Beoordelingen over Hôtel Imperial Plaza & Spa 4-sterren

#840 van de 855 hotels in Marrakech

5,7

5,2

5,7

Voor de prijs en locatie zaten wij goed

Sanitair is aan vervaning toe. Te lang gewacht bij inchecken. Zeker 2.5 uur gewacht voordat wij de kamer mochten betreden.

Ik heb geen gebruik gemaakt van de onbijtservice. De airco in mijn kamer was kapot en mocht van kamer wisselen.

Belachelijk slecht

Alles zowat . Stopcontact was stuk in de slaapkamer , douchekop ook, dopje van het bad ontbrak, geen handdoeken op de kamer, en als je naar iets vraagt of iets aangeeft word dat totaal genegeerd. Ook hangt er een vieze lucht door het hotel heen.

Ik boek nooit meer dit hotel!

Alles, de kamer, het ontbijt en diner was afschuwelijk.. Niets beviel mij, de kamer en de zaal had geen airco was benauwd. Door de drukte was alles op. Het duurde heel erg lang voordat er iets werd bijgevuld. Geen koffiekopjes enz. En het diner was het ergst. Geen drinken bij het diner. Het menu was 2 dagen hetzelfde en het eten werd koud geserveerd ipv warm.

Niets..

alles behalve geslaagd

Vanaf aankomst , kon de reservering niet vinden ,veel later hadden ze de geboekte familie kamer aan iemand anders gegeven. Het avondeten was niet te doen.

ALLES VIEL TEGEN

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het zwembad en uitzicht op het dak.

De hotelmanager is een geldlustige oplichter!!! Het hotel was overboekt bij aankomst. Ik had online betaald en meneer bleef volhouden dat het niet zo was. Ik heb mijn bankafschrift laten zien, het stond in het frans op hun reserveringsoverzicht maar nog bleef hij volhouden dat ik niet had betaald!!! De receptionist met haar en een bril (dus niet de norse, kale meneer met een rond gezicht en een bril, achter de receptie) heeft het voor ons opgenomen en geregeld dat wij de eerste nacht naar een ander hotel konden en de dag erna onze geboekte kamer kregen. Hijbbleef zich excuseren als hij ons zag dankzij hem kregen wij waar we recht op hadden, deze man is oprecht en eerlijk daar kan de hotelmanager veel van leren!!

Het zwembad en uitzicht op het dak.

Verschrikkelijk

onvriendelijke personeel. Die moeten ze als eerst vervangen of cursus hoe om te gaan met klanten Schoonmaak van kamers. Ze waren zo vies en dekbedden werden gewoon niet verschoond. Zwembad, lijkt op foto s heel groot is heel klein en niet schoon Ik vond het enige positieve aan het hotel de ligging. Verder kan ik er niks positiefs over zeggen. Nooit meer deze hotel

Voor de prijs is dit wel ok

Heel erg lang moeten wachten voor de check-in 1/2 uur. Bij aankomst van de kamer was de kamer smerig. Dan hebben we nog eens moeten wachten tot deze gekuist werd... we waren uitgeput van de reis en dan nog te moeten wachten met kinderen is dit een NO-GO

Niet ver van het centrum rustige ligging

Er is niks goed je moet er echt niet heen

Een heel slecht hotel allemaal haren in de douche en vieze kamer balkon kan elke moment instorten heel gevaarlijk en zwembad gaat vroeg docht

Er is niks goed je moet er echt niet heen

Vreselijk drama

Drama hotel, kamers gekregen zonder airconditioning en sloten kapot. Volgende dag uiteindelijk wel kamer gehad met airco maar i.p.v. kamers voor 5 personen hebben we 2* 2 persoonkamers gekregen. Ontbijt is om van te huilen. Te weinig borden en mokken en alles is vies. Weinig keus. Erg onvriendelijk willen alleen maar geld verdienen denken totaal niet aan de klanten. Zware afknapper zwembadwas miezerig klein, iedereen op elkaar. Erg zonde van je gel.

Vreselijk

Wij zaten hier één nacht, omdat we nog een nacht te overbruggen hadden tot onze vliegreis terug naar huis. We boekten expres een goedkoop hotel, met het idee dat het zeker niet luxe hoefde te zijn. Dat het zo erg als dit kon zijn, wisten wij ook niet. We werden niet (welkom) ontvangen. Tijdens het inchecken geloofde de medewerker niet dat we dit hotel hadden geboekt en dacht dat we verkeerd waren. Wij wisten natuurlijk zeker dat we wel goed zaten en moesten hem hier eerst van overtuigen. We kregen een kamer-sleutel en moesten zelf onze kamer gaan zoeken in het grote hotel. Er werd verder niks uitgelegd over waar die kamer zich bevond en over de faciliteiten in het hotel. Ook werd je niks verteld over Marrakech zelf. We moesten alles zelf uitzoeken. Vervolgens wilden we aan het zwembad gaan liggen, maar deze sloot de deuren om 19.00. Je werd verplicht voor een avondmaal 120 dirham (dit is duur voor Marokkaanse termen) te betalen en kon dan eten van een lopend buffet. Dit was werkelijk niet te eten, het ontbijt was nog erger. De bedden schoven langzaam van de muur af als je er in lag. Er was geen airco. Ook tijdens het uitchecken was er geen enkel teken van gastvrijheid te bekennen. Daarbij had het hotel schilders ingehuurd om (tijdens de drukste periode van het jaar) het hele hotel te gaan schilderen. Onze hele verdieping lag vol met kleden en stond vol met schilders en emmers. Bevorderd natuurlijk ook niet de geur. Vreselijk.

NIETS MEER

TV werkt niet Douche zijn stuk Kraan water bewoog langs alle kanten en zeer weinig water Airco werkt niet Tafels werden niet opgeruimd Nooit boek ik deze hotel En nog veel meer checkin was heel laat om 20:00 kamer vuil nog niet opgekuisd en vol met mieren en moest nog wachten voor het opkuisen van kamers Veel beloven werd niets gedaan Zwembad leek kleiner dan werd afgebeeld Veel veel veel te duur!!!!!!!!!! Deze kamer werden niet gebruikt zo gekregen om ons te doen zweigen Ik zou toch mij centjes terug willen

NIETS MEER ONDERTUSSEN OPZOEK NAAR EEN BETERE HOTEL

Aardig/vriendelijke personeel,ideaal hotel als je met...

Schoonmaak word niet goed gedaan. Ontbijt inbegrepen maar restaurant zit propvol waardoor je dus genoodzaakt buiten de deur moet gaan eten. 1 stopcontact in hele kamer

Aardig/vriendelijke personeel,ideaal hotel als je met kinderen bent

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Dramatisch

We hebben het hotel voor 4 dagen geboekt. Wegens omstandigheden en wegens de zeer slechte ervaring bij het hotel moesten we na 2 dagen al weg on nig wat van onze vakantie te maken. Geprobeerd nog voor de overige 2 dagen waar we geen gebruik van hebben gemaakt een compensatie te vragen vanwege de tegen allende service en de misleidende foto’s. Helaas zo der succes. Heel jammer. Panoramisch uitzicht en zwembab viel extreem tegen.

Heel teleurstellend, ver beneden peil.

Ontbijt (aanbod was beperkt en ondermaats) Beddengoed was vies Handdoeken roken muf (zelfs de 'schone' die we ter vervanging kregen) Lawaai uit bar beneden

Helemaal niks, het viel zo erg tegen service was slecht...

Helemaal niks, het viel zo erg tegen service was slecht ontbijt en diner ook douchekop kapot het water spoot alle kanten op en het ergste van alles super kleine zwembad met smerig water:(

Goeie faciliteiten, maar je hoeft geen enkele service te verwachten.
    • Suite met Bubbelbad

1. Via Booking een suite met bubbelbad geboekt, op de foto's stond een jacuzzi en een ruime kamer met een groot bed. Eenmaal aangekomen bij het hotel was de eigenaar totaal niet aan te spreken hierover, volgens hem had Booking een fout gemaakt waardoor we het met een kleine kamer moesten doen met twee eenpersoonsbedden en zonder bubbelbad. Onze indruk was dat de eigenaar hiermee klanten trok naar zijn hotel en niet kom bieden waarvoor was betaald. 2. De eerste nacht was er ontzettend veel lawaai op de gang en werd er steeds op de deur geklopt en weg gerend. Waarschijnlijk door een paar dronken gasten. Bellen naar de receptie gaf geen gehoor en nadat we een beveiliger zagen gaf deze aan niks te kunnen doen voor ons. 3. Kamer werd pas opgemaakt nadat we herhaaldelijk hier om moesten vragen bij de receptie. Handdoeken werden steeds niet vervangen, we waren genoodzaakt om zelf naar de vriendelijke schoonmaakvrouw te stappen voor nieuwe handdoeken. 4. Nadat we snacks hadden besteld hebben we ruim een uur gewacht, nadat de keukenmedewerker onze bestelling eindelijk begreep (we spraken Engels). Toen na een uur weer gebeld en kregen we iemand anders aan de lijn die aangaf dat de keuken 3 uur geleden gesloten is..

Heerlijk zwembad op het terras met een prachtig uitzicht over Marrakesh. Fijn ook dat er een sisha lounge was! Prijzen van de snacks waren echt top, €3-4 voor een pizza of een burger.

Het kon beter, weinig te zien in omgeving hotel, iets afgelegen!

Ontbijt en diner was karig, bij ontbijt geen fruit en elke dag hetzelfde, diner was te weinig varitie, en dessert alleen maar zoetigheid geen ijs en weinig fruit!

Kamers waren prima, wel soms lang wachten voor schone handdoeken.personeel doet zijn best.

Allerslechtste hotel ooit

De elektriciteit viel uit, de hele nacht daardoor niet geslapen. Zwembad was overvol en alles was vies. Uiteindelijk hebben we ons geld terug gekregen.

Slecht niet aan te raden alleen stelletje dieven

Ontbijt was slecht alleen elke dag salade en wat van gister was werd herbruikt volgende dag bij het ontbijt service heel slecht kamers zonder airco geen andere mogelijkheid hele vieze kamers schimmel in badkamers GEEN AANRADER VOOR NIEMAND PURE GELDVERSPILLING EN IS HEEL VER VAN HET CENTRUM QUA VERVOER

Relax

Zwembad op dak is klein maar hadden wij niet nodig. Wifi is zwak op sommige plekken

Ver van de drukte relax drukte kun je altijd nog bezoeken en een paar winkels letterlijk om de hoek waar je water koekjes danone alles kan kopen zelfs ontbijtje kan scoren voor weinig, gebakken ei brood kaas tip' en mijn vaforiet melk/avocado-shake zonder suiker erbij hmm en 400 meter verderop zelfs restaurantjes bij rotonde ideal De dagen dat wij even pauze hadden was dit gewoon makelijk in de buurt. Wij hadden bijna elke dag een excursie genomen via een bureau. Een aanrader is dagje Ouzoud 8:00/ 8:30 vertrekken Een Tip'naast het zwembad heb je een terras, tafels stoelen. Dat is wel lekker s'avonds als je prive samen wikt zij, dingen die je bijvoorbeeld bij de winkel om de hoek hebt gekocht drinken of danone bv kun je lekker daar op dak nuttigen met uitzicht. Ook een patisserie/bakker in de buurt ik heb lekker gesmekt daar hhhh wel zelf opruimen en weggooien wel zo netjes

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Slechte

Bij het afrekenen moest ik om mijn wisselgeld vragen. Ik vroeg de receptionist om hoe laat het ontbijt zou aanvangen ivm mijn vroege vlucht. Mij werd verteld dat het ontbijt om 6 uur zou beginnen. In de ochtend om 6:30 werd mij verteld dat het ontbijt pas om 7 uur gaat beginnen. Had ik dat geweten dan had ik een kamer zonder ontbijt genomen en had ik ergens anders rustig kunnen ontbijten voor ik naar het vliegveld zou vertrekken.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

slechte service, heel hard uit de hoogte

Het personeel was zeer onvriendelijk, zo werd je niet eens aangesproken gedurende 10 minuten voor hun neus te staan. Rondtrekken met een trekkersrugzak en niet op hakken/ rok en uitgedoste haren bleek een reden te zijn om te denken dat we geen hotelgasten zouden zijn. Jammer om zo een onderverdelingen te maken, iedereen betaald dus verwacht dezelfde service! groot werkpunt, je werkt in een hotel, maar voel je niet te goed. Niet alle hotelgasten willen uit de hoogte doen en verwachten dit ook niet van jullie!!! Verder was de kamer enorm warm en slecht 1 stopcontact terug te vinden! in deze tijden van technologie kan je geen smartphone, laptop, fototoestel, .... opladen waarmee je reist.

De beveiliging in het hotel was hoog en een geruststelling. De inkomhal was enorm luxueus.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Het was een fantastisch verblijf waar ik in de toekomst zeker terug ga👍🏻❤️

Koffie bij het ontbijt😕

Hassan Abdelli Alles was goed geregeld en de het personeel was zeer vriendelijk👍🏻👍🏻, ik wil iedere gezin aanraden om deze prachtige hotel te boeken..,, om niet te vergeten een top zwembad op het dak waar je adembenemend uitzicht hebt❤️ Everything was well arranged and the staff were very friendly, I would recommend every family to book this beautiful hotel .. ,, not to mention a top rooftop pool where you have a breathtaking view❤️

prijs kwaliteitsverhouding is zeker goed.

ik had geen internetverbinding. Alleen aan de kant van de raam had ik soms verbinding. Maar 2e kamer was er weer wel verbinding. De kit aan de rand van de bad was verschimmeld.

prijs kwaliteitsverhouding is zeker goed. best grote kamer. schoon

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ontbijt!

Ontbijt!!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Was het niet naar mijn verwachtingeng

Eten en service

Ja eten was niks en er zijn veel slecht service

heeeeerlijk verblijf qua prijs

heeeeerlijk verblijf qua prijs

Vies

Vies

Goed te doen als u niet veel wilt uitgeven voor een hotel

De schuif deuren van de balkon konden niet dicht

Prijs kwaliteit verhouding was prima voor marrakech

Super slecht

Servies was super slecht. Koelkasten deden het niet, geen kluis, stop Contacten die het niet deden. Geen zeep, geen handdoeken.

Super slecht

Ab uit den haag

Alles viel tegen! Het begon al met inchecken tot aanbhet verlaten van het hotel, zie mijn verhaal hierboven. Totaal geen aanrader!!

Nx!

Heel slecht

Stonk . Kamers vol met mieren . Eten slecht. Brutaal personeel

Kamers waren comfortabel maar het is niet voor herhaling vatbaar

Het ontbijt was niet te eten. Zwembad is veel te klein. Te veel lawaai snachts

Het bed was fijn

Zeer matig

Geen koelkast op de kamer.bedden bij zwembad waren vies en vuil indruk dat deze NIET NOOIT werden schoongemaakt.de afstand na het centrum.

het zwembad

Marrakech is een mooi stad. Alleen jammer de hotel was smerig

De schoonheid en hygiëne van hotel

De kamers en heel hotel is vies. Ze moeten beetje investeren in de kamers

Het was fantasties

De badkamer, als je ging douche kwam er teveel water naar buiten. Ze moeten dat echt maken

De locatie was top

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Wat meer onderhoud aan het hotel kan geen kwaad.

Een slecht onderhouden hotel. Mensen die roken in de lobby.

Ligging.

O

Echt alles is oud een rommel hotel...jullie moeten een audit naar alle accomendaties sturen,nep en nep ze verkopen alleen maar fotos oplichters....

Bedlakens waren vies

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Catastrofaal

Volledig niets

Volledig niets

Voldoet niet aan de verwachtingen

Niet 4 sterren waardig, zwembad veel kleiner dan op de foto's. Handdoeken lieten steeds op zich wachten

De airco was heel fijn

Personeel was onbeleefd.

Personeel was onbeleefd. Water werd regelmatig afgesloten.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Uitzicht op het terras

Familiekamers vielen erg tegen. Gehorig. De sfeer van het hotel viel ons tegen.

Uitzicht op het terras

• Beoordeeld op: 8 april 2017

locatie

locatie

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Aanrader

Alles was uitstekend

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hôtel Imperial Plaza & Spa