Beoordelingen over Riad Hasna Espi

33 Derb My Abdellah Ben Hsain Ksour, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#563 van de 855 hotels in Marrakech

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Heerlijk geslapen in een goed bed in een prachtige kamer!

Ontbijt werd op dakterras geserveerd en was wederom heerlijk! Locatie perfect! Mooi ingerichte kamers en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Het welkom met de thee.

Wanneer je de poort bereikt vanaf het vliegveld, staat niet aangegeven waar de riad is. Als je geen mannetje met een kar die er geld voor vraagt, wil (are you lost?) dan ga je de poort door, eerste straat rechts, rechtdoor lopen en dan goed op de muren kijken. De riad ligt best afgelegen en je moet aanbellen om binnen te komen en zeggen dat je weg gaat (sleutel moet je achter laten). Er was niemand die ons te woord kon staan. Diegene die engels sprak was er de eerste dagen niet. En de anderen konden vragen als; hoe laat ontbijt? Tot hoe laat kunnen we de riad in? niet beantwoorden, ook niet in het frans. De bedden zijn erg smal en kort. Dat het ontbijt vanaf half 9 is, vonden wij laat, je kunt dan niet eerder de stad in. Het zwembad is 20 m2, dus echt zwemmen kun je niet, wel warm water. 's Avonds is er geen bediening, voor als je wat wil drinken. De dinerkaart is tajine of couscous en moet je vooraf aangeven. Vanaf 19.30 kun je eten op het dakterras. Via een trap bij dakterras kun je naar het naastgelegen hotel, om wat te eten. We moesten zelf achter het uitchecken aan. De communicatie met de gasten kan echt beter! Minimaal een aantal basiswoorden in engels en frans is voor een organisatie wel een minimale eis zou ik zeggen.

Het welkom met de thee. De kamers zien er mooi uit en er is een airco aanwezig. Ook is er een bad, met douche. De douche bij het dakterras is van betere kwaliteit. Het dakterras met ligstoelen is erg fijn. Het ontbijt is erg lekker en wordt geserveerd op het dakterras (vanaf half 9! tot 11). Je krijgt iedere dag een yoghurt, twee broodjes met jam en boter en een koekje, met koffie en melk. Op zich hebben we goed geslapen op de bedden, al zijn ze erg kort en smal. Kamers goed schoon gehouden.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

De locatie is geweldig en het is heerlijk om op het...

Er was een ligbad waar je ook in moest douchen, maar de douchekop kon je niet ophangen.

De locatie is geweldig en het is heerlijk om op het prachtige dakterras te ontbijten. De manager van het hotel is geweldig!!! Wij hadden een huurauto om zo de prachtige omgeving te kunnen verkennen. Bij aankomst in Marrakech moesten wij even zoeken om het hotel te vinden ( in de straat zelf kan je niet parkeren) Ik ree mij eigen klem in een straatje vlakbij. en wert daar door de lokale bevolking uit geholpen, op mijn vraag waar ik kon parkeren werden er een paar ezelkarren aan d kant gezet om zo ruimte te maken om te kunnen parkeren ( natuurlijk tegen een kleine vergoeding). en het was maar een klein stukje lopen door smalle steegjes naar onze riad, de volgende dag waren we van plan om in Marrakech te blijven. maar ik wilde toch nog even checken hoe het met de auto ging, maar er was geen auto meer te vinden, deze was weg gesleept door de politie. Toen is de hotel manager met ons mee geweest om dit weer te regelen ( kosteloos) dus grote klasse !!!

• Beoordeeld op: 18 maart 2016

Erg aardige ontvangst!

Geen opmerkingen.

Erg aardige ontvangst! Prachtige kamer en badkamer! Heerlijk dakterras met een loopbruggetje naar Hotel Jardin de Katoubia. Elke ochtend heerlijk ontbijt in een warm voorjaarszonnetje! Kortom een geweldig hotel en rustige centrale locatie!

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Gaafffff mooi dakterras met perfecte bediening en het...

Beneden in Riad Hesni was het onaangenaam koud. Wij hebben daarom altijd voor een ontbijt op het dakterras gekozen in de zon (20-22 gr /nieuwjaar). Super!!!

Gaafffff mooi dakterras met perfecte bediening en het allerleukste is het trapje op het dakterras naar het naastgelegen hotel Jardin De Bala (5 sterren