Beoordelingen over Hotel Adrović 3-sterren

Jadranski put bb, 85315 Sveti Stefan, Montenegro

#63 van de 107 hotels in Sveti Stefan

Het hotel ligt boven in het dorp, aan de doorgaande weg.
    • Studio (2 Volwassenen)

Wat ons erg tegen viel was dat het erg rommelig was. De ontbijtzaal werd ook gebruikt als opslagruimte voor van alles en nog wat. Het ontbijt was ook niet fris. Veel vliegen. Nu snap ik best dat dit met de hitte en open deuren misschien moeilijk te bestrijden is, maar hier werd geen enkele poging ondernomen. Wisselende ervaring dus!

Het hotel ligt boven in het dorp, aan de doorgaande weg. Onze kamer lag op de onderste verdieping. We hadden dus niet echt een uitzicht. Het keek ook uit op een 'tuin' met veel rommel. Kamers zijn prima. Alles is er. Via een aantal trappen kom je op het strand. Geen probleem. We hebben 1 keer in het restaurant gegeten. We zaten op het bovenste terras en eigenlijk kon het niet omdat het alleen voor drankjes was. De ober had het druk, maar nam toch de bestelling op. Erg aardig. Dit was ook de enige ober die contact maakte. Het eten was prima.

Kamer én badkamer was ok
    • Studio (2 Volwassenen)

Personeel was niet vriendelijk. Ontbijt was ook niet top. Geen buffet. Fruit had rotte plekken.

Kamer én badkamer was ok

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prachtige fantastische locatie, mooie ruime kamers,...
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Prachtige fantastische locatie, mooie ruime kamers, supervriendelijk, food heel lekker, Ober Ivan en aan de receptie heel attent, aanrader

• Beoordeeld op: 20 september 2015

We hadden kamer 17;

We hadden kamer 17; top kamer met groot balkon en mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 16 september 2015

het zicht

we hadden een kamer helemaal beneden in hotel, daardoor hadden we geen zicht vanuit onze kamer

het zicht