Beoordelingen over Riad Djebel

190, Derb Skaya, Quartier Issebtiynne, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#104 van de 925 hotels in Marrakech

9,9

Doe het maar, neem lekker de grootste kamer
    • Tweepersoonskamer nr. 4

In de Riad was er niets wat ons tegenviel.

De Riad ligt buiten en drukke centrum dat was erg prettig, zodra de deur achter je dichtgaat is er stilte. Het ontbijt in de zon op het dak was prima. De medewerkers zijn er zeer service gericht, belangrijk hierin waren 2 jonge medewerkers die er alles aan deden om het naar ons zin te maken. De weg wijzen, restaurants reserveren, meelopen naar het Djeema el Fna; dat is heel handig de eerste keer. Een volgende keer Marrakesh zijn we er weer

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Klant is koning

In de directe omgeving is weinig vertier, waardoor je heel wat afloopt. Voor een kort verblijf prima, maar na vijf dagen breekt dat wel een beetje op.

Je wordt echt op je wenken bediend hier. Ontbijt werd helemaal aan onze dieetwensen (plantaardig) aangepast.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Fantastisch, zeer aan te bevelen!

Ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Ook de kamers waren schoon. En het personeel, daar is maar een woord voor: fantastisch! Wij waren de eerste keer in Marrakesh en ze hebben ons heel goed op weg geholpen! Big shout out!

mooi en rustig hotel in het centrum

in feite niets; het is wel even zoeken om het hotel te vinden

mooie, rustige riad; mooie kamer; erg goed ontbijt op het dakterras; vriendelijke en behulpzame manager en personeel. Het toegangsplan opgestuurd door de manager is erg nuttig en ook noodzakelijk. Betaalbare parking is beschikbaar enkele honderden meter verder.

Super aardig personeel en heerlijk ontbijt.

Kamer is niet super groot. Houd er rekening mee dat het zwembad er alleen in de zomer staat.

Super aardig personeel en heerlijk ontbijt. Ligging is ook top.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Het personeel was fantastisch, super gastvrij en hulpvaardig.
    • Tweepersoonskamer nr. 4

We hadden niet overal in het pand Wifi bereik.

Het personeel was fantastisch, super gastvrij en hulpvaardig. Vragen en/of wensen werden meteen behandeld, ook de eerste keer mee lopen naar het plein werd erg gewaardeerd. Ook was het ontbijt elke ochtend weer een feest

Doen! Boeken als je een hard bed geen bezwaar vind,en bestel geen fles wijn!!

Het bed was erg hard,dat was wel wat jammer! We bestelden twee flessen rose,en moesten daar naar onze mening toch wel fors voor betalen(€36) We hebben geen hamam,en ook geen zwembad gezien!

Het ontbijt was heel goed verzorgd! Fruit met yogurt,verse sinaasappelsap,koffie of thee,geroosterd brood met verschillende soorten jam,een soort pannekoeken,en een stuk cake of id. Locatie is prima! Personeel is erg behulpzaam!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Niets te kort!

Met een paar hele kleine aanpassingen, krijgt de Riad een iets luxere uitstraling. Maar ach, ik ben een verwend kind!

Ten eerste instantie konden we alles van te voren al regelen. Zo stond er een taxi met ons naambordje klaar op ons te wachten om ons naar de Riad te brengen. Aangekomen was er een goed ontvangst en werd alles zo duidelijk mogelijk uitgelegd. Een gastheer, 2 dames en een aanspreekpunt hebben voor alles gezorgd. Massage was van zeer hoog niveau en ook een taxi transfer van en naar de Riad midden in de nacht om een avond te stappen was goed geregeld. Alles inclusies de taxi ritten hoefde we pas aan het einde te betalen. Het ontbijt in de ochtend was zeer goed. Aan alles is gedacht. Restaurants La Foundouk, Dar Tazi, Naranj, Nomad en Terrase de Epices zijn van zeer hoog kwaliteit voor niet veel geld ;-) Vanwege het minder goede weer hebben wij een spa dag genomen bij La Mamounia. Kost wat, maar dan zit je wel in 5 sterren hotel met binnen- en buitenbad, sauna, jacuzzi, 1 uur massage en a-la-carte Italiaans restaurant.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel van de accomodatie!

Geen

Vriendelijk en behulpzaam personeel van de accomodatie!

• Suite N°3

Zeer behulpzaam personeel. Mooi gelegen Riad, goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Mooi ingerichte kamer, heerlijk bed, het interieur is goed...

Mooi ingerichte kamer, heerlijk bed, het interieur is goed verzorgd, het interieur van de riad is fraai. De mensen zijn erg behulpzaam aardig en in staat je echt op vakantie te voelen

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Riad Djebel ligt ongeveer 15 minuten lopen van het centrale...

---

Riad Djebel ligt ongeveer 15 minuten lopen van het centrale plein. Dus prima. Schoon hotel, lieve mensen die er werken en leuke behulpzame eigenaar.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Zeer gastvrij ontvangst en zorgzaam personeel.

Locatie, in een achteraf straatje in niet de beste buurt.

Zeer gastvrij ontvangst en zorgzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Alles vers. Zeer behulpzame eigenaar...

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Geweldig ontbijt.

Geweldig ontbijt. Fantastisch behulpzame en hartelijke gastheer. Niets was teveel. Aanrader!

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Silvain is een aangename , zorgzame gastheer zowel wat...

Silvain is een aangename , zorgzame gastheer zowel wat betreft zijn Riad als de Medina.

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Centraal gelegen, heerlijke rust na de hectiek van de stad,...

eigenlijk niks

Centraal gelegen, heerlijke rust na de hectiek van de stad, prima comfort, goed ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad Djebel