2. Hotelbeoordelingen Marokko
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Marrakesh-Safi (ma)
  4. Beoordelingen B&B en herberg Marrakesh
  5. Beoordelingen van Jnane Leila

Beoordelingen over Jnane Leila

353 bvd Mohamed VI Km 6 - Route De L'Ourika, Agdal, 40000 Marrakesh, Marokko

#298 van de 438 B&B's en herbergen in Marrakesh

Gebaseerd op 30 beoordelingen over deze B&B

7,4

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Fantastisch. Ik zou zo weer gaan

Nix

Het is echt zo mooi als op de foto’s. Prachtige tuin en kamers. 1001 lampjes in de avond. Super vriendelijk personeel. Hamam en massage zijn zeker aan te raden. Goed ontbijt en heerlijk eten. Ligt aan drukke weg, maar daar hadden we geen last van. Wel gemak want met een ‘taxi collective’ waren we in 10 minuten voor 50 cent pp in de medina (centrum) van Marrakech.

• Beoordeeld op: 20 november 2023

Een week lang genoten!

Toen we aankwamen en de omgeving zagen, schrokken we even. De buurt is vol in ontwikkeling. Zodra we binnen stapten, kwamen we in een oase terecht.

Wat een heerlijke accommodatie, een prachtige tuin en heel sfeervol ingericht.

• Beoordeeld op: 15 mei 2023

Genieten!

Enkel het wifi bereik kan nog wat beter.

Een zalig paradijs met alle nodige voorzieningen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Een mooi zwembad in een verzorgde tuin, ruime kamers, lekker en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 april 2023

Fijne oase vlak bij luchthaven

Prachtige tuin met zwembad, fijn terras voor een lekker ontbijt, grote kamers.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2022

Fijn mooi verblijf!

de sfeer en het eten

• Beoordeeld op: 28 oktober 2022

mooi relax plekje

tijdens het diner mag de muziek wat zachter. het was een erg onrustig deuntje, jammer bij de rust van de mooie omgeving. veel keuzes op de kaart was niet voorradig.

fijn plekje, buiten de drukte. mooi zwembad. lekker eten. mooie tuin. mooi ruim appartement. veel sfeer aangebracht met lichtjes. lekker eten, lekkere sapjes. uitgebreid ontbijtbufget

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Het was ok maar ik ga toch iets anders zoeken.
    • Senior Suite

bedden vooral. Verder was het eten nog wel ok. Het zwembad was kapot.

alles is een beetje outdated. Er lag personeel s ochtends in de gang te slapen op een luchtmatras wat niet helemaal correct is voor hen. Verder hebben we niet echt een leuke ervaring gehad. Zwembad was outdated en kapot.

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Voor herhaling vatbaar

De kamers zijn prachtig, het zwembad heerlijk, het ontbijt zeer goed. Het personeel is heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 november 2023

Prachtige tuin, leuk voor een bezoekje.

De kamers kunnen in de winter vrij koud zijn, maar gelukkig is er airco om de kamer te verwarmen. De aangrenzende drukke weg is duidelijk hoorbaar. Het ontbijt stelde teleur.

De tuinen zijn prachtig onderhouden, de kamers zijn leuk ingericht. Kregen een ruimere kamer als upgrade.

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

fantastisch

super fijn hotel alles klopt

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

oncomfortabel zonder handdoeken
    • Junior Suite

De man bij de receptie heeft het voor elkaar gekregen om ons een kamer te geven: - zonder sleutel - zonder handdoeken (ook na belofte deze te brengen niet gekregen) bij het afrekenen van het diner wilde hij eigenlijk alleen maar cash + hij berekende twee maal het bedrag niet goed. alleen na zelf narekenen klopte het.

het personeel bij het diner was aardig.

• Beoordeeld op: 18 maart 2023

Heerlijke rust na de drukte
    • Comfort Tweepersoonskamer

Ondanks dat je kiest voor buiten het centrum ,toch jammer dat de directe omgeving niks heeft. Ofja niks,lekker gegeten bij Bladna,op 2min lopen. Maar locatie was wat minder. Vanuit medina hadden wij een taxi voor 85 dirham 2 pers,veel te veel natuurlijk;) ,terug een gedeelde taxi gepakt(hulp van personeel) voor 10dirham pp. Heel fijn!

De tuin ,het zwembad ,de ruime kamer en de zeer vriendelijke man van de receptie bar en overal waar hij nodig was. Erg fijn! Lekker mocjitos bij t zwembad gedronken. Kregen ook een badhanddoek voor het zwembad.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

Oase van rust met veel groen.
    • Senior Suite

Het is bij een woonwijk waar gebouwd wordt verder was het prima.

Het personeel is erg attent en vriendelijk. Verder is het een bijzondere mooie rustige verblijfplaats met veel groen en niet druk met mensen. Ondanks dat het in Marrakech is, is het een oase van rust.

• Beoordeeld op: 21 juni 2022

Niets.

Heel mooi complex in Marokkaanse stijl met zwembad, goed onderhouden tuin, berbertenten en ruime kamers. Ideaal om je uit te rusten. De stad is niet ver en makkelijk te bereiken met een grote taxi. Deze komen constant aan het hotel voorbij en kan je gewoon doen stoppen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 7 november 2021

2,0
    Mooie tuin, service is waardeloos!
    • Senior Suite

Zo zonde, het ligt aan de 'highway', dus er is continu geluid daarvan. Verder werd er bij aankomst gelijk gevraagd de rekening vooraf te betalen, wat ansich prima is, maar dan wél met hun koers van een paar maanden terug (zeer ten nadelen van ons helaas). Niet een charmante binnenkomst, maar ach. De warm waterkraan lekte, er zijn loodgieters gekomen, uiteindelijk wel verholpen (maar bleef druppelen). De douche was echt armoe. Het warme water deed het niet leek. Pas na 3 minuten kwam er wat druk op te staan en kregen we er iets van warm water uit. (De douche in de woestijn was zelfs nog beter haha!). Toen het ontbijt, ook zo zonde. Afgesproken dat we met 2 kids wat vroeger mochten ontbijten, 8 uur ipv 9 uur. Nog een dubbel check gedaan, ja hoor was helemaal prima. Enfin, die ochtend was er niemand te bekennen. Brood en ei moest nog gehaald worden, etc. Zeer moeizaam. De 2e ochtend poging 2, weer afgesproken. En ja hoor, weer zelfde verhaal. Niemand te bekennen, schoorvoetend werd er wat ontbijt gebracht. Yoghurt, wat verschillende jam, boter, gebakken (vet!) ei, wat broodjes, jus. That's it. Voor die prijs verwacht je toch nét iets meer (fruit oid?). Was dus 'moah'. Toen we wilden uitchecken was er ook niemand te bekennen. We mochten niet weg (en we moesten ons vliegtuig halen). In paniek werd er gebeld met de eigenaresse. Die kwam 10 minuten later eraan gescheurd... Kortom: Jammer! De foto's zien er zo mooi uit, dat is het ook, maar de service is echt om te huilen. ps; waarschijnlijk komt er een vinnige opmerking van de eigenaar er achteraan.... dan weet je vaak genoeg. Oordeel zelf ;)

Prachtige tuin! Huisje waar we sliepen was ruim en smaakvol ingericht. De ruimtes rondom het zwembad met lampionnetjes, een bar, parasolletjes. Heel romantisch aangelegd. Schoonmaaksters waren super lief!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2021

Een oase van rust

Oase van rust met fantastisch vriendelijk personeel. Fatima maakte er een erezaak van ons te doen relaxen, een heerlijk ontbijt, een late lunch en flexibiliteit qua check in en check out, voor alles werd gezorgd!

• Beoordeeld op: 10 april 2022

uitstekend verblijf om te relaxen en de stad te ontdekken

Niks- misschien de locatie aan een wat drukkere weg maar over het algemeen merkten we daar weinig van.

De tuin was enorm goed verzorgd met veel mooie planten en bloemen. Het zwembad lag er mooi bij, en ondanks dat het hotel aan een wat drukkere weg lag, merkte je weinig van het geluid en voelde het aan als een sprookjesachtige tuin. Het ontbijt werd goed verzorgd en ontzettend vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

• Beoordeeld op: 27 juni 2023