Beoordelingen over Kenzi Menara Palace & Resort All Inclusive 5-sterren

Avenue Mohamed VI Zone Agdal, Agdal, 40000 Marrakech, Marokko

#628 van de 855 hotels in Marrakech

Het is de 3e keer in dit hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het hotel was mega druk en het personeel kon het niet aan. Ligbedden bij het zwembad waren om 9 uur allemaal al bezet en in het restaurant waren niet eens tafels genoeg voor alle gasten en het buffet was na 15 minuten geplunderd. Oorzaak het offerfeest waardoor er veel lokalen bevolking een dagje konden boeken buiten de hotelgasten om.

Het is de 3e keer in dit hotel. 2x beviel het heel goed. Maar dit was de laatste keer

Het personeel is super vriendelijk, van de receptie tot de...

Bij het zwembad harde muziek, soms iets te hard als je dichtbij ligt maar wel zeer gezellig.

Het personeel is super vriendelijk, van de receptie tot de animatie tot de conciërge! Hij heeft ons een mooie tocht naar de watervallen aangeraden en dat was geweldig! Genoeg bedden bij het zwembad dus geen gedoe om een bedje te vinden.

Het personeel aan de receptie was heel erg vriendelijk en we...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het personeel in de hamam was heel onvriendelijk en onduidelijk.

Het personeel aan de receptie was heel erg vriendelijk en we mochten later uitchecken. De kamers waren lekker ruim en heel schoon. Het ontbijt was ook erg uitgebreid.

Veel te luidruchtig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Wat voor mij enorm tegenviel was de muziek die constant speelde of zeer luid 2x per dag 2 uren of constant instrumentaal gebloep speelde alsof een plaat bleef steken . Ik hou van rust en ondanks dat mijn zetel op het uiterste van de tuin stond was er geen ontkomen aan . De kamers die niet op de zwemkom uitgeven geven uit op straten met vrij veel verkeer aan de ene zijde zelfs met muziek tot 23u30 van een ander hotel Het hotel ligt ook onder de route van de opstijgende vliegtuigen wat vooral op Zaterdag veel hinder veroorzaakt . wifi werkt Goed.

Het ontbijt was Ok maar het brood was niet top en het fruitsap is niet zuiver en voor mij niet te drinken. De kamers en badkamers zijn zeer ruim en mooi maar de toiletten van de 6 kamers die ik er betrad bleven allemaal lopen. Mijn douchedeur kon ik niet openen en het water loopt extreem traag in het enorm bad van alle kamers die ik er zag . Na 30 min 8 cm .De bedden zijn zeer goed maar de hoofdkussens zijn te dik . Ik neem het mijne mee . De tv 's hebben problemen met tf1, fr2, fr3, La 6, fr2 en 3 hebben we maar 1 dag op 7 kunnen bekijken de andere hadden om de 10 minuten een beeld dat bleef steken we moesten constant de zender heropvragen . De zwembaden één zeer groot en een kleiner dat in mei gezien het bewolkte weer verwarmd was tot bove de 30 graden . De minibar werkte uitstekend. De Verlichting was prima. Veel kastruimte.Moest

Eigenlijk niets.

Familiesuite was bijzonder ruim en volledig ingericht. Verwarmde zwembad is op deze tijd van het jaar een must en een leuk tussendoortje. All inclusive is ook all inclusive (inclusief minibar) en gezien de prijs een aanrader. Buffet voldoende gevarieerd. Stadscentrum is 100 dhiram of 10 euro per taxi. Enkele keren per dag een gratis shuttle. 10 minuten rijden.

Een aangenaam hotel om te relaxen, cultuur en uitstappen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Bij aankomst om 19u30 was kamer nog niet klaar;half uur moeten wachten. Een niet connecting kamer gevraagd, was per mail bevestigd maar niet gekregen. Zondag zeer druk bij het ontbijt, amper een tafeltje vrij. Gelukkig was het daarna veel rustiger.

Hotel ligt buiten centrum en is daarom rustig met mooi uitzicht op Atlasgebergte. uitgebreid ontbijtbuffet, 's namiddags buffetje met zoetigheden aan het zwembad, aangename muziek aan het zwembad, bij probleem met elektriciteit in de blok van onze kamer zonder extra kosten kunnen verhuizen naar suite

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Teleurstelling
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het eten smaakte nergens naar! Koffie stonk! Je moet voor het binnenzwembad ( € 15,00 pp) ondanks dat alles inclusief is en het om een 5* resort is. Erg gedateerde kamers. Absoluut geen 5* waard.

Weinig, ruimte van de kamer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

oke Voor 2 nachten zeker niet langer kwaliteit vh eten is niet goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Shuttle service naar vliegtuig was er niet om 0830 Eten was echt niet goed. Viel helemaal tegen na al het super eten wat ik alle restaurants en op straat te koop is. Het hotel is ‘out dated’

Het zwembad

Heerlijk verblijf gehad. Mooi resort, buiten de drukte van Medina.
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt en diner waren heerlijk. Zeer uitgebreide keus. Het verwarmde buitenzwembad was top! (we waren er rond de jaarwisseling) Prachtige, grote kamer Zeer vriendelijk personeel

Fantastisch!
    • Suite met 2 Slaapkamers

Soms geluidsoverlast van buiten (blaffende honden) en 1 nacht geschuif met meubels in aanpalende kamer. Prijs voor lunch in buffetrestaurant is aan de hoge kant, namelijk zelfde als diner.

Heerlijke accomodatie met super faciliteiten, zoals goede zwembaden en fitness. Ontbijt en diner zijn erg goed.

Vriendelijk personeel en grote kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het was erg koud in het hele hotel waardoor wij vaak binnen ook met een jas aan zaten. In de periode dat wij er waren was het erg rustig in het hotel. Het personeel stond vaak te hangen achter de bar en was er weinig service. In de koudere perioden als je niet kan zwemmen is er in het hotel niet heel veel te doen.

Vriendelijk personeel en grote kamers. Mooi zwembad waar je ook in wat koudere perioden toch kan zwemmen door een verwarmd zwembad. Fijne locatie: iets buiten het centrum maar goed aan te rijden met een taxi (ca 5/6 euro).

Een 5 sterren waardig prachtig paleishotel met luxe, comfort, en vriendelijkheid.
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er zijn geen nadelen te benoemen. Als het dan toch moet..misschien de onduidelijkheid over wat er bij all inclusive inbegrepen zit, dat is meer dan we dachten namelijk.

Vriendelijk personeel, zeer ruime kamers, prachtige omgeving bij het zwembad, luxe en comfort.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima, maar ik had voor dat geld meer verwacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Er was geen sfeer te bekennen. Erg massaal en weinig gezelligheid. Zet kaarsen neer en wat leuke sfeer verlichting, dan ziet het er al heel wat beter uit.

Goed hotel, Marrokaans-Afrikaanse mentaliteit. Jammer van de overboeking.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Het hotel was overboekt en we werden de eerste nacht in een ander slechter hotel geplaatst (kleine kamer, verouderd, van dezelfde keten, op 10 minuten afstand met de taxi). De volgende dagen kregen we dan als compensatie een upgrade van de kamer in ons originele hotel. Dit blijkt een gangbare manier van werken, want nog andere koppels werden ook zo behandeld. De wifi-verbinding op de kamer was slecht. In de publieke ruimtes was de wifi wel goed. Gewone mengkranen in douche en bad i.p.v. thermostatische kranen, zodat er geen constante temperatuur van het water is. Het grote zwembad was koud (begin november), enkel het kleine bad was verwarmd.

Mooi hotel, gedienstig personeel, ruime keuze van buffetten, all-in-formule

Aangename Marokkaanse oase voor gezinsvakantie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Heerlijk all inclusieve resort met goed en gevarieerd eten gedurende de gehele dag Mooie en ruime kamers. Super vriendelijk personeel. Groot zwembad met veel open en beschutte ligplaatsen rondom. Op 5 minuten van de stad met de taxi.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Het was geen goeie keuz
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het eten was armoedig ontbijt was Oké voor het eten verdient het hotel 3 stèren in het restaurant wordt je niet even goed behandelt als Mensen met blond haren , in het zwembad zag veel van een hele raar beestjes ik doerfde niet er in te gaan ,

Personeel waren vriendelijk kamer was schoon tuin was prachtig

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

rustige toplocatie in buurt van vliegveld en oude stad
    • Deluxe Driepersoonskamer

muziek bij zwembad staat vaak te hard

alle voorzieningen zijn uitstekend, groot zwembad, zeer goede service ( kamer, receptie, zwembad, gym, sportvoorzieningen) & bijzonder vriendelijk personeel , redelijk goede snacks en maaltijden. Prima gratis busverbinding van hotel naar de stad.

Gunstige ligging bij vliegveld en goede verbindingen met...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Gunstige ligging bij vliegveld en goede verbindingen met hotelbus en taxi naar oude stad. Geweldig zwembad en prachtige tuinen en overige voorzieningen.( tennis,gym, hamman , sauna etc)

Zeer leuk hotel, personeel was in het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Afruimen van tafels tijdens ontbijt en avondeten was zeer slecht. Tafels stonden na tafel gaan na 20min nog vuil. Hierdoor moesten hotelgasten opzoek gaan naar andere tafels. Er waren geen tafels genoeg. Bediening was slecht. Ook iedere morgen wachten op glazen voor fruitsap, borden, bestek...

Zeer uitgebreid ontbijt and avondeten. Keuze genoeg. Mooi zwembad. Zeer vriendelijk badmeester. Was zeer behulpzaam bij het zoeken van ligzetels. Positief is dat niemand zijn zetels kan reserveren. Bij langdurig afwezigheid wordt handdoek verwijderd 😁 .

Het zwembad was groot en zeer proper.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De bediening in het buffetrestaurant was helemaal niet goed (niet georganiseerd en veel te weinig personeel). Vlak naast het hotel ligt een racecircuit waar op zaterdag races werden gehouden en ook een discotheek waar o.a. op maandag en zaterdag van 18 tot 23 u luide muziek wordt gedraaid ... Het hotel is aan opfrissing toe.

Het zwembad was groot en zeer proper. Mooi aangelegde tuin met bloemen en planten. Het eten aan de snackbar bij het zwembad was ok.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Fijn resort: ver van de stad, goed voor uitgebreid zonnen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Hygiëne kon iets beter: haren in de badkamer (die niet van mij waren)...

Het ontbijt was uitgebreid en overvloedig: alles wat je kan verwachten was er.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Geweldig All-Inclusive verblijf in prachtig hotel
    • Senior Suite met Uitzicht op de Tuin

De douchestang was gammel en het bed iets te hard naar mijn smaak.

We waren erg blij dat we voor All-Inclusive hadden gekozen, want het eten is echt fantastisch! Veel variatie, heerlijke tazines met vlees, vis en groenten, verse slades en fruit, zeer uitgebreid dessertbuffet. En Marokkaanse 1000-gatenflensjes aan het ontbijt, heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk, de tuin en het zwembad zijn geweldig mooi, en onze suite was erg ruim, mooi en erg schoon!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Het hotel zelf was super mooi
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Personeel probeerde duurdere activiteiten aan te smeren en duurdere taxies te regelen terwijl het allemaal goedkoper kan.

Het hotel zelf was super mooi

was heerlijk ontspannen, quality time with my partner en kinderen
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

te veel chloor in zwembad

Kamer is uitstekend, heel groot ,

Royale kamers, prachtige tuin, mooi zwembad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Schoonmaak kan beter. Troffen natte en gebruikte handdoeken aan in de badkamer.

Royale kamers, prachtige tuin, mooi zwembad.

Mooi zwembad en niet te druk.
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Verder weinig variatie in de maaltijden. Niet origineel.

Mooi zwembad en niet te druk.

Ruime kamer, mooie tuin en vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamers werden niet goed schoon gemaakt. Gebruikte en natte handdoeken en badjas in badkamer.

Ruime kamer, mooie tuin en vriendelijk personeel.

Vraag bij all inclusief na wat er precies is inbegrepen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Vraag bij all inclusief na wat er precies is inbegrepen anders betaal je de hoofdprijs!

Goed voor een kort verblijf
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt, leek niet al te vers met name groente, fruit en beleg.

Zon en zwembad

• Beoordeeld op: 30 november 2017

We hebben een geweldige tijd gehad met goede ondersteuning vanuit het personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Perfecte service en een mooi, schoon hotel

Heerlijke combinatie van stedentrip en lekker in de zon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het eten had warmer gekund en kwaliteit en keuze viel soms wat tegen.

Mooie kamers en prima faciliteiten.

Prima hotel voor maximum 1 week
    • Deluxe Driepersoonskamer

Buffet avondeten (te) beperkt - was ok voor 1 week maar bij langer verblijf gaat het zeker tegensteken

Vriendelijkheid van het personeel

zeker een aanrader

zeer ruime familiekamer maar 2 van de bedden waren te smal ( meer voor kinderen dan volwassenen).Het restaurant en het voedsel waren zeer goed.

Zeer prettig en geschikt voor een fam met kinderen
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Locatie, je moest echt met de auto als je ergens heen wilde

De kamer was enorm groot en uiterst kindvriendelijk op alle fronten

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

super luxueus voor een aanvaardbare prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

geweldig ruime kamers en de magnifieke tuin

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Chique resort maar toch qua eten standaard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De hotelkamer en het ontbijt

Het personeel

Super leuke zwembad , lekker eten , vriendelijke mensen , mooi hotel , alles is dichtbij 5min ongv
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

1 bar n loung maar voor de rust perfect ..

Mensen die daar werken zijn zo lief n aardig gezellig

Zwembad

Eten

Zwembad

Schoon en het eten was lekker
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bediening zit wel onder het niveau van een 5 ⭐️ Hotel!! .wel jammer .

Schoon en het eten was lekker

Lekker verblijf voor een week.
    • Aanbieding - Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lang wachten op een schoongedekte tafel, erg frustrerend.

De suite en het zwembad en de ruime lounge

Prima accomodatie!

Hygiene

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Bijzonder vriendelijk en professioneel personeel

Discotheek

Bijzonder vriendelijk en professioneel personeel Zeer enthousiast animatieteam

Het personeel is heel vriendelijk en aangenaam!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het personeel is heel vriendelijk en aangenaam!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Heerlijk genieten, een oase in Marrakech.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

8 euro voor een glas wijn. 5 euro voor 25cl heineken. Voor de rest geen klachten.

de pool, eten, grote kamer...

Kamer en zwembad waren super
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

City taxi kosten los van de prijs van booking.com. Dus verrast bij uitchecken

Kamer en zwembad waren super

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Mooi hotel net buiten de stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijtzaal is niet erg netjes en restaurants vallen wat tegen

Fijne grote en stille kamer, prachtige zwembaden

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Alles was enorm duur in het hotel en de taxi van hotel was 2 x zo duur dan de normale taxi

Personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ruime kamer, echter beetje gedateerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Algemene kwaliteit voor 5sterren hotel en de vriendelijkheid van het personeel, op een paar uitzonderingen na

Ruime kamer, echter beetje gedateerd

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Vaak een buffet in de avond in plaats van a la carte

Avondeten

De kamers en de zwembad

De kamers en de zwembad

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

De kamers waren top!

Service bij t ontbijt ZEER slecht! Thee krijg je (als je gelukt hebt) na t eten..tafels half gedekt of helemaal niet! Vieze tafels staan nog half afgruimd Zit toaal geen struktuur in!

De kamers waren top! Personeel is overal vriendelijk!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Prachtig zwembad met ruim voldoende bedjes.

Minibusje heeft te weinig capaciteit dus zit vaak vol waardoor je niet mee kan. Ook rijdt de minibus te weinig. Gelukkig is de taxi niet duur naar de stad (tussen de 5 en 10 euro).

Prachtig zwembad met ruim voldoende bedjes. Grote kamer en goede bedden. Lange ontbijttijden en ruime keuze.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

rustig, net buiten Ankarra, maar met een eigen shuttle bus...

bedden hadden iets zachter gemogen, lunch mogelijkheden aan t zwembad is anders als de lunch binnen in t restaurant

rustig, net buiten Ankarra, maar met een eigen shuttle bus naar t centrum

• Beoordeeld op: 12 september 2015

De grote vd kamer en de geur in de lobby

De service van het restaurant personeel is echt onder niveau. Ik vond het gewoon niet fijn om te ontbijten zo slecht was het.

De grote vd kamer en de geur in de lobby

• Beoordeeld op: 1 september 2015

We hebben een upgrade gedaan naar All inclusive en het hotel...

Dat de douche de laatste dag verstopt raakte en dat we daardoor niet allemaal meer konden douchen net voor vertrek naar onze vlucht.

We hebben een upgrade gedaan naar All inclusive en het hotel ( een geweldige dame bij de receptie) is ons daar in tegemoet gekomen.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Grote, propere kamers

Slechte rode wijn ( all incl ) en wijn van de kaart veel te duur. Taxi's vragen te veel.. bv van luchthaven naar hotel 20 euro en terug voor dezelfde rit 7 euro.

Grote, propere kamers Groot zwembad Lekker eten, veel keuze

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Hygiene was goed. Zeer ruime kamer (family room). Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Uitstekend hotel, mooie kamers, goede prijs/kwaliteit

Spijtig genoeg wat veraf van het centrum

Uitstekend hotel, mooie kamers, goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 18 maart 2016

Ontbijt miniem en slechte thee koud

Ontbijt en hygiene badkamer wc rol op 4 niet 1 keer afgekuisd en handdoeken vergeten

Ontbijt miniem en slechte thee koud

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Eigenlijk beviel ALLES zeer goed.

Helemaal niets.

Eigenlijk beviel ALLES zeer goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Ruime opzetting van de locatie en zwembad

Het eten viel tegen. Met name ontbijt en diner

Ruime opzetting van de locatie en zwembad

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Eten was prima

Te weinig Parasols

Eten was prima

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Hoge prijs!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Vriendelijk personeel en uitstekende kamer.

Het ontbijt was Goed maar had iets meer continentaler mogen zijn

Vriendelijk personeel en uitstekende kamer. Groot en mooi zwembad

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het is een heerlijk hotel met aardig personeel!

Eigenlijk niets

Het is een heerlijk hotel met aardig personeel!

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Het zweembad

Kamer was groot met somber kleur geschilded. Heeft een balkon maar zonder mooie uitzicht.

Het zweembad

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

zwembad is top!

Ontbijt is niet goed genoeg voor een 5 sterrrenhotel.

zwembad is top!

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

zwembad

niets viel tegen

zwembad

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Luxe

Luxe

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kenzi Menara Palace & Resort All Inclusive