Beoordelingen over Riad le Coq Fou

Derb Assabanne 44, Riad Laaroussa, Medina, Medina, 40000 Marrakech, Marokko

#97 van de 855 hotels in Marrakech

We hadden lekkere kamer op het dak. Heerlijk ontbijt en prachtig uitzicht op de bergen.
    • Du Ciel Tweepersoonskamer

Straatje om naar Riad te komen was half opgebroken en daar lag iedere dag huisvuil.

Goede locatie om oude stad te verkennen. Het personeel was zeer vriendelijk en oplettend.

Met z'n drieën (man-vrouw-zoon 23 jaar) genoten van deze...
    • Idris Vierpersoonskamer

Met z'n drieën (man-vrouw-zoon 23 jaar) genoten van deze accommodatie midden in de medina. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam met alles: regelen taxi van luchthaven naar Riad en van Riad naar luchthaven, daguitstap naar Atlasgebergte (auto met chauffeur), prima restaurant in de buurt gewezen. Kortom: een aanrader voor een paar dagen Marrakesh!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Leuk Riad
    • Fossile Tweepersoonskamer

De privacy van de kamer op de begane grond: deze kamer was erg gehorig. Verder zouden we op de laatste dag om 7.00u ontbijt hebben en om 7.30u de taxi naar het vliegveld, maar pas na een telefoontje van ons om 7.20u kwam er actie. Op andere dagen waarop we excursies met vroege vertrektijden hadden (goed geregeld door het Riad), werd het ontbijt wél tijdig geregeld.

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel en de ambiance van het Riad (de dakterrassen met het ontbijt daar, het binnenpleintje, de inrichting van de kamer en de rust van het Riad in de drukke Medina). Het comfort van de geregelde transfer van de luchthaven naar het Riad. Zonder de transfer zouden we het Riad de 1e keer in de drukke Medina niet gevonden hebben. Loopafstand van veel leuke restaurantjes. Goede excursie-tips met betrouwbare organisaties.

We hebben een geweldig verblijf gehad
    • Oiseau Tweepersoonskamer

Personeel was erg gastvrij, de riad was prachtig en de locatie was prima!

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Nog nooit hebben we zo'n welkome ontvangst meegemaakt en...

Alles was boven verwachting.

Nog nooit hebben we zo'n welkome ontvangst meegemaakt en zo'n hartelijke benadering. De eerste avond hadden we vooraf een maaltijd 'besteld' en het was een heerlijke kennismaking met de Marokkaanse keuken. De riad is een oase van rust, met een heel stemmig binnenplaatsje en veel sfeervolle zithoekjes op het dakterras. De kamers zijn keurig verzorgd en worden iedere dag op en top schoongemaakt. Goede matrassen. Het personeel is altijd behulpzaam om vragen te beantwoorden en dingen te regelen zoals taxivervoer of een gids door de stad. Toen er een keer een (klein) probleempe was met de watervoorziening, werd er meteen actie ondernomen. Hartelijk dank, Ahmed, Mohammed en de dames van de keuken/ de huishouding!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

Je krijgt hier een thuisgevoel, je bent niet zomaar een gast...

Je krijgt hier een thuisgevoel, je bent niet zomaar een gast maar veel meer. Het was een schitterend ervaring met veel rust. Wij zijn zeer vriendelijk en super goed ontvangen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Vriendelijk personeel.

Wifi werkte niet goed. Hier is wel wat aan gedaan tijdens het verblijf maar daarna werkte het in de kamer nog steeds niet. In de algemene ruimte wel.

Vriendelijk personeel. Erg schoon en goede plek.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

We hebben heerlijk genoten van onze kamer op het dakterras.

Er was geen wifi verbinding in de kamer, en de wifi verbinding was ook te traag om bijvoorbeeld een filmpje te bekijken.

We hebben heerlijk genoten van onze kamer op het dakterras. Hoewel het fris was, konden we 's ochtends op het dakterras van een heerlijk ontbijt genieten. De drukte van de stad verdween meteen binnen de deuren van de riad. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Regelmatig kregen we thee aangeboden. Het was ook prettig om opgehaald te worden van de luchthaven, en naar de riad gegidst te worden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad le Coq Fou