Beoordelingen over Riad Zamane Fès

12, Derb Skallia - Douh - Batha - Fès Médina, Fes El Bali, 30000 Fès, Marokko

#44 van de 172 hotels in Fès

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fantastisch riad met zeer vriendelijk personeel
    • Junior Suite met Terras Yacout

Niks. Het bed had iets zachter mogen zijn maar was eigenlijk gewoon prima!

De gastvriendelijkheid, de tips, de hammam en het huisgemaakte diner. Top plek!

Prachtig Riad!
    • Standaard Tweepersoonskamer Kenz

Nvt alles geheel naar wens

Zo mooi! Prachtige binnenplaats omringt door mooie, bijzondere kamers! Goed ontbijt. 1x gedineerd en dit was top! Zeer vriendelijk personeel. Leuke en (bij noodgeval) bijzonder behulpzame manager! 10+

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Riad ziet er erg mooi uit met veel details, mooie zitjes en...
    • Deluxe Kamer Ambre

De communicatie met het personeel verliep niet helemaal goed, we hadden niet altijd het gevoel dat we begrepen werden.

Riad ziet er erg mooi uit met veel details, mooie zitjes en fijne kamers.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een ervaring waar je als zoon aan huis wordt behandeld!
    • Royal Suite Tarbe

De manager Said & hun personeel zoals chef kok Myriam behandelde ons als kind aan huis! We hebben hen getrakteerd op een doosje uitmuntende Marokkaanse koekjes van La Villa (waar de koning zelfs zijn patisserie gaat halen). Said en zijn Personeel waren heel gericht op ons geluk tijdens ons verblijf waardoor we er niet alleen een voldaan gevoel aan hebben over gehouden maar ook nieuwe vrienden !

Vriendelijke manager die zijn best doet om ons verblijf zo...
    • Standaard Tweepersoonskamer Kenz

Vriendelijke manager die zijn best doet om ons verblijf zo fijn mogelijk te maken. Er kon zelfs savonds nog een hammam geregeld worden, waarna je heerlijk ontspannen je bed in duikt. De suite was geweldig! Er werd ook netjes een taxi geregeld die ons naar het vliegveld bracht.

De prijs was inclusief ontbijt.
    • Deluxe Kamer Ambre

De prijs was inclusief ontbijt. Voor de laatste ochtend werd mij een ontbijtpakket beloofd wegens een zeer vroeg vertrek. Er was echter niemand te bespeuren bij vertrek noch een ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Het Riad is erg mooi.
    • Junior Suite Warda

Het Riad is erg mooi. We hadden een gezinskamer en deze voldeed prima. Het ontbijt was prima en de mensen aardig. Ik vond de mensen ook tolerant en lief voor de kinderen. Kamers werden zorgvuldig opgeruimd en schoongemaakt. Terras om overdag in de zon en s avonds als de kinderen sliepen een glaasje wijn te drinken heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Mooi, maar niet het idee dat je als gast in de watten wordt gelegd.
    • Deluxe Kamer Ambre

Voor zo'n accommodatie op loopafstand waar bergen sinaasappels worden verkocht en waar bakkertjes heerlijk brood bakken verwacht ik meer dan sap uit een pak en smakeloos stokbrood. Mooie accommodatie, maar verder niets in het werk gesteld om wat sfeer te kweken met eventueel verlichting door kaarsen o.i.d. Ook niemand die spontaan (zoals bij andere riads wel gebeurt) a.d.h.v. Een plattegrondje uitlegt waar e.e.a. te zien is in Fes.

Mooie kamer en ligging ideaal.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer Kenz

Het ontbijt was eenvoudig maar toereikend.

De locatie was perfect, aan rand van medina. Eenvoudig om de Riad terug te vinden. Prachtige Riad, zeer rustig in de hectiek van de medina. Wij hadden kamer Kenz op het dak, prima!

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer Kenz

Super vriendelijke staf en personeel! Prachtige Riad en mooie ruime kamer (appartement!) op het dak met eigen badkamer. Heerlijk comfortabel en schoon. Lekker en gezond ontbijt. Goed gelegen en gemakkelijk te vinden en af te lopen van waar de auto geparkeerd kan worden. Voor een restaurant in de buurt kregen we een goede tip van mevrouw Sakina Belcadi: Médina Café Restaurant 6, Derb Mernissi net buiten de stadsmuur, naast de Bab Boujloud!

Super verblijf
    • Executive Suite Safir

Super leuke Riad. Zeer gastvrij heerlijk ontbijtje. Ruime grote kamer

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Beste riad waar wij tijdens onze 11-daagse reis hebben...

Beste riad waar wij tijdens onze 11-daagse reis hebben overnacht. Ik heb op veel plekken geslapen maar nog nooit heb ik een plek gezien waar alles tot in de puntjes perfect was. Je waant jezelf, vanaf het moment dat je binnenloopt, in een waar perzisch paleis. Het personeel is geweldig en behulpzaam. De riad zit aan de rand van de medina, net uit de gekte en drukte maar toch op loopafstand. Aanrader voor iedereen die naar Fez gaat en de stad op zn meest romantisch wilt meemaken.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Riad Zamane is prachtig en smaakvol ingericht.

Riad Zamane is prachtig en smaakvol ingericht. De kamers zijn comfortabel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Persoonlijke benadering. Kenza, de dochter van de eigenares, kookt heerlijk. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Een hotel om anderen aan te raden.

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Heel mooie binnenplaats en kamers.

Het diner is prima maar vergeleken met de omliggende restaurants aan de dure kant.

Heel mooie binnenplaats en kamers. Ontbijt is prima. Vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 17 januari 2015

Uitstekende ontvangst, prima maaltijden, zeer attente...

Wifi op kamer niet aldoor stabiel, bediening verwarming niet vanzelfsprekend.

Uitstekende ontvangst, prima maaltijden, zeer attente bediening. Heel mooie binnenhof.

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Locatie, de kamers, de gastvrije ontvangst en de...

Locatie, de kamers, de gastvrije ontvangst en de persoonlijke service.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

De Safir Suite

De Safir Suite

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

De zeer smaakvolle inrichting van de riad en de ontvangst.

De zeer smaakvolle inrichting van de riad en de ontvangst.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riad Zamane Fès