Beoordelingen over Corinthia Palace Hotel & Spa 5-sterren

De Paule Avenue, BZN 9023 Attard, Malta

#1 van de 1 hotels in Attard

Er waren renovatiewerken aan de gang zodat we niet konden...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren renovatiewerken aan de gang zodat we niet konden genieten van een aantal faciliteiten Daardoor ook veel lawaai Ik vond dat er een compensatie van het hotel mocht zijn maar niets van dat Zeer spijtig

Goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het diner in het hotel was niet op niveau dat je zou verwachten van dit hotel. We zaten er helemaal alleen. Het ontbijt was ok.

Mooi rustig hotel. Klassiek Engels luxehotel.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Heel goed en verzorgd hotel voor zakenmensen of liefhebbers van spa.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de omgeving viel er niets te beleven. Liefhebbers van cultuur of uitgaan zoeken beter een andere locatie.

Heerlijk ontbijt, personeel zeer behulpzaam, ruime nette kamers, gezellige bar. Mooi park naast het hotel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Mooi hotel in rustige omgeving.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden met Tuinzicht

Het personeel is zeer vriendelijk en tegemoetkomend. De locatie is rustig gelegen en goed bereikbaar vanuit de luchthaven en Valletta, op loopafstand een rustig park en er zijn enkele restaurants vlakbij. De kamer is prettig, alhoewel langzamerhand de badkamer wel aan vernieuwing toe is. Het ontbijt is zeer ruim opgezet met meer dan genoeg keus. Prima hotel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima mooi hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden het hotel uitgekozen voor de spa en wellness. Maar helaas bleek dit gesloten te zijn. Dat was ons vooraf niet duidelijk gemaakt. Als compensatie krijgen we als verrassing een fles prosecco op de kamer; dat weer wel.

Prima mooi hotel

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Aangenaam

Zoals ik al zei bij +: de indruk van een luxe hotel in de jaren tachtig of zeventig, met daarbij de indruk dat sedertdien niet veel aan onderhoud is gedaan. Kleuren van badkamer, van de natuurstenen looppaden bij zwembad etc zijn allemaal wat groezelig aan het worden. Er is maar 1 voor Nederlanders geschikt stopcontact in de kamer. Bij de balie werd me desgevraagd wel een adapter ter beschikking gesteld. Badkamer is klein en eenvoudig.

Erg vriendelijk personeel; in principe in zijn algemeenheid zeer goed hotel, maar alles maakt wel een beetje de indruk van luxe uit de jaren zeventig of tachtig, waar op zich niets mis mee is, maar de sfeer is daardoor een beetje belegen. Dat maakt mij niet uit, maar valt misschien minder goed bij 'the young and trendy.' Het ontbijt is uitstekend maar de koffie slecht

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Een beschaafde oase met hoge eisen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De stroom viel uit en moesten verhuizen. De kamer waarin we terecht kwamen had ook diverse mankementen waaronder een toilet waarbij je 50% kans had of het werkte. De engelse taal is lastig voor hen, soms!?

Het personeel is geweldig. Excuses en vergoeding van het management was wel *****.

Fantastisch! Ik kom zeker terug!

Absoluut niets!

Het personeel is uitermate vriendelijk en bereid om alles te doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken! Top ! Special thanks to Kevin (luggage) and Carolina (bar) for taking good care of me!

Heerlijk rustig verblijf in comfortabel spa hotel

Niets eigenlijk.

Supervriendelijk personeel, hele rustige fijne ambiance en heel fijn met huisdieren (puppy was gewoon welkom). Heel mooi zwembad, fijn restaurant met goed eten en prima bediening (best uniek voor malta). En prachtig park op steenworp afstand!

Prachtig hotel op rustige en mooie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hadden defect aan bad, kregen direct een andere kamer. Vermits de douche wel werkte hebben we dit niet gedaan en kregen als compensatie een fles prosecco op de kamer.

Ondanks verbouwing toch een relaxvakantie gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel heeft onder onze kamer 4 dagen lang verbouwd, met het nodige lawaai dat van 9.00 - 16.00 uur duurde. Als een Hotel renoveert dan dient met dat te vermelden bij het boeken van het Hotel. Met onze klacht werd nagenoeg niets gedaan. Een flesje Prosecco werd op onze kamer gezet. Wij kwamen voor rust, niet om in de verbouwing te verblijven. Onze vakantie duurde 8 dagen, de helft daarvan in het lawaai van een verbouwing zou op de één of andere manier gecompenseerd dienen te worden. Jammer, want het is een goed Hotel.

Fantastisch zwembad voor echt heerlijk relaxen. Een goede fitnessruimte. Heerlijke bedden en een mooie kamer met balkon. Het hotel is klassiek, zijn aan het renoveren en de locatie is weg van alle toeristische drukte. Ideaal in de avond is de shuttle bus die naar St. Julian rijdt en je weer ophaalt. Gastvrij hotel. Een top concergie Martin, die heel goede tips geeft.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prachtig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer met uitzicht op de tuin was rustig gelegen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en op verzoek zelfs nog aangevuld met extra's. Het hotel ligt centraal op het eiland met veel busverbindingen, de presidentiële tuin ernaast. Enkele restaurants in de directe omgeving. Het hotel heeft een shuttle service naar Valletta en omgeving.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoeken naar parkeerplaats Werkzaamheden aan binnenzwembad met veel lawaai voor ganse week Toch te duur voor wat het is, maar dat zijn alle hotels op Malta

Netjes, goede service

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Geweldige oase van rust met super-vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg vriendelijk personeel, super-nette kamers, zeer goede fitness/spa mogelijkheden. Prima ontbijt. Diner kan zowel binnen als buiten (bij zwembad) wat erg leuk is. Voldoende (en gratis) parkingplaats buiten hotel. Helemaal tevreden.

Fijne en relaxte vakantie op Malta
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sfeervol, karakteristiek hotel in hartje Malta, fraai gelegen, prettig hotel met fijn keuken, echt een aanrader voor een verblijf op Malta

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Vriendelijkheid en bereidheid personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verfraaingswerken bezig.Dit moet ons per mail van te voren worden meegedeeld

Vriendelijkheid en bereidheid personeel

Super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was perfect. Zeer net personeel!

zwembad is al om 18 u gesloten in de zomer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zwembad is al om 18 u gesloten in de zomer!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goede locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lounge is niet echt gezellig, meer een zakenhotel.

Zwembad was prachtig met veel schaduw. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Een beetje oubollige kamers;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een beetje oubollige kamers; zijn toe aan een opfrisbeurt. De receptionist was tamelijk hautain.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

service

De vriendelijkheid en correctheid van het personeel; de service die geboden werd.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prachtig hotel op prachtige locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet echt proper.

Prachtig hotel op prachtige locatie. Het ontbijt was uitmuntend! Personeel heel vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Ontvangst

Kamer op het einde van de gang met slechts een " theoretisch " zicht op de anders zeer mooie tuin , daarbij ( gezien de ligging van de kamer ) vrij veel geluidsoverlast van het verkeer.

Ontvangst Zeer mooie kamer Perfect ontbijt De diners room is zeer stijlvol met uitstekende bediening

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

rustig hotel met mooie omgeving

geen variatie in ontbijt

rustig hotel met mooie omgeving hulpvaardigheid van personeel

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Personeel is erg attent.

Personeel is erg attent. Prima ontbijt. Mooi en goed hotel

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Grandeur

de prijs van het eten in het Summer restaurant (in vergelijking met het luxe restaurant)

Grandeur

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De rust zowel in het hotel als rondom het hotel.

De rust zowel in het hotel als rondom het hotel. Super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

comfort en luxe

comfort en luxe

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Corinthia Palace Hotel & Spa