Beoordelingen over Riad Dar Othmane

198, Derb Essakaya - Issebtyine- Medina, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#349 van de 855 hotels in Marrakech

Een oase van rust in een drukke stad.
    • Ourika Suite

Toen we aankwamen in de Riad werden we heel vriendelijk ontvangen, door de gastheer Hassan. Nadat we waren geïnstalleerd en we de stad in wilde gaan, gaf hij ons eerst handige tips, beantwoorde onze vragen en heeft ons zelfs geholpen het plein te vinden. De faciliteiten en het ontbijt waren super. Riad dar othmane is zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Perfect.
    • Ourika Suite

Kamer was prima, ontbijt ook heel goed. Hassan was een perfecte host, zeer vriendelijk, met goede tips en hij heeft voor elke klant een kaartje gemaakt met de nodige info in de buurt en om de weg makkelijk te kunnen terug vinden in Marrakech.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima verblijf gehad
    • Azur Tweepersoonskamer

- Goede locatie, van waar je zo de Medina in loopt. - De rust bij terugkomst na een hectische dag. - Goed verzorgd ontbijt. - Gastheer Hassan stelt zich terughoudend op maar beantwoord alle vragen prima.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Mooie en schone riad tussen de lokale bevolking
    • Ourika Suite

Je moet echt met een taxi van het hotel hier komen anders zul je het heel moeilijk vinden.

Het onbijt was goed en lekker. De manager is aardig en probeert je altijd tevreden te stellen. Naar Djemaa El Fna is 10 minuten lopen afhankelijk van de drukte. De riad ligt in een rustige en locale omgeving. Kamers zijn erg schoon en elke dag wordt er netjes schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Midweek trip in Marrakech Medina.
    • Ourika Suite

Mogelijkheid om even een kop koffie of thee te drinken bij thuiskomst in hotel na een dag.

Midden in de oude stad. Alles op loopafstand. Mooie akkomodatie en vriendelijke eigenaar. Heerlijk rustige verblijfplek.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Heerlijk rustige plek in de Medina van Marrakech.
    • Ourika Suite

De locatie kan moeilijk te vinden zijn in de Medina met vele kleine straatjes, maar dankzij Google Maps op GPS (waarvoor geen internet nodig is) lukte het ons prima!

Mijn nichtje Daveny en ik (Edith) zijn net terug van 4 dagen Marrakech, waar we verbleven in Riad Dar Othmane. Deze authentieke Riad bevindt zich op een goede locatie: echt in de Medina van Marrakech. Het is fijn om snel de drukte van de stad op te kunnen zoeken, maar ook prettig om daarna weer in alle rust 'thuis' te komen in de Riad. Het was top dat we onbeperkt gebruik konden maken van de WiFi van de Riad. Zo konden wij eenvoudig dagelijks contact houden met ons thuisfront, de weersvoorspelling checken en 's avonds via Google uitzoeken wat we de volgende dag wilden doen. Het ontbijt was heerlijk! Versgeperste jus d'orange, koffie, muntthee, (choco)melk, pannekoekjes en warm brood. Beter kunnen je de dag niet starten! Hassan, de manager van de Riad is een rustige, geduldige host die zijn gasten goed verzorgt. Onze vele vragen waren hem nooit te veel. Wij hebben gebruik gemaakt van de tips die Hassan ons gaf (wat te bezoeken in Marrakech) en hebben daarnaast de routes gevolgd van Time To Mono. Dit was allemaal zeer goed te doen vanaf de Riad en de tips (o.a. met prijsadviezen) zijn zeer nuttig!

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

De Kamers waren prima en er werd heel goed voor ons gezorgd.

De aanduiding van de locatie. Er was een buitendeur,maar nergens zagen we de naam van de riad. Gelukkig hadden we vooraf gelezen, dat de riad moeilijk te vinden was. Daarom besloten we een taxi vanaf het vliegveld te reserveren. Zelf hadden we de riad nooit gevonden.

De Kamers waren prima en er werd heel goed voor ons gezorgd. Iedere ochtend genoten we weer van het heerlijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

De Riad is zeer centraal in de Medina gelegen en de kamer...

Het ontbijt was minimaal met een paar kleine zoetigheden en wat brood. We hadden via de Riad excursies geboekt en een taxi. Ik zou niemand aanraden dit te doen, de prijs lag vele malen hoger dan wat gangbaar is en met name de excursie was een echte instinker waar niemand blij van werd.

De Riad is zeer centraal in de Medina gelegen en de kamer werd iedere dag keurig schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Lekker rustige buurt maar toch in het centrum, top!

Sommige kamers grenzen direct aan de algemene ruimte waar vanaf 8.30 uur het ontbijt plaatsvindt en savonds nog mensen napraten over de dag.

Lekker rustige buurt maar toch in het centrum, top!

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Een kleine parel verscholen in één van de vele kleine...

Hebben de eerste avond even moeten zoeken (de medina kan soms een doolhof zijn), maar riad is heel goed gelegen.

Een kleine parel verscholen in één van de vele kleine zijstraatjes in de oude stad. Zeker voor de deze prijs! In deze riad kan je na een lange dag in de drukte van de medina tot rust komen. Is dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden gelegen. En onze gastheer Hassan doet zijn gasten zich direct thuis voelen.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Rust in de hectiek van de medina, geweldige gastheer, prima...

Ontbijt te veel zoet.

Rust in de hectiek van de medina, geweldige gastheer, prima (te zoet) ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Een rustige plek, prima service!

de locatie

Een rustige plek, prima service!

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Dat er 's avonds nog eten gemaakt werd voor ons was top.

Het is bijna niet te vinden in de Medina

Dat er 's avonds nog eten gemaakt werd voor ons was top.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad Dar Othmane