Beoordelingen over Hotel Forza Mare 5-sterren

Kriva ulica bb Dobrota, 85330 Kotor, Montenegro

#8 van de 27 hotels in Kotor

9,7

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Kan beter wat betreft prijs
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel heeft dringend een nazicht nodig van een aantal kleine dingen..als je in deze prijsklasse gaat moet het perfect zijn..en dat is het niet..er zou een betere communicatie tussen directie en huispersoneel kunnen zijn..zoals aanvullingen van zepen en dergelijke...gordijnen die scheef hangen...

Het uitzicht en de plaats van het hotel was super.Het eten was lekker..personeel was zeer behulpzaam en aangenaam..alles wat je vraagt wordt voor geregeld

• Standaard Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht

De iets te harde matras.

Toplocatie! Spa faciliteiten waren super. Het personeel was zeer vriendelijk. Goeie service. Het eten in het restaurant was verrukkelijk. Een echte aanrader

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Roadtrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht

Kamer en uitzicht

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Boutique gevoel

Bed veel te hard Prijs/kwaliteit verhouding niet uitzonderlijk, zeker voor het restaurant

Boutique gevoel Ligging, en algemene dienstverlening aan de receptie

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

een super hotel op een super locatie in de baai van Kotor...

spijtig genoeg werd ons enthousiasme getemperd door een voorval in het restaurant : De ober stelde ons voor om een verse vis van 1400 gr te kiezen. Hiervan ging de kok een voorgerecht een een hoofdgerecht uit maken. Meer dan genoeg voor 2 personen dachten wij. We kregen als voorgerecht een carapaccio en als hoofdgerecht een klein stuk filet. Helemaal geen 1400 gram zoals ze ons voorschotelden en die we ook betaalden. we voelden ons bekocht.

een super hotel op een super locatie in de baai van Kotor met een adembenemend zicht op de baai waar de cruises voorbij ruizen. Je wordt dadelijk ondergedompeld in pure luxe en zeer smaakvol interieur