Beoordelingen over British Hotel 2-sterren

40 Battery Street, VLT 1222 Valletta, Malta

#15 van de 16 hotels in Valletta

6,4

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Het hotel ademt de sfeer van het voorbije Britse koloniale...

Er was nogal wat achterstallig onderhoud. Het sanitair was gebrekkig en de kamerdeur klemde zo verschrikkelijk dat ik 's ochtends grof geweld moest inzetten om mezelf te kunnen bevrijden. Maar ach, dat vond ik ook wel weer passend bij de teloorgang van het British Empire.

Het hotel ademt de sfeer van het voorbije Britse koloniale tijdperk. Ik had een kamer met zo'n mooi erkertje, zoals je ze ziet in Londen en Oxford. Met uitzicht over de haven van Valletta!

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Het uitzicht op de haven is geweldig!

Het linnengoed was te basic. Een dekbed zonder dekbedovertrek. Je moest en een laken om heen slaan. Beddengoed ook erg versleten.

Het uitzicht op de haven is geweldig!

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

geweldige locatie, je loopt in een paar minuten naar alle...

beetje rooklucht op de kamer, en het was wel wat gehorig.

geweldige locatie, je loopt in een paar minuten naar alle bezienswaardigheden in Valetta, busstation was ook vlakbij. Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Ik had een kamer op de 2e etage en had wel wifi op de kamer. Er was een verbouwing in het hotel, maar daar merkte je gelukkig niet zoveel van.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

De ligging in Valletta.

Tijdens ons verblijf was er geen ontbijt/restaurant ivm verbouwingen. De wifi is enkel beschikbaar in een lobby waar verder geen voorzieningen zijn. De kamer was prima om te slapen (ruim) en te douchen, maar niet om een avondje lekker thuis te blijven.

De ligging in Valletta. Perfecte uitvalsbasis om de oude vesting te verkennen en dicht bij de centrale bushalte om de rest van het eiland te bezoeken. Wel wat verder weg van de uitgaansgelegenheden in St. Julians.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

vriendelijk personeel

hotel is in verbouwing en gedeelte is open

vriendelijk personeel