Beoordelingen over La Perle Du Dades

Bp 16, Boumalne Dadès, 45150 Boumalne, Marokko

#2 van de 12 hotels in Boumalne

Gebaseerd op 199 beoordelingen over deze B&B

Leuk bezoek bij de sultan van de parel
    • Peul Kamer

Tegen vallen is een groot woord. Het eten is prima, maar niet hoogstaand en de kussens bij het zwembad liggen er al een tijdje. Voor deze prijs is het meer dan prima overigens

Onverwachts grote en leuke accommodatie in het midden van een vallei. De kamer was groot, het personeel vriendelijk en leuke plek om even te ontspannen

Een echt pareltje!
    • Tout Couleur Suite

Wat een heerlijke verrassing in een ruige omgeving. Groen paradijsje met grote, sfeervol ingerichte kamers. Zwembad, veel sport & spelmaterialen, bioscoopzaaltje, hamam! Bijzonder gastvrij personeel. Prima ontbijt en diner. Helemaal top voor groot en klein!

Mooie uitvalsbasis om de schitterende Dades vallei te verkennen.
    • Amazir Suite

Weinig variatie in nationaliteiten waardoor het een beetje een Hollandse enclave was.

Een gigantisch grote sfeervolle familiekamer. Heerlijk gegeten. Kleine oase binnen de muren.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeer gastvrije en familiale sfeer.

Geen opmerkingen.

Zeer gastvrije en familiale sfeer. Lekkere maaltijden. Upgrade van kamer gekregen, zonder zelf gevraagd te hebben! Steeds bereid tot interessante informatie, een werkelijke ondersteuning voor onze reis.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Fantastisch! Aanrader!
    • Peul Kamer

Meest relaxte en meest overweldigende accommodatie die wij tijdens onze reis hebben gehad. Super vriendelijk personeel, zo ook de eigenaar, goede faciliteiten en fantastische kamers. Ook het eten is er ontzettend goed! De chef zet elke avond weer een heerlijk drie-gangen diner op tafel. Enorme aanrader!

• Peul Kamer

Heel prettig hotel met super vriendelijk personeel. Heerlijk eten.We kregen zomaar een suite in plaats van de geboekte tweepersoonskamer!!! Écht een aanrader

Oase van rust en gezelligheid
    • Tout Couleur Suite

We hadden een kamer voor vier personen. Er was geen afgesloten badkamer, maar slechts een kamerscherm als afscherming van de wc en het bad.

Prachtige inrichting, bijzonder ontspannen sfeer, fijn zwembad.

Zalige verblijfplaats

Werkelijk een paradijsje waar het heerlijk verblijven was. Het aangenaamste verblijf van onze vakantie in Marokko. Onze dochters en wijzelf genoten van het zwembad, pingpong, biljard,... het heerlijke eten en van de vriendelijke mensen in de riad. Met de gids van de riad maakten we een prachtige wandeling in de dades vallei Ook vanuit de riad zelf kun je mooie wandelingen maken. Een aanrader

Zeer aangenaam verblijf in een groene omgeving
    • Diola Kamer

Bad/douche : temperatuur was niet goed regelbaar

Aangenaam verblijf in een oase van groen Groot zwembad Veel mogelijkheden voor kinderen Ontbijt op het terras Wijntje

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Toplocatie... paradijs!!
    • Tout Couleur Suite

Ongekende kwaliteit: gastvrij, faciliteiten geweldig. Zelden meegemaakt dat de website in alle opzichten werd overtroffen. Personeel en eigenaar ontvingen ons met open armen, alles klopte: elk detail was verzorgd. Zwembad, jeu de boules baan, groot schaakspel, dartbord, tafeltennistafel, loungeplekken, voortreffelijke keuken, riante en sfeervoille kamers, hangmatten, prachtige tuin. We zijn na vertrek dezelfde avond teruggekeerd. Volgende bestemming kon in verste verte niet tippen aan La Perle de Dades. Uiteindelijk 4 nachten gebleven.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Een welverdiende oase van rust

De matrassen waren wat hard en doorlegen, maar dit is het geval in vele Marokkaanse verblijfplaatsen.

Prachtige locatie, mooi en rustige kasbah, vriendelijke mensen en verfrissend zwembad.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een van de meest fantastische verblijven tijdens onze reis...

Een van de meest fantastische verblijven tijdens onze reis in Marokko. De Franse eigenaren doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken. Maak ook zeker de wandeling in de vallei vanuit het hotel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heerlijke plek, uitstekend voor kinderen!
    • Yacouba Suite

Bedden mochten iets zachter. (Maar gold voor heel Marokko) en meer afwisseling in het eten.

Erg sfeervol en smaakvol. mooie grote kamer. Mooi ruim zwembad. Heerlijk terras. Overal hangmatten in hoofdhuis. Van alles te doen zoals darten, jeu de boules, tafeltennis. Loopt zo dades vallei in waar je heerlijk zelf kunt wandelen door alle tuinen, vol bloemen en olijven etc.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Een pareltje in de Dades valley
    • Suite Berbere Troglodyte met 3 Slaapkamers (4 Volwassenen)

We sliepen in de prachtige grotwoning. Een unieke ervaring. Zo ruim, mooi en koel! Direct aan het zwembad. Dit pareltje van de Frans/Poolse eigenaren is een heerlijke plek midden in deze prachtige omgeving waar voldoende te doen en beleven valt. Zoals wandelen door de Dades vallei, Dades kloof, Todra kloof, Rozen vallei, woensdag marktdag in Boulmane. Jammer dat we niet langer bleven. Ook onze pubers vonden het hier geweldig met het grote zwembad waarin je kon volleyen en waterpoloen. Maar ook van de andere activiteiten als badminton, jeu des boules, tafeltennissen werd volop gebruik gemaakt. 'S Avonds dineren op het terras, 3 gangenmaaltijd. Heerlijk en gevarieerd. Ook voor vegetariers. De weg naar de accommodatie is alleen de laatste 1,5 km niet geasfalteerd vanuit Boulmane. Via de rivier ook 1,5 km onverhard. Eind april stond de rivier laag genoeg voor onze huurauto.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Mooi resort aan de toegangspoort van de Gorges de Dades
    • Wolof Kamer

De toegangsweg leidt over een slecht grintpad van 1 km; het zwembad was steenkoud (medio maart), de wifi slecht

Er werd goed voor ons gezorgd en we hebben ons echt welkom gevoeld. We kregen gratis een upgrade naar een mooi huisje. We hebben leuke gesprekken gevoerd met andere gasten. Ook was de voorlichting over toeristische trips prima. Het eten was erg lekker en afwisselend

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Fantastische plek. Het was een heel aangenaam verblijf
    • Sarakolé Suite

Het bed was aan de harde kant

Prachtig hotel met veel voorzieningen zoals een bioscoopje, tafeltennistafel, jeu de boulesbaan, goed restaurant, mooie tuin etc. Vriendelijk personeel en zeer vriendelijke eigenaar. De kamers zijn mooi ingericht. Kortom fantastisch

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Heerlijke plek om even bij te komen!
    • Peul Kamer

Het lag een beetje afgelegen, al bleek dit wel mee te vallen toen we eenmaal de snellere weg gewezen kregen. Google maps laat je een half uur over een onverharde zeer slechte weg rijden.

Het zag er echt prachtig uit! Alle details klopten. Heerlijk zwembad en allemaal ander vermaak (zoals jeu de boules, tafelvoetbal etc.) Lekker eten, wijntje/biertje kan ook. Heel aardige eigenaar (spreekt wel alleen Frans). Goede locatie om de dades kloof te bekijken (tip: ga met een gids van de gebaande paden af, geweldige ervaring!). We kregen een upgrade naar een grotere kamer, die zag er geweldig uit. Andere kamers vast ook. Was geen wasservice door offerfeest, maar we mochten hun wasmachine gebruiken.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Heerlijk!
    • La Tour Kamer

Eten was heerlijk, dagelijks een 3 gangen diner, goed ontbijt. Supervriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

De setting, mooie tuin, sfeer, lekker eten

De setting, mooie tuin, sfeer, lekker eten

Prachtig zwembad.
    • La Tour Kamer

Geen mogelijkheid tot douchen, losse douchekop in het bad. (ivm water besparing)

Prachtig zwembad.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Aardig personeel.
    • La Tour Kamer

Afstand tot faciliteiten was erg groot.

Aardig personeel. Heel soepel beleid.

• Yacouba Suite

Zeer vriendelijk personeel

Sfeer van heerlijke Afrikaanse muziek en aankleding van de...
    • Diola Kamer

Slechte weg naar de accomodatie

Sfeer van heerlijke Afrikaanse muziek en aankleding van de kamer.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Zeker aan te bevelen!
    • Baoulé Suite

De weg erheen was niet eenvoudig (te vinden).

De kamer (Baoulé-suite) was prachtig, de eigenaren en het personeel heel aardig en het eten uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

veel dingen om te doen bijv: zwemmen, pingpongen...

niks:)

veel dingen om te doen bijv: zwemmen, pingpongen,mbadmintonnen, lekker zonnen, etc. Veel nederlanders. Het zwembad is erg mooi. Lekker eten en flexibel en sfeervol.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

alle positieve dingen genoemd door anderen onderschrijven we.

-de 5 km lange pisteweg (zo'n kleine 20 min.) naar het hotel is bijzonder slecht (=riskant): recht opstaande stenen. Zou je zo maar een band kunnen kosten. Door de hevige regens van november 2014 is de shortcut (1,2 km) onbegaanbaar (water in de rivierbedding). Maar de borden die die shortcut aangeven zijn niet afgeplakt: een extra 2km pisteweg. -de eigenaar wilde mij € 49 pp laten betalen voor het verplichte Oudejaarsdiner. Hij liet mij het normale bedrag (€ 16 pp) betalen na mijn gemopper over die piste-weg en niet afplakken shortcut.

alle positieve dingen genoemd door anderen onderschrijven we.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Alles wat positief genoemd is in de recensies van anderen...

Door de regens van november 2014 is het peil van de rivier zó hoog dat je de korte weg niet kunt nemen. Locals zeiden zelfs dat de brug weggespoeld is (er was niets te zien wat leek op de resten van een brug). Rest alleen de 5 km lange pisteweg. En die is zeer riskant voor je banden (omhoog stekende stenen!). De pisterit duurt, met een gang van 20km/uur, een kleine 20 minuten. Kortom: informeer bij het hotel of de shortcut (komende van Ouarzazate) weer begaanbaar is. Dat scheelt enorm!

Alles wat positief genoemd is in de recensies van anderen onderschrijven wij. Wij waren er op Oudejaarsavond en werden getrakteerd op een heerlijk 6-gangen diner. Alle (sterke) drank was gratis.

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Heerlijk zwembad.

Personeel niet heel erg attent.

Heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Gastvrije en nonchalante sfeer, zeer mooie inrichting

moeilijk te bereiken met personenwagen, 4x4 is wenselijk

Gastvrije en nonchalante sfeer, zeer mooie inrichting

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Heel luxueus hotel.

Heel luxueus hotel. Fantastisch ruime kamer met airco. Heel mooi ingericht geheel, met mooie tuin en verfrissend zwembad. Lekker eten, ...

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

alles

alles

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Een prachtige unieke accommodatie.

Een prachtige unieke accommodatie. Een heerlijke relaxte sfeer in een prachtige omgeving. Wij hebben geen enkel negatief punt kunnen ontdekken.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

De sfeer was relaxed, leuke tips voor 4x4 routes.

De sfeer was relaxed, leuke tips voor 4x4 routes.

• Beoordeeld op: 18 maart 2015

De ontvangst: kregen upgrading van kamer.

De ontvangst: kregen upgrading van kamer.