Beoordelingen over Riad le Ksar de Fes

Route d'Ain Chgagg, 30000 Ain Cheggag, Marokko

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Lekker relaxed, dichtbij vliegveld

Niet al het personeel spreekt Engels, we moesten wachten op iemand anders voor meer info. We konden al wel de kamer op. Wifi werkte niet in het huisje, wel in het hoofdgebouw.

Relaxed huisje met woonkamer en eigen terras. 's Avonds hebben we diner bijgeboekt (340 dirham incl 2 drankjes) en dit was een van het lekkerste eten dat we op hebben in Marokko! Het ontbijt was ook lekker. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, we konden op tijd ontbijten omdat we vroeg naar het vliegveld moesten. Er is in de buurt niks te doen, maar vliegveld is erg dichtbij. Zwembad en de tuinen om het hotel zien er netjes uit. Bed is prima en badkamer werkt goed.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Zeer ruime en schone kamer.

Het ontbijt is op zich goed verzorgd. Maar nadeel is dat het alleen maar witte meel producten betreft. Heel slecht voor mij als diabetespatient

Zeer ruime en schone kamer. Vriendelijk personeel

Heerlijke, rustige ryad buiten Fez met mooie, grote kamers en zeer vriendelijk personeel!!!

Een prachtig ryad, zeer rustig gelegen wat dichtbij de luchthaven ligt en de snelweg is ook vlot te bereiken. Zeer vriendelijk personeel, ruime kamers en heerlijk ontbijt (stokbrood, marokkaanse pannekoek, cake, verse jus).

Perfect voor afsluiting rondreis

Het ontbijt was niet erg goed. Zeker niet passend bij een hotel als dit. Brood, pannenkoekje met jam en thee met suiker. Iets meer variatie had gekund. Wij hebben in diverse type hotels geslapen in Marokko en dit was wel het minst goede ontbijt.

Wij hebben de laatste twee dagen (drie nachten) van onze rondreis door Marokko hier doorgebracht. Bewust gekozen voor een rustige plek met zwembad. Het voldeed compleet aan onze verwachting. Enorme grote kamer en badkamer, prachtige tuin met een fijn zwembad. Hebben alle dagen in het hotel gegeten en dat was prima. Op de dag van vertrek 10 minuten rijden en we stonden op het vliegveld.

mooie locatie, heel vriendelijk personeel.

het ontbijt, heel eenvoudig. De diner was lekker, maar als voorgerecht krijg je meestal groentjes en van zodra het hoofdgerecht komt worden die weggenomen, ze mogen dit voor ons gerust laten staan!

Een mooie accommodatie op een rustig gelegen plaats nabij Fez.

Ik had verwacht dat het dichter bij het vliegveld was maar dat is niet echt een minpunt.

Echt een geweldig mooie accommodatie, we zijn hier maar kort geweest, kwam 's avonds laat aan en gingen 's ochtend vroeg weer weg maar het zag er zo leuk uit. Het personeel was vriendelijk. We moesten eerder ontbijten vanwege een tripje de volgende dag, dat was geen probleem. Ik had er graag een dagje vertoefd in de mooie tuin, voor slechts een nachtje is het te kort.

Fantastische lokatie qua mooie tuin (avondwandelingetje en...

Het diner was heerlijk maar wel relatief prijzig

Fantastische lokatie qua mooie tuin (avondwandelingetje en parkeren top) en zwembad, en ideaal dicht bij vliegveld.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

We hebben genoten van ons verblijf!

Het hotel is erg mooi gelegen en ook de tuin is prachtig! Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Het is een rustige omgeving waar je volledig tot rust kan komen. Het ontbijt en vooral het diner (ongeveer €15 p.p.) waren erg lekker. Er worden ingrediënten uit de eigen moestuin gebruikt.

UItstekende riad dichtbij de luchthaven van Fez.

Niet zo gemakkelijk te vinden in het donker.

De ligging is dicht bij de luchthaven. Ook na aankomst tegen middernacht, kregen we nog een drankje. Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Leuk zwembad en mooie, rustige tuin.

Lichte ontgoocheling
    • Douiria

De kamers waren niet schoon, het keukentje was erg oud en rook vermolmd, het personeel was niet erg dynamisch, de prijs is veel te hoog voor wat je krijgt

De tuin, het zwembad, de parkeergelegenheid

Zalig stil met fijn zwembad.

Lekker ontbijt, uitgebreid met heerlijke producten. Aicha en het personeel zijn zeer vriendelijk. Voor gezinnen met kinderen zeker aan te bevelen. Na een vermoeiende heenreis was het zwembad een heerlijke opkikker. De ligging is prima voor een bezoek aan Fez en om Ifrane en de merentocht te doen. Zeer dicht tegen de luchthaven (een tiental minuten). Voor ons ideaal na een avondvlucht waren we snel in het hotel. De kamers zijn zeer groot en verzorgd. De tuin is prachtig onderhouden. De auto kan je op het terrein parkeren.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

We kwamen, door vertraging van het vliegtuig, om 03.

niets!

We kwamen, door vertraging van het vliegtuig, om 03.00 uur aan. We werden vriendelijk ontvangen en kregen zelfs wat jus, water, toetjes en fruit (omdat we zo'n honger hadden). Zeer rustig gelegen, Prachtig grote kamers, ruime badkamers en fantastisch uitzicht. Goede bedden en airco. Mooie, ruime ryad met heerlijk vers ontbijt (stokbrood, Marokkaanse pannenkoekjes, jus, koffie, thee.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een heerlijke plek om tot rust te komen en van de zon te genieten

Het ontbijt was elke dag hetzelfde, dat was wat eenzijdig. Als je erom vroeg kon je wel wat anders krijgen.

De hele uitstraling van de Riad en de tuin is prachtig en een een heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Mooie en praktische locatie, prima kamers, eten ten opzichte van de prijs viel erg tegen!

Voor 15 euro kregen we een vrij mager diner. Het ontbijt was in vergelijking met andere hotels ook erg sober! We verzochten om een ontbijt om 7 uur, maar toen was het nog compleet donker beneden.Pas na 7.15 uur werd ons ontbijt klaargezet.

De locatie is prachtig en dichtbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

was goed

was goed

De personeel is hopeloos geval

De personeel is hopeloos geval

Perfecte locatie en prachtige accomodatie! Rustige locatie en je bent zo in het centrum van Fes

Wat een vriendelijke personeel en erg behulpzaam. Alles was naar wens! Met dank aan de lieve dames :)

Oase van rust...

Locatie dicht bij airport en zeer rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

mooie locatie en heel vriendelijk

ontbijt was iedere dag hetzelfde, wat meer variatie had wel gemogen aangezien we daar een week verbleven. kamers heel netjes

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Aangenaam en tevreden verblijf.

Ontbijt was basic, graag eitje of stukje kaas bij ontbijt.

Ligging - tuin

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Beste optie voor rust en dicht bij de luchthaven.

Ontbijt is wat eenzijdig: brood, zoetigheid, pannenkoekjes.

Heerlijk zwembad. Prachtige omgeving. 10 minuten vd luchthaven.

Fantastische mooie plek om bij te komen sprookjes gewoon

Het ontbijt en het reserveren van maaltijden.

De rust het gebied prachtig gewoon

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heerlijk verblijf

Geen koelkast. Geen waterkoker.

Mooie locatie. Rust en natuur.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

aangenaam

lawaai personeel

prachtige tuin

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Kamers zijn ruim en leuk ingericht.

Bij aankomst was er niemand die ons in het engels te woord kon staan. De royal suite die we gereserveerd hadden was niet meer beschikbaar. We konden pas 'savonds om 10 uur dineren in het restaurant, omdat er in de lobby een feestje was van de franse consul. waarschijnlijk had deze man onze suite ingepikt. Gevolg was ook dat we buiten moesten zitten. Het was die avond koud dus dat was een tegenvaller. Al met al weinig klantvriendelijk.

Kamers zijn ruim en leuk ingericht. Het hotel is omgeven door een mooie tuin. leuk zwembad.

• Beoordeeld op: 1 april 2016

Mooi gelegen maar ver van alles dus eigen vervoer gewenst.

Te ver weg van stand/attracties Geen tv, keuken beperkt open en 1menu, bereiden duurde erg lang

Mooi gelegen maar ver van alles dus eigen vervoer gewenst. Rustiek

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Prima plek om de dag voor vertrek te overbruggen.

Overdag is er niks te doen en is er geen personeel direct beschikbaar.

Prima plek om de dag voor vertrek te overbruggen. We vertrokken vanaf het vliegveld bij Fes en dit was onze laatste stop. Dicht bij het vliegveld (ryan air piloten verblijven hier ook omdat het zo dichtbij is). In de avond komt alles tot leven en kun je heerlijk eten en wat drinken. De mogelijkheid om vanaf vijf uur al uit te checken is ook een voordeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Het hotel is vooral handig gelegen als je vanuit de Atlas...

Een kamer op de begane grond staat via een gang in verbinding met de centrale hal en de receptie en het eetgedeelte. Het is daardoor nogal gehorig als je een kamer op de begane grond hebt. Betaal in euro's, want anders betaal je een hogere prijs dan afgesproken omdat de wisselkoers nogal in het voordeel van het hotel wordt berekend.

Het hotel is vooral handig gelegen als je vanuit de Atlas komt en nog een overnachting nodig hebt bij het vliegveld. Het hotel ligt heel rustig en er is een heel mooie tuin en een mooi zwembad. Jet is precies een kwartier rijden vanaf het vliegveld. Bijna alle gasten die er zitten gebruiken het hotel als overnachtingsplek voor ze naar het vliegveld gaan. Je kan er al vrij vroeg ontbijten. De bediening sprak vooral frans en een beetje engels. Het hotel is heel makkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Heel klantvriendelijk personeel (dit geldt overigens ook...

Slechte akoestiek in het huis. Kamers niet zo goed geïsoleerd (geluid). Airco die nauwelijks niet verwarmde.

Heel klantvriendelijk personeel (dit geldt overigens ook voor de eigenaar). Authentieke en lekkere keuken, zowel voor ontbijt als diner. De rust op het mooie landgoed waarop het landhuis gelegen is. Prijs-kwaliteit prima. Gunstig gelegen om met huurwagen Fès en/of Meknes te bezoeken.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Mooie faciliteiten

Afstand naar het vliegveld

Mooie faciliteiten

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

De rust en het groen laten het mooie gebouw goed tot haar...

Het personeel komt over alsof het ongelukkig is.

De rust en het groen laten het mooie gebouw goed tot haar recht komen. Het ontbijt was ook top.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Matige service.

Matige service. Zeer sober ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

vriendelijke staf, goede keuken en rustig en mooi gelegen...

vriendelijke staf, goede keuken en rustig en mooi gelegen als uitvalsbasis naar zowel Meknes, Fes. Vliegveld Fes is snel te bereiken (20 min)

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Heerlijk dicht bij het vliegveld.

Heerlijk dicht bij het vliegveld. Wij hebben er gebruik van gemaakt de nacht voordat we weer naar huis vlogen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De kamer, het uitzicht en ontbijt waren top!

Het personeel was in het begin wat stug.

De kamer, het uitzicht en ontbijt waren top!

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Persoonlijke benadering en prachtige Riad