Beoordelingen over Palm Plaza Hôtel & Spa 5-sterren

Avenue du 7éme Art, , Agdal, 40000 Marrakech, Marokko

#773 van de 855 hotels in Marrakech

6,4

Erg schoon.

Het diner was niet mijn smaak.

Erg schoon. Mooi zwembad. Goed ontbijt. Kamer was mooi ruim met goede bedden. Vanuit het hotel kun je een gratis busje nemen naar het djema elfna plein. Chaffeur was netjes op tijd bij het ophalen.

Zwembad is goed.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zwembad is goed. Goede service. Kleine winkelcentrum in de buurt op 5 min loopafstand met burger king en domino s pizza. Gewoon een goed hotel om te verblijven

De beveiliger bij de deur.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

Van de check in tot de check out. Kamer was vies..bed overtrek was vies. Bij de check in beweren zij dat booking.com. wisselkoers van 11.36 dh hele jaar door! Wat ik eigenlijk heel raar vond. Wij hadden Pool view..eindstand hebben we die niet gekregen terwijl wij wel voor hebben betaald. Douche zat onder de haren! Ontbijt tafels die niet opgeruimd waren. Wij hadden dus geen schone plek waar we konden ontbijten! Kortom zeer onprofessioneel en een drama hotel. Nooit en nooit meer palm plaza voor ons!!

De beveiliger bij de deur.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Met meer gemotiveerd personeel was het top geweest

Service! 1h wachten voor check in, geen handdoeken op de kamer 1h wachten voor handdoeken te krijgen. Ontbijt was schandalig, te druk, wachten op je tas, dan wachten op je koffie, dan wachten op je kaas. Meestal heb ik in een hotel op 15min gegeten. Hier had ik een uur nodig. En personeel werkt tegen zijn zin zonder enig motivatie of positieve uitstalling vooral het vrouwtje bij de rmsemen.

Uitzicht, style en interieur was mooi!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Redelijk tevreden

Hotel is mooi ontbijt goed maar absoluut geen 5 sterren hotel continu ontbrak er iets bij ontbijt bij de bali lang wachten. Terwijl het niet eens echt druk was begin sept

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Personeel zijn vriendelijk en doen hun best om een prettige...

Kamers zijn echt niet schoon. Bedden zijn niet comfortabel. Personeel ze doen hun best.

Personeel zijn vriendelijk en doen hun best om een prettige verblijf te bieden.

Geweldig resort met goeie faciliteiten ( mooi zwembad, spa,...

Geweldig resort met goeie faciliteiten ( mooi zwembad, spa, gym ). Het personeel is echt geweldig, onthouden je naam en zijn ontzettend behulpzaam. Ontbijt buffet is heerlijk om de dag mee te beginnen en word op dat moment eieren, Msemen en sfenj voor je neus gemaakt.

Het zwembad was proper.

Het eten was slecht en zijn er ziek van geworden . We vonden het hotel niet proper. Onze kamer was niet proper, geen handdoeken, telefoon was stuk. Muziek aan het zwembad was verschrikkelijk, veel te luid en altijd dezelfde liedjes (Frans Arabische rap) Huis Wijn was heel duur en slecht.

Het zwembad was proper.

Lobby was het enige mooie van dit hotel.

Slechte service, personeel spreekt nauwelijks engels, duurt uren voordat je iets krijgt wat je nodig hebt (baby bed, handdoeken). Schoonmakers kloppen aan en komen binnen terwijl er ‘do not disturb’ staat. Restaurant is altijd overvol.

Lobby was het enige mooie van dit hotel.

Superservice en een heerlijke buurt!

Geen minpunten

Het was een top verblijf. De accomodatie is zijn 5 sterren waard. Het ontbijt is zeer divers en uitgebreid. Het smaakt ook lekker en vers! Er wordt elke dag keurig netjes schoongemaakt door de housekeepers. Ik werd de eerste dag meteen al gebeld dat er dubbel betaald was en heb keurig netjes het bedrag teruggekregen. Op mijn verjaardag werd er aangeklopt en kreeg ik een heerlijke taart van ze cadeau. Wat een topservice!!! Ikwas er zo blij mee dat ik bijgeboekt heb. Nadat ik in Agadir ben geweest kom ik hier zeker terug deze week!! De medewerkers van hotel palm plaza & spa: Jullie doen het met zn allen geweldig. Ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst bang was, omdat ik een aantal slechte recensies gelezen had, maar ik ben heel blij dat ik het toch gedaan heb.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heel goed verblijf gehad! Aanrader!

Ik kan eigenlijk weinig bedenken dat tegenviel. Misschien dat je soms wat geluidsoverlast hebt van de vliegtuigen 's nachts. En dat het eten 's avonds niet supergevarieerd was (hoewel dit echt muggenziften is). Ik heb al in Spanje, Egypte, Turkije in veel slechtere hotels gelogeerd. Kortom: aanrader!

Ik had al enkele negatieve commentaren gelezen dus had schrik voor enkele zaken. In tegenstelling tot wat ik las, is eigenlijk alles enorm meegevallen. Uitstekende WIFI in de kamer, heerlijk ontbijt met veel keuze, avondeten lekker, prachtig zwembad,... Kortom, dik oké!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Maximaal 3 sterren waard in een 5 sterren jasje

Bij aankomst geen standaard informatie zoals: ontbijttijden, wifi wachtwoord, shuttle tijden en algemene informatie. Er was maar 1 stopcontact op de kamer en alleen wifi bij de receptie. Spa hoort niet bij het hotel en alleen zwemmen kost 10 euro per uur. Ontbijt was erg druk (rennen voor een glas jus de orange). Er staat 1 chef met twee kleine pannen eitjes te maken voor het hele hotel (dikke rijen voor een eitje). Shuttle gaat alleen als het de chauffeur uitkomt en is op aanvraag. De shuttle was drie van de vier dagen 'kapot' bij ons terwijl het busje wel voor de deur stond. Op de tweede dag kwamen wij erachter dat we een mieren nest in de kamer hadden, toen kregen we een nieuwe kamer die in verbouwing was en waar geen bed stond maar alleen wat planken op de grond lagen. Al met al maximaal 3 sterren waard in een 5 sterren jasje.

Er waren mooie ruime kamers en een goed lekker bed.

Drama
    • Standaard Eenpersoonskamer

De 5 sterren zijn ver te zoeken bij dit hotel. Ik heb 3 kamers geboekt onder 1 naam, vervolgens worden we mijlenver uit elkaar in kamers geplaatst.Volgens de receptionist was het hotel helemaal vol geboekt, lijkt me sterk dat het niet mogelijk is om 3 kamers naast elkaar vast te houden.. Het ontbijt is een chaos, zoals al gezegd was het hotel volgeboekt en toch zetten ze maar 1 persoon achter de bakplaat, kopjes en glazen kwamen tekort echt niet prettig. Wil je dit hotel boeken..? Niet doen boek dan het Savoy Le Grand Hotel. Alle 4 de kussenslopen waren vies, bad zat een vieze rand in, mijn vriendin in de andere kamer had geen handdoeken, daar heeft ze een half uur op moeten wachten, uiteindelijk heeft ze maar gewoon het kleine handdoekje voor je handen gebruikt. Wij zijn om 21.00 ingecheckt en ik kon pas om 23.00 gaan douchen door al het geregel en dat na een autorit van 12uur. Nooit meer!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Manager zeer betrokken bij alles zeer vriendelijke persoon ga zeker nog eens terug ook goede fitness aanwezig en in de prijs inbegrepen sterke drank ook prijslijk eten zeer lekker

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima hotel voor een kleine weekje..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is niet 5 sterren waardig gezien de kamers en faciliteit die een likje verf nodig hebben. Hier en daar wat gebreken in en rondom het hotel. Niet veel van verwacht..

Mooi zwembad alleen jammer dat het onhygiënisch aan de zijde van de tegels is. Waarbij er mogelijk geen ventilatiesysteem is. Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed hotel, met de auto is de stad goed bereikbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een late vlucht, moesten om 16.30 richting de luchthaven. Voor anderhalf uur langer te blijven moeten we 300dirham betalen. Omgerekend 30€. Hebben we niet gedaan! We hebben maar moeten douchen bij het zwembad met koud water!

Kamers waren ruim en schoon.

3 sterren waard zeker geen 5
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Elke avond treedt er een Rus op en dat is dan de alle animatie wat er is voor volwassen vreselijk!! Als je niet voor half10 in de ochtend op je bedje bij het zwembad een handdoek legt heb je geen ligbed. De kamers worden niet goed schoongemaakt het personeel is onvriendelijk Prijs kwaliteit is erg slecht zeker als je het vergelijkt met 5 sterren hotels in Turkije en Egypte

Het bed was goed en het ontbijt was goed als je vroeg kwam anders was het erg druk en had je geen tafel ook stond je dan een eeuwigheid in de rij voor een ei of msemmen Dhr slim deed wel zijn best om alles goed te laten verlopen de rest integreerde het vrij weinig

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles! Het eten is slecht, personeel heeft er absoluut geen zin in, ontzettend weinig bedjes bij het zwembad, hotel is in het algemeen gewoon op. Echt een tegenvaller. Zeker het bedrag niet waard als je ziet wat er in de omgeving is in dezelfde prijscategorie.

Alleen boeken als je fan bent van het all-in concept.oftewel kwalitatief slecht eten en massa's mensen die op de buffetten afstormen.

Zwembad was goed en ook propere kamers!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Eten viel wat tegen en ook de service van het personeel! Op mijn kamer werkte de airco niet zo goed en ze gingen iemand sturen heb drie dagen niemand gezien!¥

Zwembad was goed en ook propere kamers!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Hotels is goed gelegen met parkeerplaatsen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de receptioniste die ons heeft ingecheckt was zeer onvriendelijk. Toen we ons kamer hebben gekregen, airco weekt niet, geen minibar terwijl andere kamer wel minibar hadden, geen tv toestel.. we moesten altijd naar de receptie gaan voor te klagen. Mijn man is zeer vriendelijk naar de receptioniste gegaan met de vraag dat we niet tevreden waren van de kamer, want als ze zeggen dat ze een 5sterren hotel zijn was die helemaal niet het geval. De receptioniste zei tegen men man dat hotel compleet was en kon ons verder niet helpen er is discussie gekomen tussen haar en men man, toen men man naar boven kwam was hij bereidt op te vertrekken ik kon dit niet toelaten wij hadden inmiddels voor alles betaald. Ik ben naar beneden gegaan met dezelfde vraag zorg dat er een oplossing komt, diezelfde receptioniste zei weer we zijn compleet ik vroeg haar dat ze maar een oplossing vindt dit is ons probleem niet kamers moeten tip top in orde zijn. Dan is er een andere receptioniste gekomen en zei was wel vriendelijk en heeft me verder geholpen en heeft ons een nieuwe kamer aangeboden. Dit wou zeggen dat de andere receptioniste tegen ons loog, want er waren wel kamers vrij maar ze wilde haar job niet doen. In ieder geval wij zullen niet terug komen. En btw wij hadden 4 kamers geboekt met andere familieleden en dit was hetzelfde probleem voor hun airco werkte niet was snik heet in hun kamer.

Hotels is goed gelegen met parkeerplaatsen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk het meeste viel mij tegen! Van klantvriendelijkheid aan de receptie tot de kamers! De recepioniste die ons op het begin had bediend was regelrecht grof en heeft daarbij nog eens een grote fout gemaakt bij de berekening van de prijs! De kamers zijn vrij klein en niet groot genoeg voor 2 volwassenen en 1 kind! De kamerdienst was ook slecht ze ruimden de kamer niet deftig op en verversten de lakens en handdoeken niet! Onze kamer was ook echt heet en de airco wilde niet werken, we moesten echt een hele dag wachten op de technische dienst! Kortom had beter verwacht voor een 5-sterren

Het animatieteam aan het zwembad was top en ook de medewerkers aan de snackbar waren echt vriendelijk! De ligging van het hotel is ook ideaal!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Dramatisch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ten eerste was het personeel aan de receptie niet altijd even vriendelijk! We hadden ook problemen in de kamers en we vroegen een oplossing waarbij een recepioniste gewoon grofweg zei ' das jammer daar kan ik niets aan doen' ! De airco in de kamer werkte niet en we hebben echt verschillende malen gevraagd om em te maken, dit werd pas om 1u in de nacht geregeld! De minibars mankeerden ook! De poetsvrouwen deden niet altijd hun werk en verversten de handdoeken en lakens niet! Ik moest elke dag zelf gaan vragen voor nieuwe handdoeken! Al bij al heb ik toch wel wat betere service gekend!

Ik vond de ligging van het hotel ideaal aangezien het echt een paar stappen verwijdert was van shoppingcenter almazar waar je we lekker zijn gaan eten! Het ligt ook iet zo ver van menara mall ( beter dan almazar)

Slecht, nooit meer in deze hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de hotel is niks te krijgen voor kleine kinderen. Als je het zelf van buiten haalt mag het niet de hotel in. Hierover flinke ruzie gemaakt met de bewaker bij de deur en later ook met de manager. Ik reis de hele wereld rond maar nog nooit zo een stomme regel gezien. De hotel moet het of zelf aanbieden of de klanten toelaten om de spullen de hotel mee in te nemen. En wat ze wel aanbieden is belachelijk duur. Fles water €3. Winkel 50 meter vanaf de hotel €0.60 cent

Kamers waren in orde. Groot en netjes. Maar er waren geen kinderbedden meer. Mijn kind heeft alle dagen hierdoor op de grond moeten slapen

Alles aan de hotel en personeel was slecht!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles aan de hotel en personeel was slecht!! Op het ontbijt na!! We kwamen aan en er waren geen handdoeken en lakens waren niet verwisseld waar vorige bezoekers op geslapen hebben. Dit keurig gemeld en het zou meteen geregeld worden. Na het zwemmen komen we in de kamer en nog steeds geen schone lakens of handdoeken te bekennen. Weer naar receptie gelopen en pas na 5keer vragen en boos worden eindelijk handdoeken en lakens gekregen. Ook geboekt en betaald voor een extra kinderbedje. Ook die na 5x helemaal niet gekregen dus baby tussen ons in laten slapen. En het personeel heel asociaal en doen niets om dr klanten tevreden te houden. Ben in veel hotels in marrakech geweest en dit was echt de slechtste. Dus nooooit meer zeker geen 5 sterren waard!!!!

Een ieder die een 5* hotel gewend is; ga hier niet naar toe, want het is geen 5* hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Geen wifi op de kamer, terwijl dat wel beloofd was. - Airco was heel zwak. - Binnenzwembad moest voor betaald worden. - Personeel was niet behulpzaam en je leek totaal niet serieus genomen te worden. Zo heb ik uren op handdoeken zitten wachten terwijl ik er een aantal keer om heb gevraagd. - Receptie doet ook niet wat het belooft waardoor je steeds zelf naar ze terug moet. - Televisie, koelkast en kasten zijn allemaal verouderd en werken niet naar behoren.

- Matras was heerlijk. - Kamer was ruim.

Lekker hotel dat van alle gemakken voorzien is.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel is rustig. In de buurt is er niets. Het ligt in een nieuw gedeelte. Je kunt niet te voet naar het centrum. Je hebt daardoor wel veel privacy en rust bij het zwembad. De bedden vonden wij te hard maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.

Goed hotel, mooie inrichting, ruim opgezet, heerlijk zwembad met poolbar, muziek aan het zwembad en fijne ligbedjes. Ook erg prettig was de gratis ruime parkeergelegenheid van het hotel. Ze brengen je ook nog met een gratis shuttlebusje naar Jamaa el Fna (plein) in Marrakech. Deze service moet je wel reserveren bij de receptie en en rijdt dagelijks tot 21 uur, ideaal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en netjes verzorgd. Wij waren erg blij met dit grote zwembad in het hete Marrakech! Ik zou iedereen aanraden om een hotel met zwembad te nemen :-)

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prima plek om Marrakech te bezoeken, combi zonnen/zwemmen - cultuur
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het is jammer dat het poolrestaurant niet open is in de avond, dat is sfeervol en heeft een prettige eenvoudige kaart, prima. Het gewone restaurant is sfeerloos en conferentieoordachtig en ik vind buffetten niet fijn.

Heerlijk zwembad in grote tuin, heerlijk na zo'n dagje in de volle drukke binnenstad!

Heel goed!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Locatie goed! Personeel heel aardig! Kamer was top! Zwembad was ook goed en genoeg bedjes.

Ruime kamer en grote zwembad.

Sevvice. En ontbijt.

Ruime kamer en grote zwembad. Meer ook niet. Badkamer ok alleen water van douche liep niet goed door. Storend🙄

zwembad was goed kamer netjes eten erg lekker gevarieerd.

je moet voor water 68 dirhams betalen nou dat kan gewoon niet

zwembad was goed kamer netjes eten erg lekker gevarieerd.

Vreselijk harde muziek gedurende de gehele nacht.

Vreselijk harde muziek gedurende de gehele nacht. Ook erg warme kamers.

Ik had incl.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De taxi kosten. Het eten was prijzig.

Ik had incl.ontbijt.Was heerlijk en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Heel goed hotel.

Eigenlijk niks

Heel goed hotel. Ontbijt ook perfect. Genoeg bedjes. Gratis handdoeken bij t zwembad. Shuttle bus nr t centrum.

Te weinig lig bedden bij zwembad

Te weinig lig bedden bij zwembad

Handdoek service

Goed ontbijt, snelle service.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het personeel en de ruime schone kamers

Personeel waren niet vriendelijke voor de rest was prima

Personeel waren niet vriendelijke voor de rest was prima

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prima hotel! Vriendelijk personeel, schone kamer. En een mooi zwembad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt had qua zoetwaren wat uitgebreider gemogen. De rest was prima!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima hotel, niks aan te merken,

Zwembad en kamer

Niet fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slecht personeel. Onbereikbaar, waardoor de prijzen voor taxi heel hoog zijn. Geen nachtclub zoals beloofd werd.

Groot hotel

Uitstekend excl het eten

Het eten

Het heerlijke bed. Het zwembad. Het personeel.

Top verblijf! Geweldig personeel.

Top!!!

Wisselkoers van de pinautomaat

Service,airco,ontbijt

Wisselkoers van de pinautomaat

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Super fijn hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op mijn etage hoorde ik personeel op elkaar schreeuwen

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Gewoon een prima hotel.

Gewoon een prima hotel. Mooie grote kamer, prima bed, prima douche en bad. Stil. Zwembad zag er mooi uit en prima ontbijt. 5 min lopen naar een kleine mall met een grote Carrefour. Vlakbij de luchthaven. Gratis parkeren voor het hotel. Personeel deed het allemaal keurig.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De mooie tuin die rust uitstraalt.

De afrekening is niet wat Booking.com ons heeft beloofd. We moesten omgerekend 1 dag extra betalen vanwege de verplichte koerstoeslag die in rekening wordt gebracht (Prijs EUR X 11= totaalprijs). Dit had wel bij het boeken mogen worden vermeld. Booking is volgens het Hotel hiervan op de hoogte maar doet er niets mee.

De mooie tuin die rust uitstraalt.

• Beoordeeld op: 16 september 2015

mooie kamer met goed eten

de kamer rook naar riolering,na dit gemeld te hebben zouden ze komen kijken niet gedaan dus bij vertrek weer gemeld, toen technische dienst naar boven gegaan en werd er gezegd dat er niks aan de hand was terwijl wij geen commentaar meer konden geven omdat we al uitgecheckt en naar huis waren.

mooie kamer met goed eten

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

zwembad perfect

best duur. geen eigen eten of drinken naar binnen.

zwembad perfect het ontbijt was heerlijk. en goeie locatie voor een winkelcentrum pendelbus naar de stad.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

altijd wie er ook werkt een warm welkom ,zelfs als je voor...

ontbijt buffet kan beter maar ook hier steeds meer verbetering

altijd wie er ook werkt een warm welkom ,zelfs als je voor de medewerker nieuw ben ,proffesioneel

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Bedden en het zwembad en tuin en de wijk waar het hotel lag.

Alles een grote bron van irritatie zeker het personeel receptie roept bv ontbijt is mogelijk bij vertrek om 06.00. de ander roept weer 06.30. Uiteindelijk ontbijt wel in rekening gebracht en niet kunnen gebruiken omdat we pas om 07.00 konden ontbijten en we toen naar het vliegveld moesten. En dit is een voorbeeld kan hier veel schrijven maar het is gewoon een slechte service. Kijk vooral ook uit in het binnenzwembad. In de zone waar het bubbelbad is lijkt of er een trap zit door de vorm. Gevolg is dat ik nu 2 weken verder nog bijna niet kan zitten omdat ik op mijn stuitje geknald ben . Later hoorde we van personeel dat het regelmatig gebeurd en het zou voor het hotel een kleine moeite zijn hier iets mee te doen maar vergeet het maar. Profileren zich als 5 sterren hotel onze mening is nog geen 3 . Dus prijs en kwaliteit staan niet in verhouding gewoon niet naar toe gaan

Bedden en het zwembad en tuin en de wijk waar het hotel lag. Ontbijt is uitgebreid en lunch bij het zwembad ook niks mis mee. Diner niet gebruikt in hotel

• Beoordeeld op: 10 januari 2015

snackbar, pianobar en roomservice

Er was maar een enkele mogelijkheid om te eten beneden, dit bleek een buffet te zijn, het buffet was niet zo heel erg lekker en ontzettend duur beetje jammer had graag a la carte gegeten

snackbar, pianobar en roomservice

• Beoordeeld op: 10 november 2015

gastvrijheid personeel

kussens

gastvrijheid personeel

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De zwembad en het uitzicht van uit mijn balkon

De personeel was niet vriendelijk op mijn kamer kon ik niet met wifi verbinden

De zwembad en het uitzicht van uit mijn balkon

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

hospitality

nothing

hospitality

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

ontbijtbuffet/diner buffet

ontbijtbuffet/diner buffet ligging service transfers welkom gast gevoel

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Palm Plaza Hôtel & Spa