Beoordelingen over Riad L'Orchidee

42-43- Sidi Bouamar Riad El Arousse, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#566 van de 925 hotels in Marrakech

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

De riad is vrij gehorig; gelukkig waren er weinig gasten. De betaling is een nadeel. Wil men met creditcard betalen, dan rekent de riad 5% extra kosten. Ze waren hiermee de enige riad waar we dit meemaakten tijdens onze 2-weekse rondreis.

De slaap- en badkamer waren erg groot. Het bed was erg comfortabel.

De kamer was erg groot, had een bad en het bed was erg...

De kamer was erg groot, had een bad en het bed was erg comfortabel. We hadden voedselvergifitging en het personeel gaf ons een aantal medicijnen, erg lief!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Overgeplaatst naar ander riad
    • Suite

Vanwege een probleem met onze kamer, nadat we alle gegevens hadden ingevuld en maar 2 nachten zouden verblijven, werden we in het andere riad gestopt van de eigenaar. Alleen daarna werd het weer een ander riad, riad agathe. De plattegrond die je hier krijgt moet je voor betalen, beetje overbodig. Uiteindelijk heb je het gevoel dat er iets niet pluis is.

Vanaf het treinstation de taxi naar plein Riad Laarouss genomen, stoppen bij school Mohammed V. Links van de geparkeerde auto's zit een steegje en net voor een tunnel kun je naar rechts richting het riad. Wifi werkte.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Riad met uitstekend personeel en prijs/kwaliteitsverhouding

Ontbijt was iets eenvoudiger dan andere riads in Marokko, maar wel voldoende

Locatie aan de rand van de medina, waardoor je auto nog op een parkeerplaats kwijt kunt. Schone, grote kamer met mooie badkamer (Capucine), dat elke dag keurig werd opgeruimd en schoongemaakt. Klein zwembad is leuke toevoeging. Daarnaast een lekkere hammam geboekt via de riad. Het echte grote pluspunt van deze accommodatie is het personeel! Burcin (Italiaanse eigenaresse die goed Engels spreekt) heette ons al welkom met persoonlijk bericht. Bij aankomst kregen we van haar een stadskaart met tips voor restaurants, bezienswaardigheden en taxiprijzen. Belangrijker was nog dat 3 verschillende personeelsleden ons hielpen met het vinden van een reparatie van onze voorruit. Toch wel handig als iemand voor je in het Arabisch/Frans kan bellen, als jezelf alleen goed Engels kan. Bedankt!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Charmante locatie in hartje Marrakech

niets.

Heel charmante locatie in Medina. Aardige en attente staf, die met veel zorg ons ook wegwijs maakten in de stad. En ons vervoer prima regelden waar nodig. Heel goede uitvalsbasis voor een paar dagen Marrakech!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Heeft opfrisbeurt nodig

Ontbijt was niet echt fantasierijk Verlichting van de kamers was niet in orde Prijs is te hoog voor deze riad

Personeel was vriendelijk en behulpzaam Bursin was geweldig. Vriendelijk capabel en spreekt zeer goed Engels Had goede ideeen om riad een oppepper te geven

mooie schone riad vriendelijk personeel! lekker ontbijt kom zeker terug. groetjes sanaa

Geen tv

Mooie badkamer

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Mooie sfeervolle riad, midden in de medina.

Mooie sfeervolle riad, midden in de medina.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Plezierig voor een kort verblijf

Kamers zijn gehorig

Mooi Riad, ruime kamers. Zeer behulpzame staf

Erg vriendelijke en behulpzame staf.

Erg vriendelijke en behulpzame staf. Persoonlijk klaargemaakt ontbijt. Lekker kleinschalig. Betalingen kunnen zowel in Euro als in Dirham.

Ontbijt was top en personeel suuuper lief!

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Hrt ongelooflik vriendelijk personeel en de prima ligging...

Het water voor het bad douche werd niet echt goed warm, dit viel een beetje tegen.

Hrt ongelooflik vriendelijk personeel en de prima ligging van de RIAD

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

De kamer is ruim en de bedden slapen redelijk goed.

Ik had samen met een vriendin van mij erg last van rioleringsgeuren, ook de buren die buiten de kamer roken die geur kwam sterk naar binnen in onze kamer, wat niet alleen vies is, maar ook erg ongezond! Ook erg gehorig, weinig privacy, je kunt heel slecht uitslapen, want je hoort vroeg al personeel of andere gasten hard praten. Ik raad dit ook zeker geen stel aan! Vanwege het gehorige kun je aangesproken worden niet te spreken in de nacht. Lastig voor jonge mensen die uit willen gaan. Fluisteren is zelfs al vervelend... Als je uit wilt gaan, kunnen ze geen taxi regelen. Dit moet je zelf doen. Het is ook vervelend voor mensen die uit willen gaan, omdat het personeel al gaat slapen en je hen dus moet bellen/kloppen op de deur in de nacht.(erg vreemd). Er hoort altijd iemand aan te spreken zijn in een hotel. Het water is vaak koud tijdens het douchen en maar heel even warm, het ''binnenzwembad'' is erg smerig, niemand zwemt erin. Er is geen optie tot massage, dus wat dat betreft moet Booking.com die twee opties verwijderen van dit hotel. Als je angstig bent is het niet handig dit hotel te nemen, want het hotel bevindt zich in een donker steegje. De basis faciliteiten wat ik erg belangrijk vind waren gewoon erg zwak. Daarom raad ik dit hotel zeker niet aan!

De kamer is ruim en de bedden slapen redelijk goed. Voor de prijs is dat goed. Ook maken ze elke dag netjes schoon. Je bent binnen 10 min op het plein en dichtbij van de soukhs (marktjes). Ik was met een vriendinnetje en alles was veilig ondanks het hotel in een steegje was.

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

Aardige mensen en erg behulpzaam het is schoon leuke locatie...

Wifi werkt slecht valt steeds uit. En het is gehorig sochtends als je wilt uitslapen

Aardige mensen en erg behulpzaam het is schoon leuke locatie en heel knus

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

wifi en ontbijt

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

ontbijt was uitgebreider dan verwacht.

ontbijt was uitgebreider dan verwacht. wijn werd op verzoek snel geregeld. Fijn en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

goede personeel/locatie