Beoordelingen over Burlington Apartments 3-sterren

5,1

5,5

onpersoonlijk maar goedkoop.
    • Studio

Je moest je bij een ander hotel aanmelden, dit stond echter nergens beschreven. Zo hebben we lang moeten zoeken. Daarnaast is de entree lelijk en onpersoonlijk.

Het was erg goedkoop. En het was schoon.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed.
    • Studio

Locatie is een beetje afhankelijk van eigen voorkeur, lag in Paceville (het uitgaanscentrum) dus een beetje geluidsoverlast te verwachten.

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Ruim studioappartement. Geen check-out nodig, gewoon de sleutel in het appartement achterlaten.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Een basic verblijf als je niet veeleisend bent. Met korting Ok maar geen hogere prijs waard.
    • Studio

Eens wissel van handdoeken zou niet slecht zijn. Het lawaai van het nachtleven gaat over in het lawaai van leverings- en ophaaldiensten. Veel lawaaierige andere gasten.

Heel erg basic voor een studio wat uitrusting betreft. We hebben achter koffiekoppen moeten vragen. Zelf toiletpapier gekocht want in het weekend was er niemand aanwezig van de staf. Was wel heel ruime studio.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Matig hotel op een grandioos eiland.
    • Studio

De 16cm pocketverenmatrassen waren nog ca 2 cm hoog. Ik denk al 10 jaar aan vervanging toe. Helemaal omdat het bed bestond uit een houten plank

Het lag perfect in het centrum

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Vreselijk vies
    • Studio

Bij aankomst konden we de ingang niet vinden, het was nergens aangeduid. We hebben een vreselijk verblijf gehad in burlington. Het was er heel vies, alles behalve hygiënisch. Wij hadden kakkerlakken op de kamer, overal vieze vlekken, op de lakens, op de vloer, op de gordijnen, op de spiegel zelfs op de ventilator, de muren en de bedden! Vieze potten en pannen. Verschrikkelijke douches, er kwam helemaal geen water uit. Ook geen douchestang, want die was kapot. De elektronica was niet duidelijk, we hebben ook veel te weinig uitleg gekregen, andere stopcontacten, we kregen ons vuur niet aan de praat. De lift was verschrikkelijk, heel gevaarlijk en eng, super smal en traag. Het personeel was niet zo vriendelijk, enkel de man die telefonisch te bereiken was, was vriendelijk. Ook na de vondst van 2 kakkerlakken is hij ze meteen komen verdelgen, ondanks er bleven komen. Hij gaf ons de uitleg van de dingen die we niet konden vinden, we hebben veel moeten bellen want er was heel veel onduidelijk. Wij komen hier nooit meer, gelukkig is Malta zo een mooi land, want anders was heel onze reis een flop.

Enkel de bedden waren heerlijk om in te slapen. Laat kunnen inchecken.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima appartementen voor groepen jongeren, ligt aan het...
    • Studio

Prima appartementen voor groepen jongeren, ligt aan het randje van de barstreet, dus hou je van rust en een beetje comfort niet hier naar toe gaan, wij hebben 10 euro per persoon per nacht betaald dus prijs/kwaliteit is in orde, voor dit bedrag kan je ook niet veel verwachten.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goeie prijs/kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dat het onduidelijk was waar we de sleutel op moesten halen bij aankomst. Dit was 400 meter verder.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

leuk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

receptie is niet te vinden, slecht aangeduid waar de appartementen zich precies bevinden. klein bad.

de kamers waren geweldig. zeker kamer 905

Malta. ....een prima land

Een receptie in het hotel. Er werd 7 dagen in de week verbouwd

Snel bij de winkels en uitgaanscentrum

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De locatie van het hotel was goed, alles was dichtbij.

De receptie was niet in hotel. Zou fijn zijn as het aangegeven was waar we dat konden vinden, nu moesten we er na zoeken.

De locatie van het hotel was goed, alles was dichtbij.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

dat we weten wat we krijgen en het is niet subliem maar wel...

de qualiteit is niet hoog. maar dit weten we.. kijk naar de prijs... het enige wat verbeterd kan worden is de duidelijkheid van waar je de sleutel moet halen ook op locatie (niet alleen via aanvullende info)

dat we weten wat we krijgen en het is niet subliem maar wel wat eij nodig hebben in de vakantie ( een slaapplaats). probleem met toilet werd binnen een half uur opgelost..

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Basic maar wel schoon

Toilet papier en schone handdoeken alleen op verzoek.

Basic maar wel schoon

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

De ligging van het appartement.

De hygiene

De ligging van het appartement. De openbare parkeerplaats om de hoek voor 2 euro per keer,maakte niet uit voor hoelang al was het 2 dagen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Midden in uitgaansgebied

Lift erg klein en vaak stuk

Midden in uitgaansgebied

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Burlington Apartments