Beoordelingen over Marina Hotel Corinthia Beach Resort Malta 4-sterren

St. George's Bay, STJ 3301 St Julian's, Malta

#13 van de 33 hotels in St Julian's

Vriendelijk personeel,goed ontbijt,meerdere zwembaden,...
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Lawaaihinder Uitgangsbuurt/slechte geluidsisolatie kamers. Kamers en hotel aan opfrisbeurt toe. Er komen ook niet hotelgasten zwemmen tegen betaling /dus druk in het weekend. Deuren van de kamers maken herrie bij het dicht doen.

Vriendelijk personeel,goed ontbijt,meerdere zwembaden, zwemmen in zee aan het hotel mogelijk. Restaurants rond het resort.

Fijne week gehad in het hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het complex is een beetje verouderd, rare lucht in badkamer en kamer, simpele douchekop met weinig druk op t water.

De locatie, het gezellige terrein met meerdere restaurants, barretjes en zwembaden .

Prettige ervaring!

Kan niets bedenken.

Gewoon goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime schone kamer en badkamer, met als minpuntje het douche gedeelte in een glad bad.

mooi hotel, goeie ligging met uitvalbasis naar overal.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

mooi hotel, goeie ligging met uitvalbasis naar overal. de kamers zijn wat verouderd maar erg net en het zijn supergoede bedden ! het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. we hadden een kamer met zeezicht wat leuk was. het ontbijt was lekker, niet superuitgebreid. mijn dochter miste wel choco voor op de boterham en die was er niet te krijgen. vers fruitsap zou een meerwaarde zijn. een minpunt is dat het binnenzwembad in het andere hotel is. het kerstbuffet was uitgebreid en lekker, de tafels mooi versierd en er was live music. we gaan zeker terug !

• Beoordeeld op: 11 november 2017

• Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Wij hadden een Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (lees baai) en hebben 160 euro per nacht betaald in dit hotel en we zijn er een weekje geweest. We hadden toch wel meer verwacht voor dit geld. De kamer was ruim, maar niet utzonderlijk groot en het binnenzwembad en jacuzzi waren in het ander hotel gevestigd. Het zal misschien aan ons liggen, maar we vonden de afstand toch wel wat ver om "even" te ontspannen in de jacuzzi. Personeel was wel heel vriendelijk. Het ontvangstdrankje en laat uit checken (met 2 uur) zoals vermeld op de Booking site is er niet geweest. Dit is de fout van Booking.com en dus niet van het hotel. Booking.com wil klanten met het "Geniusprofiel" zich belangrijk laten voelen, maar dat is dus een luchtbel. Locatie was wel heel goed en er is vlakbij een bushalte. Voila, dat was wat wij er van vonden.

• Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het hotel is een beetje verouderd.

Slapen naast de zee met de vensters wijd open, heerlijk geluid , erg ontspannend. Een heel goed ontbijt op een mooi verzorgd terras naast de zee.

Goed maar nooit meer
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Ligging viel tegen. Veel lawaai van de uitgaansbuurt. Uit de andere reviews lazen we dat er niet veel last zou zijn, maar wij hebben geen oog dicht gedaan !! Als de jeugd om 5u naar huis terug keerde met veel geroep en getier, begon om 8u 's ochtends de beachbar aan de overkant met muziek. Verschrikkelijk !!!

Het ontbijt is uitstekend

Leuk maar eenmalig.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het ontbijt kon beter. Ook de service bij het ontbijt was niet denderend want we moesten altijd de mensen roepen om koffie bij te gieten.

De kamer was in orde. Leuk terras. En mooi zicht op de baai.

Niettegenstaande de vele tekortkomingen is het voor ons een aangename vakantie geweest.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het ontbijt kon beter, de ingriediënten zoals vers fruit waren spartaans. Ook de muziek gedurende het ontbijt was alle dagen droefgeestig. Het hotel ligt te dicht bij het zeer drukke nachtelijke leven waardoor alle dagen tot 03.00u in de morgen je mee kan genieten van de discotheken. Daarna komen hele horden dronken jongeren de straat op die luidruchtig blijven tot ongeveer 07.00u. Op het terras kan je meegenieten van de benzinegeuren die vrijkomen bij het tanken van de motorboten. De toegang naar de zwembaden wordt versperd door ijzeren hekken die je zou moeten kunnen openen met je kamersleutel (elektronisch) maar meestal werkt het niet en moet je wachten op andere hotelgasten die soms meer geluk hebben. De zwembaden die voorzien zijn voor "adults" zitten vol met kinderen en geen kat die hiervan iets zegt.Het was dikwijls zoeken naar een plekje in de schaduw. Bij wind mogen de parasols niet open en kan je dus onmogelijk blijven liggen in de zon.

De kamer met zeer goede airco.

het ontbijt is heeel goed en alles dichtbij
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Heb in malta via booking com 2 hotels geboekt geven altijd slechtste kamers ben da wa beu aan worden betaal 200 euro per nacht in 5 sterren en zetten in boven de ontbijtkamers of ver af gelegen

het ontbijt is heeel goed en alles dichtbij

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Al bij al goed verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

- ontbijt is uitgebreid, maar sappen niet vers en warme kant was veelal droog. - staan in de keuken ook niet te springen om je bestelling (van eiergerechten) in ontvangst te nemen - zijn soms wat pusherig om alles op te ruimen, terwijl er nog eten op je bord ligt. Dit geeft geen relaxt ontbijtgevoel. - kamers beetje gedateerd, maar dit zie je op de foto's dus dit weet je op voorhand

+ Zwembaden apart voor volwassenen + Veel faciliteiten in en rondom het hotel (niet allemaal gratis, maar ze zijn er wel) + kamermeisjes zijn vriendelijk en doen echt hun best + bushalte voor de deur + uitgangsbuurt op nog geen 2min wandelen

Goede vakantie met obstakels
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Ontbijt bijgeboekt maar stond niet geregistreerd. Moesten via Booking.com eerst EUR 15 betalen terwijl het eigenlijk EUR 10 is. Werd door manager besloten dat wij EUR 15 moesten betalen. Nadat wij op de kamer een flyer met ontbijt EUR 10 aantroffen werd het pas teruggedraaid. Tijdens ontbijt was er veel onervaren personeel waardoor tafels niet afgeruimd waren. Bij inschenken thee werd gemorst maar niet schoongemaakt. Bij boeking werd aangegeven dat men gratis kan parkeren. Met enig geluk kon dit langs de kant van de weg of een stuk verderop. Tegen betaling in ondergrondse garage.

Ligging. Keuze zwembaden en restaurants. Kamer op begane grond was prettig.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Mooie vakantie
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

personeel in sommige restaurants ondermaats en vaak onvriendelijk; prijzen zichtbaar in bar aan familie zwembad komen meestal niet overeen met wat werkelijk aangerekend wordt en klagen heeft geen zin: het is de duurste prijs (meestal 1€ verschil) die aangerekend blijft

Kamers prima in orde; ontbijt niets op aan te merken; personeel aan de balie heel vriendelijk en gewillig en hulpvol;

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ons verblijf was relaxeerend en tegelijkertijd hebben wij mooie dingen gezien in Malta.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

er viel ons eigenlijk niets tegen , alleen dat we nog een dagje langer wilden blijven. Die zegt dat er in Malta niets te zien is vergist zich. aangename sfeer en lang geleden dat ik nog zo vriendelijk werd onthaald door lokale bevolking. Niets was hen te veel precies.

ontbijt super. personeel vriendelijk en behulpzaam. zalige massages (keuze binnen en buiten);super zwembaden

aangenaam verblijf op een aangename locatie met vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

er was een vuile plek aan het zwembad en vier dagen later was die er nog, de reling van het zwembad moet dringend gepoetst worden -

goed gelegen hotel, met heel vriendelijke personeel, uitstekende keuken met uitstekende prijs kwaliteit maaltijden

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Perfect voor relax, uitgaan en bezoek valetta

niets...

Heerlijk ontbijt, mooie kamer met zeezicht, geen geluid ondanks drukte in St Julian bay, top zwembaden (in naastgelegen hotel). Niet ver van Valetta dat we bezochten met een wandeling en boot van St Pauls bay en met bus terug. Vriendelijk (internationaal) personeel

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Ruime kamer met zeezicht en ruim terras.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Malta is heel druk. Met bus of taxi doe je dikwijls 40 minuten over 5 km.... en het is nog geen hoogseizoen....

Ruime kamer met zeezicht en ruim terras. Het personeel van het hotel is heel vriendelijk en behulpzaam.

heerlijk ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Isolatie tussen kamers en dan vooral naar boven toe, we zaten net onder de ontbijtzaal en er worden al heel vroeg tafels en stoelen verplaatst

heerlijk ontbijt, jammer dat er geen vers fruitsap was.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Goed hotel, wandelmogelijkheden zijn beperkt en worden slecht aangeduid, zoals die door Pembroke.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Onze kamer 7220 was op zich goed. Het zicht op zee viel tegen: ruim terras maar met beperkt zicht op een lelijk volgestouwde baai. Geen echt zeezicht! Busverbinding niet ideaal en verre van duidelijk.

De vriendelijke en professionele bediening aan balie en in de restaurants. Ook de kwaliteit van ontbijt en de kwaliteit in de resto's was uitstekend.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

kamers en personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

ontbijt, kwaliteit brood voldoet niet aan 4 sterren, ook waren de produkten zoals tomaten, komkommer,... niet vers dagelijks gesneden, er was duidelijk te zien dat ze van de dag ervoor waren. Boter wordt niet koel bewaard met gevolg dat ze half gesmolten was bij gebruik. Wel kon je een eitje naar keuze bestellen maar dit zelf maar toevallig te weten gekomen, wordt niet spontaan aangeboden. Algemene indruk ontbijt past niet bij de algemene kwaliteit van het hotel. Ik bezoek erg veel hotels (bijna wekelijks) en vind hun ontbijt 1 van de mindere die ik al heb gehad.

kamers en personeel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Ontbijt goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

's ochtends wordt je al voor 7.00 uur wakker door het schuiven van stoelen (waarschijnlijk het ondergelegen restaurant.

Ontbijt goed. Zeer hartelijk en meedenkend personeel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Locatie is geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Locatie is geweldig. Ik had uitzicht over St. George's Bay vanuit mijn kamer. Dat was een heerlijke bonus. Ontbijt prima verzorgd, veel variatie. Zeer aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Aangenaam verblijf gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

De koffie bij het ontbijt was niet zo lekker, maar wanneer we een caffe latte of expresso vroegen werd dat zonder problemen opgediend en moesten we er niet voor bij betalen.

Lekker ontbijt met zeer veel keuze. Zeer vriendelijk personeel. De kamer en badkamer was OK en de bedden waren zeer goed. Voldoende ligzetels en parasols aan de zwembaden. De restaurants van het resort zijn zeker aan te bevelen, vooral Budhamann is van topkaliteit. Zeer goed verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Rustige plaats vlakbij centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Schoonmaak van kamer kon beter. Ontbijt laatste dag was niet goed.

Ontbijt was heel goed. Personeel was uiterst vriendelijk. Beste locatie die er naar mijn mening is.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prachtige gelegen resort met top restaurants !!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Koffie bij het ontbijt kan beter. (automaat zou al een oplossing zijn).

Het resort is prachtig gelegen aan de zee en heeft tal van mooie zwembaden met meer dan voldoende ligzetels. De kamers van het 4 sterren Marina Hotel zijn ruim, proper en best comfortabel, maar een beetje uitgeleefd. Een opknapbeurt zou zeker ten goede komen. Het grote balkon met zeezicht geeft wel een enorme meerwaarde !!! Het ontbijtbuffet is lekker vers en goed verzorgd. Alleen de koffie (bediening aan tafel) vonden wij niet lekker en zodoende bestelden wij dagelijks (tegen betaling) apart in de bar. De restaurants binnen het resort zijn gewoon TOP !!!! Buddhamann was voortreffelijk en o.i. een ster waard. Nooit eerder heb ik zo'n enorm enthousiast personeel gezien als in dit hotel. Receptie, bediening, kamermeisjes,..... iedereen super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Acceptabel
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Zwarte haren in bad en op vloer badkamer

Malta prachtig eiland accommodatie sloeg tegen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Badkamer was verouderd Ontbijt eentonig Prijs - kwaliteit al in veel betere hotels geweest

Goed, maar duur genoeg!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Zeer drukke buurt rond het hotel

Goede bedden en uitgebreid lekker ontbijt

Veel te duur voor kamers die al 10 jaar toe zijn aan renovatie

het behulpzame en vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

soms lawaaierig.

het behulpzame en vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Heerlijk rustig dicht bij de actie
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Dicht bij uitgaansleven maar ver genoeg weg om er last van te hebben

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Perfecte plek met alle voorzieningen die nodig zijn
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Super ontbijt, zeer vriendelijk personeel

Locatie, uitzicht vanaf balkon

Locatie, uitzicht vanaf balkon

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Goede ligging en gebruik van faciliteiten hotel St Georges

ietwat ouder

ligging en gratis parking voor de deur bushalte voor hotel super vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 november 2016

ontbijt en kamers standaard voor deze prijs

overall

ontbijt en kamers standaard voor deze prijs

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Het ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Kamer was aan vernieuwing toe

Het ontbijt. Behulpzame mensen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Goed hotel qua prijs/kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Ontbijt had beter gemoeten. Weinig vers fruit. Slappe koffie, weinig variatie

Ligstoelen langs de zee

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Zalig
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Eigenlijk niets . Hotel goed maar al wat gedateerd .

Zeer goede restaurants. Wel niet goedkoop . Bvb 3 gangen met drank +\_ 100€/persoon

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima ontbijt, zwemmen in zee, restaurants on site,...
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Prima ontbijt, zwemmen in zee, restaurants on site, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Het ontbijt is uitstekend, vriendelijk personeel en ideale...
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het ontbijt is uitstekend, vriendelijk personeel en ideale ligging.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

de enorme gastvrijheid, hulpvaardigheid en service van het...

Het bed

de enorme gastvrijheid, hulpvaardigheid en service van het personeel. Ze doen er alles aan om je te helpen.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

ruim hotel, goeie bedden, voldoende zwembaden en plaatsen om...

middenin het uitgaansgelegenheid, s nachts iets rumoerig

ruim hotel, goeie bedden, voldoende zwembaden en plaatsen om te liggen, vlak bij het strand en stad, heerlijke restaurant Buddhamann

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel

Elke ochtend tijdens de schoonmaakwerkzaamheden was er vervelend geluidsoverlast door het schuiven met de (zware) hotelkamerstoelen in de kamers boven ons. We schrokken er soms zelfs wakker van.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Tussen de twee Corinthia hotels zitten een paar hele lekkere...

Geen koffie en thee keus bij het ontbijt, en dat de gym en het zwembad bij de buren zijn... Dan ga je minder snel.

Tussen de twee Corinthia hotels zitten een paar hele lekkere restaurants, van super goede spareribs tot fusion sushi. Op loopafstand van paceville waar genoeg cafe's restaurants en winkeltjes zijn. Ook een strandje. Voor de deur ( in het laagseizoen) vaak gratis parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Hotel is mooi gelegen aan de baai, en op loopafstand van het...

Is wat gedateerd, maar daar wordt aan gewerkt. Minst in prijs-kwaliteit is het Italiaanse restaurant. Voor de rest prima

Hotel is mooi gelegen aan de baai, en op loopafstand van het centrum van St. Julians. Ook de variatie is restaurants is prima.Ontbijtbuffet uitstekend, ook 's morgens om 6 uur staat er ontbijt voor je klaar als je vroeg weg moet,

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Lokatie en uitermate vriendelijk personeel.

Beetje run down en gedateerd. Airco in de kamer maakte veel lawaai. Het hotel gaat afgebroken worden voor een nieuw te bouwen zes (!) sterren hotel.

Lokatie en uitermate vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

De ligging van het hotel is uitstekend.

De ligging van het hotel is uitstekend. Prachtig uitzicht op zee en/of in de baai. Restaurants, winkels en (toeristisch) stadscentrum op loopafstand. Het hotel zelf beschikt over 5 uitstekende restaurants. In het ernaast gelegen 5 sterren Corinthia is het personeel bij lange na niet zo aardig en behulpzaam als in het MARINA Corinthia. Je mag als gast van Marina overigens gebruik maken van alle zwembaden, terrassen en fitness van beide hotels. Qua sfeer zou ik het Marina aanbevelen!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Leuke zwembaden.

Beetje verouderd maar goed verzorgd en alle nodige comfort aanwezig

Leuke zwembaden. Mogelijkheid om via laddertjes af te dalen en te zwemmen in zee. Ontbijt op terras of binnen. Goede restaurants dichtbij. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

We komen hier al jaren, blijft een lekkere stekkie om te...

WiFi is niet altijd snel en ontbijt is matig, maar rondom het hotel zijn vele goede alternatieven voor een lekker ontbijtje

We komen hier al jaren, blijft een lekkere stekkie om te zijn, ver genoeg van alle vertier om rustig te kunnen slapen, maar dicht genoeg bij alle leuke restaurantjes en terrasjes

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

de hoeveelheid zwembaden en de prachtige baai waren heerlijk.

het enorme stuk muziek wat over de baai kwam waaien. dit is voor ons een reden om hier niet weer te komen

de hoeveelheid zwembaden en de prachtige baai waren heerlijk. Het personeel zeer vriendelijk, en het ontbijtbuffet goed verzorg

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Goede locatie qua zicht en ook een klein strandje heel...

Wij vinden een buffet aangenamer voor middag- en avondmaal. Niet enkel restaurants. Vrij duur en beperkte keuze. Jammer dat het binnenzwembad reeds om 17 u reeds dicht is. Want in april (of voorjaar of najaar), is het toch goed weer, maar de buitenbaden ijskoud, en dus niet te gebruiken.

Goede locatie qua zicht en ook een klein strandje heel dichtbij, netjes, vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Het personeel spant zich enorm in om het verblijf zo...

Het personeel spant zich enorm in om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bij vroege check out( 4.45 uur 's morgens) werd er een blad met licht ontbijt gebracht! Café en restaurants ook goed!

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

Prachtige kamer met uitzicht op zee en rust.

De restaurants, te weinig personeel en je lang laten wachten voordat ze je te woord staan. Deze klacht werd door het hotel zeer serius genomen en goed opgelost.

Prachtige kamer met uitzicht op zee en rust. Oplossen van problemen door het personeel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

locatie en personnel

ontbijt matig, kamersprijs te hoog, geen reservering meer mogelijk voor de oudjaarsavond, volgeboekt door mensen uit Malta?? voor ons als hotelgasten hadden zij geen plaats mee??

locatie en personnel

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Bed was fantastisch

organisatie van het personeel tijdens ontbijt

Bed was fantastisch

aardig personeel, goed hotel

het weer

aardig personeel, goed hotel

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Ontzettend gastvrij ontvangst, fijne bedden en uitstekende...

Buiten zwembad was niet verwarmd

Ontzettend gastvrij ontvangst, fijne bedden en uitstekende faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Zeer druk aan het zwembad

Vriendelijk personeel Meedere lekkere restaurants

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Heel goed hotel,vriendelijk personeel.

Heel goed hotel,vriendelijk personeel. Wij gaan hier zeker nog eens terug komen

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Super zwembadens.

S'nachts veel lawaai vanaf Paceville. Een stagaire aan de front desk was arrogant.

Super zwembadens. Zwemmen in de zee ook geweldig.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

het vriendelijke personeel en de locatie

het vriendelijke personeel en de locatie

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Marina Hotel Corinthia Beach Resort Malta