Beoordelingen over Iberostar Founty Beach 4-sterren

Cite Founty, 80000 Agadir, Marokko

#13 van de 47 hotels in Agadir

Niks alles was waardeloos en ook niet baby vriendeljk
    • Tweepersoonskamer met Zijzicht op Zee (2 volwassenen + 1 kind)

Super slecht onvriendelijk personeel op foto ziet het er mooier uit dan in werkelijkheid 300 per nacht is het totaal niet waar we hadden veel mee verwacht

Niks alles was waardeloos en ook niet baby vriendeljk

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijk hotel zeker aan te bevelen

Omdat het hotel vol zat waren er lange wachtrijen bij de bar, en geen tot weinig bedienend personeel bij de bar en terras. Schoonmaak met name de badkamer was slecht.

Mooi hotel met grote kamers en een goede afwisselende keuken.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ok verblijf
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Erg massaal hotel. All inclusief concept met entertainment etc. zullen wij n volgende keer niet meer voor kiezen. Locatie einde boulevard, eind weg van centrum/haven.

Grote kamer, mooi zwembad

gewoon echt vakantie geen zorgen.
    • Tweepersoonskamer met Zijzicht op Zee (2 volwassenen + 1 kind)

eigenlijk niks

Ontbijt was heerlijk .Kamers waren ruim en goed schoon mooie uitzicht op zee en zwembad eten was ook heerlijk drinken ook gewoon doen......Personeel was echt vriendelijk .

Prima hotel, goed eten en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De eerste dagen mocht mijn zoon niet mee doen met de animatie omdat hij 14 jaar is. Later gelukkig wel omdat mijn man er iets van gezegd heeft( zelf Marokkaan).Dit was wel jammer want we hadden dit hotel speciaal hiervoor uitgekozen.

Eten was super! Personeel erg vriendelijk. Kamer een beetje ouderwets

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Super plekje!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het zwembad was heel mooi, maar best koud zo eind april. Verder was er voor de kinderen niets om mee te spelen. Je kon ook in een apart restaurantje eten in het hotel op de beganegrond. Dit veel enorm tegen. Personeel zei niks en je had de keuze uit twee verschillende menu's en het was niet echt lekker. In het grote massale restaurant was het eten veeeeel beter!

Het eten was echt heerlijk! Elke dag vers fruit en volop keuze uit lokaal en internationaal eten.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heerlijk hotel in zonnig Agadir

De all inclusive is op zich prima maar de sterke drankjes en cocktails smaken niet zoals zou moeten, slap aftreksel van het origineel.

Prachtige kamer met frontaal zeezicht, nr 1262 Vriendelijk personeel en lekker eten, voor elk wat wils Leuk dat ongeveer de helft van de gasten van Marrokaanse afkomst is. Heerlijk zwembad en fijn privestrand.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Uitstekend resort , heel goede prijs/ kwaliteit verhouding heel aardig en service gericht personeel
    • Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee (2 volwassenen)

Misschien nog een iets beter WiFi Maar t gevaar daarvan is natuurlijk dat de gasten dan niet meer meedoen aan alle geboden activiteiten

Zeer goede keuken. Met name de Marokkaanse " tajines" goed op temperatuur Het resort heeft een superlocatie direct aan een fraai zandstrand en gezellige wandelboulevard Een heerlijk en erg ruim warm waterbad met een redelijk werkende WiFi

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

'Heerlijk' hotel voor wie ook van lekker eten houdt!
    • Economy Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het hotel is aan een facelift toe.

Het eten was geweldig, grote variëteit in lokale gerechten en wereldkeuken; Ook bij all inclusive formule! Prima bedden, prachtige zwembaden, gelegen aan zee en boulevard. Zeer sympathiek personeel, accommodatie wordt uitstekend schoon gehouden!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Top vakantie !
    • Budget Tweepersoonskamer

Slappe plastic wegwerp bekers voor drankjes en animatie beetje mager en soms irritant

Mooie ruime schone kamers, heerlijk gevarieerd eten en mooi verzorgt complex

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mijn inzins het beste hotel van Agadir als je je niet blauw wil betalen aan soms overbodige luxe.

Ik ben niet de enige die het zegt : de kamers zijn heel netjes en het ontbreekt je aan niets, maar een kleine opfrisbeurt zou wonderen doen. Ik heb ook gemerkt dat de crisis toegeslagen is : er is veel minder personeel in de bars, zodat je soms beter en sneller bediend bent als je je drankje zelf gaat halen.

De maaltijden zijn door de jaren heen zelfs verbeterd! Meer locale specialiteiten, I love it. Het personeel is super-vriendelijk en de sfeer in het hotel roept een relaxed vakantiegevoel op. Het internet werkt nu uitstekend (eindelijk) op alle plaatsen binnen en buiten het hotel. Het blijft een hotel met een onklopbare prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Leuk verblijf
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

restaurant medewerker Jamal is arrogant, hij maakte ons een rekening aan van 80DH voor 3 sapjes, terwijl wij niet op de hoogte waren van het feit dat dat er geen drank was toegestaan bij het avondeten. Niemand had ons op de hoogte gesteld tijdens check in of er staat hiervan ook geen melding in het restaurant. Een andere medewerker zei op het moment tegen Jamal dat hij het moest liet gaan, maar hij luisterde niet en kwam met een rekening. Terwijl je een hoop al betaald heb voor je verblijf

Ontbijt was goed, entertainers zijn leuk voor de kids.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prima resort/hotel aanrader!
    • Economy Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Binnen zwembad moet je voor betalen. Gehorige kamers, met name als mensen door de gang lopen. Alcohol vrije drankjes waren minimaal.

Buffet ruime keuze, animatie was grappig, kamers schoon en netjes. Alles ligt centraal en is in de buurt. Vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

zeer aan te raden voor families met kinderen , is erg beveiligd,

lawaai s'nachts van de kamer boven ons!! ( bedden op wieltjes maken lawaai , tegelvloer maakte veel lawaai als men er over stapt) het verschuiven van het meubilair, boven de kamer is zeer hinderlijk!!

animatieteam, zwembaden ,thema avonden

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

prachtige 10 dagen
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

onderhoud kamers viel soms tegen, kwamen wanneer baby sliep en daarna niet meer. bij reclamatie werd alles rechtgezet ongeacht het uur

de maaltijden waren uitstekend, voldoende, gevarieerd en ieders wil avond animatie gegeven door team was prachtig voor amateurs zaal personneel was heel vriendelijk en gedienstig

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het verblijf was heel goed jammer van het weer , hebben tegenslag gehad ,veel bewolking !
    • Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee (2 volwassenen)

De drank , grotere ligplaatsen aan het strand , zitten gelijk mieren op elkaar .

De grote kamers , het eten , het zwembad , de wandelpromenade, het personeel

Uitermate terleurstellend!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eigenlijk alles; zeer slechte prijs kwaliteit verhouding and uitmunted slechte service.

Uitchecken en nooit meer terug komen!

Nutteloos
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen roomsurfers vroeg water half 2 nacht me zoontje van 2 was ziek zelfs dat kreeg ik met geen pret

Ze waren nog aan hey verbouwen en net open

te duur in verhouding met wat je ervoor krijgt.
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

plastic flinterdunne bekers

locatie

He zwembad en de strandstoelen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De restaurants zijn zeer ongezellig en er is heel de dag herrie bij het zwembad door alle activiteiten

He zwembad en de strandstoelen

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Heerlijke vakantie in agadir, lekker eten, relexed

Schoonmaak kamer kan beter

Eten

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Heerlijk buffet, ideale vakantie voor een gezin met kindjes

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Het a la carte restaurant.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het a la carte restaurant. Wat slecht. Het buffet echter was uitstekend

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

toeristenfabriek

restaurant

zwembad

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

WiFi in hele hotel

Goed personeel, verwarmd zwembad, prima buffet met afwisseling, dicht bij zee

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding

Kamers waren top, elke dag werd alles verschoond. Hotel personeel en het ontbijt ook goed!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Oude kamers

Eten

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Het eten was prima en het personeel erg vriendelijk.

De kamers waren vergane glorie en erg gehorig. Hoognodig aan renovatie toe. Het restaurant was een massale vreetschuur, het eten was wel goed.

Het eten was prima en het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Vlak aan het strand, alles binnen handbereik, geluidsdichte...

Het eten is in het begin wel goed maar na een aantal dagen steekt het wel wat tegen omdat het steeds hetzelfde is. De eetzaal is echt wel een zaal en niet gezellig. Het hotel ligt vrij ver van het dorpje.

Vlak aan het strand, alles binnen handbereik, geluidsdichte kamers. Zalige bedden. Het zwembad is absoluut top!!

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Het blijft een topper prijs/kwaliteit.

Hoewel sterk verbeterd, blijft het internet (Wifi) een werkpunt. Misschien de grote eetzaal onderverdelen in compartimenten zodat het er minder luidruchtig is.

Het blijft een topper prijs/kwaliteit. Zeer gevarieerd aanbod aan eten en drankjes, personeel dat altijd van goede wil is. Jammer dat het in het hoogseizoen altijd heel druk is (kleine kinderen, veel gezinnen)

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Schoon comfortabel hotel.

De bedden. Beetje hard.

Schoon comfortabel hotel. Het eten was top. Veel keus, variatie en alles vers. Zeer vriendelijk personeel. Kamers schoon en ruim. Al het personeel was vriendelijk en beleefd.

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Super hotel, eten en drinken heel goed!

Wat minpuntje kan zijn is dat je zeker half uurtje loopt naar het centrum Bedden waren niet geweldig!

Super hotel, eten en drinken heel goed! We hadden ook heel mooi weer, konden lekker buiten lunchen. Aardig personeel!

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Ruimtelijk opgezet hotel.

De eetzaal is ongezellig ingericht en niet zuiver (o.a. smerige stoelen en het buffet lijkt nauwelijks te worden schoongemaakt). Persoonlijk vindt ik het animatie team meer iets voor kinderen en niet meer van deze tijd.

Ruimtelijk opgezet hotel. Nette, ruime kamers. Buffet biedt meer dan voldoende keuze. Mooie tuin met zwembad, eigen stuk strand. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Overwegend vriendelijk personeel, erg schoon, lekker eten,...

Het gebouw is erg gehorig, niet overal wifi bereik.

Overwegend vriendelijk personeel, erg schoon, lekker eten, grote kamer, aangename bedden, comfortabele badkamer.

• Beoordeeld op: 21 november 2015

In het hotel maar 1 loket uitgifte koffie etc, dus een ...

In het hotel maar 1 loket uitgifte koffie etc, dus een lange rij voor een drankje. Logistiek bij aankomst is niet duidelijk, dus weer lange rijen bij de receptie. wij zijn maar zevendagen op vakantie, dan gaat het a la cart restaurant 2 dagen dicht???

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Mooi verzorgd, vriendelijk personeel, Iberostar lukt het...

All inclusive was inclusief alcoholische versnaperingen. Veel gasten zaten dan al vanaf 11u aan de zuip. Wij zijn niet van die drinkers, maar als, dan wel graag iets lekkers. Helaas was er erg bezuinigd op de kwaliteit vd coctails om dit voor Iborostar betaalbaar te houden (rhum met bitterlemon een coctail noemen? Mwah.... fam. Kosokov zal er niet om geven, maar van ons mag je zulke bocht houden. Of 2dl wijn wegschenken in een plastic bekertje..not my kinda style).. Kortom: voor ons werd het een alcoholvrije vakantie terwijl om ons heen hele gezinnen en seniore koppels de bierbuik tot de uiterste omvang zopen.. (Drijft natuurlijk wel lekker zo'n buikie in het verder fantastische zwembad). Volgende keer boeken we een vollpension acc. waar we onze drankjes betalen om zo de 'zuiptoeristen' te vermijden en onze 'betaling' gaat zitten in kwaliteit waar we zelf wat aan hebben.

Mooi verzorgd, vriendelijk personeel, Iberostar lukt het om het grote aantal gasten op een nette manier een mooie vakantie te bezorgen. Eten was ok. Geen topkwaliteit, maar wel gewoon goed, genoeg, vers en warm. Mooi zwembad en heerlijk dichtbij het strand.. Mooie nette kamers.

Fijne zee.

Slecht georganiseerde bedoeling. Begon al met inchecken. Lange rijen en het is voor niemand duidelijk wie in welke rij staat te wachten. Uiteindelijk aan de beurt. Blijkt dat je voor elke persoon (?!) eerst een incheck kaart moet invullen. Daarna wéér in de rij. Duurde allemaal een eeuwigheid. Verder geen werkende Wifi. Restaurant is een vreet schuur. Geen mogelijkheid om buiten te eten terwijl het prima weer was. Wel een tweede restaurant maar dat wat twee dagen dicht zonder duidelijke reden. Eten zonder smaak. Binnen zwembad alleen open tussen 12:00 en 14:00. Bizar. Kluisje op de kamer kost je meer dan €20,- en dat wordt nergens vermeld als je boekt. Misschien wel het ergste was dat er in de avond maar één bar open was met één medewerker die stond te helpen. Bediening aan de tafel was eigenlijk niet mogelijk. Elke avond wachtrijen tot 15 minuten voor een drankje. Niet aan toe gaan wat mij betreft.

Fijne zee.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het hotel ligt aan de boulevard en het strand.

Service receptie erg slecht Kluisje moet je betalen Binnen zwembad alleen geopend van 12.00uur tot 14.00 uur Alleen binnen eten in een ongezellig restaurant waar het heel erg druk is. Drankje halen betekent een kwartier in de rij bij de lobby bar (bij het zwembad ging het wel wat sneller)

Het hotel ligt aan de boulevard en het strand. De kamers zijn prima

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Super hotel, gelegen aan de dijk met eigen strand en 3...

We kregen bij het inchecken niet heel veel uitleg waardoor we wat verloren liepen in het begin. We kregen een kamer met 2 bedden tegen elkaar geschoven. Dit was minder comfortabel. Personeel tijdens de maaltijden is niet altijd even happig om je te bedienen. Ook buiten aan de bar is dit het geval. Wifi is vreselijk!

Super hotel, gelegen aan de dijk met eigen strand en 3 zwembaden. Dagelijkse schoonmaak van de kamers, gratis tennismogelijkheden, ... ze doen echt hun best om je Marokko te leren kennen, ook al wil je je hotel niet uit(wij hebben dit wel meermaals gedaan, agadir centrum, souks, haven van agadir; aanraders!) Het eten in onovertreffelijk en zeer uitgebreid! Ook steeds marokaanse specialiteiten.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Prachtig hotel en super gastvriendelijk personeel.

De WiFi was af en toe wat minder stabiel. Maar voor ons geen probleem.

Prachtig hotel en super gastvriendelijk personeel. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijke hammam in het hotel. Fijn zwembad en vlak aan het strand en boulevard.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

De locatie van het hotel en de vriendelijkheid van het...

De omrekenkoers. Dit blijkt een vaste koers te zijn, die bekend is bij booking.com maar die niet wordt vermeld.

De locatie van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

De restaurant, het buffet was geweldig!

Jammer dat er geen speel ruimte voor kruipers waren, kinderen van 1 jaar. Een ruimte met een tapijt en wat speelgoed op de grond was voldoende geweest. Toilet en bad in 1 ruimte. Als dit apart was geweest was het ideaal.

De restaurant, het buffet was geweldig! De bedden sliepen heeeeerlijk! Fijn dat er een fitness ruimte was. Heel gul in drinken aan de bar! Fijne grote kamers! De hygiëne was goed. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Personeel/animatieteam/service

Kamers zijn aan opknapbeurt toe . de service en de locatie maken veel goed.

Personeel/animatieteam/service Locatie strand/boulevard/zwembad

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Kwaliteit en afwisseling maaltijden

De kwaliteit van de WIFI blijft heel slecht

Kwaliteit en afwisseling maaltijden Ruimtelijk gevoel en bouw van het hotel Super vriendelijk personeel Geen te opdringerige animatie

• Beoordeeld op: 6 april 2015

Locatie aan het strand, de ruime opzet, lekker eten, ruime...

De hamam behandeling was erg kort en vlug vlug.

Locatie aan het strand, de ruime opzet, lekker eten, ruime kamer, verwarmd en onverwarmd zwembad, kinderzwembadje. Marokkaanse sfeer.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Een zeer ruime keuze bij het ontbijt;

De Wifi werkt alleen in de lobby en ook daar nog slecht. Voor een hotel in deze prijsklasse niet acceptabel

Een zeer ruime keuze bij het ontbijt; prachtig zwembad en goede strandlocatie

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

Het eten was lekker en gevarieerd.

NIETS!

Het eten was lekker en gevarieerd.De sfeer gezellig en alles was schoon.Het is een groot hotel maar niet massaal.. Rustige ligging. Wifi alleen in hal...lekker rustig!!

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

Mooie tuin, schone zwembaden, enorm gevarieerde buffetten,...

Wifi was een ramp, het strand gedeelte erg zielig. Ziet er niet uit.

Mooie tuin, schone zwembaden, enorm gevarieerde buffetten, all inclusive, hygiëne.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

kustlijn.

handdoek ritueel. 's morgens wordt alles neergelegd: wanneer je een plek wil moet je helaas meedoen.

kustlijn. super om te wandelen. hotel was schoon, eten was prima en gevarieerd. personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Lekker eten, verwarmd zwembad, vriendelijk en behulpzaam...

Gehorige kamer als je luidruchtige (boven)buren hebt... Maar dat is bijna in ieder hotel wel een "probleem"...

Lekker eten, verwarmd zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel, etc.

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

De ligging , het eten ,verwarmd zwembad

WiFi is echt een heel groot probleem te weinig plaats in restoratie en veel tafels gereserveerd door groepen 2dagen geduurd voor ze glas uit het kinderhandjes haalden kindjes mochten er niet meer in want was afgezet te weinig toiletgerief

De ligging , het eten ,verwarmd zwembad

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Warm zwembad (31 gr 's-morgens) en het vriendelijke en...

Eigenlijk niets. Als je dan toch iets zou bedenken dan zou het de drukte in de eetzaal zijn. Houten stoelen op een marmeren vloer. Toch is er mogelijkheid om een rustiger plaatsje te zoeken.

Warm zwembad (31 gr 's-morgens) en het vriendelijke en betrokken personeel. Hadden dokter nodig. Met een kwartier was hij er. De medicijnen werden direct door iemand van het hotel opgehaald.

• Beoordeeld op: 18 februari 2015

snackbar en vooral de zeer vriendelijke bediening van het...

animatie met muziek op strand ( beachvoley) sport op strand ok maar dan zonder muziek

snackbar en vooral de zeer vriendelijke bediening van het personeel

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Ik heb al in Veel hotels verbleven in Agadir.

Ik heb al in Veel hotels verbleven in Agadir. Zelfs met een ster meer maar Iberostar is echt een topper. Mooi en propere hotel... Lekker eten,mooie kamers,Goed gelegen... Kortom een aanrader! Van poetsvrouw tot directeur allemaal super vriendelijk! Grtjs Rabha & Dafni 3010

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Zeer vriendelijke personeel.

Europese toeristen eisen voorrang. Denk aan voordringen bij het buffet. Onbeschoft proeven van het buffet en weg lopen.

Zeer vriendelijke personeel. Heel behulpzaam. Klantvriendelijk. Vers eten. Leuke animatie.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Hotel dicht bij strand en op 10min van stad

Slechtste drank en cocktails ooit!!! Geen verwarmde zwembaden Dunne muren, kon mijn bovenburen horen bewegen en spreken! Personeel neemt direct je bord weg, had nog niet gedaan met eten!

Hotel dicht bij strand en op 10min van stad Voldoende keuze voor het eten Ruime kamers Behulpzaal personeel

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Een onklopbare prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk...

De bedden zijn aan vernieuwing toe, maar men is daar mee bezig. De animatie aan het zwembad mag wat minder luidruchtig zijn.

Een onklopbare prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel, fantastische keuken met veel lokale specialiteiten, veel ruimte aan het zwembad.Kregen zonder supplement upgrade naar betere kamer.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Uitgebreide gevarieerde buffeten met eten.

Muziek in de avond. Steeds dezelfde pianist.

Uitgebreide gevarieerde buffeten met eten. Prima ligbedden bij het zwembad. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Ontbijt was goed

Te hard muziek. Horig in kamers. Niet ideaal voor gezinnen maar meer voor jonge stellen

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Crew suppervriendelijk

Eigenlijk niks

Crew suppervriendelijk

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Uitgebreid ontbijt, voldoende keus

Vers geperste sappen worden aangemaakt met water. Dag verliest de smaak van het drankje.

Uitgebreid ontbijt, voldoende keus

Kamers keurig

Het eten

Kamers keurig

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Staff supper vriendelijk !

Niks eigenlijk

Staff supper vriendelijk !!!!!

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Hotel biedt alle mogelijkheden

Bedenk goed of all-in iets voor je is Het is wat gehorig wanneer mensen op de gang luid praten

Hotel biedt alle mogelijkheden

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Het verwarmde zwembad en het avondeten

De lunch

Het verwarmde zwembad en het avondeten

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

ligging aan zee ;

erg druk en in eetzaal + ontvangsthal geluid als in een treinstationshal

ligging aan zee ; grote kamer ; prima bed ; all.incl.is prima

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Kamers prima, eten heerlijk, alles verder ok.

Voor de wat oudere jeugd weinig te doen 's-avonds

Kamers prima, eten heerlijk, alles verder ok.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

zalig zeezicht en verwarmd zwembad

aparte bedden

zalig zeezicht en verwarmd zwembad

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Alles perfect

Alleen de wifi was matig

Alles perfect

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

Het personeel en het eten.

De kamers mogen schoner!

Het personeel en het eten.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Personnel Uitstekend

Niks Allés was prima

Personnel Uitstekend

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Prima bedden op ruime, schone kamers.

Neigt naar all inclusive resort. Geluidsisolatie naar de gang matig.

Prima bedden op ruime, schone kamers. Verwarmd zwembad.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Personeel supper vriendelijk !

Personeel supper vriendelijk !!

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Personeel zeer vriendelijk en uitermate veilig

Personeel zeer vriendelijk en uitermate veilig

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Iberostar Founty Beach