Beoordelingen over Riad Losra

9,9

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Alsof je tuis bent.
    • Kobba Beige - Beige Kamer

Het plastic om het matras. De airco maakt teveel lawaai en op straat kan het ook rumoerig zijn. In juli vind er een algehele renovatie plaats en zijn daarna de hierboven genoemde opmerkingen opgelost.

Zowel de eigenaar als het personeel zijn heel gastvrij en erg vriendelijk. De eigenaar spreekt zeer goed Duits waardoor hij al je vragen kan beantwoorden en een hoop tips kan geven. Ontbijt is super, elke dag vers! We hebben ook 2x gedineerd wat uitstekend was. Alles vers en ruime porties.

Erg aardig personeel en een erg leuke manier om te...
    • Kobba Hamra - Rode Kamer

Erg aardig personeel en een erg leuke manier om te overnachten in marrakech, hielp met een boel advies

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

De eigenaar is erg aardig en behulpzaam.

In het riad zelf was het erg rustig

De eigenaar is erg aardig en behulpzaam. De kamers zijn groot zat en schoon. Wel stukje lopen naar centrum maar Marrakesh is dan ook echt een doolhof.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Een fantastische uitvalsbasis om Marrakech te verkennen.

WiFi reikte tot net voor de kamer en ook op het terras was er geen ontvangst. Misschien een luxeprobleem, maar ik wou graag meer te weten komen over de dingen die ik zag.

Een fantastische uitvalsbasis om Marrakech te verkennen. Zowel Farid als Ousama zijn ontzettend vriendelijk. Je kan hen echt alles vragen; in de mate van het mogelijke vervullen ze al je wensen. Mijn kinderen waren gek op de muntthee en die werd ons op elk mogelijk vrij moment aangeboden. Van het huis. Na een trip naar Zagora voelde Riad Losra als thuiskomen. We gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Riad Losra met gastheer Farid waren fantastisch!

Riad Losra met gastheer Farid waren fantastisch! Alle bezienswaardigheden binnen loopafstand, de mensen van Marrakech allemaal vriendelijk en behulpzaam. Het leven op het plein :-) vooral 's avonds

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

De sfeer en vriendelijk personeel

De sfeer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

de service was perfect en het personeel was heeel...

moeilijk tevinden met de auto.

de service was perfect en het personeel was heeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Een geweldig gedienstige familie staat dag en nacht klaar om...

Een geweldig gedienstige familie staat dag en nacht klaar om je een leuke tijd te geven in hun mooie riad. Wij gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Vriendelijke personeel.

Vriendelijke personeel. Wij mochten onze bagage voor paar dagen achter laten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad Losra