Beoordelingen over The Red House

Av. El Yarmouk Hivernage, Hivernage, 40000 Marrakech, Marokko

#24 van de 153 B&B's en herbergen in Marrakech

Gebaseerd op 271 beoordelingen over deze B&B

Prachtige locatie met ruime kamers net buiten de medina
    • Royal Suite

Prijs is op europees niveau

Fantastisch ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Spa stelt niet heel veel voor maar goede massage, manicure/pedicure, scrub. Locatie is perfect, net buiten de medina, alles op loop afstand. In 20 minuten zit je midden in de medina. Clubs e.d. ook op loopafstand (wij zijn niet geweest). Zwembad is groot genoeg om een klein beetje te kunnen zwemmen maar het is niet heel groot. Voor Marrakech begrippen is het groot.

citytrip
    • Royal Suite

de mentaliteit van de marokkaan tegenover de toerist is niet altijd even eerlijk.

we zijn hartelijk ontvangen, de kamer was schoon en netjes, het eten is geweldig en met name compliment aan Mohamed die een excursie en taxi voor ons regelde. In Marakech wordt natuurlijk geprobeerd om je laatste cent uit je portemonnee te halen, echter is dit dan de veilige haven.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Aanrader! Goed bereikbaar, moderne kamers. prima hotel.
    • Prinses Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed

Ontbijt was erg goed. De locatie ten opzichte van de stad is perfect. Binnen 5 minuten lopen zit je in de "herrie"van de stad. Absoluut een aanrader voor een stedentrip.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Heerlijk kleinschalig hotel
    • Prinses Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed

Heerlijk kleinschalig hotel waar je echt gast bent. Super ontbijt, fijne kamer en heerlijk zwembad. Goede locatie buiten de medina. Op loopafstand van oude centrum. Was hier voor de tweede keer en ga zeker terug.

Formidabel comfortabel.
    • Royal Suite

Het personeel was geweldig en vooral de auto die altijd voor ons klaarstond waren geweldig. Ook De kamer met zeer breed bed en aparte zitkamer waren uitstekend. Het restaurant is een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Sprookjesachtig met veel aandacht voor de klant!
    • Prinses Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed

De prijs van het eten in het restaurant vonden we te hoog.

Kamer die we hadden was geweldig, met een heeeel groot bed. Ook de bediening en ontbijt waren fantastisch. Voor ons een droom vakantie op loop afstand van het centrum

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Marokkaanse sfeer, in mooie ruime wijk, buiten hectiek van medina
    • Prinses Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed

prima kamers, ontbijt kon zonder kosten op de kamer geserveerd worden. Ongeveer een klein kwartier naar de medina lopen.Heel erg mooi restaurant, dit keer hier niet gegeten, maar is wel aan te bevelen. Huurauto kon gratis geparkeerd worden voor de deur

Fabulous
    • Royal Suite

De persoonlijke aanpak. Klein hotel fantastisch ontbijt en ook het restaurant krijgt een dikke 8

Heerlijk kleinschalig hotel

Prachtig hotel Mooie ksners

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Wij komen terug!
    • Prinses Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed

Heerlijk ontbijt - fantastische kamers - uitermate vriendelijk personeel en vooral Mohammed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Magnificent
    • Prinses Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed

Heel leuk personeel, waanzinnig eten en lekker zwembad. Mooie kamer, wij voelden ons hier zeer welkom!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Mooie kamers, zeer aardig en behulpzaam personeel en mooi...

Ondanks mooie, schone en ruime kamer, is de rest van het hotel toch wel beetje vergane glorie. Zwembad en verdere buitenfaciliteiten zijn gedateerd. Ondanks een welgetelde 6 andere gasten, was een drankje of iets bij het zwembad niet echt gewoontegoed.

Mooie kamers, zeer aardig en behulpzaam personeel en mooi restaurant, jammer dat dit buiten werking was tijdens ons verblijf.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Klein, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige...

Klein, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige locatie en zeer gunstig gelegen. Geen slecht woord over te zeggen. Minder geschikt voor kinderen, echt een relax plek!

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

zeer ruime suite, mooi dakterras, lekker eten, goed zwembad,...

helemaal niets

zeer ruime suite, mooi dakterras, lekker eten, goed zwembad, vriendelijk voor kinderen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Red House