Beoordelingen over Sofitel Marrakech Palais Imperial 5-sterren

Rue Haroun Errachid, Hivernage, 40000 Marrakech, Marokko

#653 van de 855 hotels in Marrakech

Niet voor herhaling vatbaar en zeker niet aan te raden!
    • Junior Suite (2 Volwassenen) met Kingsize Bed - Uitzicht op het Zwembad en het Atlasgebergte

Het onthaal, het eten en de gastvrijheid jegens een gezin met een kind is ondermaats. We kwamen aan en gingen de eerste dag richting zwembad. Het was vrij frisje dus dachten we gezellig opwarmen in het verwarmd zwembad (stond op de site) eens aangekomen werden we aangesproken door een medewerker: we moesten bijbetalen voor het gebruik van dit verwarmd zwembad 40 euro pp maar of we wilden betalen of niet maakte niks uit want kinderen zijn toch niet toegelaten! Kindjes moeten in een van de twee frissere zwembaden gaan zwemmen en spelen! We werden door een medewerker bij wijze van spreken wandelen gestuurd. Het bijbetalen voor het verwarmd zwembad stond trouwens nergens vermeld op de website. Als je reeds een hoge prijs betaald (2500 euro voor een week) voor een ondermaatse kamer (suite!) is not done! Balkon vol duivenpoep met twee wankele stoeltjes. De badkamer is oud en degoutant. Je hebt geen zin om een heerlijk ontspannend badje te nemen bij het zien van de badkamer. Lamp kapot, geen douche klein badje, ik heb me zelfs verbrand aan de kraan. Douchekoppen en slang lekken! Echt te triest voor woorden. Zie de foto’s van de badkamer in bijlage (triestig)! We hebben al veel hotels bezocht, ook Sofitel agadir, tetouan en Parijs maar dit is veruit de slechtste Sofitel hotel ooit bezocht!!!! Vroegtijdig omgeboekt en ons verblijf elders voortgezet! Ook het terugkrijgen van ons geld (we hebben nog 3 nachten ergens anders geboekt wegens de sfeer in dit hotel) bleek een serieuze issue te zijn. Zaterdag zijn we toegekomen we betaalden het volledig bedrag en extra voor lunch en diner in de restaurants. Zondag gingen een aantal rode lichtjes branden. Toen we gingen ontbijten: geen tafels meer vrij. We moesten ofwel wachten ofwel buiten zitten ofwel aanschuiven aan een grote eethoek met andere mensen. Na even wachten kregen we een tafel aan de deuropening: we zijn ziek geworden van de tocht en de koude. Tweede rode licht is het vrij gebruik van een vd zwembaden.

Het ontbijt en het personeel van de ontbijtdienst waren keurig en vriendelijk. In het weekend was het wel even wachten voor je een tafel binnen kreeg, buiten is het met een kind van 2,5 jaar te fris.

Mooi zwembad matige kwaliteit hotel sterk verouderd zeker geen 5 sterren

De kamers zijn oud de sanitair sterk veroudert , douche zeer matig conclusie hotel moet worden gerenoveerd ! Hotel stinkt omdat er nog gerookt mag worden

Locatie en zwembad buiten

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Slecht
    • Luxe Tweepersoonskamer - Uitzicht op Koutoubia en Remparts

Sofitel in Marrakech is mooi van de buitenkant maar van binnen voldoet het totaal niet aan de verwachtingen! Alles op de kamers is stuk en vies! En de kamers en zelfs de suites zijn zo gehorig! De Superior kamer (kamernummer 483) die we hadden geboekt was niet naar verwachting, we hadden gevraagd om een kingsize bed en kregen 2 losse aan elkaar geschoven bedden. Na dik een half uur wachten werdt ons een andere kamer beloofd. Tweede Superior kamer ook niet naar verwachting! Omdat het licht in de slaapkamer het niet deed en ook niet in het toileth. Inmiddels waren mijn partner en ik het verhuizen van kamer naar kamer spuugzat. We kwamen net van een vermoeiende vlucht van de luchthaven en dan wil je niets liever dan relaxen op je beloofde kamer.. Dus eiste ik mijn geld bij de receptie terug want dit mag je niet verwachten voor een 5 sterren hotel. Bij de receptie werdt ik afgewimpeld door ene "Azdin" met het nieuws dat hij niks voor mij en mijn partner kon betekenen en dat ik morgen het moest aankaarten bij de manager. De volgende dag heb ik naar de manager gevraagd en het geld kreeg ik natuurlijk niet terug maar er werdt mij een Junior Suite aangeboden ter compromis.. Eenmaal in de Junior Suite (kamer 427)met uitzicht op het zwembad was die kamer ook niet naar verwachting! Het balkondeur was stuk en ging niet op slot! Batterij van de kluis was op en daardoor ging de kluis niet op slot. En de kraan van het ligbad in de badkamer deed het niet! Kortom er was weer van alles mis zelfs in de Suite! Zelfs de Junior Suite van het Sofitel is zo gehorig dat ik en mijn partner snachts niet konden slapen omdat de mensen naast ons sex hadden.. Zelfs een kuch of huilende baby is goed te horen! Dit is geen stijl! Bij het zwembad bestelde mijn partner en ik 2 tropical shakes voor €20.

Wij waren thuis.......

Niks eigenlijk......

Het ontbijt was geweldig en het personeel was super....zeer vriendelijk heel erg behulpzaam en altijd attent..... en de accommodatie was prachtig

geweldig locatie met top lounge en restaurants
    • Luxe Tweepersoonskamer - Uitzicht op Koutoubia en Remparts

de kamers hebben nieuw interieur nodig ik ben zelf interieur designer zou het graag willen veranderen

prachtige zwembaden gezellig hotel voor jong en oud

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

• Luxe Tweepersoonskamer - Uitzicht op Koutoubia en Remparts

Ik denk dat in hoog seizoen het wel vechten voor een ligbedje is. Het eten bij het restaurant bij het zwembad, kwalitatief matig en wel duur. Gelukkig heb je op loopafstand La Table du Marche waar je goed kunt lunchen. Service bij het zwembad is traag.

De sfeer, ligging (wel rustig, in mooie buurt en op loopafstand van medina en aantal leuke restaurants, wij vond La Palace en Comptoir Darna heel leuk) en ontbijt. Top WiFi, geen gedoe met wachtwoord, snel en geen onderbrekingen en goede dekking.

Fantastisch hotel, zwembad en tuinen waren schitterend!

De vloerbedekking in de kamers was een beetje oud. Was wel aan vervanging toe.

Het ontbijt was heerlijk. Het zwembad was prachtig met heerlijke bedden en parasols. Er was genoeg plek. De lunch bij het zwembad was fantastisch. Er waren genoeg plekjes om een drankje te doen. Fantastische ligging in een mooie buurt. De kamers waren ruim maar de vloerbedekking was wel aan vervanging toe. Verder was de badkamer/wc prima. Ik ga er graag weer een volgende keer naar toe

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Top hotel, uitstekende service!

Niets! Alles was goed 👍🏼

Het personeel was erg vriendelijk, van piccolo tot manager. In het bijzonder een zeer goede service gehad van Ibtissam de receptioniste! Het ontbijt was royaal en je kon er buiten eten bij fluitende vogels! Al met al, tophotel! Locatie was ook zeer ideaal.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

We zijn snel weer terug!!
    • Luxe Tweepersoonskamer - Uitzicht op Koutoubia en Remparts

Het ontbijt was heel goed! Personeel super vriendelijk vooral sannah en youssef!

De badkamer was niet goed schoon en de badkuip was...
    • Luxe Tweepersoonskamer - Uitzicht op Koutoubia en Remparts

De badkamer was niet goed schoon en de badkuip was beschadigd rechts onderin

Alles was top!

Alles was top! Van A tot Z .. ❤️

Sfeervol, warm, luxe

Sfeervol, warm, luxe

Gaan volgend jaar zeker terug
    • Luxe Tweepersoonskamer - Uitzicht op het Atlasgebergte

Service was heel goed !!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Best prijzig

Het personeel locatie en faciliteiten

De moeite waard!
    • Luxe Tweepersoonskamer - Uitzicht op het Atlasgebergte

Prachtig hotel! Alle luxe!

Mooi luxe verblijf.
    • Luxe Kamer met 1 Tweepersoonsbed - Uitzicht op Tuinen en Zwembaden

Last van mieren gehad. Deze kamer was gelegen aan de begane grond aan de tuin&zwembad.

De service, de kamer en het uitzicht zijn geweldig.

Ontbijt was heerlijk, personeel was zeer vriendelijk en...

Eten aan het zwembad was minder..

Ontbijt was heerlijk, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, en de sfeer was zeer goed

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Marokko op zijn best

Check outfit kan iets sneller

Heel prettig voor kinderen erg kindvriendelijk

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Fantastisch zwembad/ tuin.

Ik vond de prijzen voor Marokko erg hoog in het hotel. 5 euro voor blikje fris ...echt te veel. Ondanks fantastisch ontbijt is 25 euro op aan de hoge kant.

Fantastisch zwembad/ tuin. Heerlijk maar te duur ontbijt.Bijzonder aardig personeel

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Het bed, de roomservice en de locatie van het hotel

Als je een vraag stelde liet het antwoord of de bediening nog wel eens op zich wachten. Vooral bij de receptie en het zwembad. Als je geen haast hebt geen punt, maar als je een vliegtuig moet halen, wat lastig. De drie desks bij de receptie verwijzen met verve door naar elkaar: kastje naar de muur effect. Twee uur later uitcheken bleek niet mogelijk. Personeel is deels vriendelijk deels ongeïnteresseerd nonchalant.

Het bed, de roomservice en de locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Zwembad en Tuin.

Kamers. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding. Wil je waar voor je geld, dan kun je beter logeren in The Pearl of Es Saadi Palace.

Zwembad en Tuin. Ook wel fijn om Een drankje te doen in So Lounge.

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Rustige ligging , mooie tuin, lekker ontbijt en aangename...

Veel te veel personeel en managers van de managers... Iedereen geeft iedereen bevelen en toch slagen ze er in om heel traag zaken voor elkaar te krijgen .. Veel drukdoenerij en ego's voor niets... Stoorde me daar mateloos aan...

Rustige ligging , mooie tuin, lekker ontbijt en aangename geur in hotel

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Het ontbijt is voortreffelijk.

De kamergrootte valt wat tegen Het interieur van de kamers begint gedateerd te raken

Het ontbijt is voortreffelijk. Nooit zo'n uitgebreid buffet gezien De zwembaden zijn voortreffelijk

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Verblijf in de tuin en bij de zwembeden

Lawaai van verkeer

Verblijf in de tuin en bij de zwembeden

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Het ontbijt was fantastisch.

Het ontbijt was fantastisch...

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Service

Dat ze opeens in je kamer staan om de minibar te controleren

Service

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

verwarmde pool

de diners

verwarmde pool

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.