Beoordelingen over Riad Al Karama

119, derb Jdid - Quartier Dabachi, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#121 van de 212 B&B's en herbergen in Marrakech

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Heerlijk, stil, mooi riad in de drukke binnenstad van Marrakech
    • Cannelle Tweepersoonskamer

De locatie is op zich goed (dichtbij het Djma el Fnaplein), maar de eerste keer moeilijk te vinden. 's Avonds laat is het een beetje eng om door de smalle steegjes te lopen.

Een heerlijk hostel waar het allervriendelijkste persooneel altijd de thee klaar heeft. Bovendien een prachtig dakterras waar je van de stilte kunt genieten, ook al zit je vlak boven de souk en het grote plein.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Zou niet nog een keer gaan

Ontbijt, geen water terwijl uit kraan niet kan drinken, geen drankjes Ontvangst

• Beoordeeld op: 13 november 2016

• Coriandre Tweepersoonskamer

Ontbijt op dakterras

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Voor ons was dit een eerste reis naar Marokko.

Niets. Wij hadden het moeilijk met de mentaliteit van de plaatselijke bevolking maar dit heeft niets met het super vriendelijk personeel te maken.

Voor ons was dit een eerste reis naar Marokko. De Riad was een enorme meevaller. Marrakech is een heel drukke stad maar daar is in de Riad weinig van te merken. Heel vriendelijk personeel. Men tracht het je echt naar je zin te maken. Tegen betaling wordt de taxi, een maaltijd of een uitstap geregeld. Wij vonden dit een correcte prijs maar wij houden zelf niet van sjacheren (wat bij de plaatselijke bevolking een sport is). Het zijn mooie, grote kamers (wel verschillende afmetingen) en ze zijn netjes. Wij vonden het bed iets minder comfortabel maar dat kan ook aan onze leeftijd liggen.

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

De Riad is een oase van rust, centraal gelegen in Marrakech.

Helaas is de wifi verbinding slecht op de kamers. Het ontbijt mag wat gevarieerder.

De Riad is een oase van rust, centraal gelegen in Marrakech. Het is ongeveer 7 minuten lopen naar het centrale plein Jemaa el Fna. De service in het hotel is uitstekend! We hadden een vlucht om 7 uur en het ontbijt werd voor ons al om 4 uur klaargemaakt. Al Karama heeft ook echt een mooi dakterras. De prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Vriendelijkheid van het personeel.

De deur van de kamer kon niet op slot. Persoonlijk was dat geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar wel moeite mee hebben en dan is een kluisje op de kamer een prima opslossing.

Vriendelijkheid van het personeel. Ze doen hun uiterste best om het verblijf in Marrakech fantastisch te laten ervaren.

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

Een verrassend warm welkom door de Franse eigenaar Michel en...

Het zou nog mooier zijn als het personeel beter Engels sprak maar dat is echt het enige.

Een verrassend warm welkom door de Franse eigenaar Michel en zijn vriendelijke personeel. Heerlijke munt thee op het dakterras samen met schildpad Josephine. Het is echte aanrader! Heerlijk ontbijt met verse jus d'orange, koffie, yoghurt, 2 soorten pannenkoekjes etc. Er is altijd iemand in de Riad aanwezig en met de 5 kamers is het een hele persoonlijke sfeer. Het personeel wil je met alles helpen (zonder extra kosten) zoals ontbijt to go, hamman boeken, taxi regelen of gewoon advies over de stad. Wanneer we weer naar Marrakech gaan zullen we hier absoluut heen gaan!! Je krijgt een fantastisch verblijf voor een keurig bedrag.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Alles was gewoon goed voor deze accommodatie!

Niets ;-)

Alles was gewoon goed voor deze accommodatie!

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

Mooie sfeervolle locatie, vriendelijke gastheer.

De prijs van de transfer van busstation naar hotel is te hoog.

Mooie sfeervolle locatie, vriendelijke gastheer. Echt midden in de medina.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad Al Karama