Beoordelingen over Jnane Leila

353 bvd Mohamed VI Km 6 - Route De L'Ourika, Agdal, 40000 Marrakech, Marokko

#104 van de 153 B&B's en herbergen in Marrakech

Gebaseerd op 247 beoordelingen over deze B&B

Aanrader!

SUPER hotel! Deze tip van mijn familie mogen ontvangen. Heel leuk schattig perceel met overal leuke hoekjes om jezelf of samen terug te trekken. Zeer tevreden zijn wij over het personeel, de lunch wordt aan het zwembad gebracht evenals de cocktails. Zodra wij de kans krijgen gaan wij nog een keer terug.

Fijne vakantie gehad in Jnane Leila

WIFI / ontvangst Personeel kan zich meer zichtbaar opstellen. Regelmatig niemand aanwezig achter de bar / bij het zwembad. Ontbijt vaak later dan 8.30 uur. Kamers kunnen schoner Chauffeur van hotel regelmatig te laat / moeizame communicatie

Ontbijt was lekker Zwembad schoon Fijne ligstoelen Rustige lokatie Aardig personeel Zoon van eigenaar erg behulpzaam (toen chauffeur niet kwam, heeft hij ons opgehaald)

Een heerlijke plek om te ontsnappen aan de drukte van de...

Vraag vooraf of je een luchthavenshuttle kan krijgen. Wij moesten 300 Durham betalen terwijl Jnane Leila 100 rekent.

Een heerlijke plek om te ontsnappen aan de drukte van de stad! Sfeervolle tuin (met schildpadden en prachtige rozen), een lekker zwembad, goed ontbijt (wel elke dag hetzelfde), en heel romantische kamers met leuke marrokaans elementen.

Te duur en te slechte service.

Geen fohn, geen kluisje. Zeer slecht personeel. Bestelling van drankjes duurden soms wel 30 minuten en de kwaliteit was beroerd. Zelfs bij 2 gasten in het restaurant moesten we 2 uur op een Cesar Salad wachten... ondanks een Nespressomachine kregen we oploscappucino. Er wordt ongevraagd 10% servicekosten berekend. De service was in vergelijking met de 5 andere hotels zeer slecht. Het allerergst is dat het hotel betalende daggasten ontvangt. Deze bezetten de ligbedden zodat de eigen hotelgasten op de tegels moeten zitten!

Prachtige tuin, goede sfeer. Grote kamer.

Prachtige accomodatie, slechte service.

De kamer was om 17 uur nog niet klaar. Er was voor vroege checkout (7.30) geen ontbijt terwijl daar wel voor is betaald. Taxi naar de luchthaven moesten we zelf regelen. De chauffeur van het hotel rekent 100 dirham enkele reis naar de medina (6 km). Dat is absurd veel vergeleken met taxiprijzen.

De sfeer in de tuin, sfeervol kleinschalig complex

Prachtige tuin

Veel personeel maar als je ze nodig hebt zijn ze er niet, duurt lang voordat ze je verder helpen. Kan ook aan de rustige periode liggen eind april.

Prachtige tuin

leuk verblijf gehad

mensen van buitenaf kunnen komen zwemmen in zwembad ...lijkt mij geen goed idee ...het weer was nog niet schitterend en wij hebben er geen last van gehad

ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Zwembad compenseert voor de mindere kant vh verblijf waaronder de mindere comfort, bediening en eten
    • Senior Suite

Personeel en bediening erg traag. Kamer was voor 3 volwassenen maar extra bad was zeer oncomfortabel. Keuken en ontbijt ook maar matig.

Het zwembad, de sfeer rond het zwembad, mooie attributen

We voelden ons hier in eerste instantie niet welkom, daarna werd het wat beter.

Slechte ontvangst, slechte communicatie door personeel. Weinig aandacht voor de gasten Ongezellig “restaurant” Geen intitiatief bij personeel om er iets van te maken Voordat je ook maar normaal ontvangen wordt, vragen ze het verblijf eerst af te rekenen, omdat je via booking hebt gereserveerd. Toen ik dit niet accepteerde en aangaf dan weg te gaan was het ook goed.

De wat afgelegen locatie heeft een mooie tuin, de kamers zijn best ruim .

GE-WEL-DIG!

Geweldige plek, kleinschalig, je komt in een oase van rust en 's avonds lijk je in het sprookje van 1001 nacht te zijn beland. Heerlijk (Marokkaans) ontbijt, vriendelijk personeel, mooie kamer. Wij komen hier graag nog eens terug.

We hebben een heerlijke week gehad in Jnane Leila!

Het ontbijt was voldoende, maar iedere dag hetzelfde. Een beetje meer variatie zou prettig zijn. Het eten in het restaurant is eenvoudig.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar haalde en bracht ons naar het vliegveld en zelfs tussendoor bracht hij ons een keer naar het centrum. Het zwembad was heerlijk en ligt in een prachtige tuin dat 's avonds heel sfeervol verlicht is. Het ligt ongeveer 6 km uit het centrum, maar dat is juist fijn om even uit de drukte van het hectische centrum te zijn. Je bent hierdoor wel iedere keer 10 euro kwijt voor een ritje met de taxi (met zeer aardige "privé"chauffeur). Je kunt ook een bus nemen, maar dat hebben wij niet uitgeprobeerd.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Viel tegen
    • Senior Suite

Er waren gasten, waarschijnlijk vrienden van de eigenaar, die 2 nachten tot 3.30 de hele boel op stelten zetten. Enorme geluidsoverlast. Zowel het personeel als de gasten durfden er niets van te zeggen.

Zwembad was erg mooi.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Oase in Marrakesh, doen!
    • Senior Suite

Eigenlijk niets. We zijn op veel plekken geweest en wat gewend, dit was echter echt een top hotel!

Geweldige locatie, een oase midden in Marrakesh! Heel mooi gedecoreerd hotel, mooie kamers met mooie details, heel sfeervol. Geweldig tuin, we werden wakker van de vogels. Mooi zwembad, lekkere ligbedden, goeie service. Lekker eten zowel bij ontbijt als avondeten (ik denk dat dit verbeterd is, er waren geen wachttijden en lekkere gerechten op de kaart). Aardige mensen, je zit met een taxi (goedkoop) zo in de stad. We hebben ook een massage geboekt, was heerlijk. ECHT DOEN! hier krijg je geen spijt van.

Gezellig hotel

Locatie op booking.com klopt niet....... dus bellen en een half uurtje zoeken, maar prima geholpen door receptie!

Mooie binnentuin met plekken om te luieren en mooi zwembad. Kamers prima en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

zalige rustplek

niks !!!!

de afstand luchthaven-hotel, de kamer met voortuintje en avondverlichting, de kamerdecoratie, de tuin !!!!!, de woestijntent, de bar aan het zwembad, het avondmaal, het ontbijt buiten tussen de rozen !!!, de laagbouw

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Oase van rust in het drukke Marrakech

- Kwaliteit van het eten viel tegen - Personeel spreekt niet fatsoenlijk engels - Ver van de stad af

- Kamers waren heel erg schoon - Lekker rustig - Heerlijke loungeplekken

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Terug naar de 1001 nacht....

De Zahra suit was zeer ruim en Oosters ingericht. Het ontbijt is heerlijk en redelijk uitgebreid. Een schitterend tuin die savonds tot een sprookje wordt omgetoverd door de verlichting. De tuin is groot en hier en daar kan je ongestoord loungen. Een prima verblijf waar je voldoende privacy hebt. Personeel is heel vriendelijk, en alles is te regelen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

• Senior Suite

We waren niet ingelicht over het feit dat de gerechten die je besteld (lunch, diner) vers bereid worden en de boodschappen pas gehaald worden bij een bestelling. Dit om de kwaliteit te waarborgen. Daardoor hebben we de eerste dagen tot wel 2 uur op ons eten gewacht. Toen we dit uiteindelijk hoorden was het makkelijker omdat we bij het ontbijt al aangaven wat we wilden eten en hoe laat. Dit werd daarna stipt op tijd geserveerd. We hebben aan het personeel verteld dat het beter was geweest dat ze dit gelijk bij het inchecken vertellen.

De locatie ziet er prachtig uit en is een oase van rust. In de avond is het net een Arabisch sprookje met alle lichtjes in de tuin. De kamers zijn heel ruim en voldoen aan alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Leuk voor een verblijf met het gezin
    • Senior Suite

Afstand tot de medina was achteraf toch wat ver. Even naar de Medina gaan doe je daarom niet snel. Het duurde lang voor je je bestelling kreeg. Zeker niet ten nadele van het personeel want die deed erg zijn best. Is meer een kwestie van onderbezetting. Kwaliteit eten kan beter. Grootste minpunt is dat het zwembad ook toegankelijk is voor bezoekers van buiten.

De setting van het hotel, kleinschalig was zeer prettig voor een vakantie met het gezin. De ruime en mooi traditioneel ingerichte kamers. Kamers werden elke dag schoongemaakt. De tuin en opzet is erg leuk. Je voelt je in een echt berbers leefomgeving.

Lekker om te chillen in de tuin

Matige prijs kwaliteit van het eten, wel heel erg kleine hoeveelheden...

Lekker zwembad, heel Mooie tuin

• Beoordeeld op: 21 april 2018

De kamer, het zwembad, de binnentuin

De locatie was minder

De kamer, het zwembad, de binnentuin

sfeervolle en rustige accomodatie
    • Senior Suite

locatie was afgelegen, auto of taxi nodig

de sfeer in de tuin en bij het zwembad

Heerlijk, uitgebreid ontbijt, elke ochtend voor ons...

Geen WiFi in de kamers.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt, elke ochtend voor ons klaargemaakt. Zeer Aardige, Behulpzame staff.

Topaccommodatie!
    • Senior Suite

Fijn zwembad dat ligt in mooie tuin. Goede omgeving om te relaxen. Ruime sfeervolle kamers. Lekker ontbijten in de tuin.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooie, relaxte tuin, uitstekend ontbijt.
    • Senior Suite

Mooie, relaxte tuin, uitstekend ontbijt. Lekker dicht bij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Mooi origineel complex

Badkamer had een opknap beurt nodig.

Een heerlijk relaxed plekje.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Accommodatie
    • Senior Suite

Service, bijna geen personeel, restaurant stonk naar kattenpies

Accommodatie

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Een oase van rust aan de rand van de stad, prachtige plek in schril contrast met drukte van deMedina

Erg relaxed

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prachtige verblijf.

Niks op te merken.

Prachtige verblijf. Echte aanrader.

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Hoewel iets verder van het centrum is het een toplocatie als...

Hoewel iets verder van het centrum is het een toplocatie als je met jonge kinderen in Marrakech wil verblijven; grote tuin, zwembad, iedere kamer heeft een ruim terras en het ontbijt is voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Een oase van rust.

Altijd taxi moeten nemen om ergens heen te gaan ondanks dat we wel gratis gereden werden als er een auto van het personeel beschikbaar was.

Een oase van rust. De service van personeel was top. Prachtig voorjaar weer betekende een heerlijk rustpunt net bij de drukte van marrakech. Prachtige tuin rond zwembad.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Prachtige tuin met leuke plekjes om te relaxen, comfortabele...

Het zwembad is niet verwarmd waardoor het voor kleine kinderen nogal koud is. De menukaart is beperkt. Het eten is lekker maar eenvoudig.

Prachtige tuin met leuke plekjes om te relaxen, comfortabele kamers en zeer rustige en ontspannen sfeer. Lekker eten en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Kleinschalig hotel, fijne tuin, vriendelijk personeel.

Niets negatief! Let wel op dat het erg rustig is!

Kleinschalig hotel, fijne tuin, vriendelijk personeel. De kamer was heel goed, traditioneel en comfortabel.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Wij hebben ontzettend genoten bij Jnena Leila.

Wij hebben ontzettend genoten bij Jnena Leila. We kregen, zomaar, een upgrade van een kamer naar een hele grote suite. Het is heerlijk piepklein relaxt complex, met een goed zwembad en heel veel lounge plekken. Hoewel we soms even moesten zoeken naar het personeel, is iedereen bijzonder vriendelijk. Ook de hammam is een aanrader!

• Beoordeeld op: 27 februari 2015

Eigenlijk alles!

Bedden waren hard. Door de 2 extra (reserve) dekens onder het hoeslaken te leggen konden we dit redelijk opvangen!! Maar desondanks een aanrader!!

Eigenlijk alles! Ontzettend vriendelijke medewerkers, mooie tuin, nette accommodatie,eigen taxi, heerlijke Marokkaanse keuken Een 100% aanrader!!

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Huisje was super!

Huisje werd tussendoor niet schoongemaakt bij verblijf van 4 dagen

Huisje was super!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Een Oase net buiten het drukke centrum.

Een Oase net buiten het drukke centrum. De kamers zijn super qua sfeer en het mooie zwembad is een heerlijke verwelkoming na drie dagen Medina.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Heel gezellige zithoekjjes bij het zwembad, die uitnodigen...

Geen koelkastje op de kamer om water koel te houden.

Heel gezellige zithoekjjes bij het zwembad, die uitnodigen om lekker te loungen.

• Beoordeeld op: 25 april 2015

dat we lampen die ze gebruikten gewoon konden kopen tegen...

Aantal personeelsleden, hield niet over

dat we lampen die ze gebruikten gewoon konden kopen tegen inkoopprijs echt klant vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Groen en rust, attent personeel.

Groen en rust, attent personeel. Goed diner!

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

-hele mooie accomodatie in marokaanse stijl, veel rust!

-eten

-hele mooie accomodatie in marokaanse stijl, veel rust! -lekker bed -aardig personeel

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Jnane Leila