Beoordelingen over Kenzi Europa 4-sterren

Boulvard Du 20 Aout BP 808, 26000 Agadir, Marokko

#19 van de 47 hotels in Agadir

Heb mijn verblijf bij Kenzi Europa zeer positief ervaren. Ontzettend vriendelijke personeel!

Niks!

Zeer vriendelijke personeel, locatie is top!! Goed verzorgd en netjes, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Ontbijt was uitstekend. Enorm tevreden!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Tegen mijn verwachtingen

Bedden zeer slecht, keihard, minibar leeg.. en bij de receptie is er entertainment, geen rust of iets, alleenmaar zuipende toeristen

Mooie tuin en mogelijkheden, locatie prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Naar verwachting!

Gym, was oud en vies en apparaten waren kapot. Elke dag bijna hetzelfde met het ontbijt, maar dat is niet heel erg gezien de grote variatie.

Ontbijt heerlijk uitgebreid en elke dag vers fruit. Daarnaast is ook het avondeten zeer uitgebreid met een saladebar. Geen kleverige salades, maar lekker alles vers. Ook focus op groenten en minder op vlees en frituur (niet gezien), dus ook nog gezond! Hotelkamers ook ruim, rustig en heerlijke bedden!

Heerlijk!

Bedden waren wat hard, geen goede koffie en dat iedereen vroeg handdoeken legt voor het ontbijt bij het zwembad.

Verwarmd zwembad, mooie kamer, ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

fijne vakantie. was er al een paar keer en ga zeker nog terug

Niets speciaals

Zeer vriendelijk personeel,leuke animatie,goed ontbijt en alles zeer proper.Het animatieteam was zeer gemotiveerd en het was leuk om te zien hoe Nada zich bezig hield met de kinderen en 's avonds met de volwassenen.5 op 5.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Comfortabele relaxte vakantie

De prijs van booking was oké. Maar moest receptie 5 keer uitleggen dat het met de tax was. Uiteindelijk kregen we het geld terug, maar wees er alert op. Irritatie van het feit dat mensen handdoek op de stoelen bij het zwembad gingen leggen en ook op bij de lunchtafels buiten in de zon. Hierop werd niet ingegrepen

Prima kamers. Eten goed gezien de prijs kwaliteit verhouding. Animatie leuk, aardige mensen. Zwembad prima.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Wij hebben ontzettend genoten!

Nette schone hotelkamer, vriendelijk personeel. Het ontbijt was gevarieerd. Ik miste alleen wat meer vers fruit. De cappuccino was niet zo geweldig. Het strand op loopafstand. Al met al een goed hotel. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prijs-kwaliteit zeker in orde.

Bij het ontbijt had meer vegan-friendly eten gemogen. Er was ook geen fruit.

Prijs-kwaliteit zeker in orde. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bedden slapen uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Leuk hotel voor enkele dagen met kinderen.

receptiepersoneel (met das) niet behulpzaam/vriendelijk, de rest van het personeel wel!

Leuk hotel voor enkele dagen met kinderen. Mooie zwembaden (kinderzwembad verwarmd), speeltuintje, leuke avondshows, uitgebreid ontbijtbuffet...

Onze vaste thuisbasis in Agadir

Het ontbijt is al jaren erg eentonig en saai. Met weinig tot geen middelen zou dit heel gemakkelijk verbeterd kunnen worden.

De locatie van het hotel is uitstekend en dat is de voornaamste reden dat wij er graag en al jaren achtereen vaak meerdere keren per jaar komen. De prijs kwaliteitverhouding is ondermeer uitstekend te noemen.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Locatie is goed.

Het buffet. Weinig variatie en smaakte vaak nergens naar. Wachten op glazen voor jus en ook bij de thee. Personeel liepen vaak geïrriteerd bij. Kamer niet goed schoon.

Locatie is goed. Alles op loop afstand te doen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

matig

Service naar de kamer toe waren niet top, eerst kreeg ik een kamer met 2 bedden ipv groot bed, de liften werken niet en er werd gerookt in de gangen. Ik heb 3 u over gedaan vooraleer mijn kaart werkt om mijn kamer binnen te treden. Ik heb gevraagd om een baby bed te verkrijgen vermits ik dit heb aangegeven en kreeg altijd de melding ze zijn onderweg, om 01u in morgend had ik het bed nog niet gezien. Handoeken waren niet beschikbaar in de kamers en daar heb ik ook 2 u moeten wachten. ik heb een dag gewoon verloren om gewoon deftig te kunnen inchecken. Ontbijt viel een beetje mee maar lange wachttijden voor een verse fruitsap er werd geen gebruik gemaakt van toestellen die in Hotels worden gebruikt.

het zwembad was goed verzorgd en de bediening in de bar ook

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Even lekker niks

Het is wel een all-inclusive hotel, met het daarbij behorende publiek. Als je niet van animatie teams e.d. houdt en grootschaligheid.....

Prima locatie, mooi gelegen, van alles voorzien. Ontbijt overcompleet.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

leuk hotel met goede locatie en volop animatie en kindvriendelijke zwembaden

de toeristische inslag van het hotel. maar nogmaals, als je daarvan houdt, is dit een prima hotel!

had dit hotel gekozen vanwege de lokatie. had er geen rekening mee gehouden dat het nogal toeristisch is. animatie en volop muziek/dansen in de avond, glijbanen in het zwembad en meer van die zaken. iets waar ik absoluut niet op zit te wachten. maar houd je van dit soort entertainment, dan zit je hier op je plaats. kamers prima, schoon, perfect bed, grote schone badkamer. niets mis mee!! toen ik mijn Booking.com-reservering na 1 dag wilde beëindigen om elders een rustiger plek te zoeken, kreeg ik alle medewerking. heb ook duidelijk aangegeven dat het mijn foute keuze was om hier te reserveren. personeel aan de balie zeer professioneel, begrepen mijn insteek. alle lof voor hun service.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Zeer goed hotel in een minder leuk Agadir

Geen dingen die tegen vielen

Goede comfort. Goede ligging. Mooi zwembad waar je heerlijk aan kunt liggen en zwemmen. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt prima met verse jus.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Locatie, personeel, hygiene.

Inrichting verouderd. Hier en daar dingen kapot zoals de minibar.

Locatie, personeel, hygiene. Ze regel de airco voor het hele hotel. Wij vonden het 's nachts erg warm maar deden 1 deurtje van het balkon open... en oh wat hebben wij hierna lekker geslapen. De bedden waren ook heerlijk, lekker ruim!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Geen variatie in eten,

Geen variatie in eten,

Dicht bij het strand

Vaak muziek van het animatieteam

Dicht bij het strand

Middelmatig

Bed was niet comfortabel

Het was de juiste hotel om tot rust te komen

Booking moet mij meer korting geven

Goed personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Het was ok

All in formule hadden wij, het was ok, alleen het in en uitchecken was vervelend niet duidelijk

Zaal personeel zeer vriendelijk, eten ok,

Goed hotel om iets van de Marokkaanse sfeer te proeven.

De kamer was ruim maar verouderd ook de handdoeken zijn aan vervanging toe.

De ligging was goed en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Lokatie was top

Lokatie, mooie kamer en prijs

Lokatie, mooie kamer en prijs

• Beoordeeld op: 27 september 2017

het schoon en goed gelegen

ik heb meer betaald dan het op reservering stond kwam nog taxt erbij dat is toch 100 euro meer

het schoon en goed gelegen

Net hotel en voldoet aan alle eisen

Zeer vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

De badkamer is toe aan een opknapbeurt

De badkamer is toe aan een opknapbeurt

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Voor een paar dagen is dit prima

Badkamer was niet schoon.

Bed en ontbijt

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Perfecte locatie alles op loopafstand, schoon en vriendelijke behulpzame personeel.

Lunch/diner buffet vaak het zelfde. Mag meer variatie

De locatie is erg goed. Zwembad voorziening waren perfect en een zeer mooie tuin.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Het personeel was geweldig!

Niks!

Het personeel was geweldig! Erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was elke dag het zelfde, maar uitgebreid met traditionele ontbijt gerechten. De kamers werden elke dag goed schoongemaakt door ontzettend vriendelijke dame. Je kunt er ook genieten van een massage. De mevrouw heeft ontzettend haar best gedaan en wist meteen de zere plekken te vinden. Kort samengevat ontzettend goed hotel en zeker voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Het hotel beschikt over ruime kamers, allemaal met balkon.

Gezien de prijs is alles eigenlijk dik in orde, alleen het ontbijt zou wat meer afwisseling mogen bieden. Wij verbleven obv LO. Veruit de meeste gasten hadden een alle inclusive arrangement.

Het hotel beschikt over ruime kamers, allemaal met balkon. De kamers worden goed onderhouden en de handdoeken en het beddengoed wordt dagelijks verschoond. De badkamers zijn ruim en goed voorzien, alleen jammer dat er geen aparte douche is. De ligging van het hotel ten opzichte van het strand en de stad is uitstekend. Alles is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Bedden zijn lekker, schoonmaak elke dag, eigen strand,...

Wij konden bij hotel niet pinnen, alleen master en visa. Pinnen is sowieso slecht geregeld in Agadir, vraag eerst of je kan pinnen voordat je kan eten of iets kopen.

Bedden zijn lekker, schoonmaak elke dag, eigen strand, zwembad goed. Vraag naar kamer met uitzicht op zwembad. Ontbijt is prima maar niet echt uitgebreid.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Goed maar koud zwembad.

Het begon al bij het omrekenen van euro naar marokkaanse dirham bij het betalen van de kamers. De receptionist wou mij bestelen door 11dh voor een euro te berekenen, terwijl de dagkoers op dat moment 10.64DH voor een euro was. Volgens hem heeft Boeking.com het beleid dat ze standaard 11DH berekenen, terijl in mijn reserveren duidelijk staat dat hij de dag koers moet aanhouden. Toen hij door had dat hij mij niet voor de gek kon houden heeft hij alsnog de dag koers aangehouden. ( let dus goed op bij het betalen als je in euro's hebt gereserveerd). De lift is levensgevaarlijk heb er 2 keer 15 min in vast gezeten. En als je daar over gaat klagen dat die lift afgesloten moet worden en niet meer gebruikt tot hij weer normaal functioneert, lacht het personeel je gewoon uit en zet dat de lift perfect werkt''. Ze nemen je totaal niet serieus!!! Zat vast me me vrouw en kind van 3 en het was er bloedheet binnen zonder veel lucht.

Goed maar koud zwembad. Locatie is goed alles dichtbij.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Personeel bewaking, balie medewerkers heel behulpzaam.

Het eten was erg slecht

Personeel bewaking, balie medewerkers heel behulpzaam. Animatieteam en serveerders kon geen glimlach van af. Eten werd ik ziek van, erg smaakloos. Restaurants in de buurt was het veel beter en goedkoop. Locatie was perfect.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

goed gelegen;

eerste kamer had (ondanks preferentie) uitzicht op het zeer lawaaige zwembad. douche boven erg smal bad.

goed gelegen; na kamerwisseling prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

De ligging, de kamers en de verzorging van de kamers is...

De meeste gaste verblijven op all inclusive basis in hotel, wij verbleven er op basis van L.O. Het ontbijt is echt beneden de maat, dat is jammer, want met een klein beetje fantasie zou dat aanmerkelijk kunnen worden verbeterd. Hoe de overige maaltijden zijn is mij op basis van ons verblijf onbekend.

De ligging, de kamers en de verzorging van de kamers is gezien de prijs van het hotel zondermeer uitstekend te noemen. Voor strandbezoekers is het daarom een ideaal hotel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2015

Ligging is perfect loopafstand van alles.

Gehorige kamers, in de ochtend hoor je de housekeeping op de bovenste etage.

Ligging is perfect loopafstand van alles. ligbedden van het hotel op strand (5 min lopen).

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Zeer gastvrij ontvangen op deze super lokatie in de Medina

Niks, alles was boven verwachting

Zeer gastvrij ontvangen op deze super lokatie in de Medina

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Goede ligging, nette kamers, ruime kamers

kluis betalend, handdoeken zwembad betalend

Goede ligging, nette kamers, ruime kamers

ontbijt

personeel geweldig, kamers zijn ok heel goed

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Super klantvriendelijk personeel.

Super klantvriendelijk personeel. Eten super lekker.kamers echt schoon en groot.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

ontbijt

geen wifi in de kamers

ontbijt locatie kamer

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

ligging en vriendelijk personeel

de avondmaaltijd,jammer dat je er niet a-la carte kunt eten. het zou fijn zijn als je ook Wi-Fi op de kamer had

ligging en vriendelijk personeel

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kenzi Europa