Beoordelingen over Riad Ambre Et Epices

89 Arset Aouzal, Bab Doukala Medina, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#405 van de 855 hotels in Marrakech

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Personeel super, locatie super, Riad super

‘S avonds werden we door de buurt security naar de Riad gebracht. Dat maak je nergens mee. Super service. De Riad is goed gelegen bij Dar el bacha en dus net buiten de drukte maar toch dichtbij. Vandaar uit kun je overal snel zijn ook met de auto of taxi

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Mooie riad jammer van de afrekening

De afrekening. Alles was in euro geregeld voor de kamers via booking.com. De verblijfstax kwam er nog bij zoals aangekondigd. Geen probleem tot daar toe. Er werd echter nog een kapotte handdoek aangerekend waar we niets van af wisten. OK over die 8 € gaan we ook niet vallen. Maar dan kwam het. We kwamen aan een totaal van 598€ volgens ons maar we moesten 641€ betalen. Bij navraag werd er uitgelegd dat alles eerst in € wordt uitgerekend, vervolgens omgezet wordt in de lokale munteenheid om dan tenslotte terug omgezet te worden in € ???? Begrijpen wie begrijpe kan. Na wat aandringen dan toch maar 600€ moeten betalen. Jammer dat het zo in mineur moest eindigen want anders hele goede riad!

De vriendelijke persoon aan het ontbijt

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Heerlijk verblijf in Marrakech
    • Standaard Suite

Zeer vriendelijk personeel, mooie suite met een grote badkamer, goed ontbijt op het dakterras, heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Ontbijt op dakterras was prima en comfortabel

Zwembad was nog niet geopend (medio maart)

Ontbijt op dakterras was prima en comfortabel Vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaar Pick-up service vanaf vliegveld Riad ligt in een doolhof van steegjes, dat was in het begin verwarrend maar werd later alleen maar leuk

• Beoordeeld op: 17 november 2015

De kamers zijn mooi.

De manager weet weinig over de omgeving te vertellen. Zijn Engels is ook niet heel erg goed.

De kamers zijn mooi. De jongen die helpt met van alles is heel erg vriendelijk en behulpzaam. een fijn dakterras

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Locatie, hygiene