Beoordelingen over Riad Dar Nael

N°38 derb el baroud arset berdii jdida Hart asora, Medina, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#651 van de 855 hotels in Marrakech

Erg goed. Heel prettig verblijf!

In het begin moet je in de Medina je erg vinden. Maar na een paar keer lukt dat prima. Daarbij is het personeel (bedankt Aissa!) altijd bereid met je mee te gaan om de weg te wijzen. Top!

Het is een heel mooie authentieke Marokkaanse Riad. Overal airco en dat is prettig in het warme Marrakesh. Het kleine zwembadje is heerlijk om even in af te koelen.

Het personeel is (overwegend) heel aardig en behulpzaam.

Riad ligt in de oude binnenstad, maar wel in kleine steegjes achteraf. We waren met twee meisjes en hebben ons in de buurt regelmatig niet veilig gevoeld. Daarnaast was er een personeelslid dat ons de laatste avond ineens cadeaus wilde geven. Hij probeerde me een ring en andere sieraden te geven en vertelde me hoe leuk hij me vond en wilde mijn contactgegevens hebben. Ik heb me hierdoor heel onprettig en onveilig gevoeld de laatste avond in het riad. Zou deze plek daarom absoluut niet aanraden voor meisjes.

Het personeel is (overwegend) heel aardig en behulpzaam. Doen echt hun best om het je naar de zin te maken.

Locatie slecht te vinden personeel wil soms niets begrijpen ...

Locatie slecht te vinden personeel wil soms niets begrijpen alleen als het hun goed uit komt,ontbijt uit de magnetron bestelde avond maaltijd tjajine kip was alleen kip verder niets teleur stellend van de 2menu s die we maar konden krijgen

Wat een super leuk road.

Wat een super leuk road. Uitstekende ligging op slechts een past minuten van de douks en het plein. Mooi, rustig riad met prima mooie kamers, een gijn dakterras en uitstekend personeel. Heel gastvrij! Echt een aanrader!

Moeilijk te vinden, prima locatie!

Locatie van accommodatie is zeer slecht te vinden. Wij hebben het in een ander Riad moeten vragen waarna er contact gezocht werd met het Riad. Sahara trip geboekt via de accommodatie. Echter na betalen geen informatie gekregen helemaal niets. Dus zonder informatie deze trip in gegaan waar bleek dat 1 overnachting echt in een ontzettend slecht hotel was. De informatie voorziening rondom de Sahara tour had dus beter gekund.

Prima kamer, schoon, ontvangst met een verse jus d'Orange en mogelijkheden tot boeken van Sahara trip. Ontbijt was ook prima!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Heerlijke week Marrakech, met een fijn verblijf in een mooie riad met vriendelijk personeel.
    • Suite

Het hotel voldeed aan alle verwachtingen. De locatie is heel goed, midden in de medina. De kamers zijn mooi en schoon. Het bed ligt voortreffelijk. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk is alles top aan deze riad.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam.

Op de kamer enkel bedden. Geen plaats om even op kamer te zitten. Accommodatie moeilijk te vinden. Taxi die door Riad is geregeld voor heen en terug reis naar vliegveld was goed. 's Avonds bij terugkomst na 21u00 geeft de omgeving van Riad niet een echt veilig gevoel. Een keer een wat mindere ervaring hiermee gehad. Privacy badkamer en toilet viel ook wat tegen.

Personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam.

Prima locatie, centraal.

Ontbijt viel wat tegen. Brood/pannenkoekjes werden in de magnetron warm gemaakt, hier wordt het erg taai van. Koud in de Riad.

Prima locatie, centraal. Vriendelijk personeel. Fijn ontvangst. Goede communicatie via de mail voor aankomst.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

aangenaam verblijf!

?

Zalige douche en een zeer ruime kamer met airco! Het zwembadje is een fijne meerwaarde om 's avonds, na het lange wandelen, je voeten in te steken! Zwemmen kan maar hebben we niet gedaan. Vriendelijk personeel!

Mooi riad met aardig personeel

WiFi werkte niet overal even goed. Ik zat vooral voor de deur met een stoel als ik in mijn kamer was.

Mooi riad met aardig personeel. Op loopafstand van Djemaa el Fna. Schitterende kamers met prima faciliteiten. Transfer van en naar het vliegveld is voor 15 euro per enkele reis te regelen. Je krijgt bij aankomst een plattegrondje zodat je de weg een beetje kunt vinden.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Mooi en betaalbaar riad met behulpzaam personeel, alleen moeilijk te vinden.

De locatie was moeilijk te vinden. Het is sowieso in Marrakech een doolhof, zeker in de avond omdat dan alles op elkaar lijkt. En juist in de avond is het niet fijn als je moet zoeken door al die smalle straatjes/steegjes en er soms ongure types rondhangen. Maar dit is moeilijk te veranderen natuurlijk want het is gewoon de ligging.

De manager was heel aardig en behulpzaam. Hij heeft ons goed geholpen met tips en gaf ons een welkom gevoel. De kamers waren heel mooi en leuk ingedeeld met verhoging waar de douche en wc zaten. Ruim bed. Rustig en prachtig uitzicht vanaf het dakterras.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, vriendelijke gastheer, locatie iets minder.

De locatie is prima ten opzichte van het plein en als je een beetje richtingsgevoel hebt dan ben je zo terug bij de Riad. We (2 vrouwen) voelden ons echter 1 avond (van de 4) minder veilig in de buurt. Dit kwam voornamelijk omdat de deur in de Riad niet werd opengedaan toen we aanbelden. Anas was op dat moment gasten aan het halen, dus wij stonden voor de deur te wachten. Dit was niet heel fijn. Als de deur meteen was opengedaan, dan was dat geen probleem geweest! Of als we hadden geweten dat Anas gasten ging halen, dan waren we 5 minuten later vertrokken van het plein.

Anas was een geweldige gastheer! Hij was vriendelijk, kon goed uitleggen en regelde op de avond van aankomst dat we nog konden eten. De Riad is super mooi en goed onderhouden! We hebben heerlijk op het dakterras in de schaduw een boekje liggen lezen. Het ontbijt verschilde iedere dag en was erg lekker!

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Veel ruimte voor verbetering

Personeel, rioollucht in kamer, geen welkomstdrankje (terwijl dat gewoonte is), trage personeel, elke dag ander persoon, onvriendelijk, erg weinig ontbijt, missende handdoeken/wc papier.

Mooie riad, goede locatie.

Fijne gunstige lokatie

Koud vooral tijdens ontbijt

Ligging in de medina

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

heel vriendelijk personeel

heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Het was er heerlijk rustig.

Het was er heerlijk rustig. Gunstig gelegen in de medina. Bijzonder aardig en hulpvaardig personeel.

leuk

Personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

Hele aardige en nette mensen, ruime Riad, schoon en charmant...

WC/bad is niet echt afgesloten, maar achter een sierlijk muurtje of gordijn dus niet echt privacy in de kamer.

Hele aardige en nette mensen, ruime Riad, schoon en charmant ingericht.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

We sliepen in een zeer sfeervolle kamer met heerlijke douche!

De riad is niet gemakkelijk te vinden. Het ontbijt was een beetje karig en het personeel wel aardig, maar niet heel gastvrij en toeschietelijk.

We sliepen in een zeer sfeervolle kamer met heerlijke douche! Beneden konden we heerlijk zitten in de open lucht.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Mooie accomodatie!

locatie is lastig te vinden.

Mooie accomodatie! Vriendelijk geholpen.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Goede service en prima kamers.

Riad is lastig te vinden, houd hier rekening mee.

Goede service en prima kamers.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Locatie: bij/in de Medina

Hygiene: schimmel op de muur

Locatie: bij/in de Medina

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Vriendelijke, gsdtvrije mensen en een rustige, traditionele...

Vriendelijke, gsdtvrije mensen en een rustige, traditionele riad.

• Beoordeeld op: 30 november 2015

Goede prijs-kwaliteit verhouding;

Goede prijs-kwaliteit verhouding; vriendelijke en behulpzame medewerkers

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Het personeel en het avond eten

Locatie was ff zoeken maar wat een avondtuur

Het personeel en het avond eten

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad Dar Nael