke dag netjes gemaakt.

Fantastisch!!
    • Standaard Vierpersoonssuite

Geen minpunten, hooguit tips: vraag om kamer met terras of balkon. Pas op met ijsblokjes in drankjes (= volgens mij geen mineraalwater, we hadden er een beetje last van). Het agua park is pas vanaf 1 april open. Maar zwembad zelf is ook prachtig, dus alsnog geen minpunt.

Alles! Buffetten, personeel, zwembad, kamer, bedden. Nog nooit in zo'n luxe hotel geweest. Alles was over de top. Helemaal geweldig. Ook de sfeer was ontzettend fijn, door vriendelijk personeel en de andere gasten. Iedereen genoot van jong tot oud. Fijn dat je voor slechts 22 euro de middag tot 15 uur kunt bijboeken (4 personen all inclusive).

Mijn vrouw had een dag later dan mij geboekt, door de storm...
    • Standaard Vierpersoonssuite

Mijn vrouw had een dag later dan mij geboekt, door de storm kon zij niet komen, ik had verwacht dat hotel begrip hiervoor zou hebben en de kosten voor die boeking terug gaan betalen, dat willen ze niet ,dat vind ik zeer jammer, ik denk niet dat ik ooit in deze hotel zal boeken nog een keer.

Geweldig hotel met goed personeel
    • Standaard Eenpersoonssuite

Receptiepersoneel zeer behulpzaam en blij, bar personeel zeer snel te serveren en altijd vrolijk. Voelen dat andere beoordelingen klagen over personeel onbeschoftheid een beetje oneerlijk. We hebben tip maar puur omdat de service goed was. Zeer grote vlekkeloos schone kamer. Voedsel overvloedig en van goede kwaliteit. Altijd zonnebedden beschikbaar rond het zwembad en handdoeken leek nieuw en zeer fris en schoon. Animatieteam erg vrolijk en enthousiast, beleefd en niet opdringerig. Pendelbus naar de stad zeer betrouwbaar. Zou terugbrengen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goede deal!
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

We hebben echt genoten van het landschap van het Atlasgebergte met de sneeuw, het was gewoon prachtig om deze show te zien tijdens het eten op het terras. Ook al regende het een beetje, we ontspanden ons in de spa. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hoogtepunt is dat het hele hotel gemakkelijk toegankelijk is voor mensen met beperkte mobiliteit en mijn vrouw geen enkel probleem heeft met rolstoelgebruik.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

In de winter niks te doen voor kleine kinderen onder de 4...
    • Standaard Driepersoonssuite

In de winter niks te doen voor kleine kinderen onder de 4 jaar. Zij mogen niet in het binnenbad van de spa en ze mogen niet in het verwarmd buitenzwembad dit is vanaf 12 jaar. Kids binnenspeel ruimte was gesloten en waarom was niet aangegeven. Al met al goed hotel maar als je jonge kinderen hebt moet je dit hotel niet in de winterperiode boeken!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Mijn reis was begonnen in Agadir daarna ouarzazate en dan naar Marakesch.

GEEN

Beste de gebouw was PERFECT de arabische stijl overal te zien mooi Wat mij het meest beviel is de vriendelijkheid van de mensen TOF. Ik zal zeker nog eens terug komen . Geweldig

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Zeker geen 5 sterren!
    • Standaard Vijfpersoonssuite

Omschrijving klopt niet met wat je aantreft. All inclusive ... en toch voor veel extra bij betalen. Avondeten was niet warm. Onrustig en onvriendelijk personeel. Geen plek voor tieners (op de WiFi na)

Goede douche en lekker bed

Prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Driepersoonssuite

We hadden geboekt voor 3 personen. Het duurde even voordat het bed voor de derde persoon werd opgemaakt (meerdere keren moeten vragen aan de receptie- pas aan het einde van de avond was het geregeld). Mag wel wat meer variatie bij het eten.

Hele grote kamers, vriendelijk personeel.

Heerlijke relaxte vakantie in een mooi resort, weinig negatiefs over te zeggen.
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Dat er gerookt mag worden binnen in de Jazz bar is niet prettig voor een niet-roker. Het eten was goed maar te vaak waren de gerechten slechts lauw van temperatuur.

Kamer was groot en netjes schoon. Groot zwembad met genoeg comfortabele ligstoelen (in november). Genoeg keuze aan drank in de bar. Heel fijn was de gratis shuttle naar het centrum. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prettig
    • Standaard Vierpersoonssuite

Avond eten en ontbijt niet veel variatie en vaak smakeloos. Animatie team te druk soms. Geluid te hard als je te dichtbij zit aan het zwembad

Hygiene zwembad lunch service

Vreselijk onhygiënische hotel
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Eten was ranzig nog nooit Zo n smerig hotel gezien. Personeel asociaal, handdoeken zijn gestolen, door personeel zelf zodat we de borg niet terug kregen. taxi naar hotel is 15 eu . Afgelegen zeker geen 5 sterren niet eens een 3 sterren waard. Glazen stinken zo erg dat ik in het hotel niks dronk alleen van buiten drinken moeten kopen. Eten ziek van geworden smaakt nergens naar. Gelukkig is marrakesh een mooie stad wij wilden hotel omboeken maar we zouden dan 30 proc van ons geld kwijt zijn als boete . Bespaar jezelf een ellendige ervaring !

smerige hotel

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

fantastisch
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Hotel ligt eind weg van marrakesh.

De kamers waren heel ruim en luxe. zwembad was heel schoon. personeel uitstekend. Elke dag variatie in het eten. Kortom voor de prijs die we hadden betaald enorm tevreden!

Veel potentieel, maar door slechte service personeel (bar en restaurant) veel irritaties gehad
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Wij waren met de hele familie gedurende 5 nachten in het hotel (8 volwassenen en 2 kinderen), korte periode daarvoor ook andere naaste familie van ons 5 nachten daar verbleven (met 4 volwassenen en 5 kinderen), hebben allemaal helaas dezelfde slechte ervaring overgehouden aan bedienend of serverend personeel: Erg geërgerd aan bediening en serverend personeel: je moest haast wel 4x om bestek of een glas vragen voordat je dat kreeg, terwijl wij met volle borden aan tafel zaten om te eten. Meesten onvriendelijk, soms kreeg je te horen dat je maar 1 of 2 dingen van het buffet mocht mee nemen, terwijl ik daar ook in de rij stond voor bijv mijn moeder of een klein kind, die niet lang in de rij konden staan. T leek er ook heel erg op alsof bediening onderscheid maakt tussen westerse hotelgasten en ons (toeristen van Marokkaanse origine, woonachtig in Europa), zij werden namelijk wel altijd snel en vriendelijk geholpen en er werd niets tegen ze gezegd als zij om meerdere porties bij buffet of bar vroegen. Heel wat anders dan hoe wij behandeld werden, en dit gebeurde niet één maar meerdere keren, ook tijdens het verblijf van mijn naast familie (2 weken daarvoor). Meerdere hotelgasten met dezelfde achtergrond zoals wij hoorde je hierover klagen, vanwege dezelfde behandeling door het personeel. Daarnaast was het buffet redelijk uitgebreid, maar bijna hetzelfde elke avond, weinig variatie. Drankjes werden verdund, waardoor minder smaak. Heb vaker in hotels in marakkech verbleven, waarbij service en eten altijd erg goed was. Lijkt alsof all inclusive concept toch te veel gevraagd is van dit personeel. Voor ons in ieder geval nooit meer hier.

Mooie accomodatie, grote kamers, bedden slapen goed, heerlijk rustig. Aquapark, badjongens ook erg aardig en behulpzaam. Entertainment personeel ook aardig, doen erg hun best. Ook schoonmakers erg lief en aardig, werken hard. Erg op kinderen gericht.

• Familiesuite voor 5 Personen (2 Volwassenen + 3 Kinderen tot 12 Jaar)

Kamers vielen tegen, familiesuite veel te klein en enorm veel lawaai van de ventilators in de kamer (hierdoor hebben we een ander kamer gevraagd maar overal was dat irritant geluid te horen. Booking.com totaal niet tevreden en de laatste keer dat ik via jullie website boek. Wij hebben heel vroeg geboekd en hebben veel meer moeten betalen dan familieleden die ter plaatste een boeking deden en dat vond ik wel jammer en zeker omdat er op jullie website stond dat er promotie was. Faciliteiten helaas niet mogelijk zoals op jullie website vermeld en was zwaar teleurgesteld en heb dit ook gemeld aan booking.com

Eten niets op aan te merken. Kamers vielen tegen, familiesuite veel te klein en enorm veel lawaai van de ventilators in de kamer (hierdoor hebben we een ander kamer gevraagd maar over was dat irritant geluid te horen.

5 sterren is het niet waard
    • Familiesuite voor 5 Personen (2 Volwassenen + 3 Kinderen tot 12 Jaar)

personeel dat aan ons eettafel bleef plakken terwijl we aan het weten waren. eten viel tegen er was zelfs geen yoghurt tijdens het ontbijt of toch niet veel variatie.

de zwembaden en de kamer waren het best in het hotel.

Fijne vakantie gehad, ruime kamers, groot zwembad en prima eten.
    • Familiesuite voor 3 Personen (2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar)

Locatie, was erg afgelegen. Kamers werden laat schoongemaakt, onvoldoende handdoeken in de badkamer.

Zwembad en ligbedjes waren goed en meer dan genoeg. Aquapark was ook goed. Eten niet echt afwisselend maar wel goed.

De omgeving
    • Standaard Vijfpersoonssuite

Het eten was vaak droog, en keuze uitdrankjes waren matig. Vaak smaakte de drankjes naar siroop, veelste zoet. Het personeel was ool vaak chagrijnig. Al om al vonden we het een matige hotel.

De omgeving

Rust na rondreis Marokko
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

*Geen flessenwater tijdens ontbijt. *Betalend eten en drinken bij aquapark al heb je een All-in. *Ijs voor de kids enkel tijdens middageten. *fitnessruimte kost 100MDH per halve dag. Voor een All inn is dat er een beetje over.

Lekker eten over de gehele dag.

Geen 5 sterren waardig.
    • Familiesuite voor 3 Personen (2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar)

Geen 5 sterren waardig. Dranken moest je gaan halen, werd niet gebracht. Als je een tip gaf werd het gebracht. Past niet in een 5 sterren hotel. Onnodig duur. Mijn zoon de slippers en shirt werd gestolen, kreeg te horen dat ze niets over konden doen. Achteraf op onze laatste dag kreeg ik te horen dat er een fout is gemaakt in de factuur, de toeslag van 20 euro was niet in rekening gebracht. Dat moest betaald worden. Heel slordig dus.

Nooit meer!

Klantonvriendelijkheid van het personeel

Onvriendelijk personeel! Is absoluut geen 5 sterren waardig. Eten was eentonig en in de bodem van een glas troffen we zeep aan.

The best hotel in Morocco where i have been.
    • Executive Suite

Dat die spa best wel prijzig is.

Het personeel, de zwembaden, het aquapark erbij, het eten was echt top, de kamers waren heel schoon kortom echt een toplocatie voor je gezin en zelf natuurlijk ook.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Aanrader Heerlijk genieten eden andalous☀️🏝
    • Standaard Vierpersoonssuite

Eten mag wat specialer.🥐🍳🍕🍟 Het eten nu is gemaakt voor massa. Ook niet verkeerd maar dat ben je na een paar dagen eten wel zat. Maar er is in Marrakech genoeg keus

Goede animatie voor jong en oud. Aquapark zitten vol leuke glijbanen Mooie zwembaden Traditioneel Marokkaans (Marrakech stijl ingericht)☀️ Heel de dag onbeperkt drinken (ideaal)😎 Heerlijke watermeloenen 🍉 Excursies die te boeken zijn in het hotel, zijn goed geregeld!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima hotel. Een aanrader.

Eigenlijk niets.

Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. En veel verse groenten bij de maaltijden. En een heel groot compliment voor het Animation team.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

we vonden het allemaal héél aangenaam goede ontvangst en héél lekker van eten ook veel keus
    • Standaard Eenpersoonssuite

een goede service heel ruime kamer met ligbad en douche er was douchegel-shampoo-bodylotion-zeep-oorstokjes-douchekap-haardroger alles was voorzien.2grote een persoonsbedden -ijskastje-marokaans salonneke-en terras.De locatie was wat ver van de medina maar er is een gratis busje voorzien.De zwembaden zijn proper en makkelijke zetels.Er is ons niets tegen gevallen en als het mogelijk is keren we zeker terug

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Nachtmerrie
    • Standaard Driepersoonssuite

-Kakkerlakken in de kamer!! Zie fotos -slecht personeel commercieel - muggen overal -geen roomservice en geen minibar -heb een 3 persoon kamer geboekt kreeg 2 bedden en een bank. -Airco werkt slecht warm op de kamers -geen werkende wifi te vinden Kortom goedkoop=duurkoop, kijk niet naar de prijs mensen dit is echt een waardeloze hotel voor welke prijs dan ook.

Mooi Zwembad

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Wat ons betreft absoluut geen 5 sterren hotel
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar)

Het eten bij het inchecken moesten nog ruim 2u wachten omdat de kamer niet schoon was. Daarnaast pas op voor de verborgen kosten, je betaalt 10procent bovenop het bedrag wat bij booking vermeld staat!

Animatie was goed en de zwembaden

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Heerlijke all inclusive formule op 15 autominuten van Marrakech
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

de werkdruk is hoog bij het personeel waardoor praatjes maken er eigenlijk nauwelijks van kwam.

De geweldige buffetten en de all inclusive formule (met alcohol). Zeer riante kamers en voor de kinderen het aqua park.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Alle faciliteiten voor een fijne vakantie zijn aanwezig!
    • Standaard Vierpersoonssuite

Het hotel is wat verouderd en wel aan een opknapbeurt toe. Dan zou het er iets frisser uitzien. Het personeel is vriendelijk maar qua inzet zou het iets beter kunnen. Niet alles wordt opgemerkt.

Alle faciliteiten voor een fijne vakantie zijn aanwezig! Een mooi zwembad, een uitgebreid buffet, een pendeldienst naar de stad, ruime kamers, leuk animatieprogramma.

Was een prima verblijf maar voor all inn niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

2e zwembad was erg koud, aquapark ook erg koud. Het eten werd niet met liefde gemaakt en viel tegen. Drinken kon je met all inn tot en met 23:00 bestellen en daarna tegen betaling, zelfs water.

Er was een verwarmd zwembad daarnaast waren de kamers netjes en ruim. De jongere dames bij de receptie waren zeer behulpzaam, de oudere dames en heren daarentegen niet.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Na een dag mijn koffers gepakt.
    • Standaard Vijfpersoonssuite

De kamer (oud en stoffig) Het eten en drinken (ongelooflijk slecht; ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hier een positief oordeel voor hebben gegeven; zijn deze mensen helemaal niets gewend) De service (als je iets vraagt, dan moet je niet vreemd opkijken als het pas na een uur geregeld wordt) De zwembaden (niets aan). Prijs kwaliteit lag erg ver uit elkaar.

Ik kan niets bedenken wat goed was aan het hotel

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Bravo voor de toffe sfeer ...
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

We vonden dat gasten weinig respect hadden tegenover het personeel en de bediening. Veel voedselverspilling, borden werden met hopen lekker eten gevuld door gasten & kinderen, maar bleven soms onaangeroerd. Ongemanierde kinderen !

Vriendelijk en behulpzaam personeel ! Animatie + monitoren waren zalig ! Chapeau voor hun inzet en toewijding, zeer toffe groep, die je constant aan het lachen brengt ! Jammer dat er geen fooi/tip systeem bestaat, zoals in een groeps/rondreis ... Want iedereen verdient hier een pluim ! Ingrid & Dominiek

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Slecht
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Alles was gewoon slecht eten personeel gebouw kamers alles was vervallen dit kun je zelfs niet vergelijken met en 1 ster hotel zo slecht !!!!

Niks heel vervallen

geweldig!
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Sommige hotelgasten liepen er nogal nakend bij tijdens het eten. Ik vind dat niet echt respectvol in een islamitisch land. Er eten ook marrokkaanse gezinnen tegelijkertijd. Van mij mogen ze kleding voorschriften stellen tijdens het eten en op het terras.

Alles was uitstekend! Personeel erg vriendelijk. Eten super lekker. Ontbijt, lunch en het avondeten :-) goed kennis kunnen maken met Marrokko👌 het animatieteam was heel gezellig en zorgde voor een goede vakantiesfeer. Al het personeel is erg betrokken bij het hotel. Complimenten aan de aardige manager Hicham. We hebben een heerlijk verblijf gehad👍 we komen zeker een keer terug. Groetjes uit NL 😊

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Net voldoende voor een kort verblijf van 5 dagen.
    • Standaard Vierpersoonssuite

- maaltijden waren matig en niet altijd vers - veel herhaling van maaltijden - ontbijt was pover (bv geen chocopasta) - té weinig handdoeken en niet voldoende ververst - poetsen kon beter - hotel wat aan vernieuwing toe - aquapark slechts beperkt open en niet verwarmd - slechts 1 klein zwembad verwarmd - hygiëne in het algemeen kon beter - zeker geen 5 sterren waard, maximum 3

- kamers mooi verspreid over domein; geen hoogbouw - de riads in het hotel waren wel aangenaam - goede wifi-verbinding

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Vies eten en badkamers werden niet goed schoongemaakt en erg...
    • Familiesuite voor 3 Personen (2 Volwassenen + 1 Kind tot 12 Jaar)

Gewoon alles .Nooit meer naar deze hotel .Met oud en nieuwe was niks geregeld of je moet betalen .200euro voor een avond . Oud en nieuw in de kamer door gebracht ,erg zonde .

Vies eten en badkamers werden niet goed schoongemaakt en erg laat schoongemaakt.Te weinig personeel .wij keregen buikkrampen van het eten .Te weinig eten voor zoveel mensen.Erg slecht hotel,animatie erg slecht en soms ook niet aanwezig .

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Was heerlijk
    • Standaard Driepersoonssuite

het personeel zou wat beter gemotiveerd moeten worden om daar te werken met een smile.En geen discussie voeren waar gasten bij zitten.Leidinggeven moeten het personeel echt goed motiveren

Ontbijt was goed en veel variatie en kamer waren schoon en goed hotel

Zwembad, eten en animatie
    • Standaard Vijfpersoonssuite

Het gedrag van personeel. Soms onaardig

Zwembad, eten en animatie

Viel erg tegen met de vorige keer
    • Standaard Driepersoonssuite

Geen ligplek aan de zwembad

Accommodatie van de zwembad en de show in de avond

Was heel goed

Geen
    • Standaard Vierpersoonssuite

Eten is slecht, kamers worden niet schoongemaakt hygiëne volop.

Geen

Nix

Nix

Nooit meer!!!
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Vooral het eten, zeer slecht!

De glijbanen

Prima zwembad en goede kamer, het eten daartegen was zeer...
    • Standaard Driepersoonssuite

Prima zwembad en goede kamer, het eten daartegen was zeer matig en eenzijdig.

Aquapark
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar)

Muziek aan de zwembaden en aquapark , muziek veel te luid

Aquapark

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

N.V.t

N.V.t

Glijbanenpark heel leuk, prima eten en behulpzaam personeel
    • Standaard Vierpersoonssuite

Douche niet prettig, werd koud en warm.

Glijbanenpark heel leuk, prima eten en behulpzaam personeel

Zwembad/ananimatie team doet zijn best vriendelijk...
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen tot 12 Jaar)

Restaurant weinig keus smaak is minder

Zwembad/ananimatie team doet zijn best vriendelijk personeel

Ga hier niet naartoe voor het eten!
    • Standaard Vijfpersoonssuite

Het eten was erg basic allemaal. Onderhoud van het hotel is erg slecht. Al met al zou ik het drie sterren geven.

De tuin rondom het zwembad

Fijn

Voor fitness extra betaling

Het was een luxe ervaring met veel comfort en zwemplezier. Het eten was heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

De prijs voor 1 nacht mag wel iets minder.

De locatie, hygiëne, restaurant en de comfort.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

het eten was goed personeel was zeer beleeft
    • Standaard Eenpersoonssuite

de bus vervoer niet genoeg plaatsen voor etickt

het eten was goed personeel was zeer beleeft

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

we moesten een dag goed relaxsen

geen

De compleet arabiche sfeer in heel de gebouw perfect .Overal waar je gaat bravoo....

Het eten, Vriendelijk personeel, schone kamer, gezellige...
    • Standaard Vierpersoonssuite

Het eten, Vriendelijk personeel, schone kamer, gezellige sfeer! Kortom fantastisch!!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

fantastisch!
    • Standaard Vierpersoonssuite

lekker eten, vriendelijk personeel!

Personeel, kamer, shuttleservice,

Personeel, kamer, shuttleservice,

reis ging niet door door de storm, hotel wil niet de kosten...

reis ging niet door door de storm, hotel wil niet de kosten terug storten, jammer.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

super tof !
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Alles was zeker ok ! Zeer vriendelijk personeel. Leuk hotel en een super mooie kamer. We gaan zeker terug. Tof ook was de shuttle.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Spijt van dit hotel, was het geld niet waard
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Personeel is niet vriendelijk. Iedereen loopt er maar rond. Eten was redelijk, leek niet altijd vers

Zeer leuk aquapark en heel groot zwembad

• Familiesuite voor 5 Personen (2 Volwassenen + 3 Kinderen tot 12 Jaar)

Geen WiFi ontvangst op onze kamer

Alles was geweldig...eten zwembad cocktails personeel...alles

Lekker even weg met het gezin
    • Standaard Driepersoonssuite

Bij aankomst bleken we te moeten bijbetalen. Slechte zaak!

Het eten was super, mn de variatie in Marokkaans eten.

Het personeel is wel super aardig veel vermaak gebeuren voor kinderen en ouderen.
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Eten en hygiëne veel verder dan aangegeven ivm locatie elke dag 30 euro om de stad in te gaan

Kamer was mooi en het zwembad

Verblijf was totaal een hel omdat hotel, personeel en de hygiene in de kamers waren ver te zoeken.
    • Standaard Tweepersoonssuite (2 Volwassenen + 1 Kind tot 4 Jaar Oud)

Het personeel, de service en de hygiene.

Helemaal niks

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Eden Andalou Aquapark & SPA - All Inclusive