Beoordelingen over Riad Zitouna

#51 van de 84 B&B's en herbergen in Fès

9,8

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zeer goed

De sfeer was goed, mooie riad met prachtige tegels en mozaïek. Ontbijt heel uitgebreid en lekker. Hele goede service. Zoals klaarzetten van ligstoelen en drankje komen brengen. En ook door meelopen als we de weg niet konden vinden. Goede tips over wat wel en niet te doen. Alles was schoon en lekker zwembadje.

Alles was zo goed als maar mogelijk is.

De mogelijkheid om zelf de voordeur uit te kunnen zou Samid een heleboel werk besparen, nu moet hij wachten tot gasten terugkomen en maakt hij ontzettend lange uren, hij klaagt nooit, maar naar mijn mening vraagt dit meervan hem dan redelijk is.

Eigenlijk overtrof alles mijn verwachtingen, het overvloedige ontbijt (ik voelde me eigenlijk een beetje bezwaard dat ik hoogstens een derde ervan op kon), mijn riante kamer en het bed, het dakterras met geweldig uitzicht, maar bovenal de beste gastheer ooit: Samid, hij deed alles en meer om mijn verblijf een fantastische ervaring te maken. Ik heb nog nooit zo’n dikke fooi gegeven en dat was niets minder dan terecht.

Héél erg vriendelijke bediening + mooi dakterras en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was wat beperkt, de eigenaar stond echter open voor feedback en ging voor een uitgebreider ontbijt zorgen.

Héél erg vriendelijke bediening + mooi dakterras en aangenaam zwembad!

Prijs kwaliteit verhouding niet helemaal oké
    • Prestige Tweepersoonskamer

Jacuzzi staat leeg, hadden verzoekje gedaan voor gezond ontbijt (vier weken op rondreis door Marokko pannenkoeken eten is niet echt goed voor je stoelgang), maar daar werd niet echt gehoor aan gegeven. Ook hebben we een ochtend ontbijt gemist (hangover, eigen schuld uiteraard), maar toen we uit bed kwamen vroegen we of we toch nog wat konden krijgen. Hier moest toen even iemand voor gebeld worden, omdat ik de Franse manager niet verstond. Ik kreeg een man aan de telefoon (ik denk de andere mede-eigenaar), die mij heel lomp wist te vertellen dat tijd voor ontbijt maar tot 10u is. Ik zei toen vriendelijk dat we dan zelf ontbijt zouden regelen, en toen riep hij nog snel even een beetje bozig erachteraan dat dat dan niet binnen het hotel of op de kamers opgegeten mag worden. Hij was gewoon onvriendelijk. We waren idd erg laat, maar we waren de enige gasten, en een beetje extra service is nooit mis en getuigd van gastvrijheid, helemaal voor de prijs die je hier betaald mag zulke extra service best verwacht worden. En bovenal, ben op z'n minst altijd vriendelijk tegen je gasten. Ook ziet het hotel er op sommige plekken er een beetje doorleefd en onaf uit (stucwerk dat afbrokkelt, onkruid dat door de dakpannen heen groeit, geen lampenkappen op de lampen in de badkamer). Dit is een van de duurste riads waar wij tijdens onze rondreis in Marokko hebben verbleven, maar het meest onder de maat. Overigens ook lastig te vinden en niet goed aangegeven met bordjes.

Heerlijk zwembad, lekker grote schone kamer, Franse mede-eigenaar erg vriendelijk

Ontbijt,onthaal,authentiek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt,onthaal,authentiek

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Riad Zitouna is een mooie Riad in het hart van de medina. Het is wel een hele wandeling om naar de R
    • Prestige Tweepersoonskamer

Geen parasol op het dakterras en geen ligbedden bij het zwembad

de gastvrijheid en hulpvaardigheid

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Magnifique
    • Suite Deluxe

Agnes was een uitstekende gastvrouw en zorgde goed voor ons

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

mooi sfeervol riad

we mochten niet eten op de kamers

heel mooi